Τελικά Διαγωνίσματα

Ξεκίνησε από joanna, 10 Μαΐου 2009, 02:49:21 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

joanna

Προσπάθησα να φτιάξω τελικά διαγωνίσματα και για το μάθημα του Δομημένου Προγραμματισμού. Τα θέματα, όπως και στο μάθημα των δικτύων προσπάθησα να είναι όπως περιγράφονται από τις οδηγίες του Υπουργείου, ή τουλάχιστον όπως τις εκλαμβάνω εγώ.

xryka

Στο 4ο διαγώνισμα χρησιμοποίησες την sqr(). Οι συναρτήσεις είναι εκτός ύλης ομως έτσι δεν είναι;;;
Σε επικοινωνία με το σύμβουλο μου πε ότι απο τη στιγμήπου η ύλη ορίζεται ως την παράγραφο 13.2 και οι συναρτήσεις αναφέρονται στο παράρτημα θεωρούμε οτι είναι εκτός ύλης......δεν υπήρχε όμως άλλη ενημέρωση..... όχι τιποτα άλλο αλλα είχα αρχίσει να τουσ δείχνω κάποιες και τελικά τουσ είπα να μη τις μάθουν.......

joanna

Το παράδειγμα είναι από το βιβλίο σελίδα 80. Θεώρησα ότι εφόσον το έχει σαν παράδειγμα είναι εντός ύλης.

meteo_xampos

Ωραία διαγωνίσματα!!! Πιστεύω ότι θα είναι χαμηλότερου επιπέδου το τελικό διαγώνισμα, μιας και
είναι η πρώτη φορά που εξετάζεται το μάθημα. Έχω φτιάξει και εγώ 2 διαγωνίσματα και θα τα αποστείλω...

joanna

Ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός! Τα διαγωνίσματα που δίνουμε στα παιδιά να είναι δυσκολότερα από αυτά που θα μπούνε στο τέλος. Και εγώ πιστεύω ότι θα είναι σαφώς ευκολότερα (και λιγότερα) τα θέματα των πανελληνίων.

meteo_xampos

Μα και εγώ προετοιμάζω τα παιδιά με υψηλότερου επιπέδου διαγωνίσματα και ασκήσεις. Στέλνω και εγώ ένα διαγώνισμα που έχω φτιάξει...

gedeon

Πολύ καλά τα διαγωνίσματα.
Μιά μικρή "άποψη"...  νομίζω ότι δε βάζουν θέματα συμπλήρωσης κενού μεταξύ προτάσεων, απ΄όσο θυμάμαι τουλάχιστον. (Δεν υπάρχει κανονισμός που το απαγορεύει, απλά δε πρέπει να έχουν μπεί ποτέ τέτοιου είδους θέματα).

joanna

Η εμπειρία μου από τις εξετάσεις λέει ότι βάζουν θέματα στο στυλ του βιβλίου. Το βιβλίο έχει ένα σωρό συμπλήρωσης κενού και σκέφτηκα μήπως κάνουν λίγο αντιγραφή από το βιβλίο στα θέματα των εξετάσεων...

xryka

Έχουνε βάλει στο ΑΕΕΠ αν δε κάνω λάθος, αλλά δίνουν τις λέξεισ που πρέπει να μπουν στα κενά ανακατεμένες

Νίκος Αδαμόπουλος

#9
Παράθεση από: xryka στις 11 Μαΐου 2009, 03:34:35 ΜΜ
Έχουνε βάλει στο ΑΕΕΠ αν δε κάνω λάθος, αλλά δίνουν τις λέξεισ που πρέπει να μπουν στα κενά ανακατεμένες

Δεν κάνεις λάθος. Π.χ. βλέπε:

Θέμα 1.Δ ημερησίου 2007
http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/them_plir_c_kat_hmer_no_070531.pdf

Θέμα 1.Δ ημερησίου 2008
http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/them_plir_kat_c_hmer_no_200806.pdf

xryka

Είναι σπαστικό να προσπαθούμε να μαντέψουμε το στυλ των θεμάτων.... στο τελος θα βάλουν τίποτα κουφό κα ιόχι τίποτα άλλο αλλα θα εκτεθούμε στους μαθητές....

meteo_xampos

Έχω δει τα θέματα του ΟΕΦΕ για τον Δομημένο Προγραμματισμό. Αν τα θέματα του ΟΕΦΕ είναι στο στυλ των
θεμάτων των πανελληνίων, τότε είναι το ίδιο ακριβώς με της Ανάπτυξης. Το 1ο θέμα ήταν με Σ-Λ, ασκήσεις θεωρίας
και θεωρία (ερωτήσεις ανάπτυξης), το 2ο θέμα πίνακας τιμών με υποπρόγραμμα, και το 3ο και 4ο ασκήσεις
ανάπτυξης.

xryka

ε αυτό πιστεύαμε και μεις οτι θα μοιαζουν με αυτά του ΑΕΕΠ ......ελπίζουμε πιο εύκολα προβλήματα..... δεν ανεβάζεις τα θέματα του ΟΕΦΕ να τα δούμε;;;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Τα θέματα του ΟΕΦΕ για το ΕΠΑΛ εγώ τα έβαλα φέτος. Προσπάθησα να μην ανεβάσω τον πήχη τρομερά, στη λογική το 10 να γράφετε σχετικά εύκολα αλλά απο κει και περα να ανεβαίνει ο πήχης. Θα εκτιμούσα να είχα την γνώμη των συναδέλφων που τα έχουν δει (κακή ή καλή φυσικά..)

xryka

Προς meteo_xampos:
Στο επαναληπτικό διαγώνισμα που πρότεινες παρατήρησα ότι στον αλγοριθμο με ψευδοκώδικα χρησιμοποιείς για ανάθεση το <-- .Ο τελεστής αυτός όμως δεν αναφέρετε στο βιβλίο, μπορούμε να τον χρησιμοποιούμε;;; επίσης για τις λογικές πράξεις, ουτε αυτές αναφέρονται, αλλα επειδή οι οδηγίες λέγαν ότι μπορούν να αναπαρασταθούν αγόριθμοι με οποιοδήποτε απο τους 3 τρόπους ή συνδιασμό αυτών, υπέθεσα ότι μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν τις and, or, not ,xor και στον ψευδοκώδικα και λογ. διαγράμματα.. Έχω μπερδευτεί εντελώς με αυτό το θέμα....εσείς τι οδηγίες δώσατε στους μαθητές σας;;

meteo_xampos

Xryka, στους μαθητές μου είπα ότι ο τελεστής ανάθεσης μπορεί να είναι στο ψευδοκώδικα είτε := είτε <-. Ούτως ή άλλως
σε ένα λογικό διάγραμμα στο κεφάλαιο 4.4 το έχει το βιβλίο το <- σε μια εντολή εκχώρησης τιμής. Εγώ έχω πεί στους
μαθητές να γράφουν σε Pascal όταν τους ζητείται να φτιάξουν πρόγραμμα (ασκήσεις ανάπτυξης), και όταν τους έχει
ψευδοκώδικα σε μια άσκηση (π.χ. για διάγραμμα ροής ή μετατροπές μεταξύ δομών επανάληψης) να χρησιμοποιούν τους
ΚΑΙ, Ή, ΟΧΙ σα λογικούς τελεστές, σε ψευδοκώδικα. Ελπίζω στα επόμενα χρόνια να μην υπάρχουν ασκήσεις καθόλου με τον απαράδεκτο ψευδοκώδικα, και να βάλουν μόνο Pascal. Ή έστω να βάλουν την ΓΛΩΣΣΑ από την ανάπτυξη...


kristi

Καλησπέρα και από εμένα.Αν βάλουν υποπρόγραμμα σε ψευδοκώδικα το γράφουμε παίρνοντας στοιχεία απο pascal;Δηλαδή όπως το γράφουμε σε pascal το μεταφέρουμε σε ψευδοκώδικα με τισ παραμετρους όπως τα δηλώνουμε εκεί;Και αν ζητηθεί να κάνουμε ένα πρόγραμμα που καλεί υποπρόγραμμα σε λογικό διάγραμμα, γράφουμε μέσα στο σχηματάκι που δίνει το βιβλίο τις εντολές του υποπρογράμματος;Μπέρδεμα!!!Θέλω να πιστεύω πως θα μπουν εύκολα θέματα μιας και δίνεται πρώτη φορά.Πάντως  janag79  αν μπορείς ανέβασε τα θέματα του ΟΕΦΕ θα μας βοηθήσουν.Ευχαριστώ!

meteo_xampos

Καλημέρα σας. Τις ασκήσεις ανάπτυξης μπορείς να τις γράψεις είτε σε ψευδοκώδικα είτε σε Pascal. Οπότε
προτιμάς την Pascal για άσκηση με υποπρογράμματα και ξεμπερδεύεις... :) Η μόνη αναφορά του βιβλίου σε
υποπρογράμματα σε μορφή ψευδοκώδικα είναι στη σελίδα 25 κάτω κάτω, οπότε δεν παίζει να ζητήσουν υποχρεωτικά
να γράψεις την άσκηση με ψευδοκώδικα όταν θα περιλαμβάνει υποπρόγραμμα... Τα θέματα του ΟΕΦΕ νομίζω
θα ξεκλειδωθούν ή σήμερα ή την Παρασκευή (13 ή 15 του μήνα είχαν πει)... Μπορείς να τα βρείς στο site
http://www.oefe.gr

stratosg

Καλησπέρα σας θα συμφωνήσω κι εγώ με την απορία
Παράθεση...Και αν ζητηθεί να κάνουμε ένα πρόγραμμα που καλεί υποπρόγραμμα σε λογικό διάγραμμα, γράφουμε μέσα στο σχηματάκι που δίνει το βιβλίο τις εντολές του υποπρογράμματος;Μπέρδεμα!!!...
.

Εγώ είπα στα παιδιά να κάνουν το διάγραμμα του κυρίως προγράμματος κανονικά χρησιμοποιόντας και το σχήμα των υποπρογραμμάτων και τη συνέχεια να αναπτύξουν σε ξεχωριστό διάγραμμα το υποπρόγραμμα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Mariosxania

#19
joanna για το 4 αυτό είναι σωστό με τα mod έστι το ζητούσες?
program disekto_etos;
uses crt;
var
etos:integer;
begin
clrscr;
writeln('dose etos');
read(etos) ;
repeat
if (etos mod 4=0)  then
        begin
        if (etos mod 100=0) and (etos mod 400=0) then
        writeln('einai disekto')
        else
        if (etos mod 100=0) and (etos mod 400<>0) then
        writeln('dn einai disekto')
        else
        writeln('einai disekto')
        end
else
writeln('den einai disketo');
writeln('dose kainoyrgio etos');
read(etos);
until etos=2009;
end.

joanna

Λοιπόν λύνοντας τα διαγωνίσματα στην πράξη, έχω βρει αρκετές αδυναμίες ως προς το είδος των θεμάτων, αλλά και ως προς το εύρος των γνώσεων που ελέγχουν. Τα έγραψα και κάπως βιαστικά είναι η αλήθεια (σε ένα καράβι προς Κρήτη  ;) ). Πιστεύω πάντως ότι τα τελικά θέματα θα είναι σαφώς ευκολότερα και λιγότερα.

Μάριε, εγώ το φαντάζομαι κάπως έτσι το πρόγραμμα:

Παράθεσηprogram disekto;
uses crt;
var etos:integer;

function tessera(etos:integer):boolean;
begin
   if (etos mod 4=0) then
      tessera:=true;
   else
      tessera:=false;
end;

function ekato(etos:integer):boolean;
begin
   if (etos mod 100=0) then
      ekato:=true;
   else
      ekato:=false;
end;

function tetrakosia(etos:integer):boolean;
begin
   if (etos mod 400=0) then
      tetrakosia:=true;
   else
      tetrakosia:=false;
end;

begin
readln(etos);
while (etos>0)
begin
  if (tessera(etos)) then
     if (ekato(etos)) then
        if (tetrakosia(etos)) then
           writeln('einai disekto');
        else
           writeln('den einai disekto');
     else
        writeln('einai disekto');
  else
     writeln('den einai disekto');
  readln(etos);
end;
end.

Τώρα για την εγκυρότητα του έτους, δεν είναι και τόσο συγκεκριμένο το πρόβλημα... Εγώ θεώρησα ότι έγκυρα (για το συγκεκριμένο πρόγραμμα πάντα) είναι τα μ.Χ. έτη (χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο).

Και η δική σου λύση είναι σωστή φυσικά. Μία λεπτομέρεια μόνο:
Η παρακάτω if:
Παράθεσηif (etos mod 100=0) and (etos mod 400=0) then
        writeln('einai disekto')
        else
        if (etos mod 100=0) and (etos mod 400<>0) then
        writeln('dn einai disekto')
είναι πιο σωστό να γραφτεί:
Παράθεσηif (etos mod 100=0) then
           if (etos mod 400=0) then
              writeln('einai disekto')
           else
              writeln('den einai disekto');
        else
           writeln('einai disekto');
ktl...

Τώρα για ποιο λόγο... έτσι γίνονται λιγότεροι έλεγχοι και ο κώδικας είναι πιο γρήγορος!!

DeiDei

Κατι άκυρο, στο "διαγώνισμα" 1 , στο θέμα πρώτο , δεύτερη άσκηση με τα κενά, μπορείνα δώσει κάποιος τις απαντήσεις ο.Ο  thnxxzxzx!!11!!ena!!1thaumastiko!1

Mariosxania

α) Ο μεταγλωττιστής είναι ένα ειδικό πρόγραμμα που μεταφράζει  ένα άλλο πρόγραμμα, από μία γλώσσα προγραμματισμού σε γλώσσα μηχανής Το πρόγραμμα προς μετάφραση το λέμε πηγιαίο  (source) πρόγραμμα, ενώ το μεταφρασμένο αντικείμενο (object) πρόγραμμα.
β) Ο δομημένος προγραμματισμός χρησιμοποιεί για την κωδικοποίηση των προγραμμάτων τις βασικές αλγοριθμικές δομές για τη δημιουργία πολύπλοκων προγραμμάτων. Οι δομές αυτές είναι η επιλογή η απλήακολουθία και η απανάληψη.Εκτός από τις δομές αυτές χρησιμοποιούνται και τεχνικές ανάπτυξης και σχεδίασης όπως του ιεραρχικού και του τμηματικού προγραμματισμού. Η παράσταση αυτών των τεχνικών γίνεται με τα διαγράμματα hipo  που στα ελληνικά μεταφράζετε ως ιεράρχηση εισόδου - επεξεργασίας- εξόδου. Στα διαγράμματα αυτά εμφανίζονται τα διάφορα επίπεδα ιεραρχίας και τα τμήματα προγράμματος με αριθμό σύμφωνα με τη σειρά εκτέλεσής τους.

Τσεκάρετε τα γιατί μπορεί να χω κάνει κάνα λάθος δεν έχω βιβλίο εδώ.Τέσπα πάτνως Deidei αυτά είναι πολύ σος πρέπει να τα μάθεις....

vasalu_23

στο 1ο διαγωνισμα στο θεμα 3ο πρεπει να πολλαπλασιασουμε οτι βρουμε με 10 επειδη ειναι 10 τα ατομα? η οτι βρουμε ειναι για ολη την ομαδα?

DeiDei

#24
Δν ειμαι σιγουρος, κ νομιζω οτι πρεπει να βαζεις στανταρ μερες, (5,10,22,30)..δν το εχει διευκρινησει καλα

Λογικα, εισαγει ο καθε "ταξιδιωτης" μια απο της επιλογες π εχει για τις μερες, την θεση , κ τα προσθετεις ολα τα εισιτηρια τον παιδιων για να βγαλεις για την ομαδα
Αν ξερει καποιος να την λυση σωστα να μην διστασει

Καποιος!!1!!1 Βοηθεια...

Mariosxania

Λογικά *10 αφού σου λέει 10 άτομα.Οποιος το λύσει ας το ανεβάσει να συγκρίνω με εμένα...

DeiDei

#26
με τι το εκανες? case?for i? klp...

...η ασκηση ειναι να παιρνεις ενα εισιτηριο κ να το πολλαπλασιαζεις επι το 10?
Αν εινα ετσι διαβασα λαθος την ασκηση, κ εφτιαξα ενα που διαβαζει το καθε ατομο (με διαφορετικες μερες κ κλασεις) κ να τα προσθετει 10 φορες(μ πηρε πολυ για να το φτιαξω)...γτ ελεγα οτι το ενα εισιτηριο * 10 παραηταν ευκολο

Mariosxania

Οχι τόσο εύκολο μπορεί να μπερδευτείς στην σύνταξη γιατί έχει φωλιασμένα if...

vasalu_23

εγω το εκανα με φωλιασμενα If:

Program diagwnisma1;
var
    onoma:string;
    seat,days:integer;
    syn:real;
   
  Begin
     writeln('Dwse onoma omadas pou taksideuei: ');
     readln(onoma);
     writeln('Dwse ari8mo hmerwn poy 8a dianyktereusei h omada [epitreptes meres:5,10,22,30]' );
     readln(days);
     writeln('Dwse thn 8esh sthn opoia epi8ymei na taksideusei h omada' );
     readln(seat);
     
     
     If days=5 then
       If seat=1 then
         syn:=329*10
       else If seat=2 then
         syn:=249*10
       else If seat=3 then
         syn:=259*10;
     
     If days=10 then
      If seat=1 then
         syn:=489*10
       else If seat=2 then
         syn:=359*10
       else If seat=3 then
         syn:=239*10;
     
     If days=22 then
       If seat=1 then
         syn:=629*10
       else If seat=2 then
         syn:=469*10
       else If seat=3 then
         syn:=309*10;
     
     If days=30 then
       If seat=1 then
         syn:=809*10
       else If seat=2 then
         syn:=599*10
       else If seat=3 then
         syn:=399*10;
       
     writeln('H omada ',onoma:15,' 8a dianyktereusei ',days,' meres kai 8a prepei na plhrwsei ',syn:10:2,' euro');
  end.

ακούω απόψεις...

DeiDei

#29
To ετρεξες να δεις αν δουλευει?

Α, κ κατι αλλο ,στο διαγωνισμα 3 ,Θεμα 1, ασκ 2... ο πινακας με τα and or xor Κλπ
μπορει καποιος να δωσει τις απαντησεις (:

Mariosxania

Ιδιο με σελ 74 του βιβλίου είναι...

papaluk

Να θυμάστε
and δίνει Τ μόνο όταν όλα Τ
or δίνει F μόνο όταν όλα F
not αντιστρέφει ότι έχετε
xor μετράται τα F ενώνει, αν είναι άρτιο νούμερο(0,2,4,6, ktl)  δίνει F

DeiDei

#32
Ειναι απο το Διαγωνισμα 1 ,θεμα 4...
α) Να γραφτεί υποπρόγραμμα που θα ελέγχει εάν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται με το 4, δίνοντας ως έξοδο μία Boolean μεταβλητή.
(4 μονάδες)
β) Να γραφτεί υποπρόγραμμα που θα ελέγχει εάν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται ακριβώς με το 100.
(4 μονάδες)
γ) Να γραφτεί υποπρόγραμμα που θα ελέγχει εάν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται ακριβώς με το 400.

Οταν λεει Boolean εννοει μια μεταβλητη π  να βγαιζει ενα 0 ή 1 , true false klp για να εννοει αν διαιριται με το 4?



Θεεεεε μ...ολα τα προγραμμα στα διαγωνισματα ειναι παλουκια :X
Απο ποιον πλανητη τα βρηκες αυτα ;(
Αν καποιος εχει ετοιμες λυσεις να τις δημοσιευση...για να νιωσουμε κ μεις οι ανιωθοι ;P

dimitra

Λοιπόν, υποπρόγραμμα που ελέγχει αν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται με το 4:

Κώδικας: pascal
Function dividedByFour(x:integer): Boolean;
begin
if xmod4 = 0 then 
	dividedByFour := true
else dividedByFour := false
end;


Πώς βρίσκουμε αν ένας ακέραιος αριθμός χ διαιρείται ακριβώς με τον ακέραιο ψ; Διαιρούμε τον χ με τον ψ και αν το υπόλοιπο είναι 0 τότε ο χ διαιρείται ακριβώς με τον ψ. π.χ. το 20 διαιρείται ακριβώς με το 4: 20 δια 4 μας κάνει 5 και υπόλοιπο 0. Ενώ το 21 δε διαιρείται ακριβώς με το 4: 21 διά 4 μας κάνει 5 και υπόλοιπο 1.

Η συνάρτηση θα μπορούσε να γραφεί πιο εύκολα ως εξής (αν δεν την καταλαβαίνετε, δεν πειράζει, και ο 1ος τρόπος μια χαρά είναι):

Κώδικας: pascal
Function dividedByFour(x:integer): Boolean;
begin
	dividedByFour := xmod4=0;
end;


Συμβουλή δική μου:
Κλείστε τα βιβλία με τη δύση του ηλίου (σαν τις κάλπες ένα πράγμα). Δείτε τους φίλους σας, χαλαρώστε σπίτι σας και κοιμηθείτε καλά. Ο προγραμματισμός θέλει καθαρό μυαλό. Εξετάσεις είναι θα περάσουν και θα τις ξεπεράσετε!

Καλή επιτυχία σε όλους σας!!!
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

DeiDei

Παλι σωθηκα ,νασε καλα βρε θηριο

Ναι θα δω τους φιλους μ, για να μαθουμε οτι δν μαθαμε ολη την χρονια ;D
thnx κ παλι..
α και...
Α κ οσον αφορα το διαγωνισμα με την "Εurovision"με τις 15 χωρες

Σε έναν ευρωπαϊκό διαγωνισμό ροκ τραγουδιού συμμετέχουν συνολικά 15 χώρες από την Ευρώπη. Η βαθμολογία για κάθε χώρα προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμολογιών των υπόλοιπων χωρών. Θέλουμε να γράψουμε πρόγραμμα το οποίο θα κάνει τα εξής:

α) Θα διαβάζει τα ονόματα των χωρών και των βαθμολογιών τους στο διαγωνισμό.
β) Θα βρίσκει την τελική βαθμολογία κάθε χώρας.
γ) Θα υπολογίζει τη μέγιστη βαθμολογία και θα βρίσκει τη χώρα που την έλαβε, αλλά και κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού θα εμφανίζει μήνυμα «Μέχρι στιγμής τη μέγιστη βαθμολογία έχει η χώρα .... με βαθμολογία ....».
δ) Θα υπολογίζει την ελάχιστη βαθμολογία και θα βρίσκει τη χώρα που την έλαβε.

Βσκ η απορια μ ειναι με ποιο τροπο θα λυθει... for i μεσα σε αλλο For i ?

meteo_xampos

max:=0; {θεωρούμε ως max τη μικρότερη δυνατή αθροιστική βαθμολογία}
min:=1000000000000; {θεωρούμε ως min τη μεγαλύτερη δυνατή αθροιστική βαθμολογία}
For i:=1 to 15 do {κάθε χώρα}
begin
   writeln('dwse to onoma ths xwras');
   readln(onoma);
   S:=0; {άθροισμα βαθμολογιών της i χώρας}
   For j:=1 to 14 do {λαμβάνει από τις υπόλοιπες 14 χώρες βαθμολογία, όχι από τον εαυτό της}
   begin
      readln(bathmos); {η βαθμολογία που δίνει η j χώρα στην i χώρα...}
      S:=S+bathmos {αθροίζουμε το bathmos στον αθροιστή S...}
   end {της εμφωλευμένης for}
   if (S>max) then  {αν η συνολική βαθμολογία της i χώρας είναι μεγαλύτερη από την max}
   begin
      max:=S; {νέο max, το S}
      onomamax:=onoma;
      writeln('mexri stigmhs th megisth bathmologia thn exei labei h', onomamax, ' xwra')
   end
   if (S<min) then
   begin
      min:=S;
      onomamin:=onoma
   end
end {της εξωτερικής for}

DeiDei

Νασε καλα ρε φιλε, δυσκολα μας βαζει η Joanna.

Αν ξερει κανεις
Διαγωνισμα 3 - Θεμα 1 - 3.
3.   Να χαρακτηρίσετε ως Σωστές ή Λάθος τις παρακάτω προτάσεις:
1.   Όταν μια τιμή δεδομένου είναι ατομική, εννοούμε ότι δεν αποτελείται από μέρη που μπορούν να προσπελαστούν ανεξάρτητα.
2.   Ο πραγματικός τύπος δεδομένων είναι τακτικός τύπος.

Ποια ειναι σωστα?

Κ αν μπορειτε να πειτε τα SOS θεματα, σε λιγες ωρες γραφω, βοηθηστε τον αδυναμο ;o

meteo_xampos

1. Σωστό (αυτούσιο κομμάτι από το βιβλίο, στη σελίδα 130)
2. Λάθος (πρτελευταία παράγραφος στη σελίδα 130)

Δημιουργία διαγράμματος ροής, μετατροπές μεταξύ δομών επανάληψης, if σε case, και πίνακες τιμών ( με υποπρογράμματα).
Από θεωρία, το πιο hot κεφάλαιο είναι το 7ο. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.

DeiDei

thnx για τις απαντησεις
Αποτι μ λενε καθηγιτες δν θα πεσουν πινακες,δν καναμε καν εμεις...διαγραμματα καναμε αλλα οπως ειπα λενε οτι δν παιζει ,σχεδον καθολου...
Βσκ βλεπω κ ενα φυλλαδιο π ειχε ερθει στον καθηγητη μου με την υλη, οι πινακες δν ειναι καν μεσα..

meteo_xampos

Εννοώ να εκτελέσεις ένα πρόγραμμα, ή ένα αλγόριθμο, και να φτιάξεις πίνακα με τις αλλαγές των μεταβλητών.

DeiDei

Μπα, δν εχω ιδεα απο τετοια, ουτε π ακουμπισαμε το κεφαλαιο με τους πινακες...
Παντος μας διαβεβαιωσαν οτι διαγραμματα δν θα εχει... :S

meteo_xampos

Να εκτελέσεις αλγόριθμο ή πρόγραμμα και να γράψεις στο τετράδιό σου τι εμφανίζεται... Τέτοιες ασκήσεις δεν κάνατε; Για δες αυτό...

DeiDei

Οπα λαθος...αυτη ειναι η procedure...την καναμε

meteo_xampos

Είναι από διαγώνισμα του ΟΕΦΕ που γίνεται στα φροντιστήρια και δόθηκε το Πάσχα. Όπως και να έχει, καλή επιτυχία αύριο!!!

DeiDei

α κ btw, γτ λεει οτι η διαδικασια εχει κληθει 2 φορες? μια φορα βλεπω γω...