Επιτέλους ....
Είχε προαναγγελθεί πριν 1,5 χρόνο κι όπως όλα στην Ελλάδα πήρε κοντά 2 χρόνια να υλοποιηθεί.
Πάλι καλά.Ποτέ δεν είναι αργά... :)
Η ανακοίνωση βρίσκεται εδώ :
http://www.tpe.gr/2008/01/blog-post.html
Το αναλυτικό πρόγραμμα είναι αυτό :
http://dide.thesp.sch.gr/dide/images/stories/docs/2008/jan2008/enimerotiko_yp1_2.pdf
Κατά μέσα Μάρτη θα γίνει η υλοποίηση , αν βέβαια δεν προκύψει κι άλλη καθυστέρηση ...
Αυτοί οι 3200 επιμορφούμενοι ξέρετε πώς θα επιλεγούν;
Αναμένουμε... κάτι λέει για κατανομή ανά νομό;;
Η υποβολή αίτησης από τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται για την παρακολούθηση των προγραμμάτων επιμόρφωσης θα γίνεται ηλεκτρονικά.
Οι αιτήσεις θα μπορούν να υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους μέχρι και τις 19/3/2008 στις 12:00 το μεσημέρι.
Περισσότερα στο http://edu19-20.cti.gr
Βέβαια όλα στην Ελλάδα γίνονται με προχειρότητα!!!
Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα απο ότι περίμενα ...
Η επιμόρφωση έχει "σχεδιαστεί" (υπερβολική λέξη) κυριολεκτικά στο γόνατο για να προλάβουν την προθεσμία του Γ' ΚΠΣ και να πάρουν τα φράγκα.
Οι επιμορφούμενοι δεν έχουν καμία μα καμία ενημέρωση για το τι γίνεται, για το τι θα γίνει, για το πως και πότε θα γίνει ....
Σαν τα πρόβατα που τα βγάζουν να βοσκήσουν και τα ξαναχώνουν στο μαντρί ...
Οι επιμορφωτές προσπαθούν κι αυτοί αλλά άγονται και φέρονται χωρίς κι αυτοί να είναι σίγουροι για τίποτα.
Για να μην πω για το ολοκληρωμένο σύστημα που λειτουργεί (κουτσά στραβά) μόνο για τους επιμορφωτές, ενώ οι επιμορφούμενοι έχουν πρόσβαση μόνο στις εγκυκλίους και στις αιτήσεις ...Ούτε υλικό, ούτε σημειώσεις, μόνο ερωτήσεις κι απορίες υπάρχουν αλλά όχι απαντήσεις. Κανείς δε ξέρει ποιός μπορεί να ξέρει.
Βιάστηκα να χαρώ όταν έμαθα ότι θα γίνει η επιμόρφωση ...
Αλλά όπως είπε και η Φανή , εδώ είναι Ελλάδα ....
Τα χαιρετίσματα απο ένα επιμορφούμενο και μελλοντικά επικαιροποιημένο και πιστοποιημένο σε άγνωστο χρόνο, με άγνωστο τρόπο και άγνωστη ύλη. >:(
Και τα πράγματα όσο πάνε γίνονται και χειρότερα. Αφού μας επικαιροποίησαν στο NetMeeting , στo σχεσιακό μοντέλο βάσεων δεδομένων φτάσαμε στην τέταρτη ενότητα που έχει ως θέμα το Δομημένο Προγραμματισμό και είδαμε σε διαφάνειες τις σελίδες του βιβλίου ΑΕΠΠ!
Υπενθυμίζω το σκοπό της επιμόρφωσης όπως φαίνεται στο πρόγραμμα σπουδών:
ΣΚΟΠΟΣ: Η ενημέρωση των επιμορφούμενων για τεχνολογίες αιχμής στο χώρο της Πληροφορικής και η επικαιροποίηση των γνώσεών τους στο γνωστικό αντικείμενο.
Τι άλλο σχόλιο να κάνουμε;;;!!
Έχω την εντύπωση ότι μερικές θεματικές δεν θα έπρεπε να απευθύνονται σε καθηγητές πληροφορικής αλλά σε όλο τον κόσμο.
Εμείς μάθαμε πως να φτιάξουμε ένα blog, πως να φτιάξουμε ένα μάθημα στο eclass τι είναι η τηλεδιάσκεψη και η άδεια creative commons. Δεν λέω καλά και χρυσά όλα αυτά, αλλά περιμένεις κάτι παραπάνω.
Σε κάθε μάθημα σκέφτομαι να μην ξαναπατήσω.
Αλήθεια θα χρησιμέψει σε κάπου αυτή η πιστοποίηση ή απλά εξυπηρετούμε τα συμφέροντα κάποιων χωρίς να υπάρχει λόγος;
Η ζωή είναι μικρή συνάδελφοι ... :)
Δηλαδή τελικά είμαι τυχερός που δεν κληρώθηκα? :D
δεν έχεις κάνει ακόμα java, για αυτό :D
Παράθεση από: sstergou στις 03 Απρ 2008, 09:18:27 ΠΜ
Έχω την εντύπωση ότι μερικές θεματικές δεν θα έπρεπε να απευθύνονται σε καθηγητές πληροφορικής αλλά σε όλο τον κόσμο.
Εμείς μάθαμε πως να φτιάξουμε ένα blog, πως να φτιάξουμε ένα μάθημα στο eclass τι είναι η τηλεδιάσκεψη και η άδεια creative commons. Δεν λέω καλά και χρυσά όλα αυτά, αλλά περιμένεις κάτι παραπάνω.
Σε κάθε μάθημα σκέφτομαι να μην ξαναπατήσω.
Αλήθεια θα χρησιμέψει σε κάπου αυτή η πιστοποίηση ή απλά εξυπηρετούμε τα συμφέροντα κάποιων χωρίς να υπάρχει λόγος;
Η ζωή είναι μικρή συνάδελφοι ... :)
Ακούστε και τα παρακάτω :
Ενότητα δομημένος προγραμματισμός :
Παρουσιάζεται από άτομο που δεν έχει δει το βιβλίο της ΑΕΠΠ ούτε ζωγραφιστό και που δεν ξέρει ούτε καν που αναφέρονται όλα αυτά με ασάφειες και τα λοιπά.
Το ίδιο άτομο στην ενότητα Οπτικός προγραμματισμός κλπ :
Σε μια δραστηριότητα είχε ένα κουμπί που αν το πατούσες έπρεπε να σου πει το αν ένας αριθμός είναι πρώτος ή όχι.... (δεν σχολιάζω το πρόβλημα αν και θα έπρεπε)
Προτεινόμενος αλγόριθμος : "Αν ένας αριθμός δεν διαιρείται με το 2 με το 3 και 5 δεν είναι πρώτος"
Μα καλά είναι δυνατόν, αναρωτιέμαι αν ακούω καλά. Λέω : Δεν είναι τόσο απλό. Μου απαντάει : Το έψαξα όλο το βράδυ, αυτό είναι.
Μάλιστα μετά για να μου την πει μου είπε με ύφος : "Αν εσύ μπορείς βρες έναν αριθμό που δεν διαιρείται με αυτούς και δεν είναι πρώτος"
:D
Χαίρομαι γιατί με τον 77 της στέρησα το βραβείο turing....
Το θράσος ορισμένων με νευριάζει!!!
Αγαπητέ συνάδελφε pgrontas δεν ξέρω αν είσαι τυχερός αλλά εγώ μετά από αυτό θεωρώ τον εαυτό μου άτυχο...
Αν όμως σου έλεγε να μη διαιρείται με το 2, 3, 5 ΚΑΙ το 7; Θα την είχες πατήσει άγρια... :P :P :P
Έχει ανοίξει ο χώρος της επιμόρφωσης και για τους επιμορφούμενους:
http://teklearn.cti.gr/yliko/
Μπορείτε να βλέπετε από πριν τι δραστηριότητες προτείνονται να κάνετε, κι αν κάποιος είναι τόσο ριζοσπαστικά άσχετος με το αντικείμενο, να του προτείνετε να κάνετε από τις συγκεκριμένες δραστηριότητες που είναι στην "ύλη".
Password recovery για όσους το ξέχασαν από http://edu19-20.cti.gr/pe19-20/passwordRetreival.jsp?currLink=214
εεεμ θα της έλεγε τον 121 ;D