Τελευταία μηνύματα

#61
Γ΄ Λυκείου / Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα γι...
Τελευταίο μήνυμα από giannakos - 04 Μαρ 2024, 06:27:54 ΜΜ
Καλησπέρα σας. 
Το ΜΕΧΡΙ δεν ανήκει στο λεξιλόγιο της ΓΛΩΣΣΑΣ μιας και βρίσκεται στην δομή ΓΙΑ? 
#62
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διαγώνισμα Εφ Όλης - Μαρ 2...
Τελευταίο μήνυμα από ioannis.giftakis - 04 Μαρ 2024, 05:58:55 ΜΜ
Παράθεση από: epsilonXi στις 03 Μαρ 2024, 10:39:00 ΜΜΤο Β1 μήπως πρέπει να το ξαναδείς;
Διορθώθηκε. Αν έχετε παρατηρήσει κάτι επιπλέον μου λέτε.

Επίσης διορθώθηκαν και κάποια άλλα σημεία.
#63
Τεχνική υποστήριξη / Απ: nefos.sch.gr ????
Τελευταίο μήνυμα από Δημήτρης Κανάς - 04 Μαρ 2024, 04:42:34 ΜΜ
Σ` ευχαριστώ mandarinos για την απάντησή σου. Μόλις λύθηκε το πρόβλημα από την τεχνική υποστήριξη.

Δεν μπορούσαμε να το λύσουμε με τα δικαιώματα που είχαμε.

Θα επανέλθω στο θέμα μιας και έχει αρκετό ενδιαφέρον!

Είναι άραγε κάποιος άλλος που χρησιμοποιεί το nefos;
#64
Τεχνική υποστήριξη / Απ: nefos.sch.gr ????
Τελευταίο μήνυμα από mandarinos - 04 Μαρ 2024, 08:49:25 ΠΜ
Στο nefos.sch.gr κάτω στη μέση έχει ένα pdf με οδηγίες γιά να ξεκινήσουμε τη χρήση. Εκεί μέσα κάπου λέει γιά δημιουργία "κλειδιών".

Επίσης, με "τί είναι το nefos.sch.gr" μπορούμε να βρούμε διαφόρους μάλλον χρήσιμους συνδέσμους.
#65
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διαγώνισμα Εφ Όλης - Μαρ 2...
Τελευταίο μήνυμα από epsilonXi - 03 Μαρ 2024, 10:39:00 ΜΜ
Το Β1 μήπως πρέπει να το ξαναδείς;
#66
Δομές δεδομένων / Απ: Γραφος: Κατευθυνόμενος ή μ...
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 03 Μαρ 2024, 07:46:22 ΜΜ
Παράθεση από: lala στις 01 Μαρ 2024, 10:50:32 ΠΜΠαραθέτω τον ορισμό απο το σχολικό βιβλίο...για να είναι κατευθυνόμενος θα πρέπει να έχει όλες τις ακμές με κατευθυνση. 

Πάλι όμως από τον ορισμό του βιβλίου, για να είναι μη κατευθυνόμενος θα πρέπει να έχει όλες τις ακμές χωρίς κατεύθυνση. 
Άρα με βάση τον ορισμό δεν είναι τίποτα από τα δύο. ΑΠό ότι είδα στους ορισμούς εκτός σχολικού, αν το σύνολο των ακμών έχει για στοιχεία διατεταγμένα ζεύγη (α,β) είναι κατευθυνόμενος γιατί στα ζεύγη μετράει η σειρά. Αν έχει σύνολα {α,β} είναι μη κατευθυνόμενος γιατί δε μετράει η σειρά. 
Είδα βιβλιογραφικά ότι υπαρχουν μεικτοί γράφοι με κάποιες ακμές κατευθυνόμενες και κάποιες μη κατευθυνόμενες.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mixed_graph

Άρα δεν πρέπει να ζητηθεί κάτι τέτοιο. Αν θα έπρεπε να απαντήσω κάποιο από τα δύο, θα έλεγα ότι ο Παναγιώτης παραπάνω, αφού λειτουργικά για να πετύχω τη διπλή κατεύθυνση σε μη κατευθυνόμενο γράφο θα έπρεπε να βάλω 2 ακμές με αντίθετη φορά. Μπορείς δηλαδή να πετύχεις τη λειτουργία του μικτού με μη κατευθυνόμενο (προσθέτοντας ακμές με ανάποδη φορά όπου θέλεις μη κατευθυνόμενη ακμή), αλλά δεν μπορείς να πετύχεις λειτουργία μικτού με μη κατευθυνόμενο γράφο αφού δεν μπορείς να περιορίσεις τη μια από τις δυο κατευθύνσεις. 
#67
Τεχνική υποστήριξη / Απ: nefos.sch.gr ????
Τελευταίο μήνυμα από Δημήτρης Κανάς - 03 Μαρ 2024, 06:41:07 ΜΜ
Γεια σας,

Πήραμε μια "Ιδιωτική εικονική μηχανή" και ακολουθήσαμε τις οδηγίες κάνοντας εγκατάσταση μιας "εικόνας"  Ubuntu 18.04 LTS (Bionic Beaver) with Apache2,MariaDB,PHP με σκοπό τη δημιουργία ενός Web Server.

Αν και όλα πήγαν καλά δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε είσοδο με το κλειδί (δείτε εικόνα).

error.PNG

Καμία ιδέα ή βοήθεια;

#68
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διαγώνισμα Εφ Όλης - Μαρ 2...
Τελευταίο μήνυμα από peteglamgr - 02 Μαρ 2024, 08:03:03 ΜΜ
Πολύ ωραίο, ευχαριστούμε!
#69
Γενικά / Προγραμματισμός και Ρομποτική ...
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 02 Μαρ 2024, 03:09:41 ΜΜ
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το θέμα, θα ήθελα να μου κάνετε κάποιες προτάσεις για να ασχοληθώ με τον μικρό μου (~5 ετών) σε πρώτες φάσεις προγραμματισμού και ρομποτικής
Θα ήθελα να μπορώ να συνδυάσω και υλικό, δηλαδή να μην πάω μόνο σε προγραμματιστικό κομμάτι και να στηνόμαστε ατελείωτες ώρες μπροστά σε μια οθόνη
Φυσικά, να μην ξοδέψω μια περιουσία
Ο μικρός λατρεύει τα Lego και γενικά είναι πολύ μπροστά σε μαθηματική σκέψη για την ηλικία του

Ευχαριστώ προκαταβολικά
#70
Γ΄ Λυκείου / Διαγώνισμα Εφ Όλης - Μαρ 2024 ...
Τελευταίο μήνυμα από ioannis.giftakis - 02 Μαρ 2024, 02:42:56 ΜΜ
Με κάποια έμφαση στην νέα ύλη.