Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Γυμνασίου

Ξεκίνησε από alkisg, 08 Σεπ 2011, 10:32:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tzorba

Από τη σελ. 6 χωρίς σχόλιο:

ΠαράθεσηΓια την επίτευξη των παραπάνω στόχων, κάθε διδακτική ενότητα περιλαμβάνει
δύο συνεχόμενες διδακτικές ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, ώστε να δοθεί
επαρκής χρόνος, στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό, για την υλοποίηση
ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων. Έτσι, επιμηκύνεται ο μαθησιακός
χρόνος και οι μαθητές έχουν αυξημένες δυνατότητες να διερευνήσουν, να
πειραματιστούν, να συνεργαστούν, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν σύνθετα‐
ολοκληρωμένα ψηφιακά έργα με ποικίλα εργαλεία των ΤΠΕ.

λέτε?

Wizard

Είναι φανερό ότι το μάθημα γίνεται δίωρο την εβδομάδα, το θέμα όμως είναι ότι αν δεν σπάει το τμήμα στα δύο (όπως γίνεται τώρα), τότε οι συνολικές ώρες διδασκαλίας πρακτικά μένουν ίδιες.

dski

Είναι πρακτικά ανέφικτο να είναι δύο εργαστηριακές ώρες την εβδομάδα με μισά τμήματα σε κάθε ώρα (όπως γίνεται τώρα) καθώς τότε σε ένα σχολείο με 12 τμήματα θα απαιτούνταν 48 ώρες εργαστηρίου που δεν υπάρχουν φυσικά στο ωρολόγιο πρόγραμμα (μόνο αν κάποιο σχολείο έχει 2 εργαστήρια).Πιο λογικό θα έμοιαζε να είναι μια ώρα την εβδομάδα θεωρία στην τάξη (όλο το τμήμα) και άλλη μία στο εργαστήριο (όπου το τμήμα θα χωρίζεται στα δύο). Έτσι οι ώρες θα ήταν 3 την εβδομάδα ανά τμήμα στο πρόγραμμα. Πάντως αυτό το συνεχόμενο δίωρο με προϊδεάζει για 2 ώρες εργαστήριο με όλο το τμήμα (πως αλλιώς θα είναι συνεχόμενο δίωρο για όλους τους μαθητές;) οπότε θα γίνεται το έλα να δεις (28 μαθητές σε 10 PC, θα χρειαζόμαστε υπογλώσσια...)!

Νίκος Αδαμόπουλος

Τότε δεν θα μπαίνει και 2ος καθηγητής στο εργαστήριο;

dski

Σωστή παρατήρηση αν και προσωπικά δεν είμαι πλέον τόσο αισιόδοξος για τίποτα... Επιπλέον, ακόμη και με 2 καθηγητές, 28-30 μαθητές είναι μεγάλος αριθμός για το εργαστήριο (αντιστοιχούν σχεδόν 3 μαθητές σε κάθε υπολογιστή). Όσο μεγάλη και αν είναι η αίθουσα του εργαστηρίου (σε ορισμένα σχολεία είναι αρκετά μικρή), πάλι οι μαθητές θα πρέπει να "στοιβάζονται" γύρω από τους υπολογιστές.Ακόμη και με δύο καθηγητές έχω την αίσθηση ότι το επίπεδο του μαθήματος θα είναι συγκριτικά χειρότερο από την τωρινή κατάσταση.

Νίκος Αδαμόπουλος

Μήπως πρέπει να εστιάσουμε στο δάσος και να αφήσουμε (προς το παρόν έστω!) το δέντρο; Έχουμε νέο (πιλοτικό) πρόγραμμα σπουδών για το Γυμνάσιο που αλλάζει το βάρος του μαθήματος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αφού διπλασιάζει τις ώρες της πληροφορικής που θα παρακολουθεί ένας μαθητής. Καλό είναι να στρωθούμε και να το μελετήσουμε!

dski

Επίσης σωστό. Πάντως το θέμα του αριθμού των μαθητών και των καθηγητών στο εργαστήριο εκτός από "δέντρο" (αν δηλαδή οι ώρες του κλάδου στο γυμνάσιο θα παραμείνουν ίδιες ή θα αυξηθούν κατά 50% ή 100%) είναι και σημαντικό μέρος του δάσους... Διαβάζοντας διαγώνια το νέο πιλοτικό πρόγραμμα σπουδών διαπίστωσα ότι τα περισσότερα εκπαιδευτικά αντικείμενα έχουν να κάνουν με δεξιότητες χρήσης Η/Υ ή τη χρήση του Η/Υ ως εργαλείου αναζήτησης πληροφοριών κτλ. Όλα αυτά σημαίνουν πράξη και εργαστήριο (κι όχι αίθουσα). Αν λοιπόν για κάποιο λόγο το Υπουργείο θεωρεί ότι τα αντικείμενα αυτά μπορούν να διδαχθούν σε 28-30 μαθητές με 10 PC και έναν καθηγητή στο εργαστήριο τότε νομίζω ότι θα υπάρξει σημαντικό πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία και αυτό δεν είναι απλά ένα "δέντρο" αλλά ένα ζήτημα που θα πρέπει να τεθεί εξ' αρχής από τον κλάδο μας.

Νίκος Αδαμόπουλος

Για τον 2ο στο εργαστήριο πράγματι πρέπει να δούμε τι γίνεται. Δεν θυμάμαι η ΠΕΚΑΠ τι λέει...

Circle

Εμείς στο μικρό εργαστήριο μας, χωράμε μετά βίας 11  -  13 μαθητές και εγώ! Και νομίζω ότι δεν είμαστε μοναδική περίπτωση.

Καλό θα ήταν μισό τμήμα και 2 ώρες την εβδομάδα. Αν τελικά είναι όλο το τμήμα, θα είναι αρκετά δύσκολο για έναν καθηγητή. Στην περίπτωση του ολόκληρου τμήματος θα ήταν καλό να ζητήσουμε 2ο καθηγητή όπως συμβαίνει στα Λύκεια.

Θα επικοινωνήσω με πιλοτικό γυμνάσιο της περιοχής μου και θα σας μεταφέρω τι συμβαίνει εκεί.

odysseas

Παράθεση από: dski στις 10 Σεπ 2011, 02:29:09 ΜΜ
Διαβάζοντας διαγώνια το νέο πιλοτικό πρόγραμμα σπουδών διαπίστωσα ότι τα περισσότερα εκπαιδευτικά αντικείμενα έχουν να κάνουν με δεξιότητες χρήσης Η/Υ ή τη χρήση του Η/Υ ως εργαλείου αναζήτησης πληροφοριών κτλ.

Προσωπικά πιστεύω οτι αυτό είναι το ουσιαστικότερο ζήτημα. Το μάθημα του Γυμνασίου θα είναι ένα μάθημα ΤΠΕ, όχι Πληροφορικής. Είναι θετική αυτή η εξέλιξη; Αν μη τι άλλο ενισχύεται αυτή η στρεβλή εικόνα της Πληροφορικής αποκλειστικά ως δεξιότητας -- αυτή ακριβώς η εικόνα που μας παιδεύει καθημερινά στα σχολεία, εντός και εκτός τάξης. Δεν είναι το πλήθος των ωρών διδασκαλίας που θα αναβαθμίσει τον κλάδο μας, είναι το περιεχόμενο. Εξάλλου, σχεδόν τίποτε από το περιεχόμενο του συγκεκριμένου προγράμματος σπουδών δεν υπήρξε αντικείμενο των σπουδών μου, οπότε ίσως να είμαι ελάχιστα καταλληλότερος να το διδάξω από οποιονδήποτε πιστοποιημένο συνάδελφο άλλης ειδικότητας...


aspd

Παράθεση από: Circle στις 10 Σεπ 2011, 03:13:02 ΜΜ
Θα επικοινωνήσω με πιλοτικό γυμνάσιο της περιοχής μου και θα σας μεταφέρω τι συμβαίνει εκεί.
Υποτίθεται ότι το δικό μου σχολείο είναι ένα από τα πιλοτικά Γυμνάσια. Δεν έχει έλθει ακόμα ΚΑΜΙΑ οδηγία για ώρες κτλ, ακόμα δεν έχουμε κάνει κατανομή, και δεν ξέρουμε πόσες ώρες θα κάνουμε και πόσοι χρειαζόμαστε. Επίσης δεν ξέρουμε αν γενικά το ωράριο το σχολείου θα πειραχτεί (2; 4;) Τηλεφωνικά είπαν στο Διευθυντή ότι δε θα αλλάξουν βιβλία (ή ό,τι άλλο) των μαθημάτων.
Την επόμενη εβδομάδα λογικά κάτι πρέπει να ξεκαθαρίσει.

nikos33

ήρθε σήμερα κάτι:

Αποφασίζουμε

1)   Το μάθημα «Πληροφορική – Τεχνολογία» που διδάσκεται στην Α΄ και Β΄ τάξη Γυμνασίου κατατάσσεται στη Β΄ ομάδα (και οι δύο κλάδοι).
Για τη διδασκαλία και των δύο κλαδών του μαθήματος «Πληροφορική – Τεχνολογία» Α΄ και Β΄ Γυμνασίου θα ισχύσουν τα εξής:
i)    Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21) , το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο ομάδες. Η Πληροφορική διδάσκεται στο εργαστήριο Πληροφορικής και η Τεχνολογία διδάσκεται στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.
ii)    Το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21). Την πρώτη διδακτική ώρα της εβδομάδας η πρώτη ομάδα θα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και η δεύτερη ομάδα θα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας. Τη δεύτερη διδακτική ώρα της εβδομάδας θα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής η δεύτερη ομάδα και η πρώτη ομάδα θα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.
2)   Για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πληροφορική» στη Γ΄ τάξη Γυμνασίου θα ισχύσουν τα εξής:
i)    Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21), το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο ομάδες και η διδασκαλία γίνεται κανονικά στο εργαστήριο Πληροφορικής.
ii)    Το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21). Το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται σε συνδυασμό με οποιοδήποτε άλλο μάθημα. Την πρώτη διδακτική ώρα της εβδομάδας η πρώτη ομάδα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και η δεύτερη ομάδα διδάσκεται το επιλεγμένο μάθημα στην αίθουσα του τμήματος. Τη δεύτερη διδακτική ώρα η διδασκαλία γίνεται αντίστροφα.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2011-12.

Circle

Το πιλοτικό πρόγραμμα για το οποίο μιλάμε σε αυτό το νήμα, έχει Τεχνολογία; http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php

Το παραπάνω έγγραφο λέει αυτά που ήδη ισχύουν για το Γυμνάσιο τώρα. Κάνω λάθος;

aspd

#14
Δεν κάνεις λάθος. Αυτά ισχύουν εδώ και τόσα χρόνια. Η απορία με την πληροφορική στα πιλοτικά παραμένει.
Πάντως νομίζω ότι το τμήμα χωριζόταν όταν ο αριθμός των μαθητών ήταν μεγαλύτερος από 20, ενώ με το τελευταίο έγγραφο το τμήμα για να χωριστεί πρέπει να έχει παραπάνω από 21 μαθητές.


Wizard

Βγήκε και το ωρολόγιο πρόγραμμα, 2ωρο η Πληροφορική, χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες όμως για σπάσιμο τμημάτων, συνεχόμενο 2ωρο κλπ.

skoud

Για το σπάσιμο των τμημάτων προφανώς πρέπει να ισχύσει η χθεσινή υπουργική απόφαση: http://pekap.blogspot.com/2011/09/blog-post_12.html
Γιατί να το "σκαλίζουμε"?
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

vogiatz

Το σπάσιμο είναι επιβεβλημένο αγαπητοί συνάδελφοι. Δεν μπορώ να φανταστώ να εφαρμόζω το πιλοτικό πρόγραμμα σε 28ρια τμήματα. Με τα βίας 20-22 άτομα χωράνε στο δικό μας εργαστήριο.
Στο σχολείο μας με ένα εργαστήριο πληροφορικής τα 12 τμήματα απαιτούν 48 ώρες εργαστηρίου. Είναι ένα ζήτημα που θα το αντιμετωπίσουν και άλλα σχολεία φαντάζομαι. Βλέπω να σπάμε τα 28ρια τμήματα και τα λίγο μικρότερα να μπαίνουν αυτούσια. Σπαζοκεφαλιά...
Βογιατζής Σωτήρης, ΠΕ 19
2ο Γυμνάσιο Έδεσσας

dora

Παράθεση από: Wizard στις 13 Σεπ 2011, 04:51:17 ΜΜ
Βγήκε και το ωρολόγιο πρόγραμμα, 2ωρο η Πληροφορική, χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες όμως για σπάσιμο τμημάτων, συνεχόμενο 2ωρο κλπ.

Για να καταλάβω η Πληροφορική θα διδάσκεται 2 ώρες την εβδομάδα σε κάθε τμήμα ή 1 ώρα στο ένα μισό του τμήματος και 1 ώρα στο δεύτερο μισό οπότε σύνολο 2 ώρες. ???

vogiatz

Βογιατζής Σωτήρης, ΠΕ 19
2ο Γυμνάσιο Έδεσσας

dski

Παράθεση από: skoud στις 13 Σεπ 2011, 05:36:17 ΜΜ
Για το σπάσιμο των τμημάτων προφανώς πρέπει να ισχύσει η χθεσινή υπουργική απόφαση: http://pekap.blogspot.com/2011/09/blog-post_12.html
Γιατί να το "σκαλίζουμε"?

Λογική και βολική για τον κλάδο ερμηνεία, όμως έτσι δημιουργείται το πρακτικό πρόβλημα ότι οι 35 εβδομαδιαίες διαθέσιμες ώρες του προγράμματος δεν αρκούν αφού ένα σχολείο με 12 τμήματα χρειάζεται 48 ώρες εργαστήριο (ακόμη και μικρότερα σχολεία με 9 ή 10 τμήματα θα έχουν το ίδιο πρόβλημα). Και ακριβώς επειδή η φόρμουλα αυτή φαίνεται ανεφάρμοστη στην πράξη ξεκινήσαμε να "σκαλίζουμε" το θέμα...

vigor

Ορισμός των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,  για την Πιλοτική  Εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών. Κυριολεκτικά το ξέθαψα από Googlάρισμα μιας και δεν συνοδευόταν από το έγγραφο για το ωρολόγιο πρόγραμμα.. :D ::)

http://4grpe-anatol.att.sch.gr/announce/doc/2011-9-sept/12-9-20/2011-9-12PilotSxolMon.doc

skoud

Παράθεση από: dski στις 13 Σεπ 2011, 10:26:30 ΜΜ
Λογική και βολική για τον κλάδο ερμηνεία, όμως έτσι δημιουργείται το πρακτικό πρόβλημα ότι οι 35 εβδομαδιαίες διαθέσιμες ώρες του προγράμματος δεν αρκούν αφού ένα σχολείο με 12 τμήματα χρειάζεται 48 ώρες εργαστήριο (ακόμη και μικρότερα σχολεία με 9 ή 10 τμήματα θα έχουν το ίδιο πρόβλημα). Και ακριβώς επειδή η φόρμουλα αυτή φαίνεται ανεφάρμοστη στην πράξη ξεκινήσαμε να "σκαλίζουμε" το θέμα...

Ήταν (και είναι) πάγια θέση του κλάδου μας το μάθημα στο Γυμνάσιο να γίνει 2ωρο και ανεξάρτητο (όχι κλάδος με την Τεχνολογία). Φαίνεται ότι το πετυχαίνουμε αυτό.
Το θέμα τώρα είναι τι λύση θα προτείνουμε στα προβλήματα με τις ώρες στα εργαστήρια. Το μόνο που σκεφτήκαμε στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ είναι να ζητήσουμε και 2 εργαστήριο. Σε μερικά γυμνάσια υπάρχει ήδη... (π.χ. όσα ήταν παλιά στο έργο ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ)

Περιμένουμε και τις ιδέες και προτάσεις σας.

Πάντως σκεφτείτε ότι φέτος το νέο πρόγραμμα είναι σε πιλοτική εφαρμογή και κάθε πρόβλημα που θα προκύψει  και αναδειχθεί από εμάς ως μέγιστο, μπορεί να οδηγήσει σε  αναθεώρηση του προγράμματος...
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

dski

Το 2ο εργαστήριο θα ήταν η βέλτιστη λύση όμως υπάρχουν νομίζω αρκετές και σημαντικές δυσκολίες:
- Απαιτείται να βρεθεί κενή αίθουσα που σπανίως υπάρχει διαθέσιμη.
- Απαιτείται η αγορά και το στήσιμο εξοπλισμού (καλωδίωση, ηλεκτρολογική εγκατάσταση και φυσικά τα PC και το υπόλοιπο υλικό του εργαστηρίου) το οποίο συνεπάγεται ένα αρκετά σημαντικό κόστος. Θεωρώ δύσκολο να βρεθούν αυτά τα κονδύλια εκτός και αν "παίζει" τίποτα μέσω του ΕΣΠΑ ή άλλων ευρωπαϊκών πόρων (ίσως θα άξιζε το κόπο η ΠΕΚΑΠ ή κάποιος άλλος να εξετάσει αυτή τη δυνατότητα αν και μιλάμε για πάρα πολλά σχολεία. Από την άλλη ακόμη και αν δεν υπάρχει κάτι ίσως θα μπορούσε να γίνει κάποια εισήγηση προς το υπουργείο αφού υποτίθεται ότι υπάρχουν αρκετοί διαθέσιμοι ευρωπαϊκοί πόροι τους οποίους η Ελλάδα δεν απορροφά...)
- Στα σχολεία που υπάρχει ήδη το 2ο εργαστήριο είναι ένα σοβαρό ερωτηματικό η κατάστασή του, καθώς συνήθως ο εξοπλισμός του ενός από τα δύο εργαστήρια είναι αρκετά παλιός πλέον...

Τι θα μπορούσε να γίνει?

- Η πρώτη εναλλακτική πρόταση είναι αυτό που ήδη γράφτηκε, δηλ. να μπαίνουν δύο καθηγητές σε κάθε τμήμα όταν αυτό έχει αρκετά παιδιά (το όριο για να γίνει αυτό θα μπορούσε ίσως να συζητηθεί σε δεύτερο χρόνο). Διδακτικά δεν είναι ίσως το καλύτερο όμως κάτι τέτοιο εφαρμόζεται ήδη στο λύκειο από χρόνια και είναι κατά κάποιο τρόπο "συμβατό" με τη βέλτιστη λύση που ζητάμε: Όσα σχολεία έχουν 2 εργαστήρια σπάνε τα τμήματα, όσα έχουν ένα μοιράζουν τους μαθητές σε 2 εκπαιδευτικούς την ίδια ώρα. Βέβαια 28-30 μαθητές με 10-11 PC (τόσα περίπου έχει ένα εργαστήριο) δεν είναι καλή αναλογία εκπαιδευτικά, όμως εδώ θα μπορούσε να ζητηθεί να ενισχυθεί κάθε εργαστήριο με 3-4 PC επιπλέον, κάτι που είναι πιο εφικτό και πιο οικονομικό από το στήσιμο ενός νέου εργαστηρίου. Φυσικά και αυτό δεν ισχύει για όλα τα εργαστήρια αφού κάποια είναι πολύ μικρά...

- Ως δεύτερη εναλλακτική βλέπω τη "μεσοβέζικη" λύση από το δίωρο η μία ώρα να είναι "σπαστή" στο εργαστήριο και η άλλη στην αίθουσα όλο το τμήμα. Βέβαια κι εδώ υπάρχουν θέματα αφού τα εκπαιδευτικά αντικείμενα του πιλοτικού προγράμματος μάλλον προϋποθέτουν τη χρήση εργαστηρίου. Επιπλέον (και ας μη το υποτιμάμε αυτό μετά τη μείωση των ωρών στο λύκειο ως κλάδος) με τον τρόπο αυτό το "όφελος" σε ώρες θα είναι αύξηση 50%

- Τέλος ως χειρότερο και απευκταίο σενάριο θα έβλεπα το μάθημα να γίνεται μεν στο εργαστήριο, με όλο όμως το τμήμα και έναν καθηγητή. Ακόμη και με τα 3-4 έξτρα PC σε αυτή την περίπτωση τα πράγματα θα ήταν αρκετά δύσκολα για τον εκπαιδευτικό...Οι μαθητές θα κάνουν μεν διπλάσιες ώρες μάθημα όμως η ποιότητα του μαθήματος θα είναι αρκετά χειρότερη από τη σημερινή ενώ και ο κλάδος δε θα έχει κανένα όφελος σε ώρες...

peter13

Ελπίζω να μη φάω ξύλο... Δε ξέρω κατά πόσο είναι ρεαλιστικό αλλά τι θα λέγατε Σάββατο για μόνο μάθημα πληροφορικής; Έτσι έχουμε 6*7=42 ώρες εργαστηρίου και προφανώς ο συνάδελφος που θα δούλευε το Σάββατο δε θα δούλευε τη Δευτέρα. Κι ας πούμε οι μαθητές της Α' τάξης Γυμνασίου θα ερχόταν για ένα δίωρο πληροφορικής το Σάββατο.

Αν κρίνει ο διαχειριστής ας κάνει delete την τρελή ιδέα... :)

Keep Growing

Αχαχαχαχα, και μια που η Κυριακή "ακουμπάει" πάνω στο Σάββατο, μπορούμε να πηγαίνουμε τα παιδάκια και στην εκκλησία για να ανάβουν κάνα κεράκι μπας και τους ακούσει ο καλός θεούλης και μας απαλλάξει από τους κακούς σατανάδες ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Vangelis

Παράθεση από: peter13 στις 14 Σεπ 2011, 06:48:33 ΜΜ
Ελπίζω να μη φάω ξύλο... Δε ξέρω κατά πόσο είναι ρεαλιστικό αλλά τι θα λέγατε Σάββατο για μόνο μάθημα πληροφορικής; Έτσι έχουμε 6*7=42 ώρες εργαστηρίου και προφανώς ο συνάδελφος που θα δούλευε το Σάββατο δε θα δούλευε τη Δευτέρα. Κι ας πούμε οι μαθητές της Α' τάξης Γυμνασίου θα ερχόταν για ένα δίωρο πληροφορικής το Σάββατο.

Αν κρίνει ο διαχειριστής ας κάνει delete την τρελή ιδέα... :)


Μάλλον θα φας ξύλο

(άκου Σάββατο χάθηκε το απόγευμα!!! αντε Κυριακή μετα την εκκλησία που λέει και ο Παναγιώτης)

Καρκαμάνης Γεώργιος

Και μία ακόμα λύση:
Σε συστεγαζόμενες σχολικές μονάδες, μπορεί να αξιοποιηθεί το εργαστήριο άλλου σχολείου πχ ενός λυκείου.
Τα προηγούμενα χρόνια, στο δικό μου σχολικό συγκρότημα, το λύκειο είχε δύο τμήματα πληροφορικής επιλογής στην Α λυκείου και η διδασκαλία γινόταν ταυτόχρονα στο εργαστήριο του γυμνάσιου και του λυκείου.

Vangelis

Και μια παρατήρηση για το ΕΣΠΑ.  Δεν προβλέπει αγορά εξοπλισμού (προβλέπει όμως επιμορφώσεις).

Καρκαμάνης Γεώργιος

Μήπως γνωρίζει κάποιος, να μας πε,ι πότε θα αρχίσει η εφαρμογή του νέου προγράμματος σε όλα τα Γυμνάσια;

aspd

Λένε ότι θα εφαρμοστεί από την επόμενη χρονιά.

dski

Παράθεση από: Vangelis στις 20 Σεπ 2011, 09:29:01 ΜΜ
Και μια παρατήρηση για το ΕΣΠΑ.  Δεν προβλέπει αγορά εξοπλισμού (προβλέπει όμως επιμορφώσεις).

Αυτό είναι σίγουρο; Νομίζω π.χ. ότι οι διαδραστικοί πίνακες αγοράστηκαν με χρήματα του ΕΣΠΑ. Επίσης με χρήματα του ΕΣΠΑ νομίζω θα χρηματοδοτηθεί η ενεργειακή αναβάθμιση κάποιων σχολικών κτιρίων (π.χ. αλλαγή κουφωμάτων, τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων κτλ). Σε κάθε περίπτωση όταν συζητάμε πως περίπου το 70% των διαθέσιμων ευρωπαϊκών κονδυλίων για την Ελλάδα δεν έχουν απορροφηθεί ακόμη και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να τα χάσουμε, πιστεύω ότι θα υπάρχει κάποιος τρόπος ένα μέρος των χρημάτων αυτών να πάει και στον εξοπλισμό των εργαστηρίων πληροφορικής.

jimmaria

Σε κάποια εξαγγελία που είχε κάνει πέρσι αν θυμάμαι καλά έλεγε ότι τα νέα αυτά γυμνάσια θα γίνουν ολοήμερα 8-4 οπότε έτσι οι ώρες που είναι διαθέσιμο το εργαστήριο είναι 10*5=50 οπότε φτάνουν. Μάλλον το έχουν λύσει το θέμα αλλά δεν το έχουν ανακοινώσει ακόμα

P.Tsiotakis

Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο

"7. Σχετικά με το διδακτικό-μαθησιακό αντικείμενο της Πληροφορικής–ΤΠΕ, το μάθημα είναι εργαστηριακό και περιλαμβάνει δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Διεξάγεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, ενώ προτείνεται να αξιοποιούνται και οι πρόσθετες τεχνολογικές υποδομές που, ενδεχομένως, υπάρχουν στη σχολική μονάδα  (π.χ. φορητό εργαστήριο Η/Υ, διαδραστικοί πίνακες, κτλ.). Επιπλέον, προτείνεται, οι δύο διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου ανά εβδομάδα, να είναι συνεχόμενες. Έτσι θα δίνεται επαρκής χρόνος στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των υπολογιστικών εργαλείων.  Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "


aspd

#35
Επιτέλους να ξεκαθαρίσει το τοπίο για να ξέρουμε τι να κάνουμε. Ευχαριστούμε για την πληροφόρηση!
Είδα ότι οι οδηγίες αυτές είναι αναρτημένες και στη σελίδα του ψηφιακού σχολείου.

tzorba

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2011, 10:36:25 ΠΜ
Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο

"7. Σχετικά με το διδακτικό-μαθησιακό αντικείμενο της Πληροφορικής–ΤΠΕ, το μάθημα είναι εργαστηριακό και περιλαμβάνει δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Διεξάγεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, ενώ προτείνεται να αξιοποιούνται και οι πρόσθετες τεχνολογικές υποδομές που, ενδεχομένως, υπάρχουν στη σχολική μονάδα  (π.χ. φορητό εργαστήριο Η/Υ, διαδραστικοί πίνακες, κτλ.). Επιπλέον, προτείνεται, οι δύο διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου ανά εβδομάδα, να είναι συνεχόμενες. Έτσι θα δίνεται επαρκής χρόνος στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των υπολογιστικών εργαλείων.  Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "

Έλεος... Λίγο λίγο το αυξάνουν... 21 παλιά στο Λύκειο... μετά πάνω από 21 στο Γυμνάσιο ... στο "Νέο" Γυμνάσιο πάνω από 22....

Καλή η αύξηση των 2 ωρών αλλά προβλέπεται δύσκολο το μάθημα.... με 3 (ή 2) παιδιά σε κάθε PC.
Και κάτι άλλο που είδα στο κείμενο ... όχι εξετάσεις στη Γ... Αλλά προβλέπουν ωστόστο σύστημα διεξαγωγής πιστοποίησης στους Υπολογιστές.

Wizard

#37
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2011, 10:36:25 ΠΜ
Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο

"7. Σχετικά με το διδακτικό-μαθησιακό αντικείμενο της Πληροφορικής–ΤΠΕ, το μάθημα είναι εργαστηριακό και περιλαμβάνει δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Διεξάγεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, ενώ προτείνεται να αξιοποιούνται και οι πρόσθετες τεχνολογικές υποδομές που, ενδεχομένως, υπάρχουν στη σχολική μονάδα  (π.χ. φορητό εργαστήριο Η/Υ, διαδραστικοί πίνακες, κτλ.). Επιπλέον, προτείνεται, οι δύο διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου ανά εβδομάδα, να είναι συνεχόμενες. Έτσι θα δίνεται επαρκής χρόνος στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των υπολογιστικών εργαλείων.  Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "

Τι συνέβη; Το link δουλεύει, αλλά δεν εμφανίζεται πια στο http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php

EDIT: Άκυρο, το ξαναβάλανε.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Είναι κάποιος συνάδελφος που διδάσκει σε κάποιο από τα Γυμνάσια που εφαρμόζεται το νέο πρόγραμμα κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, για να μας ενημερώσει ακόμα καλύτερα;


spyropk

Γεια σας,
Κάποιος μάλλον παίζει με τα νεύρα μας!!! Τα αρχεία αυτά για το Scratch το Σάββατο υπήρχαν κανονικά, τα άνοιξα και αποθήκευσα στον υπολογιστή μου το πρώτο. Το επισυνάπτω. Δυστυχώς, δεν έχω τ' άλλα.
Στο μεταξύ, βρήκατε κάτι επίσημο, εγκύκλιο ή κάτι για το αν τα τμήματα σπάνε ή πως θα γίνει με 2ο καθηγητή από πόσα παιδιά; Δεν μπορούμε ούτε καν να βγάλουμε πόσες ώρες Πληροφορική θέλουμε τελικά και να δώσουμε ώρες για άλλον καθηγητή Πληροφορικής. Το Γραφείο μας (2ο Β΄ Αθήνας) δεν ξέρει ούτε αυτό και γενικώς @#$%&^*(&!!

odysseas

Παράθεση από: spyropk στις 05 Οκτ 2011, 11:30:38 ΜΜ
Στο μεταξύ, βρήκατε κάτι επίσημο, εγκύκλιο ή κάτι για το αν τα τμήματα σπάνε ή πως θα γίνει με 2ο καθηγητή από πόσα παιδιά;

(Για τα πιλοτικά) Το παρακάτω απόσπασμα είναι από τις οδηγίες του υπουργείου.

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2011, 10:36:25 ΠΜ
Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "

P.Tsiotakis

αρχεία

spyropk


aspd

Πρόγραμμα σπουδών στα Πιλοτικά Γυμνάσια
Γ' Γυμνασίου
Ενότητα 1: Δημιουργώ έγγραφα.
Λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την ψηφιακή πλατφόρμα τάξης.
Μήπως ξέρει κανένας τι είναι αυτό;
Εννοεί την  ψηφιακή τάξη του ΠΔΣ (http://eclass.sch.gr/);  Αν ναι, δεν καταλαβαίνω πώς θα χρησιμοποιηθεί για να γράψουν ή να συν-επεξεργαστούν οι μαθητές κείμενα. Ή είναι απλώς για να ανεβάζουμε υλικό και να το κατεβάζουν στα μηχανήματά τους;

P.Tsiotakis

πιθανώς να αναφέρεται σε κάποιο σύγχρονο LMS που θα υποστηρίξει όλα τα μαθήματα στο πλαίσιο του ψηφιακού σχολείου και με υπηρεσίες Web2.0 όπως ιστολόγια και wiki.
Θα μπορούσε να είναι μια τροποποίηση του open eclass στην τρέχουσα έκδοσή του - 2.4.1 (ή το moodle) και σίγουρα όχι το eclass του 2006!

aspd

Μήπως ξέρει κανένας τι γίνεται με το e-school στα πιλοτικά γυμνάσια; Υπάρχουν νέα μαθήματα που βαθμολογούνται.

Keep Growing

....πιλοτάρει σε άγνωστους ουρανούς...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

klynn

Τελικά αν κάποιος φέτος διδάσκει σε Πιλοτικό,
τι γίνεται από τα δύο;

α) Στριμώχνονται 28 μαθητές σε ένα εργαστήριο και διδάσκουν 2 καθηγητές (ελλείψη 2ου εργαστηρίου πληροφορικής);

ή

β) Σπάει το τμήμα όπως προβλέπει η πρόσφατη εγκύκλιος για το κανονικό Γυμνάσιο αλλά διδάσκει ένας καθηγητής και λόγω του διπλασιασμού ωρών επομένως χρησιμοποιούνται δύο εργαστήρια;
ΠαράθεσηΤο τμήμα να χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους 21

Παράθεση
Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο

"7. Σχετικά με το διδακτικό-μαθησιακό αντικείμενο της Πληροφορικής–ΤΠΕ, το μάθημα είναι εργαστηριακό και περιλαμβάνει δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Διεξάγεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, ενώ προτείνεται να αξιοποιούνται και οι πρόσθετες τεχνολογικές υποδομές που, ενδεχομένως, υπάρχουν στη σχολική μονάδα  (π.χ. φορητό εργαστήριο Η/Υ, διαδραστικοί πίνακες, κτλ.). Επιπλέον, προτείνεται, οι δύο διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου ανά εβδομάδα, να είναι συνεχόμενες. Έτσι θα δίνεται επαρκής χρόνος στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των υπολογιστικών εργαλείων.  Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "

ctriantafy

Τελικά θα ξεκινήσουμε την νέα σχολική χρονιά 2012-13 με το πρόγραμμα των πιλοτικών σχολείων-Γυμανσίων; Είναι σίγουρο ή όχι;
Τι ενημέρωση έχετε θα υπάρξει καινούργιο Βιβλίο;;;

Ευχαριστώ
Χρήστος Τριανταφύλλου ΠΕ19.01
Σέρρες
Chris Triantafyllou
Yp. KEPLHNET Serron

Keep Growing

Απ' ό, τι ξέρω, στο καινούριο πρόγραμμα σπουδών, δεν προβλέπεται βιβλίο, ούτε από δέντρο, ούτε "ψηφιακό".
Αν ξέρεις καλό "κολύμπι" στη "θάλασσα" της πληροφορίας, τότε "επιβιώνεις". Τα παιδιά λυπάμαι, τα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση στη "θάλασσα" της πληροφορίας.
Αν τελικά επιβεβαιωθεί αυτό που λέω παραπάνω, τότε σημαίνει ότι η πολιτεία εφαρμόζει πολύ καλά το θεώρημα Pavlov.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

aspd

Δεν έχουν πει απολύτως τίποτα για καινούριο βιβλίο. Το βιβλίο στο νέο σχολείο θεωρείται μία από τις πολλές πηγές γνώσεις οπότε δε νομίζω να θεωρείται απαραίτητη η ύπαρξή του!
Για το αν εφαρμοστεί σε όλα τα Γυμνάσια το πιλοτικό πρόγραμμα, το τελευταίο που έχω ακούσει είναι ότι του χρόνου θα επεκταθεί σε περισσότερα.

spyropk

Στην τελευταία επιμόρφωση για τα πιλοτικά, 17-18/02, ειπώθηκε ότι και του χρόνου, 2012-13, θα παραμείνει η πιλοτική εφαρμογή, δεν θα επεκταθεί σε όλα τα σχολεία όπως είχαν πει αρχικά. Υποθέτω όσα σχολεία είναι πιλοτικά θα παραμείνουν.

aspd

Το τελευταίο που ξέρω είναι ότι τα υπάρχοντα πιλοτικά σχολεία θα παραμείνουν πιλοτικά και θα προστεθούν και άλλα.
Την πιθανότητα να εφαρμοστεί το νέο πρόγραμμα σε όλα τα γυμνάσια τη βλέπω μικρή.

Circle

Ο δικός μας σύμβουλος σε μια μικρή επικοινωνία που είχε με τα σχολεία μας, μας είπε ότι από του χρόνου το μάθημα πληροφορικής είναι 2ωρο για το γυμνάσιο με όλο το τμήμα στο εργαστήριο και πάνω από 22 μαθητές θα μπαίνει και δεύτερος καθηγητής.
Το βιβλίο θα είναι το ίδιο και θα πρέπει να ακολουθήσουμε το νέο πρόγραμμα σπουδών, εφαρμόζοντας εκπαιδευτικά σενάρια από τα ήδη (λίγα) υπάρχοντα και δικά μας.
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php εδώ υπάρχει (όπως γνωρίζετε) και επιμορφωτικό υλικό και ο οδηγός για τον εκπαιδευτικό κτλ.. Επίσης ο μαθητής θα πρέπει να μπορεί να παίρνει πιστοποίηση στο τέλος του γυμνασίου ακολουθώντας το παραπάνω πλαίσιο σπουδών.
Σε ερώτησή μας για το πόσο σίγουρος είναι για τα παραπάνω, είπε ότι αυτά γνωρίζει ως τώρα από την ενημέρωση που έχει γίνει στους συμβούλους, και είναι βέβαιο -στο μέτρο που αυτός γνωρίζει- ότι έτσι θα γίνει από του χρόνου.
Επίσης έκανε λόγο και για τις αξιολογήσεις. Δηλ, ότι θα γίνουν, ο σύμβουλος θα είναι αξιολογητής δικός μας, αλλά δεν γνωρίζει με τι τρόπο θα γίνει η αξιολόγηση και αν κάποιο e-portfolio δικό μας είναι ένας καλός - αξιόπιστος τρόπος αξιολόγησης.

P.Tsiotakis

Πέρα από τις φήμες που κυκλοφορούν

η κοινότητα ΗΚΕΠ παραμένει ανοικτή ( https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4343.msg46661#msg46661
και    http://eprl.korinthos.uop.gr/s/index.php/2011-11-02-18-16-34 )

και όποιος επιθυμεί να ενταχθεί σε ομάδες ΣΥΝ-δημιουργίας σεναρίων μπορεί να ενταχθεί σε αυτήν

Ελένη Μπάπκα

Ποιά είναι η γνώμη σας για τα πιλοτικά προγράματα σπουδών?
Η προσπάθεια χρήσης μηχανών για να μιμηθούν το ανθρώπινο μυαλό μου φαίνεται πολύ αστεία. Θα προτιμούσα να τις χρησιμοποιήσω για να μιμηθούν κάτι πολύ καλύτερο...!

P.Tsiotakis

ότι μάλλον θα είναι πιλοτικά και του χρόνου

Σπύρος Δουκάκης

Εκδόθηκε πρόσφατα (27/04/12) ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών/τριών στα Γυμνάσια που εφαρμόζουν πιλοτικά τα νέα προγράμματα σπουδών.

Σύμφωνα με το ΠΔ (47/2012, Α΄ 97):

1. Τα μαθήματα που διδάσκονται στα Γυμνάσια που εφαρμόζουν πιλοτικά τα νέα προγράμματα σπουδών κατατάσσονται σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α΄) περιλαμβάνει τα μαθήματα: α) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία, Νεοελληνική Λογοτεχνία), β) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση), γ) Μαθηματικά, δ) Φυσική, ε) Χημεία, στ) Βιολογία, ζ) Γεωγραφία, η) Ιστορία, θ) Θρησκευτικά, ι) Αγγλικά και ια) Δεύτερη Ξένη Γλώσσα. Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β΄) περιλαμβάνει τα μαθήματα: α) Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, β) Μουσική – Καλλιτεχνικά, γ) Φυσική Αγωγή, δ) Τεχνολογία, ε) Οικιακή Οικονομία, στ) Σχολική και Κοινωνική Ζωή – Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Σ.Κ.Ζ.– Π.Ε.Α.Α.), ζ) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή και η) Τοπική
Ιστορία και Π.Ε.Α.Α. – Σ.Κ.Ζ. και Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.).

Στα μαθήματα της Ομάδας Α΄, μετά τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων, διεξάγονται γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 του π.δ. 409/94 (Α΄ 226).

1. Στα μαθήματα της Ομάδας Β΄ δεν διεξάγονται γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις. Στα μαθήματα της Ομάδας Β΄ ο βαθμός ετήσιας επίδοσης κάθε μαθητή υπολογίζεται σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 4 του π.δ. 409/94.
2. Σε περίπτωση που μαθητής απορρίπτεται σε ένα ή περισσότερα από τα μαθήματα της Τεχνολογίας ή της Οικιακής Οικονομίας ή της Σ.Κ.Ζ. – Π.Ε.Α.Α. ή της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής ή της Τοπικής Ιστορίας και Π.Ε.Α.Α. – Σ.Κ.Ζ. και Σ.Ε.Π. της Ομάδας Β΄, ο διδάσκων εκπαιδευτικός, μετά την έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων, ορίζει το θέμα της ατομικής συνθετικής εργασίας, την οποία ο μαθητής υποβάλλει προς αξιολόγηση στις παραπεμπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου.

PSimon23

I decided to give a hand and sent a post into social bookmarks. I hope the popularity will rise in.
I'm on Twitter and my essay

SPY

Συνάδελφοι γεια σας.
Μετά από 2 χρόνια πιλοτικά γυμνάσια μήπως μπορεί κάποιος να απαντήσει στις παρακάτω ερωτήσεις:

Παράθεση από: klynn στις 24 Νοε 2011, 10:40:03 ΜΜ
Τελικά αν κάποιος φέτος διδάσκει σε Πιλοτικό,
τι γίνεται από τα δύο;

α) Στριμώχνονται 28 μαθητές σε ένα εργαστήριο και διδάσκουν 2 καθηγητές (ελλείψη 2ου εργαστηρίου πληροφορικής);

ή

β) Σπάει το τμήμα όπως προβλέπει η πρόσφατη εγκύκλιος για το κανονικό Γυμνάσιο αλλά διδάσκει ένας καθηγητής και λόγω του διπλασιασμού ωρών επομένως χρησιμοποιούνται δύο εργαστήρια;

Επίσης  κάποιος που διδάσκει σε πιλοτικό μπορεί να μας πει λίγα λόγια από την εμπειρία του

P.Tsiotakis

Εφαρμογή από Σεπτέμβρη σε όλα τα γυμνάσια

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Διδάσκω σε ιδιωτικό σχολείο πληροφορική στο Γυμνάσιο  και στο Λύκειο . Από  Σεπτέμβρη νομικά στις τάξεις του Γυμνασίου η πληροφορική θα είναι δίωρο μάθημα. Ξέρει να μου απαντήσει  κάποιος; ευχαριστώ προκαταβολικά.
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

P.Tsiotakis

Τα ωρολόγια προγράμματα του Γυμνασίου και Α Λυκείου που δόθηκαν για άσκηση στους Περιφερειακούς Διευθυντές


http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/orologia-programmata-gymnasioy-lykeioy-thothikan-askisi-perifereiakoys-diefthintes

P.Tsiotakis


ΚΑΠΠΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Σεπ 2011, 11:25:00 ΜΜ
Τότε δεν θα μπαίνει και 2ος καθηγητής στο εργαστήριο;
Βάσει του προγράμματος για τα πιλοτικά προβλέπει 2ο καθηγητή για τμήμα από 22 μαθητές και πάνω.
Αν ισχύσει και στα Γυμνάσια γενικά τότε είναι κάτι από το τίποτα. Σίγουρα το να σπάει το τμήμα είναι καλύτερο... είδομεν.

aspd

Μήπως ξέρετε τι πρόγραμμα σπουδών ακολουθούν τα πιλοτικά Γυμνάσια; Δεν έχει έλθει καμία ειδοποίηση ότι παύουν να είναι πιλοτικά.

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

aspd

Το ξέρω το ωρολόγιο πρόγραμμα των πιλοτικών σχολείων. Ξέρει κανείς  αν τα πιλοτικά γυμνάσια ακολουθούν το νέο πρόγραμμα ή αν συνεχίζουν να είναι πιλοτικά;

bg

Αυτό που ξέρω είναι μια προφορική οδηγία (;;;) για τα πρωην πιλοτικά. Η πρώτη γυμνασίου ακολουθεί το νέο πρόγραμμα σπουδών και η δευτέρα και η τρίτη κάνουν το πρόγραμμα του πιλοτικού με 2ωρο στο εργαστήριο και 2 καθηγητές αν τα παιδιά είναι πάνω από 21 ή χρήση 2ου εργαστηρίου αν υπάρχει.
Είναι καλό αν συνεχίσει και φέτος το πιλοτικό έστω κι έτσι, δίνει ελπίδα για του χρόνου αλλά είναι μόνο μια προφορική οδηγία, οπότε τίποτα σίγουρο

vogiatz

Επαληθεύω και εγώ την προφορική οδηγία. Δόθηκε στο διευθυντή του σχολείου μου από το ΙΕΠ την προηγούμενη εβδομάδα όταν υπολογίζαμε κενά και πλεονάσματα. Ο υπεύθυνος του ΙΕΠ είπε ότι θα σταλεί και σχετική εγκύκλιος.
Ας ελπίσουμε η επόμενη ηγεσία του υπουργείου να μην είναι τόσο εχθρική απέναντι στην επιστήμη μας.
Βογιατζής Σωτήρης, ΠΕ 19
2ο Γυμνάσιο Έδεσσας