Μαθηματικο-πληροφορική ή ΗΜΜΥ

Ξεκίνησε από KostasTzim, 07 Σεπ 2015, 10:21:30 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

KostasTzim

είμαι μαθητής της Γ φέτος καιη απορία μου είναι η εξής τι θα ήταν δυνατότερο ως προς τη γνώση, τις αμοιβές , την ευκολία εύρεσης εργασίας ? Προπτυχιακό στο μαθηματικό και έπειτα κατατακτήριες(ή μεταπτυχιακό λέτε) για τμημα πληροφορικης και τηλεπικοινωνιών η μια πολυτεχνική σχολή ΗΜΜΥ (απθ η ΕΜΠ) περισσότερο ενημερωτικά ρωτάω για να δω που να στραφώ καθώς αυτα που αναφέρω είναι μακριά ακόμα...

evry

Γιατί πρέπει για να σπουδάσεις πληροφορική να βασανίζεσαι?
Δηλαδή πρέπει πρώτα να πας μαθηματικό για να πας πληροφορική?
ή πρέπει να χαραμίσεις την όρεξή σου για γνώση σε 60+ μαθήματα των ΗΜΜΥ κάποια από τα οποία δεν θα τα χρησιμοποιήσεις ποτέ ως πληροφορικός?

Τα πράγματα είναι απλά:
Αν θες να γίνεις μαθηματικός πας στο μαθηματικό
Αν θες να γίνεις πληροφορικός πας στην πληροφορική
Αν θες να γίνεις Ηλεκτρολόγος Μηχανικός πας στο ΕΜΠ/ΑΠΘ

Άρα δες τα μαθήματα κάθε σχολής και από εκεί απόφασισε τι είναι πιο κοντά σε αυτό που φαντάζεσαι ότι θες να κάνεις τα επόμενα χρόνια
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

KostasTzim

γενικά είμια χαμένος στον επαγγελματικό τομέα, μου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά αλλα δε μπορώ να κρίνω αν είμαι αρκετά καλός ώστε να μπορώ να ασχοληθώ με έρευνα και από την άλλη τη θεωρώ τόσο βασική επιστήμη...και θα ήθελα ίσως να συνδυάσω κάπως πληροφορική και μαθηματικά ίσως όμως...γιατί δεν ξέρω αν καταφέρω να έχω κέρδος απο κάτι τέτοιο τόσο ψυχολογικό όσο και σε θέμα χρημάτων

bugman

KostasTzim,
Η ζωή είναι μια σειρά μαχών, και κάθε φορά, σε κάθε μάχη, έχεις προβλήματα να αντιμετωπίσεις και για το λόγο αυτό πρέπει να είσαι προετοιμασμένος. Το κακό με αυτή την παραδοχή είναι ότι δεν γνωρίζουμε τις μάχες που θα έρθουν. Άρα η προετοιμασία οφείλει να είναι γενική.  Μια άλλη διαπίστωση είναι ότι όλες οι μάχες δεν συμβαίνουν μαζί στο ίδιο μέρος και τόπο. Άρα υπάρχουν δυνατότητες να αποφύγουμε μάχες, ή να το δούμε καλύτερα, να επιλέξουμε τις μάχες. Και αυτή η επιλογή σημαίνει ειδικότητα, να εξειδικευτούμε σε συγκεκριμένες μάχες. Με την τελευταία παραδοχή ταιριάζει και αυτό...το καλύτερο που έχει να κάνει κανείς είναι να μάθει ότι αγαπά. Αυτό σημαίνει ότι μετά πρέπει να διαλέξει μάχες εκεί που μπορεί "...να παίξει μπάλα", ή όπως αλλιώς το λέμε "εκεί που τον παίρνει".

Στο διαταύτα
Σου αρέσουν τα μαθηματικά; Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να γίνεις λογιστής, και ένας λογιστής θα είναι για πάντα χρήσιμος...αφού δεν είναι δυνατόν να γίνουμε όλοι οι άλλοι λογιστές και δεν υπάρχει περίπτωση, εντός εκατό ετών να βγάλουν τον eΛογιστή. Η πληροφορική είναι μεγάλος τομέας, αλλά ας τον δούμε ως εφαρμοσμένη και θεωρητική. Στην πρώτη μιλάμε για εκείνον που φτιάχνει εξειδικευμένα εργαλεία, και στην δεύτερη εκείνον που κατέχει μια έδρα σε μια σχολή. Ασφαλώς ο πρώτος τομέας είναι αυτός που πάνε οι περισσότεροι. Ειδικά στην Ελλάδα έχουμε και τον ιδιωτικό τομέα εκπαίδευσης, βλέπε φροντιστήρια, όπου όμως συνδέονται με το εκάστοτε εκπαιδευτικό σύστημα, που σημαίνει ότι αύριο μπορεί να μην έχει δουλειά, γιατί το μάθημα μπορεί να γίνει προαιρετικό, ή να αλλάξει η φιλοσοφία ένταξης στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Άρα εκεί που βλέπουμε δουλειά είναι στην υλοποίηση και συντήρηση εργαλείων (συνήθως πάνω σε βάσεις δεδομένων) και σε δίκτυα. Αυτή είναι δουλειά που θέλει εξειδίκευση και άτομα (εδώ δεν μιλάμε να βάζει ένα άτομο μια υπογραφή και να φεύγει). Τα μαθηματικά δεν έχουν θέση εδώ αλλά ως υπόβαθρο είναι αναγκαία (άτομο που αδυνατεί να έχει ένα μαθηματικό υπόβαθρο..πώς θα αντιληφθεί σύνθετες έννοιες όπως αυτές της πληροφορικής; ).
Για τα χρήματα, απολαβές στην εργασία, πρέπει επιτέλους να κατανοήσει ο κόσμος, και η νεολαία περισσότερο, ότι δεν είναι κάτι στατικό όπως προβάλλονταν μέσω συλλογικών συμβάσεων, αλλά μεταβαλλόμενο με την έννοια ότι κερδίζει κάποιος όσα μπορεί και αντίστοιχα ο εργοδότης έχει τον υπάλληλο που μπορεί να πληρώσει. Αν η εργασία είναι υπερβολικά δύσκολη τότε θα έχει καλά λεφτά, αν όχι δεν θα έχει. Αυτός είναι ο κανόνας. Δεν υπάρχει "το πτυχίο πληρώνει", αλλά "η δουλειά πληρώνει"...
Έτσι φίλε KostasTzim...πόσο είσαι διατεθειμένος να δουλέψεις; Αυτή θα είναι η μάχη σου και γι' αυτήν δες τι όπλα (γνώσεις) χρειάζεσαι, και φυσικά κάτι που ξεχνάμε στην Ελλάδα, και δες από που θα τις πάρεις! Το δημόσιο σχολείο είναι πολύ καλό με την έννοια ότι είναι τζάμπα, και το τζάμπα είναι αμφίβολης ποιότητας. Υπήρχαν θυμάμαι από την δεκαετία του 80 μανάδες που το έψαχναν το θέμα και εν ανάγκη έκαναν εγγραφή το παιδί τους σε άλλη περιοχή μόνο και μόνο για να έχουν τους κατάλληλους καθηγητές! Σήμερα το σχολείο τουλάχιστον στο λύκειο το απαξιώνουν γενικώς και όλα τα παιδιά στρέφονται σε φροντιστές της επιλογής τους. Κάνουν δηλαδή ότι το πιο σωστό, με το αντίτιμο της υπερβολής στην εκπαίδευση (επιπλέον ώρες μάθησης). Σε λίγο καιρό αυτή η υπερβολή θα γίνει καθολική και στην εργασία με συνέπεια το οκτάωρο να γίνει δεκάωρο και μετά δωδεκάωρο. Δεν είναι καθόλου παράξενο που για ένα διάστημα...πλήρωναν για μια θέση στο δημόσιο...Αυτή η "ευκολία" δεν είναι τυχαία στο νέο, βγαίνει με την ευκολία της παρακολούθησης των φροντιστηρίων. Έτσι λοιπόν KostasTzim πρέπει να αποφασίσεις πόσο εύκολα θέλεις να δεις την ζωή σου, πόσες παραπάνω ώρες μάθησης θέλεις τώρα, πόσες ώρες εργασίας θα δώσεις αύριο για να πετύχεις όσα πετυχαίνουν άλλοι με λιγότερες ώρες ...και μπορούν να ασχοληθούν και με κάτι άλλο. Η απόφασή σου σημαίνει από τώρα θυσίες...όποια και αν είναι αυτή. Και έτσι καταλήγουμε σε μια ευχή..Να σου πάνε όλα καλά!

KostasTzim

Πολύ καλά τα είπατε :) ευχαριστώ... απλά δεν ξέρω τι θα ήταν καλύτερο να διαθέσω 4+2 χρονια αντιστοιχα στο μαθηματικο-πληροφορικής η σε μια πολυτεχνική σχολή ΗΜΜΥ..χμμμ

bugman

Μην αμφιβάλλεις για πράγματα που είναι αμφίβολα από την φύση τους! Ακολούθησε τη καρδιά σου!

dpa2006

Παράθεση από: KostasTzim στις 08 Σεπ 2015, 01:36:51 ΜΜ
Πολύ καλά τα είπατε :) ευχαριστώ... απλά δεν ξέρω τι θα ήταν καλύτερο να διαθέσω 4+2 χρονια αντιστοιχα στο μαθηματικο-πληροφορικής η σε μια πολυτεχνική σχολή ΗΜΜΥ..χμμμ
Ότι σου αρέσει και πιστεύσεις σε αυτό περισσότερο!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

KostasTzim

Δυστυχώς με την κατεύθυνση που πηρα δε μπορω να δηλωσω πρώτα σχολές πληροφορικής μονο πολυτεχνειο και μαθηματικο απο τις σχολες που ενδιαφερομαι :( και ειναι λιγο αργά να αλλάξω τώρα..είναι κάποιος που έχει τελειώσει ΗΜΜΥ ΑΠΘ η ΕΜΠ?