Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Β΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: tfat στις 16 Σεπ 2016, 08:43:14 ΜΜ

Τίτλος: Αναλυτικές οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος 2016-2017
Αποστολή από: tfat στις 16 Σεπ 2016, 08:43:14 ΜΜ
https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ypoyrgeio-paideias/odigies-gia-ti-didaskalia-toy-mathimatos-eisagogi-stis-arhes (https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ypoyrgeio-paideias/odigies-gia-ti-didaskalia-toy-mathimatos-eisagogi-stis-arhes)
Τίτλος: Απ: Αναλυτικές οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος 2016-2017
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 19 Σεπ 2016, 09:51:03 ΜΜ
Σημαντική παρατήρηση: το μάθημα διδάσκεται σε εργαστήριο (κι ας λογίζεται ως θεωρητικό).
Ευχαριστούμε tfat
Τίτλος: Απ: Αναλυτικές οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος 2016-2017
Αποστολή από: maria gana στις 23 Σεπ 2016, 10:44:02 ΠΜ
Ερώτηση:
Στις οδηγίες στην σελίδα 5 αναφέρει: προτείνεται η ΔΡ2 (Δραστηριότητα 2). Ποια εννοεί;;; Αυτή στη σελίδα 51 του σχολικού βιβλίου που αναφέρετε στους σειριακούς και παράλληλους αλγορίθμους και που είναι εκτός ύλης φέτος (όπως και τα χαρακτηριστικά των αλγορίθμων).
Στην σελίδα 6 αναφέρει: Μπορεί να υλοποιηθεί η ΔΡ3 (Δραστηριότητα 3). Αυτή στη σελ. 51 πάλι εννοεί;;; που είναι για την αναπαράσταση των αλγορίθμων; Γιατί αμέσως μετά συνεχίζει και λέει: Από τις ερωτήσεις - θέματα προς συζήτηση - δραστηριότητες του κεφαλαίου 2.2. μπορούν να δοθούν οι .......
Δηλαδή όπου αναφέρει ΔΡ είναι το Ερωτήσεις - Θέματα προς συζήτηση - Δραστηριότητες;;;;;;;;;;;;;;;
Τίτλος: Απ: Αναλυτικές οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος 2016-2017
Αποστολή από: Laertis στις 26 Σεπ 2016, 06:04:46 ΜΜ
Οι Δραστηριότητες που αναφέρονται στις οδηγίες εμπεριέχονται στις ίδιες τις οδηγίες απο τη σελίδα 11 και μετά.