Ταξινόμηση Φυσαλίδας

Ξεκίνησε από xristina, 19 Ιαν 2006, 10:31:33 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

marvic

Καλησπέρα,
Μου τέθηκε ένα πολύ ωραίο ερώτημα όσον αφορά την ταξινόμηση ή μάλλον την σειρά θα έλεγα των ερωτημάτων..
Τί εννοώ..
Εάν για παράδειγμα σε μία άσκηση διαβάζω και δημιουργώ έναν μονοδιάστατο πίνακα πχ ονομάτων και έναν δισδιάστατο(παράλληλο ως προς τον μονοδιάστατο). Στο τελευταίο ερώτημα τις υποτιθέμενης άσκησης πρέπει να ταξινομήσω τον μονοδιάστατο με συσχέτιση τον δισδιάστατο(ή έστω τμήμα αυτού). το ερώτημα λοιπόν είναι:
Μπορώ να ταξινομήσω τον μονοδιάστατο με το που δοθεί(διαβαστεί) και έπειτα να διαβάσω τον δισδιάστατο και να εννοείταιι η συσχέτιση?

itt

Παράθεση από: marvic στις 09 Φεβ 2016, 06:43:42 ΜΜ
Καλησπέρα,
Μου τέθηκε ένα πολύ ωραίο ερώτημα όσον αφορά την ταξινόμηση ή μάλλον την σειρά θα έλεγα των ερωτημάτων..
Τί εννοώ..
Εάν για παράδειγμα σε μία άσκηση διαβάζω και δημιουργώ έναν μονοδιάστατο πίνακα πχ ονομάτων και έναν δισδιάστατο(παράλληλο ως προς τον μονοδιάστατο). Στο τελευταίο ερώτημα τις υποτιθέμενης άσκησης πρέπει να ταξινομήσω τον μονοδιάστατο με συσχέτιση τον δισδιάστατο(ή έστω τμήμα αυτού). το ερώτημα λοιπόν είναι:
Μπορώ να ταξινομήσω τον μονοδιάστατο με το που δοθεί(διαβαστεί) και έπειτα να διαβάσω τον δισδιάστατο και να εννοείταιι η συσχέτιση?

Ο δισδιάστατος πίνακας που σου δίνεται ως input είναι παράλληλος ως προς το μονοδιάστατο πίνακα που σου δίνεται ως input. Άμα ταξινομήσεις τον μονοδιάστατο πριν διαβάσεις τον δισδιάστατο θα πρέπει να σου δοθεί ως input ο δισδιάστατος ταξινομήμενος (ως προς τον μονοδιάστατο) , το οποίο δεν έχει νόημα. Είναι ισοδύναμο με το να πεις "έστω ότι το input μου είναι ταξινομήμενο" σε άσκηση που σου ζητάει να διαβάσεις στοιχεία, να τα βάλεις σε πίνακα και να τα ταξινομήσεις.

alkisg

Παράθεση από: marvic στις 09 Φεβ 2016, 06:43:42 ΜΜ
Μπορώ να ταξινομήσω τον μονοδιάστατο με το που δοθεί(διαβαστεί) και έπειτα να διαβάσω τον δισδιάστατο και να εννοείται η συσχέτιση?

Μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο, αλλά μου ακούγεται πολύ προχωρημένο για να διδαχτεί σε Λύκειο...
Έστω ότι διαβάζεις τον πίνακα ονομάτων με τα εξής 5 στοιχεία: Ε Α Δ Γ Β
Και τον ταξινομείς σε: Α Β Γ Δ Ε
Αν την ώρα της ταξινόμησης έφτιαχνες και έναν παράλληλο πίνακα θέσεων: 5 1 4 3 2
...ο οποίος αντιστοιχεί τον αταξινόμητο πίνακα Ε Α Δ Γ Β στον ταξινομημένο Α Β Γ Δ Ε
τότε στη συνέχεια θα μπορούσες να διαβάσεις κι άλλους "παράλληλους" πίνακες κατευθείαν στις ταξινομημένες θέσεις τους, δίνοντας
Κώδικας: ΓΛΩΣΣΑ
Για ι από 1 μέχρι 5
    Διάβασε Επώνυμα[Ταξινομημένες_θέσεις[ι]]
Τέλος_επανάληψης

και έτσι αν τα Επώνυμα ήταν π.χ. e a d c b
τότε θα έμπαιναν άμεσα στον πίνακα Επώνυμα ως a b c d e χωρίς να ξαναχρειαστεί ταξινόμηση.

itt

Παράθεση από: alkisg στις 10 Φεβ 2016, 08:57:58 ΠΜ
Μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο, αλλά μου ακούγεται πολύ προχωρημένο για να διδαχτεί σε Λύκειο...
Έστω ότι διαβάζεις τον πίνακα ονομάτων με τα εξής 5 στοιχεία: Ε Α Δ Γ Β
Και τον ταξινομείς σε: Α Β Γ Δ Ε
Αν την ώρα της ταξινόμησης έφτιαχνες και έναν παράλληλο πίνακα θέσεων: 5 1 4 3 2
...ο οποίος αντιστοιχεί τον αταξινόμητο πίνακα Ε Α Δ Γ Β στον ταξινομημένο Α Β Γ Δ Ε
τότε στη συνέχεια θα μπορούσες να διαβάσεις κι άλλους "παράλληλους" πίνακες κατευθείαν στις ταξινομημένες θέσεις τους, δίνοντας
Κώδικας: ΓΛΩΣΣΑ
Για ι από 1 μέχρι 5
    Διάβασε Επώνυμα[Ταξινομημένες_θέσεις[ι]]
Τέλος_επανάληψης

και έτσι αν τα Επώνυμα ήταν π.χ. e a d c b
τότε θα έμπαιναν άμεσα στον πίνακα Επώνυμα ως a b c d e χωρίς να ξαναχρειαστεί ταξινόμηση.

Στο οποίο και πάλι βέβαια δεν "εννοείται" η συσχέτιση, την καταγράφεις explicitly στον ενδιάμεσο πίνακα με τις συνδέσεις.

marvic

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Ήταν βοηθητικές!!
:)