diermineutis glwssas vs glwssoma8eia

Ξεκίνησε από krys, 18 Δεκ 2005, 06:08:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

krys

Kalispera.
Poia einai i gnwmi sas oson afora ti sygkrisi twn 2 logismikwn glwssoma8eia kai diermineutis tis glwssas?
Poies dieukolynseis i tyxon provlimata 8ewreite oti dhmiourgoun stous ma8ites kai poio 8ewreite eseis katallilotero??
Eyxaristw

theo

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !!!!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΟΤΙ Η ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙς ΔΟΜΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΙς ΕΝΤΟΛΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ. ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΙΑ

ΓΙΑ  ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
ΓΡΑΨΕ ι
ΤΕΛΟΣ _ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙΜΗ ΤΟΥ Ι ΕΙΝΑΙ', ι

ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ :
1
2
3
4
5
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙΜΗ ΤΟΥ Ι ΕΙΝΑΙ 6

ενω αν τρεξεισς το ιδιο προγραμμα στην γλωσσομάθεια θα εμφανίσει :
1
2
3
4
5
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙΜΗ ΤΟΥ Ι ΕΙΝΑΙ 5

επομενως δεν εκτελει σωστα την δομή επαναληψης.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩς ΝΑ "ΑΚΟΥΣΩ' ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΡΜΗΝΕΥΤΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΓΝΩΜΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ : ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ 100% ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ;  
 

sl

Έχω την αίσθηση ότι το αποτέλεσμα στη γλωσσομάθεια είναι 6 ή κάνω λάθος;

P.Tsiotakis

Κανένα από τα δυο λογισμικά δεν είναι πιστοποιημένο από επίσημο φορέα για χρήση στο μάθημα.

Ακόμα και όταν συμβεί αυτό όμως, θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε το λογισμικό ως σημείο αναφοράς για θέματα όπως αυτό που θίχτηκε στην ενότητα προηγουμένως; Προσωπικά πιστεύω πως όχι
Γιατί απλά, δεν θεωρώ οτι ο σχετικός υπεύθυνος του ΠΙ (ή του ΥΠΕΠΘ ή οποιουδήποτε φορέα) θα το έχει ελέγξει τόσο διεξοδικά ώστε να έρθει χαρτί στο σχολείο  που να αναφέρει οτι το λογισμικό είναι πιστοποιημένο για την ΑΕΠΠ ισοδύναμο με το διδακτικό πακέτο.

Ως επικουρικά εργαλεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν με θαυμάσια αποτελέσματα (αν βρεθεί χρόνος να χρησιμοποιηθούν βέβαια)

Με εκτίμηση,

dkar

theo: prin eksapolisoyme katigories kalo einai na diplotsekaroume ayto poy theloyme na grapsoyme, giati allios leme aerologies (gia na to po eygenika).
opos grafei kai o sl h glosomatheia bgazei to sosto apotelesma (6).
stamataw edo gaiti se ayto to forum den einai sosto na kano diafhmish gia to ti exei prosferei h glosomatheia sto mathima.
pantws genika isxyoyn ayta poy leei o ptsiotakis.

BlackPainter

Για την Για (κάθε φορά που βλέπω αναφορά) είμαι υποχρεωμένο να αναφέρω ότι το θέμα δεν θεωτήται τελειωμένο και ότι (κατά την γνώμη μου) το βιβλίο αλλού αφήνει να φανεί ότι η τελευταία τιμή του Ι είναι 5 και αλλού ότι είναι 6. Άλλωστε (επειδή διδάσκω σε ένα 4 μεγάλα φροντηστήρια) έχω την δυνατότητα να κάνω ένα πολύ καλό γκάλοπ για το τι πιστεύουν οι καθηγητές στα σχολεία και οφείλω να σας πω ότι τα αποτελέσματα είναι 33%(τελική τιμή 6), 33%(τελική τιμή 5) και 33%(δεν ξέρω - το βιβλίο έχει πρόβλημα άρα πρέπει να γνωρίζεται και τα δύο και να απαντήσετε με τσαμπουκά) στην τελευτάια κατηγορία είμαι και εγώ.

Υ.Γ.1 Το 1% που λείπει απάντησε (ωχ είναι και η ΓΙΑ μέσα στην ύλη?)
Υ.Γ.2 Την γλωσσομάθεια την έχω, τον διερμηνευτή που μπορώ να τον βρω?

theo

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,
ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗς ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΗΤΑΝ 5. Η ΕΚΔΟΣΗ 8.1 ΔΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 6. ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ 7.2 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ , ΜΕ ΤΟΝ DKAR ΟΤΙ ΤΟΣΟ Η ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ. ΤΟΥς ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ !!!!!
ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ(SITE, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΤΛ) ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙ Ή ΤΟΝ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟ 33% ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ 6, ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ 5!!!!???? ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ "ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ". ΣΕ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ!!!


  

alkisg

#7
Λόγω της θέσης μου σαν δημιουργός του Διερμηνευτή αλλά και σαν οικοδεσπότης στο στέκι δεν μου επιτρέπεται να συγκρίνω εδώ το Διερμηνευτή με τη Γλωσσομάθεια.

Θα ήθελα μόνο να σταθώ σε δύο σημεία τα οποία αναφέρθηκαν παραπάνω.

1) Σχετικά με την πιστότητα της υλοποίησης:
Ο Διερμηνευτής εκτελεί ο ίδιος τον ψευδοκώδικα χωρίς να τον μεταφράζει σε κάποια άλλη γλώσσα. Έτσι είναι δυνατό να υλοποιεί ΠΙΣΤΑ τη ΓΛΩΣΣΑ (μέχρι και τους μηχανισμούς copy-in/copy-out που περιγράφονται στα υποπρογράμματα), αρκεί η ίδια η ΓΛΩΣΣΑ να είναι ορισμένη σαφώς.
Όμως ο σαφής ορισμός της ΓΛΩΣΣΑΣ (με την έννοια του να περιλαμβάνει BNF κτλ) δεν αποτελούσε στόχο του διδακτικού πακέτου. Έτσι σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να καταφεύγουμε σε κάποιο λογισμικό για να μας δώσει απαντήσεις σε αμφιλεγόμενα σημεία του βιβλίου.
Μπορεί όμως να γίνει το αντίθετο (κι αυτό θεωρώ ότι κάνω), δηλαδή είτε συζητώντας με τους συναδέλφους είτε επικοινωνώντας με τους συγγραφείς του πακέτου, να λύσουμε τις ασάφειες και να υλοποιήσουμε τα λογισμικά ώστε να λαμβάνουν υπόψη τα (υποκειμενικά αφού δεν υπάρχει επίσημη θέση του υπουργείου) συμπεράσματα που προκύπτουν από τις συζητήσεις μας.

2) Σχετικά με την πιστοποίηση από επίσημο φορέα:
Ο Διερμηνευτής διατίθεται ήδη δωρεάν στα σχολεία (http://www.alkisg.tk => Νέα), θα διατεθεί όμως και μέσω Υπουργείου στα πλαίσια ενός πακέτου με δραστηριότητες. Δεν θα προχωρήσω σε λεπτομέρειες, θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση γι' αυτό. Το όλο πακέτο φυσικά θα πιστοποιηθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Το συμπέρασμα; Νομίζω ότι ο Διερμηνευτής υλοποιεί τη ΓΛΩΣΣΑ όσο πιστά (http://alkisg.computer-orange.gr/glossa/Bon8eia/index.htm#pista) μου επιτρέπει η πληροφόρησή μου. Όμως αυτό που λέει ο Παναγιώτης ισχύει, δηλαδή ότι ακόμα και αφού πιστοποιηθεί το λογισμικό και διατεθεί σαν επίσημο σχολικό βοήθημα δεν θα μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για να απαντήσουμε σε όποια αμφιλεγόμενα σημεία υπάρχουν.

gpapargi

Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω. Αν με το καλό ο διερμηνευτής πιστοποιηθεί τότε γιατί δε θα μπορούμε να τον χρησιμοποιούμε για να λύνουμε τις απορίες μας στα ασαφή σημεία; Για να τον πιστοποιήσουν σημαίνει ότι τον εγκρίνουν όπως είναι. Αν δεν τον έχουν ελέγξει δεν είναι δικό μας πρόβλημα. Από τη στιγμή που θα έχει έγκριση εγώ μπορώ να τον επικαλεστώ σαν την άποψη του επίσημου φορέα.

Για να είμαι πιο συγκεκριμένος ας δούμε το παράδειγμα της προτεραιότητας των λογικών τελεστών. Ο Άλκης μπορεί να ορίσει σειρά  από αριστερά προς τα δεξιά ή τα «ΚΑΙ» πριν από τα «Ή». Αν δεν του πουν πως να το κάνει, το κάνει όπως νομίζει. Αν το εγκρίνουν τελείωσε και ο διερμηνευτής ειναι όπως βγήκε. Κάπως πρέπει να βγούμε από το φαύλο κύκλο. Κάτι πρέπει να έχουμε σαν αναφορά. Δεν έχει διαφορά αν είναι έτσι ή αλλιώς. Σημασια είναι να είναι κάπως για να μπορούμε να διδάξουμε ΓΛΩΣΣΑ.
Όταν μαθαίνεις κάποια συγκεκριμένη γλώσσα (πχ C) με κάποια συγκεκριμένη παραμετροποίηση δεν ασχολείσαι με το γιατί είναι έτσι ή αλλιώς τα πράγματα. Έτσι είναι και πάει τέλειωσε. Θα μπορούσε να είναι και αλλιώς, αλλά τώρα είναι έτσι.

Διαφορετικά ο Άλκης θα λέει μια ζωή ότι το βιβλίο δεν του ξεκαθαρίζει κάποια σημεία. Από την άλλη κανείς αρμόδιος δε θα του τα ξεκαθαρίζει και θα μένουμε συνέχεια έτσι.Ας ορίσουν έστω και αυθαίρετα κάτι για να γίνουμε συγκεκριμένοι και να μη μιλάμε στον αέρα.
Το ιδανικό βέβαια θα ήταν να απαντησουν τις απορίες του Άλκη που σα δημιουργός τις ξέρει καλύτερα από τον καθένα. Ότι ξεφύγει από την κουβέντα ας είναι όπως κάτσει.  
Δεν ξέρω αν χάνω κάτι