Το Στέκι των Πληροφορικών

Γυμνάσιο => Γενικά => Γ΄ Γυμνασίου => Μήνυμα ξεκίνησε από: alexxtasi στις 26 Οκτ 2015, 07:43:57 ΜΜ

Τίτλος: Logo vs. Scratch ??
Αποστολή από: alexxtasi στις 26 Οκτ 2015, 07:43:57 ΜΜ
γεια χαρά σε όλους

στα προηγούμενα χρόνια έγιναν εδώ στο φόρουμ πολλές συζητήσεις, για το ποια προσέγγιση (στην ύλη της Γ'Γυμνασίου) είναι πιο σωστή... Logo ή Scratch. Η προσωπική μου επιλογή ήταν πάντα η Logo (το kTurtle - το MicroworldsPro ούτε που το συζητάω...). Επίσης και στις δύο κατευθύνσεις έχουν γίνει αξιόλογες δουλειές από συναδέλφους (logo - http://users.sch.gr/ndelis/doc/kef2/ (http://users.sch.gr/ndelis/doc/kef2/), scratch - https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3493.msg35302#msg35302 (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3493.msg35302#msg35302)) σε ότι αφορά την προσαρμογή του βιβλίου στο αντίστοιχο περιβάλλον. Έτσι θα έλεγα πως και οι δύο επιλογές μπορούν να "υποστηριχθούν" σχολικά....

Τελευταία σκέφτομαι πως η χρήση της scratch θα έδινε στους μαθητές πιο πολλές δυνατότητες (σε σχέση με το kturtle)...

- block προγραμματισμός
- δυνατότητες χειρισμού ήχων
- δημιουργία "παιχνιδιών"
- μέχρι και .... χειρισμός arduino (http://s4a.cat/ (http://s4a.cat/)) ή lego (http://wiki.scratch.mit.edu/wiki/Hardware_That_Can_Connect_to_Scratch (http://wiki.scratch.mit.edu/wiki/Hardware_That_Can_Connect_to_Scratch))

γενικά με τρώει η ιδέα πως όσως ο μαθητής "θα ασχοληθεί και στο σπίτι του" αξιοποιώντας το Scratch παρά το Kturtle...

ποιά είναι η εμπειρία σας πάνω σε αυτό?
είναι πραγματικά πιο ενδιαφέρουσα η εκμάθηση του Scratch ??
Τίτλος: Απ: Logo vs. Scratch ??
Αποστολή από: Rathaniel στις 27 Οκτ 2015, 06:13:50 ΠΜ
Χώρίς να θέλω να αλλάξω την κουβέντα, θέλω να υπενθυμίσω ότι υπάρχει κομμάτι με block programming στην ύλη της Α΄Λυκείου στο μάθημα "Εφαρμογές υπολογιστών".
Τα παιδια μαθαίνουν να προγραμματίζουνε Android συσκευή με blocks.
Οπότε για την Γ' Γυμνασίου νομίζω είναι ότι πρέπει, για να υπάρχει μετά "εκπαιδευτική συνέχεια".