2005 - Θέμα 4

Ξεκίνησε από Sergio, 04 Ιουν 2005, 01:12:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

Σχόλια που αφορούν στο θέμα 4
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Xanthopoulos C.

Γεια σας,
Είμαι μαθητής Λυκείου στην Γ' τάξη. Έχω την άποψη ότι το β. υποερώτημα των φετινών εξετάσεων ήταν ασαφές ως προς το τι ζητούσε. Σύμφωνα με τις λύσεις των φροντιστιρίων που βλέπω στο internet το ζητούμενο ήταν να βρεθεί η ελάχιστη τιμή σ' ένα πίνακα όπου θα περιείχε το πλήθος των ερωτημάτων που απαντήθηκαν σωστά. Τότε όμως δεν θα έπρεπε να χρησιμποπειηθέι πλυθηντικός στην εκφώνηση. Η περίπτωση όπου θα ίσχυε κάτι τέτοιο θα ήταν αν κάποια ερωτήματα να έβγαζαν το ίδιο αριθμό σωστών απαντήσεων. Όμως με τον τρόπο με τον οποίο έχει δοθεί το θέμα το πιο λογικό έιναι να βρεθεί η φθίνουσα σειρά των ερωτημάτων με βάση την δυσκολία τους . Ποια είναι η γνώμη σας για το θέμα;

flou