Δήλωση πινάκων

Ξεκίνησε από tomemeto1, 31 Μαρ 2008, 07:28:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tomemeto1

Ο καθηγητής ενός παιδιού που κάνω ιδιαίτερα, είπε ότι σε περίπτωση που ξέρουμε από την εκφώνηση ότι ο πίνακας ΠΙΝΑΚΑΣ έχει Ν θέσεις πχ ακεραίων αριθμών τότε μπορούμε να τον δηλώσουμε στο τμήμα δηλώσεων ως εξής:

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΙΝΑΚΑΣ[Ν]

Εγώ όμως ξέρω ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Θα πρέπει να δηλώσουμε το πίνακα χρησιμοποιώντας έναν εικονικό αριθμό, για παράδειγμα

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΙΝΑΚΑΣ[1000]

Εσείς τι λέτε?

EleniK

Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

Να του μεταβιβάσει ο μαθητής τα χαιρετίσματά μας, οτι πρέπει να κάνει λίγο διακοπές

Vangelis

Αφήστε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν.....
:)

Χάρης Τσιαΐρης

Μήπως δεν μεταφέρθηκε σωστά; Γιατί μου φαίνεται πολύ χοντρό για να είναι αληθινό.
Εμένα μου πάει το μυαλό σε κάποιο σημείο. Μήπως εννοούσε ότι σε περίπτωση που η εκφώνιση αναφέρει "Να γίνει πρόγραμμα που να διαβάζει Ν τιμές ..." και δεν προσδιορίζει το Ν (πχ. Ν=10) ούτε ορίζει άνω όριο για το Ν (πχ. μέγιστο 1000), τότε το μόνο που μπορεί να γίνει είναι:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ υπολ
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
  Ν=1000
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α[Ν]

και σε κάθε σημείο του προγράμματος γενικά που θα χρειάζεται το μέγεθος του πίνακα θα πρέπει να αναφέρεται το Ν και όχι στο 1000, παρόλο που είναι ίσα.

Μήπως ο καθηγητής αυτού του παιδιού είπε κάτι τέτοιο;
Χάρης Τσιαΐρης

tomemeto1

Όχι .. ο μαθητής, μου ειπε ότι μιλούσε γενικά ο καθηγητής του.... και παράλο που στην γλωσσομάθεια φαίνεταιτο λάθος (αφού δε μπορεί να εκτελεστεί πρόγραμμα με αυτό το λάθος).. ειπε ότι στο μάθημα μας στο χαρτί μπορούμε να το δηλώσουμε όπως γράφω στο πρώτο μνμ !!!!

kkoutsak

Γεια σας συνάδελφοι!Εγώ  πάλι  εδώ και  5  χρόνια που  διδάσκω  το  μάθημα λέω και  ξαναλέω  στους μαθητές  μου.Ανεξάρτητα  με το  τι  σας ζητάει  η  εκφώνηση  εσείς  μπορείτε να  χρησιμοποιείτε είτε αλγόριθμο  είτε  πρόγραμμα.Μόνο αν  μας  ζητείται  να κάνουμε χρήση πίνακα  με  άγνωστο αριθμό  στοιχείων  και  δεν  μπορούμε να προσδιορίσουμε μέγιστο αριθμό  στοιχείων πρέπει  να  κάνουμε αλγόριθμο  και  μόνο  αν  μας  ζητάνε  να  κατασκευάσουμε υποπρόγραμμα πρέπει  να  κάνουμε  πρόγραμμα.

Χάρης Τσιαΐρης

Συνάδελφε όμως αν αντι για πρόγραμμα κάνουν οι μαθητές αλγόριθμο, θα χάσουν τα μόρια που αναλογούν στη δήλωση μεταβλητών. Εκτός και πάλι αν δηλώσουν μεταβλητές στον αλγόριθμο, κάτι που είναι λίγο παρακινδυνευμένο καθώς στο βιβλίο έχει (αν δεν κάνω λάθος) μόνο σε ένα παράδειγμα δήλωση μεταβλητών σε αλγόριθμο (τον πολαπλ/μό αλά ρωσικά) και το αναφέρει και το βιβλίο του καθηγητή. Πολλοί καθηγητές πιστεύω ότι αγνοούν πως γίνεται να δηλωθούν μεταβλητές σε αλγόριθμο, με αποτέλεσμα να μην το αξιολογήσουν σωστά σαν βαθμολογητές.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λέγωντας "μόνο αν μας ζητάνε να κατασκευάσουμε υποπρόγραμμα πρέπει να κάνουμε πρόγραμμα".
Ίσως εγώ δεν κατάλαβα κάτι γιατί είναι και λίγο η κούραση της ημέρας.
Αν κάτι είναι προφανές και δεν το βλέπω τώρα, συγχωρέστε με.

Χάρης Τσιαΐρης