Θέμα 3ο Ημερησίων

Ξεκίνησε από EleniK, 30 Μαΐου 2008, 11:55:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Michael

Εγώ έβαλα αρχικά τα δεδομένα σε δύο τριαντάρηδες πίνακες και μέσα σε μια νέα επανάληψη καλούσα τη συνάρτηση έχοντας ως πραγματικές παραμέτρους τα εκάστοτε στοιχεία των πινάκων. Αρχικά σκέφτηκα να δώσω τη λύση χωρίς πίνακες αλλά προτίμησα να θυσιάσω λίγη μνήμη για χάρη της εμφάνισης του γραπτού, έτσι ώστε οι απαντήσεις των ερωτημάτων να μην εμπλέκονται μεταξύ τους (για να μπορώ π.χ. τις αρχικοποιήσεις των μετρητών να τις κάνω όταν ξεκινούσε η απάντηση του ερωτήματος γ. και όχι από την αρχή του προγράμματος). Την περιττή χρήση πινάκων την έχουμε χιλιοσυζητήσει βέβαια στο forum, αλλά το θέμα 3 είτε με, είτε χωρίς πίνακες, ήταν έτσι κι αλλιώς τόσο τετριμένο που δεν κρατήθηκα. Αναρωτιέμαι αν θα το πληρώσω...

petrosp13

Παράθεση από: Michael στις 31 Μαΐου 2008, 05:20:56 ΜΜ
Εγώ έβαλα αρχικά τα δεδομένα σε δύο τριαντάρηδες πίνακες και μέσα σε μια νέα επανάληψη καλούσα τη συνάρτηση έχοντας ως πραγματικές παραμέτρους τα εκάστοτε στοιχεία των πινάκων.

??? ??? ???
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Michael

Εννοώ:

Για i από 1 μέχρι 30
  χρέωση <-Fun(A[ i ],B[ i ])
  Γράψε χρέωση
Τέλος_επανάληψης

Υπάρχει κάτι που πάει στραβά στο τμήμα αυτό?

evry

Αν έχεις ορίσει και τη Fun σωστά δεν έχεις πρόβλημα. Σωστό μου φαίνεται

Παράθεση από: Michael στις 31 Μαΐου 2008, 05:34:32 ΜΜ
Εννοώ:

Για i από 1 μέχρι 30
  χρέωση <-Fun(A[ i ],B[ i ])
  Γράψε χρέωση
Τέλος_επανάληψης

Υπάρχει κάτι που πάει στραβά στο τμήμα αυτό?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Ότι ο πίνακας Α είναι αλφαριθμητικός
Σου ξέφυγε μάλλον πιο πάνω, δεν νομίζω να το έκανες λάθος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Michael

Ουφ, τώρα κατάλαβα :D. Όχι, εννοούσα τις πραγματικές παραμέτρους της συνάρτησης. Οι πίνακες είναι χαρακτήρας ο ένας, και ακέραιος ο άλλος.

petrosp13

Τώρα που το λες, μάλλον εγώ κατάλαβα λάθος αυτό που έγραψες  :D
Με συγχωρείς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gzabetoglou

ΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ 3 ΕΠΙΛΥΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΟΝΑΔΩΝ;;;

Χάρης Τσιαΐρης

Την ίδια περίπου απορία έχω και εγώ συνάδελφοι. Πως θα πρέπει να βαθμολογηθεί κάποιος έχει γράψει:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ υπολ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Α[30]
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Β[30], Γ[30]
...
ΚΑΛΕΣΕ ΔΙΑΔ(Α,Β,Γ)
...

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΔ(Χ,Υ,Ζ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Χ[30]
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Υ[30], Ζ[30], ι
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
....
Κάνοντάς τα όλα σωστά;
Πριν απαντήσετε προσέξτε τη διατύπωση του 3ου θέματος:
...
β. Για κάθε αυτοκίνητο το οποίο έχει ενοικιαστεί:
....
   ιι. Καλεί υποπρόγραμμα με είσοδο την κατηγορία του αυτοκινήτου ...
....

Χάρης Τσιαΐρης

evry

Σίγουρα δε μπορεί να πάρει όλα τα μόρια, αλλά από την άλλη πόσο μπορείς να του κόψεις?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Το σίγουρο είναι ότι οι 30 επαναλήψεις δεν θα γίνουνν στο υποπρόγραμμα, κάτι που φαίνεται στο προηγούμενο
Αν η διαδικασία εκτελεί τους ίδιους ακριβώς υπολογισμούς με την ζητούμενη συνάρτηση, σαφώς και θα εκληφθεί σωστά
Η λέξη "κατάλληλο" δεν αναφέρεται στην καταλληλότητα του υποπρογράμματος ως προς τον τύπο του, αλλά ως προς το να επιτελεί κατάλληλα τους αναγκαίους υπολογισμούς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

panosz

#41
Καλησπέρα,

Μαθητής μου δήλωσε τη χρέωση πραγματική όπως και την μεταβλητή που χρησιμοποίησε για να την εμφανίσει.

Πιστεύετε ότι είναι λάθος???

Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Panos

GEG

Καλησπέρα,

Μαθητής μου καταχώρησε τα δεδομένα (κατηγορία και ημέρες) σε δύο μονοδιάστατους πίνακες χρησιμοποιώντας την ΓΙΑ.
Μέσα στην ίδια επανάληψη χρησιμοποίησε Διαδικασία στην οποία σημειωτέον υπολόγισε την χρέωση με τρία απλά ΑΝ..ΤΟΤΕ αντί της πολλαπλής επιλογής.

Σε δεύτερο βρόγχο ΓΙΑ υπολόγισε το πλήθος των αυτοκινήτων κάθε κατηγορίας...

ΟΛΑ τα παραπάνω δίνουν σωστό αποτέλεσμα αν και δεν είναι η πλέον κομψή και έξυπνη λύση.

Νομίζετε θα βαθμολογηθεί με 20/20 το συγκεκριμένο θεμα ?

--------------
Hey! It compiles! Ship it! :-)

andreas_p

Καλημέρα σας.

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ  ή  ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ;

Ας  απαντήσουμε στις παρακάτω ερωτήσεις : 

Με βάση την εκφώνηση  : 

1)  Πόσες είναι οι παράμετροι ;

   Απάντηση  :    Δύο (2)

2)   Πού θα γίνεται το  ΓΡΑΨΕ  (για τη χρέωση) ;

  Απάντηση  :   Στο κύριο πρόγραμμα.

Με βάση τα παραπάνω μπορεί το υποπρόγραμμα να είναι  ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ  ;

  Απάντηση  :   ΟΧΙ


Ο θεματοδότης ήθελε προφανώς να κάνει έλεγχο για την επιλογή του κατάλληλου υποπρογράμματος.  Αν  ΟΧΙ   να μου το κοινοποιήσει εγγράφως και ΟΧΙ  στο προφορικό.

Υ.Γ.  Μαθητής που το υλοποίησε με ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ θα χάσει όλα τα μόρια (8) ; Προφανώς  ΟΧΙ.   Αλλά ΔΕΝ θα τα πάρει και ΟΛΑ.

Ανδρέας

evry

Παράθεση από: andreas_p στις 01 Ιουν 2008, 11:25:03 ΠΜ
Ο θεματοδότης ήθελε προφανώς να κάνει έλεγχο για την επιλογή του κατάλληλου υποπρογράμματος.  Αν  ΟΧΙ   να μου το κοινοποιήσει εγγράφως και ΟΧΙ  στο προφορικό.

Και όμως η επιτροπή έστειλε έγγραφο (τουλάχιστον στο βαθμολογικό που είμαι και εγώ) και λέει

Οποιαδήποτε λύση με συνάρτηση ή διαδικασία είναι αποδεκτή

οπότε δεν είναι καλή ιδέα να κόψεις

Να σου πως όμως το καλύτερο η λύση που έστειλε η επιτροπή είναι με διαδικασία !!!!!!!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr