ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thana$i$

Ρε παιδιά τι ζούμε; :-\
Έχω ανάμεικτα συναισθήματα οίκτου και αηδίας. Να με συγχωρείτε που τα μοιράζομαι μαζί σας. Αν θεωρείτε το post άσχετο σβήστε το χωρίς δεύτερη κουβέντα.

«Πώς θα γνωρίζει ο νεος να χρησιμοποιήσει τις συσκευές πχ. φούρνο μικροκυμάτων;
Οι σχολές Πληροφορικής επίσης το χρειάζονται: αλλιώς δε θα ξέρουν τι ειναι το πυρίτιο; πως θα φτιάξουν ψηφιακά κυκλώματα στην ψευτογλώσσα;»

http://www.esos.gr/comment/19085#comment-19085

petrosp13

Θα ήθελα να βγάλουμε τις υπηρεσίες του Νοεμβρίου για το διαδικτυακό bullying οποιουδήποτε έχει αντίθετη άποψη
Εγώ θα ήθελα να μην δουλέψω στις 3,16, 24 και αν γίνεται να μην δουλέψω πρωί στις 18 και 29
Τις υπόλοιπες μέρες μπορώ
Ας συνεχίσουμε αυτό που έχουμε ξεκινήσει εδώ και μήνες με επιτυχία

ΥΓ. Έχει χαθεί η σοβαρότητα σε αυτό τον τόπο...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

arteus

Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Οκτ 2014, 09:50:22 ΜΜ
Θα ήθελα να βγάλουμε τις υπηρεσίες του Νοεμβρίου για το διαδικτυακό bullying οποιουδήποτε έχει αντίθετη άποψη
Εγώ θα ήθελα να μην δουλέψω στις 3,16, 24 και αν γίνεται να μην δουλέψω πρωί στις 18 και 29
Τις υπόλοιπες μέρες μπορώ
Ας συνεχίσουμε αυτό που έχουμε ξεκινήσει εδώ και μήνες με επιτυχία

Παπαδ. δεν έχει νόημα. Σε συνέτριψε η διεθνοποίηση και η παγκόσμια διαμαρτυρία. Σήκωσε τη λευκή σημαία (πλυμμένη με -χημικό- λευκαντικό) και πήγαινε για ύπνο.
Στο blog τους που χρησιμοποιούν ως φορουμ  :D , στο λενε καθαράαααα

merlin

Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Οκτ 2014, 09:50:22 ΜΜ
Θα ήθελα να βγάλουμε τις υπηρεσίες του Νοεμβρίου για το διαδικτυακό bullying οποιουδήποτε έχει αντίθετη άποψη
Εγώ θα ήθελα να μην δουλέψω στις 3,16, 24 και αν γίνεται να μην δουλέψω πρωί στις 18 και 29
Τις υπόλοιπες μέρες μπορώ
Ας συνεχίσουμε αυτό που έχουμε ξεκινήσει εδώ και μήνες με επιτυχία

ΥΓ. Έχει χαθεί η σοβαρότητα σε αυτό τον τόπο...

Επειδή εμένα με έχει λιώσει τις τελευταίες μέρες ο επιλοχίας ζητάω στην βραδυνή αναφορά άδεια λόγω κοπώσεως.
Αλλά ευτυχώς έχουμε ρεζέρβες, είμαστε πολλοί, είμαστε χιλιάδες!
Όπως έλεγε και μια ψυχή στα εφηβικά μου χρόνια:
"By moonlight we ride, ten thousand side by side..."

Έχουν δίκιο πάντως, δε μπορείς να πάρεις πολλές συνεχόμενες δόσεις τέτοιας κουβέντας...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

thrace

Στην επόμενη συνάντηση των ενώσεων η ΠΕΚΑΠ θα πρέπει να θέσει το θέμα της ασφάλειας  των εργαστηριών χημείας.

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

dion

Παράθεση από: vtsakan στις 30 Οκτ 2014, 07:17:26 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/35551/meletatai-i-epanafora-ton-mathimaton-toy-eleytheroy-kai-grammikoy-shedioy-sto-neo

σημείο 11
Αν  βγει η πληροφορική από τη γενική παιδεία, θα βρεθούν οι ώρες που λείπουν για να μπει το σχέδιο.

arteus

http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/ToKtirio/Fotografiko-Archeio/#a0f6c609-e639-46e8-8677-92432fbf8b29

ερώτηση από τον ΣΥΡΙΖΑ που διαβάσαμε αναφορά στο esos,  λεπτό:  3:10 έως και 15:50.

η αναφορά της κας Γεωργοπούλου ταιριάζει και στην Πληροφορική, φυσικά θα είναι εν γνώσει του κ. Κουράκη..
τελικά θέλει αλλαγές ο ΣΥΡΙΖΑ...

(αχ, πόσο αγαπάμε τον 4186 και τις εισηγήσεις του ΙΕΠ, φυσικά αγαπάμε και θα θυμόμαστε και τις αναφορές στην Πληροφορική)

arteus

κ.ε Πανάγου, Παπαδόπουλε, Παπαγεωργίου, Papadimitriou....
Σοβαρά τώρα, γιατί γράφετε ακόμη στο ylikonet;

Η κυρία "κλειστά 5μελή τμήματα Χημείας" με τον διαγεγραμμένο πλέον λογαριασμό στο FB θέλει να φέρει σε σύγκρουση την Πληροφορική με την Οικονομία, αγνοεί φυσικά ότι είναι τα 2 πιο ραγδαία εξελισσόμενα επαγγέλματα, στην εποχή της πληροφορίας.
Ενημέρωσε τη διαβαλκανική συνδιάσκεψη Οικονομολόγων για το ζήτημα της Οικονομικής ΕΠΕ;

Νομίζουν ότι μας κάνουν ακόμη διαλέξεις ΦυσικοΧημείας στις Δέσμες, αλλά πατάμε το κουμπί στο φούρνο μικροκυμάτων και απο μόνοι μας γιατί μεγαλώσαμε....

merlin

Συνάδελφε (συναδέλφισσα) arteus,
γράφω ακόμη στο ylikonet γιατί είναι χώρος με πολλούς συναδέλφους φυσικούς, χημικούς, μαθητές, μελλοντικούς καθηγητές και αυτά που τους λέω τα πιστεύω. Αύριο θα είμαστε μαζί στα σχολεία σαν συνεργάτες.
Αυτά που γράφονται σε alfavita, esos κλπ κατά καιρούς είναι τραγικά και δυναμιτίζουν το κλίμα, δημιουργώντας τεράστια ένταση και εχθρικό κλίμα μεταξύ κλάδων.
Ακόμη κι εδώ μέσα, υπάρχουν σχόλια που δε μου αρέσει το ύφος τους και το στυλ τους, όπως βέβαια και στον δικό τους χώρο. Τα θεωρώ ανάξια του επιπέδου μας σαν εκπαιδευτικοί.
Στο ylikonet υπάρχουν αξιόλογοι συνάδελφοι, υπάρχουν φυσικά και άλλοι με "ακραίες" συμπεριφορές (σαν κάποιες δικές μας).
Κάποιοι ενδεχομένως να μην "μετακινηθούν" ούτε εκατοστό από τις θέσεις τους, αλλά πιστεύω ότι όσοι έχουν ανοικτό μυαλό θα δουν την ουσία των θέσεών μας.

Παράθεση από: arteus στις 01 Νοε 2014, 12:17:16 ΜΜ
κ.ε Πανάγου, Παπαδόπουλε, Παπαγεωργίου, Papadimitriou....
Σοβαρά τώρα, γιατί γράφετε ακόμη στο ylikonet;

Η κυρία "κλειστά 5μελή τμήματα Χημείας" με τον διαγεγραμμένο πλέον λογαριασμό στο FB θέλει να φέρει σε σύγκρουση την Πληροφορική με την Οικονομία, αγνοεί φυσικά ότι είναι τα 2 πιο ραγδαία εξελισσόμενα επαγγέλματα, στην εποχή της πληροφορίας.
Ενημέρωσε τη διαβαλκανική συνδιάσκεψη Οικονομολόγων για το ζήτημα της Οικονομικής ΕΠΕ;

Νομίζουν ότι μας κάνουν ακόμη διαλέξεις ΦυσικοΧημείας στις Δέσμες, αλλά πατάμε το κουμπί στο φούρνο μικροκυμάτων και απο μόνοι μας γιατί μεγαλώσαμε....
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

arteus

κάθε συζήτηση έχει βάση αρχών και θεμέλια (πέρα από τις αρχές του διαλόγου και της ευπρέπειας)
1. το εξεταστικό καθορίζει την είσοδο στην Γβαθμια
2. τα μαθηματα που το απαρτίζουν δίνουν τις γνώσεις, αλλά τις εξεταζουν κι ολας για την εισοδο στις Γβαθμιες σχολες
3. τα εξεταζόμενα μαθηματα επιλεγουν τους μαθητες με κλισεις και ταλεντο στο αντικεμενο, ικανους να σπουδασουν το αντικειμενο και να διακριθουν επιστημονικα και επαγγελματικα σε αυτό

με βάση αυτές τις 3 αρχές (που κάποιοι έγραψαν και εκει) αλλά και που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης (περα απο κάποιους)
η επιστήμη των υπολογιστών πρέπει να είναι εξεταζόμενο για τις σχετικες με αυτήν σχολες

καθε άλλη συζητηση τι νόημα εχει όταν κάποιος δε συλλαμβάνει αυτά τα βασικα;


Επειδή όμως τα έχουν συλλάβει, και έχουν σκεφτει και το επομενο σκαλοπατι γι αυτο κάνουν ότι κάνουν (καμμια 10αρια άτομα)

Αν σου αρέσει το δασκαλίστικο ύφος, η ειρωνία και φυσικά τα παράλογα δήθεν επιχειρηματα, πάω πάσο. Ο χλευασμός σε αυτό το στεκι οφείλεται μόνο σε ένα "η χημεία ειναι βασική επιστήμη και πρεπει να την την γνωρίζουν και να την εξετάζονται όλοι οι μαθητές με εξεταζόμενο στη Γ λυκείου".
Όσο δεν αντιλαμβάνονται ότι το κειμενο μεσα στα εισαγωγικα έχει λογικά λάθη, εγώ προσωπικά δε βλέπω πεδίο συζήτησης.
Πέρα από τους 10, έχω συζητήσει με πολλούς άλλους που έχουν αντιληπτική ικανότητα και κυρίως ειλικρίνεια και πραγματικό ενδιαφέρον για την εκπαίδευση που φυσικά μπορεί κανείς να συζητήσει μαζί τους.


arteus

Παράθεση από: merlin στις 01 Νοε 2014, 12:46:31 ΜΜ
Συνάδελφε (συναδέλφισσα) arteus,
γράφω ακόμη στο ylikonet γιατί είναι χώρος με πολλούς συναδέλφους φυσικούς, χημικούς, μαθητές, μελλοντικούς καθηγητές και αυτά που τους λέω τα πιστεύω. Αύριο θα είμαστε μαζί στα σχολεία σαν συνεργάτες.
Αυτά που γράφονται σε alfavita, esos κλπ κατά καιρούς είναι τραγικά και δυναμιτίζουν το κλίμα, δημιουργώντας τεράστια ένταση και εχθρικό κλίμα μεταξύ κλάδων.
Ακόμη κι εδώ μέσα, υπάρχουν σχόλια που δε μου αρέσει το ύφος τους και το στυλ τους, όπως βέβαια και στον δικό τους χώρο. Τα θεωρώ ανάξια του επιπέδου μας σαν εκπαιδευτικοί.
Στο ylikonet υπάρχουν αξιόλογοι συνάδελφοι, υπάρχουν φυσικά και άλλοι με "ακραίες" συμπεριφορές (σαν κάποιες δικές μας).
Κάποιοι ενδεχομένως να μην "μετακινηθούν" ούτε εκατοστό από τις θέσεις τους, αλλά πιστεύω ότι όσοι έχουν ανοικτό μυαλό θα δουν την ουσία των θέσεών μας.

Αλλά μιας και το κάνεις ρώτα την κ.  Φιλλένια, γιατί οι μαθηματικοί δεν πήγαν στη συνάντηση στις 27/10/2014;;


Επίσης, ρώτα τη: το τμήμα Πληροφορικής του Οικ. Παν. Αθηνών είναι οικονομικό τμήμα;;;
ΠαράθεσηΚείμενο από το υλικόνετ

Σχετικά με τη διάσπαση των πεδίων θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι μπορεί να μη σπάσει το 1ο ΕΠΕ, αν και με τη φόρα που έχει πάρει η ΠΕΚΑΠ  κανείς δεν πρέπει να νοιώθει πια ασφαλής, αλλά σίγουρα θα προσπαθήσουν να σπάσει το 4ο ΕΠΕ των οικονομικών επιστημών. Επειδή όμως το οικονομικό επιμελητήριο δεν αστειεύεται, το κόλπο θα παίξει αλλιώς από ότι με τη Χημεία. 'Μερικές σχολές" θα "επιλέξουν" να δέχονται φοιτητές απο δύο πεδία. Για παράδειγμα, η Ιατρική θα επιλέξει να δέχεται απο το 1ο ΕΠΕ (λέμε τώρα) ή το τμήμα Πληροφορικής του Οικ. Παν. Αθήνας απο το ΕΠΕ της Πληροφορικής. Τα πάντα μπορούν να προσαρμοστούν για να μείνει ικανοποιημένος ο πελάτης στο "Καφενείον η Ελλάς".

merlin

Με αυτά που γράφετε θα νομίσουν ότι όντως είμαι εκπρόσωπος των πληροφορικών!
Αν θέλετε μπείτε εσείς να ρωτήσετε ότι νομίζετε. Εκτός αυτού, τέτοιες συζητήσεις περί Μαθηματικών και γιατί δεν πήγαν στη συνάντηση δε νομίζω ότι θα προσθέσει κάτι στην ουσία της συζήτησης. Όσο για το Πληροφορικής του ΟΠΑ νομίζω ότι είναι προφανής η απάντηση.
Το μόνο που μπορεί να ρωτήσω γιατί με ενδιαφέρει και εμένα είναι αυτό που έψαξα και εγώ και ο thanasis$ για την έκθεση της ΑΔΙΠ και το ΕΜΠ. Μου κάνει τρομερή εντύπωση που δε μπορούμε να το βρούμε.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

Παράθεση από: merlin στις 01 Νοε 2014, 02:08:00 ΜΜ
Το μόνο που μπορεί να ρωτήσω γιατί με ενδιαφέρει και εμένα είναι αυτό που έψαξα και εγώ και ο thanasis$ για την έκθεση της ΑΔΙΠ και το ΕΜΠ. Μου κάνει τρομερή εντύπωση που δε μπορούμε να το βρούμε.

Η μισή αλήθεια είναι χειρότερη από το ψέμα
Είναι η επιτομή της προπαγάνδας
Σε ρωτάω και πάλι
Αν υπήρχε τέτοια έκθεση στο διαδίκτυο, δεν θα είχαμε βαρεθεί να βλέπουμε το link σε όλα τα σχόλια τους;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

thrace

#2309
Φυσικά Παρασκευά, υπάρχουν αξιολογότατοι συνάδελφοι χημικοί και καλά κάνεις και συνομιλείς μαζί τους.