Νέα πρόκληση εις βάρος των καθηγητών πληροφορικής.

Ξεκίνησε από da_perama, 25 Μαΐου 2011, 02:17:41 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

προφανώς, τα μόρια της πιστοποίησης 2ου επιπέδου ΘΑ τα δικαιούμαστε, ΕΦΟΣΟΝ επιμορφωθούμε...

το σκέφτηκα λίγο παραπάνω το θέμα και κατέληξα στην εξής σκέψη:

από τη μια με ενόχλησε που πρέπει να αποδεικνύουμε την όποια γνώση μας με πιστοποιήσεις.
από την άλλη, καλό είναι όταν δοθεί η ευκαιρία, να συμμετέχει κανείς στη 2ου επιπέδου, ώστε να ξεχωρίσουν εκείνοι που πήραν το πτυχίο και επαναπαύτηκαν από εκείνους που κυνηγούν ακόμη την επιστήμη τους. υπ' αυτήν την έννοια, δε θεωρώ ότι η πιστοποίηση αποτελεί αρνητική πρόκληση.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

sstergou

Να κάνω μια χαζή ερώτηση;

Πριν από κάποιο καιρό έγινε επιμόρφωση των ΠΕ 19-20.
Στο 1ο στάδιο "επικαιροποιήθηκαν" οι γνώσεις μας, στο 2ο ασχοληθήκαμε με την ειδική διδακτική ενώ στο 3ο με το εκπαιδευτικό λογισμικό.

Η πιστοποίηση 2ου επιπέδου στις ΤΠΕ απ'όσο ξέρω είναι στην ουσία το 2ο και 3ο στάδιο της δικιάς μας επιμόρφωσης.

Μήπως θα έπρεπε να διεκδικήσουμε αυτά τα μόρια για όσους συναδέλφους επιμορφώθηκαν τότε;

pgrontas

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

P.Tsiotakis

τα ΠΑΚΕ είναι 380 ώρες
η επιμόρφωση στη διδακτική της Πληροφορικής ήταν <100 ώρες
δε συγκρίνονται (δυστυχώς ή ευτυχώς) τα δυο προγράμματα

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 10 Ιουν 2011, 06:58:24 ΜΜ
προφανώς, τα μόρια της πιστοποίησης 2ου επιπέδου ΘΑ τα δικαιούμαστε, ΕΦΟΣΟΝ επιμορφωθούμε...

τα μόρια της πιστοποίησης 2ου επιπέδου ΘΑ τα δικαιούμαστε, εφόσον ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ...

amichail

Παράθεση από: ptsiotakis στις 10 Ιουν 2011, 08:35:02 ΜΜ
τα ΠΑΚΕ είναι 380 ώρες
η επιμόρφωση στη διδακτική της Πληροφορικής ήταν <100 ώρες
δε συγκρίνονται (δυστυχώς ή ευτυχώς) τα δυο προγράμματα

Τα ΠΑΚΕ είναι 350 ώρες επιμόρφωση για τους επιμορφωτές
Για τους επιμορφούμενους είναι 96 ώρες επιμόρφωσης που είναι ( ; ) συγκρίσιμο μέγεθος με τις 72 δικές μας ώρες επιμόρφωσης και επίσης πιστοποίησης.
Ο συνάδελφος Παυλίδης είχε κινήσει μία διαδικασία για αναγνώριση (βλέπε και https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3354.msg34136#msg34136), χωρίς αποτέλεσμα εξ όσων γνωρίζω
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

sstergou


P.Tsiotakis

Αυτο που αποτελεί απόλυτα λογικό ως αίτημα είναι να μπορεί κάποιος να δώσει εξετάσεις πιστοποίησης ακόμη κι αν δεν έχει παρακολουθήσει ΚΣΕ.
νομίζω ότι αυτο εφαρμόστηκε κάποια στιγμή για το Α επιπεδο

iliasthes

Παναγιώτη σίγουρα εφαρμόστηκε αυτό για το Α επίπεδο. Δεν ξέρω αν μπορεί και ένας ΠΕ19-20 να δώσει εξετάσεις πιστοποίησης, αλλά πριν 10 μέρες μια γνωστή μου έδωσε εξετάσεις πιστοποίησης χωρίς να παρακολουθήσει ΚΣΕ.

P.Tsiotakis

εννοώ για το Β επίπεδο κ τη διεκδίκηση των 3 μορίων
να δίνει εξετάσεις όποιος επιθυμεί

Νίκος Αδαμόπουλος

#25
Παράθεση από: iliasthes στις 11 Ιουν 2011, 04:11:40 ΜΜ
Παναγιώτη σίγουρα εφαρμόστηκε αυτό για το Α επίπεδο. Δεν ξέρω αν μπορεί και ένας ΠΕ19-20 να δώσει εξετάσεις πιστοποίησης, αλλά πριν 10 μέρες μια γνωστή μου έδωσε εξετάσεις πιστοποίησης χωρίς να παρακολουθήσει ΚΣΕ.

Αυτό ίσχυε από την αρχή που ξεκίνησε η πιστοποίηση Α επιπέδου και μέχρι τώρα! Επιπλέον, πράγματι οι ΠΕ19-20 δεν μπορούσαν να δώσουν...

P.Tsiotakis

παίδες, θεωρώ αδιανόητο κάποιος ΠΕ19/20 να δώσει στο παρελθόν εξετάσεις για το Α (είτε για τα χρήματα είτε για τα μόρια)
εξαρχής θεωρούσα πως πρέπει να διεκδικήσουμε όλοι το αυτόνοητο, τα 2 μόρια όλοι
ευτυχώς τελικά, βρέθηκε φόρμουλα να δίνονται. Ευχαριστούμε αυτούς που συνέβαλαν σε αυτό

Πλέον νομίζω οτι πρέπει να κινηθούμε για το θέμα των 3 μορίων και της πιστοποίησης στο Β επίπεδο.
Αφού δεν επιμορφώνονται όλοι οι κλάδοι (αλλά συγκεκριμένοι) και αφού δεν έχουν τη δυνατότητα όλοι οι εκπαιδευτικοί, πιστεύω οτι πρέπει να διεκδικήσουμε (σαν ΟΛΜΕ αλλά και ΠΕΚΑΠ):

1. το εκπαιδευτικό υλικό να δοθεί σε όλους (πέρα από αυτούς που επιμορφώνονται) με κωδικό ή όχι
2. να δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς (πέραν αυτών που επιμορφώνονται στα ΚΣΕ) να δίνουν εξετάσεις πιστοποίησης με τόσες ευκαιρίες όσες οι προηγούμενοι + 1!

Αφού υπάρχει το προηγούμενο είναι εύκολο να περάσει αυτό το λογικό αίτημα....

Παναγιώτης

iliasthes


Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παναγιώτη, προφανώς υπάρχει συγκεκριμένο ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο, που δεν επιτρέπει εύκολη υλοποίηση της πρότασής σου...

Βέβαια, από την άλλη, οι νόμοι συνηθίσαμε να κόβονται-ράβονται στα "επιθυμητά" μέτρα... επομένως μπορούμε να στηρίξουμε την πεκάπ αν κρίνει ότι μπορεί να συμβάλλει ΚΑΙ σε αυτή τη ρύθμιση.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

Λαμπρό,η πρόταση μου είναι να δίνουν εξετασες πιστοποίησης ακόμη και οσι δεν περνάνε ΚΣΕ,ποι είναι το κόλλημα; Αφού έγινε στο α επίπεδο...