Τεχνικά ζητήματα για το e-school

Ξεκίνησε από alkisg, 24 Φεβ 2010, 10:23:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Circle

Παράθεση από: pgrontas στις 25 Ιουν 2010, 03:50:32 ΜΜ
Στον Νέστωρα που το δοκιμάζω τις τελευταίες μέρες το μήνυμα αυτό εμφανίζεται όταν σε κάποιους βαθμούς έχει **** ή -. Κατά τα άλλα δουλεύει κανονικά.

Ευχαριστώ :)

Τώρα που το λες, στην κατάσταση υπήρχε ένας μαθητής με - καθώς δεν είχε παρακολουθήσει καθόλου. Οπότε;; Να κάνω τους βαθμούς του 0 μηδέν; Δεν βλέπω άλλη λύση. Υποθέτω ότι αυτός ο μαθητής πρέπει να παραμείνει μέσα στις καταστάσεις των τριμήνων και να μην αφαιρεθεί.

mgbfw

Συνάδελφοι, επειδή την τελευταία βδομάδα πάω να σκάσω γιατί δεν μπορώ να κλείσω το σχολικό έτος μιας και στο δικό μου το pc (vista) δεν μπορώ να κάνω ενημέρωση τελικής επίδοσης, θα ήθελα να σας ρωτήσω για ακόμη μια φορά αν το λύσατε αυτό το πρόβλημα;. Τα αποτελέσματα που βγάζει είναι λάθος!! Μέχρι και μαθητές που περνάνε, μου τους βγάζει ως απορριπτέους!!!! Θα τρελαθώ. Μου έρχεται να αρχίσω να περνάω τα δεδομένα από την αρχή στη δ-βαση και από τη νέα σχολική χρονιά να τα καταχωρώ και στα δύο. ΕΛΕΟΣ πια!!! >:(
Το κακό της υπόθεσης είναι ότι δεν έχω και καμία υπεύθυνη απάντηση από την υποστήριξη!!! >:(
Να φανταστείστε ότι όλη τη χρονιά τα πράγματα δουλεύανε τζάμι και τα προβλήματα βγήκανε τώρα που θέλουμε να κλείσουμε τις υποχρεώσεις μας και να ηρεμήσουμε!!!

Οι έλεγχοι προόδου βγαίνουν σωστοί (και οι Γ.Μ.Ο) χωρίς βέβαια τους χαρακτηρισμούς και την πράξη προαγωγής/απόλυσης διότι αυτά για να βγουν θα πρέπει να κάνω ενημέρωση τελικής επίδοσης!!!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

poursali

για να γίνει ενημέρωση τελικής επίδοσης θα πρέπει να έχουν διασταυρωθεί ΟΛΟΙ οι μαθητές (να βγαίνουν με πράσινο δίπλα στα ονόματά τους).
ισχύει αυτό?
ακολούθησες αυτό τον οδηγό? http://www.keplinet-chanion.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=149&Itemid=139

πες μας σε ποιο βήμα κολλάς

ΥΓ: επίσης δεν ξέρω αν είσαι σε γυμνάσιο ή σε λύκειο, αλλά σε μαθήματα όπως το ΣΕΠ αν δεν μπαίνει βαθμός βάζεις την επιλογή "δεν κατατέθηκε βαθμολογία". μην αφήνεις σε καμία περίπτωση κενό στους βαθμούς.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

mgbfw

Μια ακόμη ερώτηση.
Την ενημέρωση φοίτησης όλοι σας την κάνατε ΠΡΙΝ καταχωρήσετε γραπτούς βαθμούς;
Γιατί στον οδηγό (ο Θεός να τον κάνει) λέει να γίνει η ενημέρωση φοίτησης πριν την καταχώρηση γραπτών, κάτι που το θεωρώ παράλογο!!

Παρόλα αυτά, σε μερικούς μαθητές έβγαλα τους γραπτους βαθμούς, ξαναέκανα ενημέρωση διαγωγής+φοίτησης για αυτούς τους μαθητές,  ξανακαταχώρησα τους βαθμούς τους, έκανα για τους συγκεκριμένους ενημέρωση τελικής επίδοσης και ξανά τα ίδια!!!

Yupi!! Τί καλά που περνάμε εμείς οι πληροφορικοί! Δεν πειράζει μωρέ ..... γιαυτό πληρωνόμαστε ...... για να είμαστε οι χαμάλιδες τους καθενός!!! >:(

mgbfw

Παράθεσηγια να γίνει ενημέρωση τελικής επίδοσης θα πρέπει να έχουν διασταυρωθεί ΟΛΟΙ οι μαθητές (να βγαίνουν με πράσινο δίπλα στα ονόματά τους).
ισχύει αυτό?
ακολούθησες αυτό τον οδηγό? http://www.keplinet-chanion.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=149&Itemid=139

πες μας σε ποιο βήμα κολλάς

ΥΓ: επίσης δεν ξέρω αν είσαι σε γυμνάσιο ή σε λύκειο, αλλά σε μαθήματα όπως το ΣΕΠ αν δεν μπαίνει βαθμός βάζεις την επιλογή "δεν κατατέθηκε βαθμολογία". μην αφήνεις σε καμία περίπτωση κενό στους βαθμούς.
Είμαι σε Γυμνάσιο.
Ναι όλοι οι μαθητές μου και σε όλες τις τάξεις είναι διασταυρωμένοι!!!
Επειδή έχει πολλούς οδηγούς η σελίδα που παρέθεσες, θα υποθέσω ότι αναφέρεσε στον οδηγό για την έκδοση αποτελεσμάτων! Οπότε θα σου απαντήσω ναι τον ακολούθησα.
Το μόνο που δεν έκανα είναι αυτό με το ΣΕΠ. Η αλήθεια να λέγεται δεν σκέφτηκα να επιλέξω "δεν κατατέθηκε βαθμολογία" για το συγκεκριμένο μιας και οι αναλυτές-προγραμματιστές θα έπρεπε να λάβουν υπόψιν ότι για το συγκεκριμένο δεν υπάρχει βαθμολογία!!
Αλλά και πάλι, λάθος αποτελέσματα βγάζει για μαθητές + στις 3 τάξεις του Γυμνασίου!! ¨Οχι μόνο για την Γ τάξη που διδάσκεται το ΣΕΠ!!
Το παράλογο ξέρετε πιο είναι;
Οι βαθμοί, οι Γ.Μ.Ο και οι Μ.Ο των ελέγχων προόδου βγαίνουν σωστά!!!

poursali

όχι δεν χρειάζεται αυτό που λες. εγώ όταν έκανα ενημέρωση φοίτησης είχα ήδη περάσει όλους τους βαθμούς (τριμήνων και γραπτοί).

Παράθεση από: mgbfw στις 25 Ιουν 2010, 06:08:23 ΜΜ
Αλλά και πάλι, λάθος αποτελέσματα βγάζει για μαθητές + στις 3 τάξεις του Γυμνασίου!! ¨Οχι μόνο για την Γ τάξη που διδάσκεται το ΣΕΠ!!

όταν λες λάθος αποτελέσματα τι εννοείς?
έκανες αναβάθμιση? γιατί και εγώ μόλις χτες το απόγευμα κατάφερα να τα βγάλω σωστά.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

mgbfw

Παράθεσηπες μας σε ποιο βήμα κολλάς
Αγαπητέ poursali σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν κολλάω σε κανένα βήμα απλά παίρνω λάθος αποτελέσματα από την ενημέρωση τελικής επίδοσης!!

mgbfw

Παράθεσηόταν λες λάθος αποτελέσματα τι εννοείς?
έκανες αναβάθμιση? γιατί και εγώ μόλις χτες το απόγευμα κατάφερα να τα βγάλω σωστά.

Η ενημέρωση τελικής επίδοσης επιστρέφει τα τρία ακόλουθα λογικά λάθη (Προσοχή όχι για όλους τους μαθητές αλλά για αρκετούς):


  • Μαθητές που κανονικά περνάνε, τους βγάζει ότι απορρίπτονται ή παραπέμπονται
  • Μαθητές που παραπέμπονται, τους βγάζει ότι απορρίπτονται

Οι ενημερώσεις (αν λέω σωστά) δεν γίνονται αυτόματα όταν ξεκινάς την εφαρμογή και αυτή συνδέεται με την ΚΒ, οπότε αναβαθμίζεται αυτόματα στη καινούργια έκδοση;

Και συγχρονισμούς κάνω κάθε μέρα!!

mour

Οταν λές ότι είναι λάθος τα αποτελέσματα τι εννοείς?
Κι εγώ μέχρι προχθες ΝΟΜΙΖΑ οτι κάνει λάθος.
Τελικά το λάθος το έκανα εγώ...
πχ είχα 2 δυσλεκτικούς και δεν είχα επιλέξει τον υπολογισμό των αποτελεσμάτων για αυτούς τους μαθητές ώς "μαθητές με ειδικές ανάγκες".
Είναι γεγονός ότι γενικά είμαστε καχύποπτοι ως προς το σύστημα, αλλά θεωρώ ότι μεγάλο μέρος του προβλήματος είναι η μέτρια τεχνική υποστήριξη, η ελλιπής τεκμηρίωση και η φήμη που του έχει βγει.

poursali

ναι έτσι γίνεται ενημέρωση. ξανακάνε όμως γιατί σήμερα το πρωί είχε διακοπή του ΠΣΔ οπότε ίσως να μην έκανε για αυτό το λόγο. αυτό το πρόβλημα που λες όντως υπήρχε, αλλά χτες λύθηκε (το απόγευμα είχα κάνει ενημέρωση).
σε μένα τα έβγαλε κανονικά.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

mgbfw

ΠαράθεσηΟταν λές ότι είναι λάθος τα αποτελέσματα τι εννοείς?
Κι εγώ μέχρι προχθες ΝΟΜΙΖΑ οτι κάνει λάθος.
Τελικά το λάθος το έκανα εγώ...
πχ είχα 2 δυσλεκτικούς και δεν είχα επιλέξει τον υπολογισμό των αποτελεσμάτων για αυτούς τους μαθητές ώς "μαθητές με ειδικές ανάγκες".
Είναι γεγονός ότι γενικά είμαστε καχύποπτοι ως προς το σύστημα, αλλά θεωρώ ότι μεγάλο μέρος του προβλήματος είναι η μέτρια τεχνική υποστήριξη, η ελλιπής τεκμηρίωση και η φήμη που του έχει βγει.

Αγαπητέ mour,
εσένα σου έβγαζε λάθος αποτελέσματα για αυτούς τους δύο μαθητές ή και για άλλους που δεν ανήκαν σε καμιά ειδική κατηγορία;

mgbfw

Παράθεσηναι έτσι γίνεται ενημέρωση. ξανακάνε όμως γιατί σήμερα το πρωί είχε διακοπή του ΠΣΔ οπότε ίσως να μην έκανε για αυτό το λόγο. αυτό το πρόβλημα που λες όντως υπήρχε, αλλά χτες λύθηκε (το απόγευμα είχα κάνει ενημέρωση).
σε μένα τα έβγαλε κανονικά.

Αφότου επανήλθε στα ίσα του το ΠΔΣ, έκανα επανεκκίνηση της εφαρμογής, η όποια αναβάθμιση θα γινόταν αυτόματα. Τουλάχιστον μέχρι τις 15:00 που ήμουν σήμερα στο σχολείο, δεν είδα αλλαγή!!
Ας ελπίσουμε από βδομάδα να λυθεί το θέμα!!

mgbfw

#102
Αγαπητέ mour,

Το θέμα είναι ότι την εφαρμογή δεν την τεστάρανε 100% πριν τη διανέμουν στα σχολεία!! Τη δουλειά που έπρεπε να την κάνουν οι αναλυτές-προγραμματιστές του ΈΠΑΦΟΥ (που πληρώθηκε η συγκεκριμένη εταιρεία) , την κάνουμε εμείς οι καθηγητές με επιπλέον εργατοώρες (που δεν θα τις πληρωθούμε) και στρες (λες και όλη τη χρονιά καθόμασταν μιας και τα καθήκοντά μας ήταν περιορισμένα)!!

Με τη δ-βάση γιατί δεν αντιμετωπίζαμε προβλήματα;

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Η δ-βάση είχε κι αυτή προβλήματα στην αρχή, όπως επίσης το survey.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

mgbfw

ΠαράθεσηΗ δ-βάση είχε κι αυτή προβλήματα στην αρχή, όπως επίσης το survey.

Δεν το γνωρίζω αυτό γιατί από ότι φαίνεται τα δούλεψα στη τελική τους μορφή.