ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ;;;;

Ξεκίνησε από vasiko, 30 Μαΐου 2006, 12:59:14 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vasiko

Λοιπόν τι λέτε για τα φετινά θέματα;

dozb

Τα παιδιά φάνηκαν ευχαριστημένα...

Εγώ νομίζω ότι είχαν παγιδούλες κι επίσης με παραξενεύει που κανείς δε σχολιάζει τις 20 μονάδες για διαγράμματα ροής..... Μήπως ήταν αναμενόμενο? Μου φάνηκε αντι ΣΟΣ αν και εύκολα

solaris

Προσωπικά, τα Δ.Ρ. τα περίμενα για Ημερήσια Λύκεια, δεν είχαν μπει ποτέ!
Τα θέματα θα τα χαρακτήριζα εύκολα, αν και οι εκφωνήσεις τους ήταν αρκετά ασαφείς (και φυσικά μιλάω για το θέμα 3 και το θέμα 4γ).
Επίσης, πιστεύω ότι ήταν και αναμενόμενα. Η αναζήτηση ήταν στα πιο SOS (θ4)) όπως και η συγγραφή υποπρογραμμάτων (θ3)

SuperTz

Θεωρώ ότι ήταν αρκετά αναμενόμενα, εξέταζαν μεν όλη την ύλη, αλλά χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ερώτημα που θα διέκρινε τους αρκετά ικανούς. Ευτυχώς που το 2ο θέμα έσπασε, αναμενόμενα αρκετά τα διαγράμματα ροής, αναμενόμενα και τα υποπρογράμματα.
Γενικά δεν είμαι της λογικής SOS κ.λ.π., αλλά επειδή μοιραία κάποια θέματα θα τα δουλέψεις παραπάνω, όταν έχεις βάσιμες υποψίες, νομίζω ότι πολύ κόσμος περίμενε τέτοια θεματολογία, κυρίως στα 1, 2, 3
Δυστυχώς οι διατυπώσεις δεν ήταν οι καλύτερες. Και ακόμα, το γνωστό πρόβλημα με το 3 που το ζητάει σε ΓΛΩΣΣΑ αν και υπάρχει και φέτος η αναφορά στην ύλη για δυνατότητα επιλογής τρόπου διατύπωσης των λύσεων.

κως_αφε

τα θεματα ηταν βατα και αναμενομενα.τα περισσοτερα παιδια ηταν αρκετα ευχαριστημενα και αυτο ειναι καλο για το μαθημα.και εγω νομιζω οτι ηταν ψιλο ασαφες το τριτο θεμα περισσοτερο ως προς τον διαχωρισμο των μοναδων.το τεταρτο αναμενο ειδικα οσο αφορα την αναζητηση.
ευκολα το πρωτο και δευτερο θεμα.
αντε και του χρονου...

EleniK

Νομίζω ότι τα θέματα ήταν πολύ καλά. Τα διαγράμματα ροής ήταν επίσης αναμενόμενα καθώς δεν είχαν πέσει σε ημερήσια κάτι που έχει γίνει στα εσπερινά. οι παγίδες που υπήρχαν ήταν αρκετά καλές ώστε να ξεχωρίσουν οι παπαγάλοι από αυτούς που σκέφτονται. Μου άρεσε δλδ αυτό στο πρόγραμμα στο 1ο θέμα με τη διαφορετική σειρά των παραμέτρων. Επίσης θεωρώ καλό το ότι δεν έβαλαν πίνακες στο 3ο.Πρέπει να ξέρουν όπτι οι πίνακες δεν χρησιμοποιούνται παντού. Γενικά τα παιδιά τα θεώρησαν καλά προς δύσκολα. Δεν νομίζω ότι υπήραν ασάφειες.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

nekis

Αγαπητοί φιλοι καλησπέρα
Πιστεύω ότι φέτος έγινε μια σαφης ποιοτική υποβάθμιση του μαθήματος απο τη μια μερια, αλλά από την άλλη η επιτροπή έπραξε καλώς στην αλλαγή πορέιας ως προς το δευτερο θεμα που είχε υπερκορεστεί και ως προς την λύση με ΓΛΩΣΣΑ στο 3ο θεμα. Πιστεύω ότι φετος έχουμε απλη εξισωση της μορφης α-α=0. Ελπίζω σε αναβαθμιση του χρονου.
Καλα αποτελεσματα στους μαθητες μας
ΝΚυριακου

dozb

Γιατί ποιοτική υποβάθμιση nekis?

johnv

Πόσες μονάδες μπορεί να πιάσει η παρακάτω λύση για το θέμα 3 ;;;

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ3
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ : ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[1500], ι,ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[1500], μ
ΑΡΧΗ
    ι <-- 1
   μ <-- 1500
   ΟΣΟ μ>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
       ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[ι]
       μ < -- μ - ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[ι]
       ι < -- ι + 1
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ ι -1
       ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[κ] < -- πληθος(ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[κ])
       ΓΡΑΨΕ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[Κ]
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΕΜΑ3

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Πλήθος( υ) : ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ : υ, α
ΑΡΧΗ
    ΑΝ υ <=15 ΤΟΤΕ
        α <-- 1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ υ <= ΤΟΤΕ
        α <-- 2
    ΑΛΛΙΩΣ
        α <-- 3
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    πλήθος <-- α
ΤΕΛΟΣ_ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

xthao

Think of all the psychic energy expended in seeking a fundamental distinction between "algorithm" and "program".

Από το "Epigrams on Programming" του Alan J. Perlis.

Sergio

Συνάδελφοι,

παρακαλώ τα σχόλια - προβληματισμούς σας για τα φετινά θέματα στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο Γενικές Εξετάσεις 2006 για καλύτερη οργάνωση.

Μην ανοίγετε νέα θέματα.  Έχει δημιουργηθεί η κατάλληλη δομή πινάκων για πιό οργανωμένη συζήτηση φέτος.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

nekis

Αγαπητε dosb η προσωπικη μου και μονο αποψη είαι ότι το μαθημα χρειάζεται ενα θεμα σαν το 3ο θεμα περισυ, πιθανως οχι για 20  αλλα για 10 μοναδες, ωστε το 90 απο το 100 να χρειαζεται αναλυση εκτος της ¨πεπατημενης" αν μου επιτρεπεις την εκφραση

xthao

#12
Αγαπητέ nekis, αν ήθελα να σαρκάσω για τα φετινά θέματα θα έλεγα ότι ήταν κλιμακούμενης ευκολίας. Φοβάμαι όμως ότι η ζωή άλλα θα δείξει, ας περιμένουμε τα αποτελέσματα της βαθμολόγησης.

Μέχρι τότε ίσως να άξιζε να αντιμετωπίσουμε κάποια ζητήματα που νομίζω ότι ανοίγουν με τις φετινές επιλογές της επιτροπής.

Αναφέρομαι στην εκτεταμένη εξέαταση της ΓΛΩΣΣΑΣ και στα προβλήματα που κάτι τέτοιο μπορεί να δημιουργήσει.

Πάρε για παράδειγμα τον τελεστή (/) φαινομενικά αθώο και μη προβληματικό. Στο χαρτί κάποιος θα αποτιμούσε μια παράσταση όπως η 4/2 σε 2 (ακέραια σταθερά για τη ΓΛΩΣΣΑ), ενώ μια παράσταση όπως η 3/2 σε 1.5 (πραγματική σταθερά για τη ΓΛΩΣΣΑ).

Δηλαδή, έχουμε έναν τελεστή που άλλοτε παράγει ακέραιο αποτέλεσμα άλλοτε πραγματικό.

Συνδύασε τώρο το παραπάνω με το χαρακτηριστικό της εντολής εκχώρησης, ότι τα δύο μέλη της πρέπει να είναι του ίδιου τύπου δεδομένων. Αποτέλεσμα "τρικυμία εν ποτηρίω", γιατί δεν μπορείς να προγραμματίζεις με κολοβά εργαλεία.

Ο σκοπός του μαθήματος; Αν και κατά πόσο οι εξετάσεις πρέπει να είναι συμβατές με αυτόν;

Ίσως τελικά να είναι κυριολεκτικό το ότι "Ο κατακερματισμός ενός προβλήματος σε άλλα απλούστερα είναι μια από τις διαδικασίες που ενεργοποιούν και αμβλύνουν τόσο τη σκέψη, αλλά κυρίως την αναλυτική ικανότητα του ατόμου." (βιβλίο μαθητή σελ. 8 ), και να πρέπει οι μαθητές να προφυλαχθούν από τέτοιες κακές πρακτικές.