Ημερίδα: «H πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο. Προκλήσεις και Προοπτικές»

Ξεκίνησε από skoud, 07 Οκτ 2010, 09:08:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος


akpa

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2010, 12:54:01 ΜΜ
Ωστε οι καθηγητές πανεπιστημίου "αγοράζουν" τα πτυχία τους!, χρησιμοποιούν "βύσματα" εκλέγονται απο "κολλητούς τους" 

Ακριβώς έτσι συμβαίνει. Όχι όλοι βέβαια, αρκετοί όμως ναι.

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2010, 12:54:01 ΜΜ
αλλα παρόλα αυτά καταφέρνουν να μορφώνουν και δίνουν πτυχία σε εμάς

πτυχία ναι μας δίνουν,  μόρφωση όμως ελάχιστη. Ότι μάθουμε μόνοι μας. Ο λόγος;
Αρκετοί από αυτούς είναι άσχετα βύσματα και οι υπόλοιποι που είναι πραγματικά άξιοι, αναλογεί καθένας από αυτούς σε εκατοντάδες μαθητές. Οπότε ....

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2010, 12:54:01 ΜΜ
που φυσικά είμαστε "αστέρια" και ξέρουμε περισσότερα απο αυτούς!!!

Βεβαίως και πολλοί από εμάς είμαστε αστέρια, και θα πρέπει να γίνει ΑΣΕΠ, για να ξεχωρίσουν οι άξιοι και να σταματήσουν να μπαίνουν τα βύσματα στην τριτοβάθμια.


Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2010, 12:54:01 ΜΜ
Και επειδή επανέρχεται η συζήτηση  περι "βασικού" πτυχίου και "καθαρόμαιμων" πληροφορικών ...

Δεν επανέρχεται καμιά συζήτηση τουλάχιστον από εμένα. Τα επονομαζόμενα "καθαρόμαιμα" να αφήσουν τις εξυπνάδες του τύπου "εμείς είμαστε και εσείς δεν είσαστε" και να δείξουν την αξία τους σε εξετάσεις.  Να θυμήσω όμως εδώ και την μεγάλη αδικία που έγινε στον ΑΣΕΠ για Βθμια, να μπαίνει ο κλάδος ΠΕ20 με διαφορετικές εξετάσεις από ότι ο ΠΕ19, εξασφαλίζοντας έτσι ποσοστά επιτυχίας πολύ μεγαλύτερα.

ποιός τελικά φοβάται του άξιους;
Όχι εμείς πάντως. Εμείς πρέπει να τους υποστηρίζουμε και να τους αναγνωρίζουμε, κόντρα στα όποια συντεχνιακά μας συμφέροντα.
Το σύστημα πρέπει να τους φοβάται.
people are motivated by profit.

Vangelis

Ακρα
πιστέυεις  σοβαρά οτι με μια και μοναδική εξέταση τύπου ΑΣΕΠ ξεχωρίζουν οι άξιοι?  Και τι σημαίνει άξιοι για την εκπαίδευση?
Στο σχολείο είμαστε πρώτα παιδαγωγοί και μετά επιστήμονες.
Οι ¨βαριοί" επιστήμονες να δείξουν την αξία τους στην αγορά -και να πληρωθούν για'υτό- και όχι σε μια μόνο γραπτή εξέταση για θέση στο Δημόσιο.   
Για μένα οι άξιοι ξεχωρίζουν στην τάξη και γιαυτό χρειάζεται αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου.

Η άποψη ότι οι μισοί καθηγητές πανεπιτημίων έχουν αγοράσει τα πτυχία τους  κ.λπ είναι εκτός λογικής συζήτησης, αν θέλεις  αναφέρεις στοιχεία να το δούμε.  Με την ίδια λογική θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστοί ότι το 90% των αποφοίτων  πληροφορικής έχουν αγοράσει τα πτυχία τους κ.λπ.  Δεν βγάζουμε άκρη έτσι.  Να μιλήσουμε γαι συγκεκριμμένα άτομα ναι, γενικοί αφορισμοί δεν έχουν νόημα.

Νίκο έκανα λάθος είναι δύο (στους 17)  Δελής και Εμίρης

Ο ένας βέβαια έχει τελειώσει Αμερική και εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά δεν υπάρχουν τμήματα με την δική μας έννοια.

akpa

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2010, 05:23:30 ΜΜ
Ακρα
πιστέυεις  σοβαρά οτι με μια και μοναδική εξέταση τύπου ΑΣΕΠ ξεχωρίζουν οι άξιοι?  Και τι σημαίνει άξιοι για την εκπαίδευση?
Στο σχολείο είμαστε πρώτα παιδαγωγοί και μετά επιστήμονες.
Οι ¨βαριοί" επιστήμονες να δείξουν την αξία τους στην αγορά -και να πληρωθούν για'υτό- και όχι σε μια μόνο γραπτή εξέταση για θέση στο Δημόσιο.   

Πηδάς από το ένα θέμα στο άλλο.  Συζητάμε (εκτός θέματος βέβαια :P)  για ΑΣΕΠ στην τριτοβάθμια. Εκεί δεν αρκεί μια και μοναδική εξέταση τύπου ΑΣΕΠ. Εκεί πρέπει παλιοί και νέοι καθηγητές να δίνουν ΑΣΕΠ κάθε κάποια χρόνια, έτσι ώστε να έχουμε άξιους καθηγητές τριτοβάθμιας με φρέσκες και όχι πεπαλαιωμένες γνώσεις. Οι "βαριοί" επιστήμονες πρέπει να δείχνουν την αξία τους σε εξετάσεις στο γνωστικό αντικείμενο τους, να γίνονται έτσι καθηγητές τριτοβάθμιας και να είναι οι φάροι της κοινωνίας μας. Δεν δείχνουν την αξία τους οι "βαριοί" επιστήμονες στην αγορά, εκεί χρησιμοποιούνται-υποδουλώνονται από το σύστημα για να φτιάχνουν βαριά όπλα, συστήματα παρακολούθησης και αποβλάκωσης του πληθυσμού, και συστήματα καταστολής.

Στο κάτω κάτω υπάρχει μια ουσιώδης διαφοροποίηση ανάμεσα στον ερευνητή και στον καθηγητή τριτοβάθμιας την οποία εντέχνως αποσιωπούμε και καλύπτουμε. Ο πρώτος, ο ερευνητής δεν διδάσκει, οπότε δεν χρειάζεται να έχει γνωστικό αντικείμενο ευρύ, είναι εξειδικευμένος σε κάτι. Αντίθετα για τον καθηγητή τριτοβάθμιας,  αυτός είναι πάνω από όλα καθηγητής, όποτε το ευρύ φάσμα γνώσεων στο γνωστικό αντικείμενό του είναι απολύτως απαραίτητο για να δώσει σωστή παιδεία στους φοιτητές του. Και το ευρύ φάσμα γνώσεων στο γνωστικό αντικείμενο μόνο με εξετάσεις αποδεικνύεται.

Και αλλάζοντας θέμα, ναι στο σχολείο είμαστε πρώτα παιδαγωγοί και μετά επιστήμονες.
Γιαυτό και είμαι γενικά κατά του ΑΣΕΠ στην Βθμια όσον αφορά το γνωστικό αντικείμενο, το οποίο ούτως ή άλλως πιστοποιήται από τις σχολές που έχει περάσει ο καθένας μας. ΑΣΕΠ ίσως θα έπρεπε να δίνουμε μόνο για παιδαγωγικά.

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2010, 05:23:30 ΜΜ
Για μένα οι άξιοι ξεχωρίζουν στην τάξη και γιαυτό χρειάζεται αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου.
Αξιολόγηση ναι, αλλά απο ποιούς; Προσωπικά θα δεχόμουνα αξιολόγηση, τόσο στα παιδαγωγικά όσο και στο γνωστικό αντικείμενο, από καθηγητές-φάρους της τριτοβάθμιας, σαν αυτούς που περιέγραψα παραπάνω, οι οποίοι θα έχουν περάσει "δια πυρός και σιδήρου" για να φτάσουν εκει που έφτασαν.
people are motivated by profit.

sstergou

Νομίζω υπερεκτιμάς το ΑΣΕΠ. Σιγά την εξέταση...

Δεν εννοώ ότι αυτοί που περνάνε δεν έχουνε γνώσεις ή κάτι τέτοιο. Ως τρόπος εξέτασης όμως δεν είναι ιδανικός.

Ακόμη νομίζω ότι το να είναι κάποιος ερευνητής αλλά και καθηγητής έχει κάποια θετικά εκτός από τα προφανή αρνητικά και μου φαίνεται τελείως παράλογο αυτό που λες για ασεπ στην τριτοβάθμια..

akpa

Παράθεση από: sstergou στις 16 Οκτ 2010, 07:38:01 ΜΜ
φαίνεται τελείως παράλογο αυτό που λες για ασεπ στην τριτοβάθμια..

Να δώσει ο κάθε καθηγητής τριτοβάθμιας θέματα σφραγισμένα σε φάκελο, και την ώρα των εξετάσεων να ανοίξει η επιτροπή ΑΣΕΠ τους φακέλους, να διαλέξει στην τύχη κάποια από τα θέματα από όλους τους καθηγητές, και οι εξεταζόμενοι (καθηγητές και μη) να διαγωνίζονται σαν ίσος προς ίσος στα θέματα. Και όποιος απαντήσει στα περισσότερα να γίνεται καθηγητής τριτοβάθμιας. Γιατί είναι παράλογο αυτό;

Εμένα από την άλλη μου φαινεται τελείως παράλογο το ασεπ στην Βθμια. Μου φαίνονται παράλογες οι εξετάσεις στο γνωστικό μας αντικείμενο, την στιγμή που έχουμε πτυχίο ανάλογο. Δηλαδή τόσα χρόνια στο πανεπιστήμιο-πολυτεχνείο-ΤΕΙ τι κάναμε; Μπρίκια κολάγαμε και δεν είμαστε ικανοί να διδάξουμε μαθητές γυμνασίου-λυκείου;

Αλλά ακόμα πιο παράλογο μου φαίνεται αυτό που έγινε φέτος. Συνάδελφοι που εδωσαν και περάσαν στον ασεπ της Βθμιας, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι κατέχουν το γνωστικό αντικείμενο καλύτερα από κάποιους άλλους με το ίδιο πτυχίο, να βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην πρώτη δημοτικού κάνοντας τους νηπιαγωγούς.

«H πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο. Προκλήσεις και Προοπτικές»
. Η πρόκληση, ο παραλογισμός, η αναξιοκρατία, το κόψιμο κάθε προοπτικής σε όλο τους το μεγαλείο. Επανήλθα στο θέμα μας.
people are motivated by profit.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2010, 05:23:30 ΜΜ
Νίκο έκανα λάθος είναι δύο (στους 17)  Δελής και Εμίρης

...είναι και ο Αχλιόπτας που πηγαίναμε μαζί στο ίδιο έτος στους Μηχ. Η/Υ στην Πάτρα. Είχαμε συναντηθεί πριν 2 χρόνια στο reunion του έτους μου και μας το είχε πει. Από το έτος μου στο ΕΚΠΑ υπάρχει και ο Κολλιόπουλος ως Επίκουρος...

Από τη στιγμή που πλέον υπάρχουν σχολές πληροφορικής, η αναφερόμενη αναλογία σίγουρα θα μεταβάλλεται όσο περνούν τα χρόνια...

atogia

Τελικα η ημεριδα θα γινει?θα γίνει με άδιε απο τα σχολεια?διοτι η ώρα 12:00 ειναι δύσκολη για πολλους...

Vangelis

Για την ημερίδα έχει ζητηθεί άδεια μια ημέρας απο τον Γενικό Γραμματέα.  Επιπλέον  (αν δεν δοθεί) οι σύμβουλοι Πληροφορικής Αττικής έχουν ζητήσει απαλλαγή των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για εκείνες τις ώρες.

tom

Έχουμε κανένα νέο για την ημερίδα; Πρόγραμμα, ομιλητές, θεματολογία;
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skoud

Περιμένουμε κάποιες απαντήσεις ακόμα, σε προσκλήσεις που έχουμε κάνει...
Έχουμε προσκαλέσει εκπρόσωπο της πολιτικής ηγεσίας, του ΠΙ, του ΟΕΠΕΚ, καθηγητή ΑΕΙ που ασχολείται με το θέμα, σχολικό σύμβουλο και ΟΛΜΕ
Έχουμε ζητήσει άδεια διευκόλυνσης για τους συναδέλφους της Αττικής και μιας ημέρας για τους εκτός (δύσκολο αυτό)

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

atogia

η αδεια διευκολυνσης εφτασε στα σχολεια?Γιατι στο δικο μου δεν εφτασε..

tom

Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

black_21

Ελπίζω, ενώπιον την υφυπουργού και σημαντικών προσώπων του υπουργείου, να εκφραστούν οι προβληματισμοί που έχουν διατυπωθεί σε αυτόν το forum. Επίσης θα ήταν μια καλή ευκαιρία να μας εκφράσουν οι καλεσμένοι σας την άποψη τους σε σχέση με την ύπαρξη ή όχι του μαθήματος της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο.

longdet

Παράθεση από: black_21 στις 28 Οκτ 2010, 06:12:13 ΜΜ
Ελπίζω, ενώπιον την υφυπουργού και σημαντικών προσώπων του υπουργείου, να εκφραστούν οι προβληματισμοί που έχουν διατυπωθεί σε αυτόν το forum. Επίσης θα ήταν μια καλή ευκαιρία να μας εκφράσουν οι καλεσμένοι σας την άποψη τους σε σχέση με την ύπαρξη ή όχι του μαθήματος της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο.

Ναι σιγά μην εκφραστούν οι προβληματισμοί για το Λύκειο και για τα προβλήματα του κλάδου μας.

Καλά δεν βλέπεις τι ρόλο παίζει αυτή η Ημερίδα?  Είναι δούρειος ίππος για να μας στείλουν όλους στα δημοτικά, ο γνωστός ρόλος που παίζουν οι
συνδικαλιστές και οι παντώς είδους "εκπρόσωποι" . Και καλά, ημερίδα στο υπουργείο, με πρόσκληση της υφυπουργού, και με ομιλητές τους
δασκάλους που με πέντε έξι σεμινάρια σε υπολογιστές κάνουν επιμόρφωσεις σε πληροφορικούς (και θέλουν να έχουμε και 25 άτομα στα εργαστήρια) ... κλπ κλπ

Και εμείς πρέπει να πάμε, και να τους ακούσουμε κιόλας!

Μην ξεχνάτε συνάδελφοι, ο αντίπαλός μας ο άμεσος δεν είναι οι άδικες αποφάσεις του υπουργείου.
Είναι οι υποκριτές συνδικαλιστές και εκπρόσωποι, που αντί να λειτουργούν δημοκρατικά μεταφέροντας τα αιτήματά μας
παίζουν διπλό ρόλο. Αν καταφέρουμε και τους εξαλήψουμε τους εκπρόσωπους, τότε θα πετύχουμε.

Είμαστε της πληροφορικής συνάδελφοι, οφείλουμε να βρούμε τρόπους τα αιτήματά μας να οργανώνονται με συστηματικό
τρόπο μέσω υπογραφών και ψηφισμάτων, και όχι μέσω εκπροσώπων.

Δεν είδα πουθενά στο πρόγραμμα της ημερίδας να προβλέπεται να διαβαστούν τα κείμενα με τις υπογραφές.
Γιατί άραγε, μήπως φοβούνται οι εκπρόσωποι ότι θα δυσαρεστηθεί η αγαπημένη τους υφυπουργός;

Και όμως, το πρόγραμμα κάθε ημερίδας πληροφορικής θα έπρεπε να ανοίγει με το ψήφισμα των 1500 ατόμων για την πληροφορική
στο Λύκειο, και να κλείνει με το ψήφισμα των 1750  ατόμων για τις αναθέσεις και τους 17 μαθητές στα εργαστήρια των ΕΠΑΛ.
Και μάλιστα τα ψηφίσματα πρέπει να διαβάζονται παρουσία όλου του πάνελ των ομιλητών και των εκπροσώπων, οι οποίοι πρέπει
να υποχρεώνονται να είναι σε στάση προσοχής (της υφυπουργού συμπεριλαμβανομένης) !  :laugh: :P

Δεν έχουμε τίποτα να ακούσουμε πια από αυτούς, στις ημερίδες τους ή στις ανακοινώσεις τους.
Αυτοί πρέπει να μας ακούσουν.