Βάσεις Δεδομένων

Ξεκίνησε από justelene23, 02 Φεβ 2014, 09:21:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

justelene23

Συνάδελφοι έχει κανείς σημειώσεις και ασκήσεις πάνω στις Βάσεις Δεδομένων για Γ πληροφορικής Επαλ..Γιατι το επίπεδο ειναι χαμηλό ..Ευχαριστώ

Λαμπράκης Μανώλης

Συνάδελφοι έχω και εγώ παρόμοιο θέμα.....

θα ξεκινήσω ιδιαίτερα ένα παιδί ΕΠΑΛ, που τώρα θα αρχίσει να διαβάζει, δεύτερη χρονιά δίνει, και θέλει να του κάνω Δομημένο προγραμματισμό, Δίκτυα, Βάσεις δεδομένων και Λειτουργικά συστήματα....βασικά στα δύο τελευταία αρχίζω από το 0, αν κάποιος μπορεί να μου πει από που θα βρω τα βιβλία, μέχρι ύλη, σημειώσεις, ή οποιαδήποτε πληροφορία,θα το εκτιμούσα αφάνταστα ...

ευχαριστώ

nikospits

Συνάδελφοι, έχει κάποιος να προτείνει ενδεικτικό ωριαίο Α τετραμήνου (κάτι καλό...);

aprekates

Πάνε οι βασεις.... RIP  .
Γιατί άραγε;

dpa2006

Άγνωσται αι βουλαί...! :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

aprekates

Οπότε αφού δεν υπάρχει εξήγηση υποθέτω είναι το ίδιο πιθανο του χρόνου
πχ να καταργηθούν τα λειτουργικά συστήματα ή η σχεδίαδη ιστοτόπων.
Οπότε τίθεται το ερωτημα αν έχει νόημα ένας συνάδελφος να αφιερώσει
χρόνο σε ένα μάθημα όταν χωρίς εξήγηση μπορεί έτσι απλά να γίνει ατμός!..
>:D

Πόσα χρόνια υπάρχει αυτό το μάθημα στον τομέα της πληροφορικής;
Θυμάμαι τουλάχιστον 10 χρόνια.
Αλλά δεν πειράζει ... πουφ! και έφυγε!

Και το βιβλίο των βάσεων μαζι με το τετράδιο μαθητή μπορεί να ήταν αρκετά αξιόλογα
με αντοχή στο χρόνο αλλά πάλι δεν πειράζει..
πουφ και εφυγε!

Κάτι σαν x-files θυμίζουν οι 'αποφάσεις' αυτές.

seibei

Ενα άλλο επεισόδιο του x-files είναι και τα "αγγλικά ειδικότητας".

Διδάσκονται από αποφοίτους αγγλικής φιλολογίας αλλά είναι μάθημα ειδικότητας (και όχι γενικής παιδείας)!!!
Και αυτό ισχύει για όλες τις ειδικότητες.

ΥΓ Επαναλαμβάνω, τα αγγλικά ειδικότητας (αφού θεωρούνται απαραιτητα) πρέπει να διδάσκονται από καθηγητές ειδικότητας με γνώση αγγλικών.
Αυτονόητο; Όχι!


aprekates

Υπήρχε λύση.
Να γίνει και νέο διπλό μάθημα μετά το ΔΙκτυα/Υλικό το μάθημα Λειτουργικά/Βάσεις.

aprekates

Για αγγλικά ειδικότητας  υπάρχει βιβλίο ή ΑΠΣ ;   Άπ´οσο ξέρω από την περσυνη Γ ΕΠΑΛ δεν υπάρχε ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Για το βιβλίο είμαι σίγουρος, για το ΑΠΣ κοίταξα την απόφαση Φ2.141426/Δ4  δημοσιευμένη στο 2010/160915.

dimitra

Επειδή με τις συνεχόμενες αλλαγές έχουμε χάσει τον μπούσουλα, μπορεί να κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι αυτή τη στιγμή λειτουργούμε στο Επαλ μεταβατικά. Δηλαδή η Γ' επαλ είναι με παλιό σύστημα και η Β' με νέο. Δηλαδή, του χρόνου η Γ' θα έχει άλλο ωρολόγιο πρόγραμμα, στο οποίο πιθανολογώ ότι θα υπάρχουν οι Βάσεις. Ίδωμεν.
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

zsdregas

Οι Βάσεις Δεδομένων ήταν μάθημα ειδικότητας στη Β Τάξη.
Τώρα πια έχουμε τομέα. Οι ΒΔ προφανώς έπεσαν θύμα της μεταβολής αυτής, αφού το μάθημα που τις αντικατέστησε είναι από την ειδικότητα των Τεχνικών Η/Υ και Δικτύων Η/Υ.

Θα συμφωνήσω ότι το βιβλίο ήταν καλό.
Αν το μάθημα δεν ξαναμπεί του χρόνου, στη Γ τάξη ίσως, εκ των πραγμάτων θα αναγκαστούμε να ασχοληθούμε με τις βάσεις δεδομένων στην Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών.

Παράθεση από: seibei στις 06 Σεπ 2016, 05:41:13 ΜΜ...
ΥΓ Επαναλαμβάνω, τα αγγλικά ειδικότητας (αφού θεωρούνται απαραιτητα) πρέπει να διδάσκονται από καθηγητές ειδικότητας με γνώση αγγλικών..
..

Να πω απλά τη γνώμη μου και να διαφωνήσω σε αυτό.
Τα αγγλικά από αγγλικούς, τα μαθηματικά από μαθηματικούς και η πληροφορική από πληροφορικούς. Ο καθένας στην ειδικότητά του.
Μπορεί στο λεξιλόγιο της ειδικότητάς μας να είμαστε μπροστά από τους συναδέλφους των αγγλικών αλλά στα υπόλοιπα της διδασκαλία της αγγλικής θεωρώ ότι δεν μπορούμε να συγκριθούμε μαζί τους. Κι ελπίζω το υπουργείο να μην μπει στον πειρασμό να σκεφτεί κάτι τέτοιο.

Καλή χρονιά να έχουμε.

seibei

Παράθεση από: zsdregas στις 12 Σεπ 2016, 06:52:11 ΜΜ

Τα αγγλικά από αγγλικούς, τα μαθηματικά από μαθηματικούς και η πληροφορική από πληροφορικούς. Ο καθένας στην ειδικότητά του.
Μπορεί στο λεξιλόγιο της ειδικότητάς μας να είμαστε μπροστά από τους συναδέλφους των αγγλικών αλλά στα υπόλοιπα της διδασκαλία της αγγλικής θεωρώ ότι δεν μπορούμε να συγκριθούμε μαζί τους. Κι ελπίζω το υπουργείο να μην μπει στον πειρασμό να σκεφτεί κάτι τέτοιο.

Καλή χρονιά να έχουμε.

Δεν μιλάμε για αγγλική γλώσσα. Δεν μιλάμε για γραμματική και συντακτικό. Μιλάμε για ορολογία.
Πόσοι καθηγητές αγγλικών μπορούν να διαβάσουν ένα άρθρο που αφορα πχ εργαλειομηχανές και να εξηγήσουν τι διάβασαν στους μαθητές;
Ενα κείμενο για ηλεκτρικές εγκαταστάσεις, ενα κείμενο για προγραμματισμό δικτύων κτλ κτλ...;

Το σκεπτικό μου είναι απλό, ίσως απλοϊκο: δεν μπορείς να διδάσκει ορολογία που δεν γνωρίζεις.

Είμαι υπέρ της διδασκαλίας της αγγλικής ως μάθημα γενικής παιδείας, όχι ως μάθημα ειδικότητας. Τα ειδικότητας από (καθηγητές) ειδικότητας. Ο καθένας στην ειδικότητά του.