e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stefanos

Αν εννοείς συγχρονισμό της ΚΒΔ χειροκίνητο με το υπουργείο δεν έχω κάνει
Και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου!!

polanagnost

Να σαι καλά συνάδελφε. ;)
Όταν κάνεις συγχρονισμό θα κάνει και διασταύρωση των μαθητών (αν έχεις βάλει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία τους). Όπως αναφέρεται: "Για τους μη «διασταυρωμένους» μαθητές δεν μπορούν να εκδοθούν αποτελέσματα προαγωγής/απόλυσης".
Επισυνάπτω τις οδηγίες διασταύρωσης.
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

stefanos

#152
Έριξα μια ματία στις οδηγίες. Εμένα που απλώς πέρασα στοιχεία από Excel η καρτέλα «Εγγραφή-Μετεγγραφή-
Διακοπή» πρέπει να με απασχολήσει καθόλου; Δοκιμάζοντας αρχικά μόνο με τα στοιχεία των μαθητών παλαιότερα είχε συγχρονίσει κανονικά, απλώς μια άλλη φορά έβγαζε κάποιο μήνυμα<<ότι μια άλλη διαδικασία συγχρονισμού είχε αρχίσει και δεν έχει τερματιστεί>>, οπότε μου κάνανε αρχικοποίηση της βάσης για να λυθεί το πρόβλημα.
Μάλλον από τότε δεν έχει κάνει αυτόματο συγχρονισμό. Φυσικά από δευτέρα θα δοκιμάσω απλώς ρωτάω.Το καινούργιο σχολικό έτος πχ στην Α τάξη όσοι θα φοιτήσουν  πας από αυτή την καρτέλα  και τους κάνεις εγγραφή;

polanagnost

Φρόντισε να κάνεις οπωσδήποτε συγχρονισμό αλλιώς όλη η δουλειά σου θα πάει στράφι. Αν περάσει δίμηνο απο τον τελευταίο συγχρονισμό σε διαγράφουν και σε αρχικοποιούν οπότε ότι υπάρχει στην ΚΒΔ θα ανέβει στη δική σου και ότι έκανες ενδιάμεσα θα χαθεί.
Απο την καρτέλα της εγγραφής δες αν είναι περασμένα όλα τα στοιχεία των μαθητών. Αν για κάποιον ή κάποιους μαθητές δεν σου κάνει διασταύρωση θα λείπουν στοιχεία ή θα είναι λανθασμένα. Διόρθωσε ή συμπλήρωσε τα αν χρειαστεί.
Ναι απο εκεί θα κάνεις εισαγωγή τους νέους μαθητές.
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

stefanos

Συνάδελφε στη σελίδα 5 των οδηγιών διασταυρωσης υπάρχει μια εικόνα με tabs του κάθε μαθητή. Εγώ έχω ασχοληθεί με όλες τις καρτέλες (εννοώ κοίταξα τα στοιχεία που είχα έτοιμα από το excel αν περάστηκαν σωστά) αλλά δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με την καρτέλα "εγγραφή-μετεγγραφή-διακοπή". Έπρεπε να κάνω κάτι εκεί;

polanagnost

Στην καρτέλα αυτή έχει τα στοιχεία εγγραφής του μαθητή που πρέπει να είναι περασμένα για να διασταυρωθεί επιτυχώς. Επίσης αν κάποιος μαθητής πάρει μετεγγραφή ή διακόψει αργότερα, θα μπεις και θα συμπληρώσεις τα ανάλογα στοιχεία.
Όταν έκανες εισαγωγή απο το Excel δεν έβαλες στοιχεία εγγραφής του μαθητή; Αν ναι θα πρέπει να υπάρχουν εκεί, έλεγξε τα. Αν όχι πρέπει να τα βάλεις.
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

stefanos

Ποια στοιχεία εννοείς: Ονοματεπώνυμο, πατέρα, μητέρας, έτος γέν, μητρώο(του σχολείου μας) κτλπ. Αυτά έχουν περασθεί . Αυτά τα στοιχεία εννοείς; Αν πάλι εννοείς τα στοιχεία προέλευσης ούτε καν τα έχω κοιτάξει.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνάδερφοι καλησπέρα.
Έχω το εξής πρόβλημα : Μετά την επιτυχή μετάπτωση των δεδομένων απο Δ-βάση σε eschool δεν μπορώ να κάνω συγχρονισμό με την ΚΔΒ. Έχει συμβεί σε κανέναν  αυτό;
Και τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;

za√‘ag

Τελικά (όπως έγραψα παραπάνω) δεν μπόρεσα να περάσω τους μαθητές από excel ... πέρασα μόνο τους μαθητές της Α' τάξης και μετά δεν με άφησε να συνεχίσω με άλλο φύλλο excel !!
Μήπως ξέρει κανείς τι να κάνω;;; Εννοείται οτι τεχνική υποστήριξη ΔΕΝ υπάρχει ... Είναι μάλλον στις παραλίες ...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

elias


vangelisb

Στο σχολείο μου δεν είχουμε  δ-βάση αλλά ένα άλλο πρόγραμμα (αβάκιο). Ξεκίνησα να κάνω κάτι αλλά υπολόγισα ότι ήθελα πάνω από εβδομάδα για να τα εισάγω μέσω Excel αν όλα πήγαιναν καλά.
Δεν τρελλάθηκα είπα στη διευθύντρια ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι και από Σεπτέμβρη πάλι θα ασχοληθώ (αν ασχοληθώ) μόνο με τα δεδομένα της νέας σχολικής χρονιάς. Παρατήστε το, μην ασχολήστε άλλο...

stefanos

Παράθεση από: stefanos στις 28 Ιουν 2009, 09:08:34 ΠΜ
Ποια στοιχεία εννοείς: Ονοματεπώνυμο, πατέρα, μητέρας, έτος γέν, μητρώο(του σχολείου μας) κτλπ. Αυτά έχουν περασθεί . Αυτά τα στοιχεία εννοείς; Αν πάλι εννοείς τα στοιχεία προέλευσης ούτε καν τα έχω κοιτάξει.
Τελικά έκανα διασταύρωση και μου έβγαλε ότι λείπουν τα στοιχεία προέλευσης και οι εγγραφές είναι ημιτελής. Αν εννοεί αυτό που κατάλαβα θέλει άλλη μια βδομάδα κόπο.

Επίσης ένα περίεργο που διαπίστωσα: Ζήτησα από τις εκτυπώσεις να μου βγάλει τους γενικούς βαθμούς του κάθε μαθητή χωρίς φυσικά να μπορεί να εκδόσει γενικά αποτελέσματα λόγω διασταύρωσης. 1. Σε μερικούς μαθητές διαφέρουν κατά 1/13 αν και οι βαθμοί είναι περασμένοι σωστά. Δηλαδή ενω έπρεπε να βγάλει 17 7/13 βγάζει 17 6/13 και δεν  έβγαζε το καλά-Πολύ καλά-Αριστα σε όλους κτλπ

polanagnost

ΠαράθεσηΣε μερικούς  μαθητές διαφέρουν κατά 1/13 αν και οι βαθμοί είναι περασμένοι σωστά. Δηλαδή ενω έπρεπε να βγάλει 17 7/13 βγάζει 17 6/13 και δεν  έβγαζε το καλά-Πολύ καλά-Αριστα σε όλους κτλπ
Για να πώ την αλήθεια δεν το έλεγξα αυτό. Θα ρίξω μια ματιά αύριο διότι αν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι σοβαρό.. :o
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

vogiatz

Το πρόβλημα με τους Μ.Ο το αντιμετωπίζω και εγώ συνάδελφε ακριβώς με τη μορφή που το περιέγραψες. Σχεδόν οι μισοί μαθητές έχουν κατά 1/13 μικρότερο βαθμό από τις αντίστοιχες βαθμολογίες στην Δ-Βάση. Έχω στείλει email στο support αλλά καμία απάντηση ακόμα...
Βογιατζής Σωτήρης, ΠΕ 19
2ο Γυμνάσιο Έδεσσας

Νίκος Αδαμόπουλος

Τώρα που ηρέμησαν τα πράγματα να σχολιάσω/αναφέρω τα εξής:

1) Το να ισχυρίζεται κάποιος διευθυντής ότι δεν έχει κατάλληλο υπολογιστή για να εγκαταστήσει κάποιο πρόγραμμα, μπορεί να ήταν ένα επιχείρημα πριν κάποια χρόνια, αλλά σήμερα ακούγεται αστείο. Δηλαδή δεν έχει η σχολική επιτροπή 400 € να πάρει έναν Η/Υ; Είναι σαν να λέει ο διευθυντής ότι αν το Υπουργείο θέλει να υπάρχει βιβλίο πρακτικών στο σχολείο τότε να του στείλει ένα άδειο βιβλίο στο σχολείο για να το χρησιμοποιήσει!!!  :D ;D

2) Είχαμε πει ότι οι ημερομηνίες που αρχικά είχαν τεθεί….  :-X

3) Στην εγκατάσταση της πλατφόρμας θα εμπλακούν και τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου…

4) Δεν πρέπει να ισχύει το δίμηνο για τον συγχρονισμό…. Πρέπει να έγινε τετράμηνο…

5) Μην μπλέκουμε όλα τα παραπάνω με το ρόλο των πληροφορικών στα σχολεία! Ο νομοθέτης έχει φροντίσει για αυτό λέγοντας ότι «O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ απαλλάσσεται από κάθε εξωδιδακτική εργασία, εκτός των εφημεριών. Είναι αυτονόητο ότι υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέματα που αφορούν στις Τεχνολογίες Πληροφοριών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών».