Τα απόνερα της ...απόβασης στη Λήμνο.

Ξεκίνησε από Keep Growing, 09 Οκτ 2010, 11:03:37 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

" Εθεάθησαν ΑΤΙΑ σε μικρό Ελληνικό νησάκι.
Κάνουν απεγνωσμένη προσπάθεια να επικοινωνήσουν με κατοίκους του νησιού, αλλά δεν είναι δυνατόν να συμβεί.
Το πλήθος αποσβολωμένο, παρακολουθεί την προσπάθειά τους, προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσει την γλώσσα στην οποία ομιλούν.
Παρακαλείται η CIA να έρθει να τους μαζέψει, διότι υπάρχει κίνδυνος αποβλάκωσης του πλήθους ... " Σχόλιο στο blog "με άποψη"


http://teachers-limnou.blogspot.com/2010/10/blog-post_8889.html
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

" Φανταστείτε πώς θα ήταν ο κόσμος αν προτού μπούμε στη βιομηχανική επανάσταση, είχαμε ήδη μπει στην τεχνολογική επανάσταση.
Πώς θα ήταν οι πολιτισμοί αν ο άνθρωπος έμπαινε κατευθείαν στο Βυζάντιο για παράδειγμα προτού περάσει ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός.
Ή για να είμαστε πιο σαφείς, τι θα γινόταν αν αντί για τα πρώτα αυτοκίνητα του Φορντ ξαφνικά οι βιομήχανοι στα τέλη του 19ου αιώνα μας παρουσίαζαν μια Λαμποργκίνι. ..."

http://www.antinews.gr/?p=65527
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Δεν είναι δυνατόν!!!
Δεν μπορεί να συμβαίνει......


Keep Growing

" Η πρακτική εφαρμογή των παραπάνω εξαγγελιών, ωστόσο, καθίσταται απαγορευτική καθώς μόλις το μόνο το 6,5% των μαθητών έχουν υπολογιστή στο σχολείο, ενώ μόλις το 35% των εκπαιδευτικών δηλώνουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας για τα μαθήματά τους. Στην Ε.Ε. ο αντίστοιχος μέσος όρος φτάνει το 74%. "


http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

evry

Πως είναι δυνατόν να έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή στο σχολείο μόλις το 6,5% των μαθητών όταν όλα τα σχολεία έχουν εργαστήριο υπολογιστών?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

Ευριπίδη, προσπαθώ να βρω την αρχική πηγή της έρευνας ...

Διαπιστώνω ότι τα ίδια στοιχεία δημοσιεύονται και αλλού:

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=211764
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Laertis

Τι μπουρδολογία έχουμε να ακούσουμε ακόμη και τι εικόνες απο το ανύπαρκτο έχουμε να δούμε. Πραγματικά πρόκειται για απόβαση όπου οι κονκισταδόρες - κατακτητές επιχείρησαν να εντυπωσιάσουν του ιθαγενείς με καθρεφτάκια και χαϊμαλιά.
Είναι εκκωφαντική η τρικυμία εν κρανίω στα μυαλά των κυβερνώντων για το τι σημαίνει και το τι επαγγέλλεται το ψηφιακό σχολείο. Το οποίο, σημειωτέον, δεν είναι πανάκεια, δεν πρόκειται να αλλάξει το επίπεδο και την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στην Ελλάδα μόνο με την αλλαγή του εξοπλισμού και των αναλυτικών προγραμμάτων αλλά κυριως με την αλλαγή νοοτροπίας σε ΟΛΑ τα επίπεδα.
Και αυτό δυστυχώς δεν γίνεται όταν βλέπω τον πρωθυπυργό και την υπουργό παιδείας να δίνουν μια παράσταση θεάτρου του παραλόγου για να "αποδείξουν" το τι θα αλλάξει στην εκπαίδευση.
Το πρώτο που πρέπει να αλλάξουμε είναι ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Keep Growing

Βρήκα μια πρόσφατη έρευνα (Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας), ...από την οποία δεν προκύπτει το ποσοστό 6,5%.

http://www.observatory.gr/files/meletes/i2010_EA_%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B12008.pdf

ίσως εννοούνε το παρακάτω απόσπασμα: σελ 6.

" Προσωπικούς ή κοινούς λογαριασμούς e-mail σε μαθητές μέσω του πανελληνίου σχολικού δικτύου διαθέτει μόνο το 6% των σχολείων το 2008 ... "
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Ένα ενδιαφέρoν σχόλιο που "ψάρεψα" από ένα blog :

http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/10/blog-post_8930.html


"  Το θέμα δεν είναι να κάνουμε παιδεία, το θέμα είναι να κάνουμε τζίρο στη Microsoft. Να πουλήσουμε κομπιούτερ στους χιμπατζήδες.
Να τα βάλουμε στα σχολεία, να φωτογραφηθούμε μαζί τους και να τα κλειδώσουμε για να εχουν και οι αραχνούλες σπίτι, οικολόγοι μου.
Και τι ωραία κατανομή εργασίας που έχουμε.
Η δεξιά κάνει τζίρο στις πολυεθνικές και οι αριστερά φτιάχνει χιμπατζήδες.
Η τωρινή κυβέρνηση τα κάνει αμφότερα


Η απάντηση στις αντιφάσεις που επισημαίνει το κεντρικό άρθρο μεταξύ της παρουσίασης του νέου ψηφιακού σχολείου και της υπόλοιπης άθλιας πραγματικότητας στην εκπαίδευση σε ελλείψεις προσωπικού και υποδομών είναι η εξής: ΕΣΠΑ 2007 – 2013. Το πρόγραμμα του ψηφιακού σχολείου χρηματοδοτείται κατά 75% από κοινοτικά κονδύλια.
Φυσικά αυτά τα κονδύλια δεν είναι ανεξάντλητα και δεν θα δίνονται επ'άοριστον.
Για το αν το ψηφιακό σχολείο θα είναι βιώσιμο και μετά το πέρας του προγράμματος χρηματοδότησης από την Ε.Ε δεν γνωρίζω αν πολυενδιαφέρει το αρμόδιο υπουργείο.
Αν κρίνουμε απο το πρόγραμμα της Προσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και
από το που και το πως εφαρμόζεται πλέον, αφού ολοκληρώθηκε η χρηματοδότησή του από το Γ΄ΚΠΣ, μπορούμε να βγάλουμε τα συμπαράσματα μας.

Αν και τώρα πια.....Εδώ ψωμολισάει κόσμος τα pdf μας μάραναν.
Της Ψηφιακής παράγκας.


On line σχολείο = η χαρά του παιδεραστή.
Η κυβέρνηση ανοίγει αυτό το "κλειστό" χόμπυ !!!  "
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Ένα ενδιαφέρoν σχόλιο που "ψάρεψα" από:

http://www.ardin.gr/node/3750

" Ο τρόπος που χειρίζονται την Ελληνική γλώσσα ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί είναι άθλιος, με προσβάλλει και αποδεικνύει ότι είναι παντελώς αγράμματοι αφού και στις ξένες γλώσσες οι επιδόσεις τους είναι περίπου οι ίδιες. Δείχνει βέβαια και την ασυνάρτητη και ανόητη σκέψη τους, δεν ξέρουν τι λένε αφού δεν μπορούν να σκεφτούν λογικά. Αλλά για να γίνεις εφιάλτης το μόνο που χρειάζεσαι είναι να μισείς την ομάδα σου, την κοινωνία σου, το έθνος σου και να είσαι υποχείριο άλλων παραγόντων που απαιτούν την εξαφάνιση της ομάδας σου με τη δική σου συμμετοχή και βοήθεια. Οι εφιάλτες δεν σκέφτονται γιατί δεν ενεργούν, υπακούουν και εκτελούν εντολές, δεν λειτουργούν λογικά και δεν ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν σωστά αντίθετα θέλουν να μην γίνονται κατανοητοί να προκαλούν σύγχυση και πανικό. Και έτσι οι αγράμματοι και νοσηροί είναι οι πιο καλοί κυβερνώντες της ανοχύρωτης χώρας μου. "
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

"... Γιατί ωραίος ο φουτουρισμός, ωραίες οι δυνατότητες του μέλλοντος, αλλά δε θα ήταν καθόλου δύσκολο λανθασμένες και πρόχειρες επιλογές να απαξιώσουν τόσο τους ηλεκτρονικούς αναγνώστες όσο και γενικά το ηλεκτρονικό βιβλίο για πολλά χρόνια και να δημιουργήσουν τεχνοφοβικά αντανακλαστικά."

http://elektronikosanagnostis.blogspot.com/2010/10/papandreou-e-book.html
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dtsilog

Το προσέξαμε το σκηνικό....

Μπροστά ο ομιλητής, πίσω ο διαδραστικός πίνακας, αριστερά στο βάθος η σωρός με τα βιβλία πάνω στο θρανίο. Έτσι ακριβώς είναι οι αίθουσες σε όλα τα ελληνικά σχολεία. Γιατί να δείξουν όλα τα υπόλοιπα σχολεία που δεν έχουν καν εργαστήριο ή που έχουν κάτι μηχανήματα από το 1999 με celeron 667.

Ο Πρωθυπουργός μπορεί μέσα από ένα ebook με σύνδεση στο ίντερνετ να βρήκε προτάσεις-λύσεις για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Όταν όμως ήρθε η ώρα να μιλήσει πήρε στα χέρια του ένα χειρόγραφο βιβλιαράκι και γύριζε τις σελίδες. Τυχαίο...

Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)