Σημειώσεις για Γ' γυμνασίου: Προγραμματισμός σε LOGO

Ξεκίνησε από pentsas, 09 Αυγ 2009, 09:59:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pentsas

Ένας καλός τρόπος για ξεκαθαρίσει το θέμα είναι μια ερώτηση στον ή στην σύμβουλο.

ipop

Καλησπέρα, στην επιμόρφωση για τα νέα βιβλία του Γυμνασίου τον Σεπτέμβριο του 2007 ο επιμορφωτής μας είχε ενημερώσει ότι τα λογικά  διαγράμματα δεν είναι στην ύλη.  Από τότε δεν τα διδάσκω.


za√‘ag

Και πώς θα κατανοήσει ένας μαθητής έναν αλγόριθμο ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ την "πορεία" που δουλεύει ο αλγόριθμος;

Παραπέμπω στα δέντρα "παπαριές" που αναλύει με πολύ επιτυχία ο pentsas .... εδώ
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Circle

Συμφωνώ στο να δει ο μαθητής Λογικά διαγράμματα. Συμφωνώ επίσης να γίνουν ασκήσεις πάνω σε αυτά. Μπορούμε βοηθητικά, στα προβλήματα που λύνουμε, στους αλγορίθμους που φτιάχνουμε ή ζητάμε από τους μαθητές να φτιάξουν, να ζητάμε και το αντίστοιχο λογικό διάγραμμα. Όμως να γνωρίζουμε ότι είναι εκτός της ύλης του Γυμνασίου και δεν μπορούμε να εξετάσουμε σε αυτό το αντικείμενο τους μαθητές κατά τις απολυτήριες εξετάσεις.
Δεν μπορούμε διότι
α) δεν προβλέπεται αυτό το αντικείμενο στην ύλη τους οπότε έχουμε πρόβλημα βάζοντας θέματα εκτός ύλης.
β) αν εξετάζαμε λογικά διαγράμματα στις απολυτήριες εξετάσεις, τότε με αυτή τη λογική που θα σταματήσουμε να ζητάμε εκτός ύλης θέματα;

Επίσης και ο δικός μας σύμβουλος ήταν κατηγορηματικός, τα διαγράμματα είναι εκτός ύλης και δεν τα εξετάζουμε.

pentsas

Λοιπόν , συνάδελφοι για να μή χάνουμε τον μπούσουλα.
Θέλω να ρωτήσω κάτι προς όλους σας.
Θέλω να σας πώ καλημέρα. Οκ;
Για πέστε μου ποια είναι η διαφορά μεταξύ του "καλημέρα" και του "goodmorning".
Θα μου πείτε στη γλώσσα.
Ε και τι έγινε, θα πάψουμε να λέμε καλημέρα επειδή διαφωνούμε στη γλώσσα;
Αυτό συμβαίνει και με την αναπαράσταση αλγορίθμων.
Ή θα διδάσκουμε αλγόριθμους στην Γ' γυμνασίου (σε όποια γλώσσα τους διδάσκουμε) ή δε θα διδάσκουμε καθόλου.
Έλεος ποια!
Άς βγεί ένας σύμβουλος να στοιχειοθετήσει γιατί δεν πρέπει να διδάσκονται τα λογικά διαγράμματα.
Δεν είναι ένας τρόπος αναπαράστασης αλγορίθμων;
Αλίμονο εαν επιμένουμε σε δογματική εκπαίδευση.
Τότε καλύτερα θα ήταν να διδάσκουμε θρησκευτικά και όχι Πληροφορική.


Circle

Ως προς το κομμάτι της διδασκαλίας - εκπαίδευσης, συμφωνούμε και το είπα και παραπάνω.
Αυτό που λέω επιπλέον είναι ότι: δεν θα ζητήσω λογικά διαγράμματα στις απολυτήριες εξετάσεις (για τους λόγους που είπα πριν).  8)

katrina

Παράθεση από: pentsas στις 09 Αυγ 2009, 09:59:57 ΜΜ
Επειδή παρατήρησα ότι υπήρξαν προβλήματα στο κατέβασμα του αρχείου "ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ" με τις μορφές: .doc(x) και .odt, μετέτρεψα το αρχείο σε .pdf και το επισυνάπτω.
Πολύ χρήσιμες οι σημειώσεις σου, συνάδελφε Παναγιώτη.
Πολύ καλή και η απόφασή σου να τα διαθέσεις σε αρχείο .pdf
Καλή χρονιά  :-)
Aραγε, το end  θά είναι happy;

johncyp

Κάποιες σημειώσεις και ασκήσεις για την Γ γυμνασίου στο site μου: http://users.sch.gr/johncyp/index.htm
Ιωάννου Γιαννάκης,
Καθηγητής 1ου Ενιαίου Λυκείου Κορίνθου

fair

συνάδελφε καλησπέρα..

τα αρχεία που έχεις έχουν κωδικό..

πως θα γίνει να τον μάθουμε?
:)

ευχαριστώ

Keep Growing

...επειδή οι καιροί είναι πονηροί, και εκεί που είσαι τη μία, την άλλη δεν είσαι ...  :o
έκανα κάποιες διορθώσεις στα ορθογραφικά μου λάθη και κάποιες μικρές προσθήκες και τις επισυνάπτω ξανά.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

johncyp

Ιωάννου Γιαννάκης,
Καθηγητής 1ου Ενιαίου Λυκείου Κορίνθου