ύλη 2011 - 2012

Ξεκίνησε από dimpapadop, 03 Αυγ 2011, 01:57:10 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dimpapadop

http://www.alfavita.gr/downit.php?id=41136

σελίδα 7 του pdf

σχόλια;  :o


6,9,10 έξω.... χμ... καλό; (και ναι και όχι... πώς το βλέπετε εσείς;)



P.Tsiotakis


soron80

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμ−
ματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Α. Βακάλη, Η. Γιαννό−
πουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλό−
πουλου, Π. Πολίτη, έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2011.
1. Ανάλυση προβλήματος
1.1 Η έννοια πρόβλημα.
1.2 Κατανόηση προβλήματος.
1.3 Δομή προβλήματος.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων.
1.5 Κατηγορίες προβλημάτων.
1.6 Πρόβλημα και υπολογιστής.
2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος.
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.
2.4 Βασικές συνιστώσες/εντολές ενός αλγορίθμου.
2.4.1 Δομή ακολουθίας.
2.4.2 Δομή Επιλογής.
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται
η τελευταία πρόταση της σελ. 36 «Αν οι διαφορετικές
επιλογές ... στο παράδειγμα που ακολουθεί.», που ανα−
φέρεται στην πολλαπλή επιλογή, καθώς και το Παρά−
δειγμα 5. Επιλογή ορίων, σελ. 37).
2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.
2.4.5 Δομή Επανάληψης.
3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3.1 Δεδομένα
3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων =Προγράμματα
3.3 Πίνακες
3.4 Στοίβα
3.5 Ουρά
3.6 Αναζήτηση
3.7 Ταξινόμηση
6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό
6.1 Η έννοια του προγράμματος.
6.2 Ιστορική αναδρομή.
6.2.1 Γλώσσες μηχανής.
6.2.2 Συμβολικές γλώσσες ή γλώσσες χαμηλού επι−
πέδου.
6.2.3 Γλώσσες υψηλού επιπέδου.
6.2.4 Γλώσσες 4ης γενιάς.
6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.
6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.
6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.
6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.
6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.
7. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού.
7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.
7.2 Τύποι δεδομένων.
7.3 Σταθερές.
7.4 Μεταβλητές.
7.5 Αριθμητικοί τελεστές.
7.6 Συναρτήσεις.
7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.
7.8 Εντολή εκχώρησης.
7.9 Εντολές εισόδου−εξόδου.
7.10 Δομή προγράμματος.
8. Επιλογή και επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής
8.1.1 Εντολή ΑΝ
8.2 Εντολές επανάληψης
8.2.1 Εντολή ΟΣΟ...ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
8.2.3 Εντολή ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ
9. Πίνακες
9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.
9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.
9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.
9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
10. Υποπρογράμματα
10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.
10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.
10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματι−
σμού.
10.4 Παράμετροι.
10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.
10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.
10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.
10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.
Οι ενότητες 3.4 και 3.5 εξετάζονται μόνο ως θεωρία.
Σημείωση
Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις
των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε
μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ»,
όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό
εγχειρίδιο. Ασκήσεις ή παραδείγματα του βιβλίου μα−
θητή ή του τετραδίου μαθητή που χρησιμοποιούν την
ΕΠΙΛΕΞΕ, η οποία έχει εξαιρεθεί, θα αντιμετωπίζονται
με τη χρήση άλλης δομής επιλογής.
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

dimpapadop

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 03 Αυγ 2011, 09:00:11 ΠΜ
αναφέρεται στα εσπερινά λύκεια

ορίστηκε η ύλη και για τα γενικά λύκεια
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13682:apokleistikoi-eksetastea-%E2%88%92-didaktea-ili-ton-panelladika-eksetazomenon-mathimaton-gia-to-sxoliko-etos-2011%E2%88%922012


χεχεχεχεχε τώρα που το βλέπω μέρα.... και όχι στις 2 η ώρα.....

metestaki

Απ'ότι παρατήρησα δεν υπάρχει κάποια διαφορά σε σχέση με την περυσινή ύλη... :)

Stefevan

ευτυχώς που δεν μπαίνει ποτέ η πολυπλοκότητα :P

Sergio

Καμια αναφορά στις "σκοπιές υπό τις οποίες εξετάζει η πληροφορική τις δομές δεδομένων".. ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

vkol32

το κεφ 6,9 και 10 είναι εντός ύλης;

στο φεκ δεν αναφέρονται!!
Τελικά τι ισχύει;

Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

petrosp13

Υπάρχουν συνάδελφοι που ακόμα διδάσκουν το 2.2. και επιμένουν κιόλας ότι είναι εντός ύλης  :D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής