Επαναληπτικές Εξετάσεις 2009 γενικών

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 10 Ιουλ 2009, 10:33:24 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ikariofil

Μια πρώτη εκτίμηση:
Θέμα 1: πολύ απλό
Θέμα 2: πανομοιότυπο με κανονικές
Θέμα 3: πίνακες όχι ιδιαίτερης δυσκολίας
Θέμα 4: πολύ καλό το ερώτημα Β(συνάρτηση)

evry

Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "εμφάνισε την τιμή της θέσης Χ"?????????? γιατί από ότι ξέρω η τιμή του Χ είναι Χ.
  Επίσης νομίζω ότι οι τιμές των 2 πρώτων θέσεων του πίνακα είναι 1 και 2 ή κάνω λάθος??

Επίσης από ότι βλέπω τους χρησιμοποιούμε μια χαρά τους όρους "κύρια" και "δευτερεύουσα" διαγώνιος. Τους δίνουν φυσικά την σχέση. Εγώ θα προτιμούσα σχήμα, αλλά και αυτό είναι μια αρχή.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

potato

Παράθεση από: evry στις 10 Ιουλ 2009, 04:12:00 ΜΜ
Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "εμφάνισε την τιμή της θέσης Χ"?????????? γιατί από ότι ξέρω η τιμή του Χ είναι Χ.

Της θέσης 1,2,..,15 του πίνακα Ζ.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

P.Tsiotakis

έβγαλα τις λύσεις, αλλά δε δουλεύει το απόγευμα το kor.sch

δεν υπάρχουν μάλλον επαναληπτικές εσπερινών εφέτος...

Τα θέματα 3 και 4 ήθελαν δουλίτσα, αλλά βλέπω μια τρομερή προσπάθεια τα θέματα να είναι ισοδύναμα των γενικών σε κάθε ερώτημα!!

Μπράβο τους...

ikariofil

Στη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΝΙΚΗΣΕ(Τ, Γ, Σ): ΛΟΓΙΚΗ ελέγχουμε αν τα στοιχεία κάθε γραμμής, στήλης ή διαγωνίου είναι ίσα μεταξύ τους ή ελέγχουμε αν είναι ίσα με το Τ[Γ, Σ]

Τι είναι καλύτερο;

P.Tsiotakis

όχι όλα
μόνο αυτά που εμπλέκεται η τελαυταία επιλογή χρήστη

νομιζω οτι είναι έξυπνο αυτό. γιατί έτσι δε χρειάζεται να τα κοιτάμε όλα
και η άσκηση είναι πιο απλή έτσι!!!

evry

Έλα όμως, που δεν εννοεί αυτό. Όταν λέει "εμφάνισε τις τιμές των 2 πρώτων θέσεων του πίνακα Ζ" προφανώς εννοεί τα Ζ[1], Ζ[2] και όχι τις τιμές 1 , 2. Νομίζω ότι εδώ θα ήταν καλύτερα αν έλεγε
"εμφάνισε τις τιμές των 2 πρώτων στοιχείων του πίνακα" ή "των στοιχείων που βρίσκονται στις 2 πρώτες θέσεις του πίνακα"

έτσι και με το Χ εννοεί το Ζ[Χ].

Παράθεση από: potato στις 11 Ιουλ 2009, 03:07:42 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 10 Ιουλ 2009, 04:12:00 ΜΜ
Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "εμφάνισε την τιμή της θέσης Χ"?????????? γιατί από ότι ξέρω η τιμή του Χ είναι Χ.

Της θέσης 1,2,..,15 του πίνακα Ζ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Καλή ιδέα. Γενικά είναι καλύτερο να ελέγχεις με ένα σταθερό στοιχείο. Θα μπορούσες π.χ. και με το Τ[1,Σ] ή με το Τ[Γ,1].

Παράθεση από: ikariofil στις 12 Ιουλ 2009, 11:04:31 ΠΜ
Στη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΝΙΚΗΣΕ(Τ, Γ, Σ): ΛΟΓΙΚΗ ελέγχουμε αν τα στοιχεία κάθε γραμμής, στήλης ή διαγωνίου είναι ίσα μεταξύ τους ή ελέγχουμε αν είναι ίσα με το Τ[Γ, Σ]

Τι είναι καλύτερο;

Τι θα λέγατε για το διαγώνισμα του χρόνου στο στέκι να φτιάξουμε μια τρίλιζα ΝxN?  :angel:
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

potato

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουλ 2009, 02:32:27 ΜΜ
Έλα όμως, που δεν εννοεί αυτό. Όταν λέει "εμφάνισε τις τιμές των 2 πρώτων θέσεων του πίνακα Ζ" προφανώς εννοεί τα Ζ[1], Ζ[2] και όχι τις τιμές 1 , 2. Νομίζω ότι εδώ θα ήταν καλύτερα αν έλεγε
"εμφάνισε τις τιμές των 2 πρώτων στοιχείων του πίνακα" ή "των στοιχείων που βρίσκονται στις 2 πρώτες θέσεις του πίνακα"

έτσι και με το Χ εννοεί το Ζ[Χ].

Παράθεση από: potato στις 11 Ιουλ 2009, 03:07:42 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 10 Ιουλ 2009, 04:12:00 ΜΜ
Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "εμφάνισε την τιμή της θέσης Χ"?????????? γιατί από ότι ξέρω η τιμή του Χ είναι Χ.

Της θέσης 1,2,..,15 του πίνακα Ζ.

Μα αυτό ακριβώς εννοώ/εννοεί.
π.χ. "Εμφάνισε την τιμή *της θέσης* 2" (δεδομένου ότι μιλάμε για τον πίνακα Ζ) , είναι το Ζ[2]
" >>  >>  Χ", είναι το Ζ[Χ]
Be open source. Knowledge belongs to the world.

meteo_xampos

Μα γιατί το θέμα 1Β μου θυμίζει το 1Β από το 2ο διαγώνισμα από το στέκι φέτος; Ωραιότατα θέματα!!! Μπράβο
και πάλι στην επιτροπή των επαναληπτικών!!!

Vangelis

Το θέμα 1B είναι η άσκηση ΔΣ4 του τετραδίου μαθητή (σελ 25) αλλά με πίνακα τιμών.
Νομίζω ότι η επιτροπή έβαλε πάλι τα δυνατά της να μην πέσει στα σφάλματα του παρελθόντος.
Άντε και του χρόνου ακόμα καλύτερα (ότι και αν σημαίνει αυτό).

Καλό καλοκαίρι σε όλους

P.Tsiotakis

Το καλύτερο που έκανε Βαγγέλη η επιτροπή εφέτος, είναι οτι έσπασε τα καλούπια των θεμάτων και πλέον δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να ισχυριστεί πως τα θέματα του χρόνου "θα είναι έτσι..."

και μπράβο της γι αυτό

πάντως τα θέματα 3 και 4 των επαναληπτικών μου φάνηκαν αμφότερα φορτωμένα   :)

evry

Παράθεση από: potato στις 13 Ιουλ 2009, 01:10:11 ΜΜ
Μα αυτό ακριβώς εννοώ/εννοεί.
π.χ. "Εμφάνισε την τιμή *της θέσης* 2" (δεδομένου ότι μιλάμε για τον πίνακα Ζ) , είναι το Ζ[2]
" >>  >>  Χ", είναι το Ζ[Χ]

Όταν λέμε εμφάνισε την τιμή της θέσης 2 εννοούμε το Ζ[2]? Μα η τιμή της θέσης 2 δεν είναι 2? Δεν θα έπρεπε να έλεγε την τιμή του στοιχείου του πίνακα που βρίσκεται στη θέση 2?
Άλλο πράγμα η τιμή της θέσης και άλλο πράγμα η τιμή του στοιχείου που βρίσκεται στη θέση αυτή.
Για παράδειγμα όταν ρωτάμε "Ποια είναι η τιμή της θέσης στην οποία βρίσκεται το μεγαλύτερο στοιχείο" εννοούμε τη θέση που βρίσκεται όχι το Α[θέσηmax].
Νομίζω ότι η συγκεκριμένη εκφώνηση μπορεί να μπερδέψει κάποιους μαθητές

Για να καταλάβεις τι εννοώ δες την εκφώνηση σε αντίστοιχο θέμα από το φετινό διαγώνισμα προσομοίωσης που φτιάξαμε στο στέκι και πιο συγκεκριμένα το θέμα  1Β
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Βαγγέλη η άσκηση ΔΣ4 στην σελίδα 25 είναι το θέμα 2 και όχι το θέμα 1Β.

Παράθεση από: Vangelis στις 13 Ιουλ 2009, 03:53:04 ΜΜ
Το θέμα 1B είναι η άσκηση ΔΣ4 του τετραδίου μαθητή (σελ 25) αλλά με πίνακα τιμών.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

Πάρα πολύ καλά θέματα. Θα τα χαρακτήριζα πολύ καλύτερα από αυτά του Μαίου, απλά γιατί διακρίνουν τον άριστο από τον πολύ καλό.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gpapargi

#16
Πολύ ωραία θέματα. Επιτέλους γίναμε μάθημα. Πλέον δεν είμαστε γραφικοί και κολλημένοι όσοι διδάσκουμε τρόπο σκέψης και δε μένουμε στα ΣΟΣ.

Αν λάβουμε υπόψη μας το ότι το ποσοστό των αριστούχων ήταν υψηλό 14.91% θα πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος φοβίας για μαζική αποτυχία στο μάθημα. Το τέταρτο θέμα μπορεί να δυσκολέψει κι άλλο σε σχέση με το Μάιο, έτσι ώστε να πέσει το ποσοστό των αριστούχων σε μονοψήφιο νούμερο. Στην ομοιόμορφή κατανομή (ίδιο πλήθος μαθητών ανά βαθμό) είναι 10%. Εμείς θέλουμε παρακάτω για να μιλάμε για διάκριση του καλού από μέτριο.

Μοναδική παραφωνία είναι το θέμα 1Δ1 το οποίο δίνει γραμμή σε όλους να παπαγαλίζουν το βιβλίο. Πρέπει να καταλάβουν οι θεματοδότες ότι τέτοια θέματα δεν ελέγχουν την κατανόηση του μαθητή και απλά ελέγχουν αν ο μαθητής έχει αποστηθίσει το βιβλίο. Είναι φιλολογικού τύπου θέμα. Δίνοντας  γραμμή «μάθετε απέξω το βιβλίο» αναγκάζουν το σκεπτόμενο μαθητή να ξοδέψει πολύ από τον πολύτιμο χρόνο του στην ανούσια παπαγαλία και να κουραστεί άδικα χωρίς αυτή η κούραση να οδηγεί σε γνώση.

Αν κοβόταν τελείως η παπαγαλία, τότε οι μαθητές θα γλίτωναν πάρα πολύ χρόνο. Με τη μισή δουλειά θα είχαν την ίδια γνώση. Απλό είναι. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το βλέπουν τόσα χρόνια. Αν εξαλειφθεί αυτή η συνιστώσα από τα θέματα θα αρχίσουμε να μιλάμε επιτέλους για το ότι φτάσαμε στο επίπεδο που θέλουμε και αρκεί να κρατηθούμε εδώ.

Σε γενικές γραμμές πάντως οι θεματοδότες μας έδωσαν το δικαίωμα για τη νέα χρονιά να δουλέψουμε όπως πρέπει. Εύχομαι και του χρόνου τα ίδια και καλύτερα.