ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2018

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 20 Ιουν 2018, 09:59:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

s_nick

Δείτε σημερινά θέματα στην Τεχνολογία Υλικών. Μέχρι και το θέμα Γ ερωτήσεις Σωστού-Λάθους,  2 με αντιστοίχιση, 2 με πολλαπλή επιλογή και 1 με Συμπλήρωση κενών που δίνονται. Στο θέμα Δ, 4 ερωτήσεις ανάπτυξης. ΑΥΤΑ...
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/EXETASEIS-2018/them_texylik_epal_c_hmer_180620.pdf

Μάλλον υπάρχει σχέδιο για κλείσιμο του Τομέα Πληροφορικής στα ΕΠΑ.Λ...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Είμαι περίεργος να δω τί γραπτά θα κληθώ να διορθώσω και πόσο γρήγορα θα διορθώνονται...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

evry

Τα λεξικά είναι εντός της διδακτέας ύλης του μαθήματος της Β τάξης. Ελπίζω να μην έχουμε ξεχάσει ότι υπάρχει και ένα μάθημα στη Β τάξη που είναι 4ώρο!! και στο οποίο καλύπτεται το 60% της ύλης της Γ.

Από τη στιγμή που μια έννοια έχει διδαχθεί οι μαθητές μπορούν να την χρησιμοποιήσουν για να λύσουν ένα πρόβλημα. Δεν μπορεί όμως να εξεταστεί αφού είναι εκτός εξεταστέας ύλης.

Παράθεση από: ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ στις 20 Ιουν 2018, 02:10:27 ΜΜ
Μα οι πλειαδες και τα λεξικα για τη φετινη χρονια δεν ηταν εκτος ύλης???

Παράθεση από: dimitra στις 20 Ιουν 2018, 02:15:08 ΜΜ
τα λεξικά ειναι εκτός ύλης.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mpapafoti

Παράθεση από: polikarpos στις 20 Ιουν 2018, 02:43:45 ΜΜ
Οι λύσεις μαζεμένες.
Δείτε λύση στο Γ3 που έδωσε μαθητής μου. η λίστα του έχει και 24 μηδέν στο τελοςαλλά δουλεύει!

Αν δεν κάνω λάθος, το μόνο λάθος του μαθητή σου είναι η αρχικοποίηση της  total η οποία θα έπρεπε να γίνεται πριν το  for let in epig.
Καμιά λίστα δεν θα έχει 0 στο τέλος. Χρησιμοποιεί insert αντί για ανάθεση.
for i  in range(24):
    total =0 
    for let in epig:
        #total =0
        if GRAM==let:
            total +=1
        SUMA.insert(i,total)

polikarpos

ΠαράθεσηΑν δεν κάνω λάθος, το μόνο λάθος του μαθητή σου είναι η αρχικοποίηση της  total η οποία θα έπρεπε να γίνεται πριν το  for let in epig.
Καμιά λίστα δεν θα έχει 0 στο τέλος. Χρησιμοποιεί insert αντί για ανάθεση.
for i  in range(24):
    total =0 
    for let in epig:
        #total =0
        if GRAM==let:
            total +=1
        SUMA.insert(i,total)
Ναι έχεις δίκιο για τη θέση του total = 0 δικό μου είναι το λάθος copy paste, ο μαθητής μου σωστά το έκανε
Όσον αφορά τα μηδενικά υπάρχουν  ήδη μέσα στον πίνακα  από την αρχικοποίηση στο Γ2 .και απλά σπρώχνονται δεξιά με κάθε κάθε insert
www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

dimitrios67

Παράθεση από: Κατερίνα Μ στις 20 Ιουν 2018, 03:00:02 ΜΜ
Το θέμα Γ ούτε στο γενικό Λύκειο. Έχουν φτάσει να ζητήσουν μέχρι και 6 συχνότητες εμφάνισης το 2013 και τότε η πλειοψηφία το είχε κάνει με 6 δομές επιλογής. Στο γενικό ακόμα τις δουλεύω κι ακόμα οι μαθητές στην πλειοψηφία έχουν δυσκολία.
Αυτο ακριβως σκεφτομαι κι εγω!
Εαν στη Γ Λυκείου εκαναν ΑΕΠΠ με Python (η οποία κατα τη γνώμη μου ειναι αρκετα δυσκολότερη από τη ΓΛΩΣΣΑ),
και εβαζαν και τετοια θεματα, τοτε θα φαινοταν ο πραγματικός βαθμος δυσκολίας των θεματων.

Αυτα ειναι θεματα 1ου εξαμηνου σχολων Πληροφορικης, τουλαχιστον ο πίνακας συχνοτήτων.

dimitrios67

Παράθεση από: dimitra στις 20 Ιουν 2018, 01:57:26 ΜΜ
Αν ισχύει το δεύτερο σενάριο (το οποίο ξερω ότι μπορεί να συμβεί -συνέβη στα Μαθηματικά)

στα Μαθηματικα? σε ποια Μαθηματικά; ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ;

IoannisMas

#52
Καλησπέρα κι από μένα.

Τα θέματα του προγραμματισμού Η/Υ ήταν αρκετά δύσκολα όσον αφορά το κομμάτι της δημιουργίας των προγραμμάτων.
Αναλυτικά:
Πρώτο θέμα: Εύκολες 25 μονάδες,
Δεύτερο θέμα: Εύκολες 25 μονάδες,
Τρίτο θέμα: Κλιμακωτή δυσκολία. Εύκολες οι 19 μονάδες θα έλεγα, ίσως να μπερδευόταν ο μαθητής στις υπόλοιπες 6,
Τέταρτο θέμα: Θεωρώ πως πέραν των πρώτων 9 μονάδων οι υπόλοιπες μονάδες δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Η μόνη παγίδα που θα μπορούσε να πέσει ο μαθητής είναι να βρει ποιες γραμμές είναι άρτιες και ποιες περιττές. Από εκεί και πέρα χιλιοειπωμένη είναι η φυσσαλίδα, το max είναι κάτι θεωρητικά πολύ απλό και για τον μέσο όρο δεν το συζητάω καν.

Για όσους περίμεναν ότι τα θέματα θα ήταν στα επίπεδα των περσινών, νομίζω ότι αυτό θα ήταν αδύνατο.
Αυτό το οποίο έχουμε παρατηρήσει είναι ότι όταν αλλάζει η ύλη ενός μαθήματος τα θέματα την πρώτη χρονιά είναι εύκολα ενώ περνώντας τα χρόνια αυτά δυσκολεύουν όλο και περισσότερο...
Επίσης, μία ακόμη επισήμανση. Ίσως, να είναι καλύτερο αυτό που συνέβη φέτος με τα δύσκολα θεωρητικά θέματα. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί στην ιδιωτική εκπαίδευση να παρουσιάζονται άνθρωποι που δεν έχουν και πολλές επαφές με τον προγραμματισμό, να διδάσκουν τα μαθήματα της πληροφορικής και των δικτύων στα ΕΠΑΛ και της ΑΕΠΠ στα ΓΕΛ. Ελπίζω τώρα να καταλάβουν κάποιοι ότι αν δεν αρκεί να έχεις παιδαγωγική επάρκεια για να είσαι καλός καθηγητής...

Προφανώς στην ίδια κατηγορία εκπαιδευτικών είναι κι αυτοί μεγάλου εκπαιδευτικού οργανισμού που μάλλον δεν πολυέχουν σχέση με την python κι ανέβασαν 2 φορές λύσεις με λάθη...

Παραθέτω και τις δικές μου λύσεις, έτσι για την συλλογή του φόρουμ...


linap

Συνάδελφοι καλησπέρα,

επειδή μάλλον κάποιοι βλέπουν μόνο το δάσος, (να κρατιέται σε υψηλό επίπεδο η επιστήμη της Πληροφορικής),
έχω να καταθέσω τα εξής:
ρίξτε μια ματιά αύριο στα θέματα Ψηφιακών Συστημάτων (το 2ο πανελλαδικό στο οποίο εξετάζονται οι Ηλεκτρονικοί, εκτός από τα Δίκτυα Υπολογιστών).
Ρίξτε και μια ματιά στο μηχανογραφικό της ειδικότητας Πληροφορικής και της ειδικότητας Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών.
https://www.esos.gr/arthra/57077/mihanografiko-deltio-epal-2018

Στο δικό μου τουλάχιστον σχολείο (που υπάρχουν και οι δύο ειδικότητες), πείθονται τα παιδιά να παρακολουθήσουν την ειδικότητα ηλεκτρονικών, καθώς έχει ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο μηχανογραφικό, και επιπλέον όλες των ηλεκτρολόγων, όλες των ηλεκτρονικών, ακόμα και σχολές μηχανολογίας υπάρχουν εκεί (ακόμα και ΑΕΙ Φυσικής, που δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ).
Ψυχρά λοιπόν, με το χέρι στην καρδιά, αν έδινε το παιδί / ανήψι σας, δε θα το συμβουλεύατε να πάει στην ειδικότητα ηλεκτρολογίας ηλεκτρονικής και αυτοματισμού, καθώς εκεί υπάρχουν όλες αυτές οι σχολές;
Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό;
Πιθανότατα γιατί οι συντεχνίες καλά κρατούν, ρίξτε μια ματιά στα βιογραφικά των κ.κ. Μπαξεβανάκη, Μουστάκα μήπως και πειστείτε.

Μήπως αντί για τις ωρίτσες μας και τα φροντιστηριά μας θα πρέπει να σκεφτούμε και το μέλλον των παιδιών;
Για να επιβιώσουν δηλαδή οι 50 - 100 (πόσοι είναι τέλος πάντων στην Ελλάδα οι καθηγητές Ηλεκτρονικής ΕΠΑΛ) θα πρέπει να θυσιαστούν οι μαθητές;

Και τελικά, πόσο απαραίτητος είναι στην Ευρώπη / Υφήλιο του 2018 ένας ηλεκτρονικός; Και πόσο ένας μηχανικός λογισμικού;
Μάλλον όλα αυτά που λέγονται για αναβάθμιση της πληροφορικής παιδείας είναι για να χαϊδεύουμε αυτιά, στην πράξη τίποτα.
Πίσω και στον τομέα αυτό η Ελλαδίτσα μας, δυστυχώς.

Όσο για το επίπεδο των φετινών θεμάτων στον Προγραμματισμό, δεν θα σχολιάσω. Ας δω πρώτα τους βαθμούς των μαθητών, και μετά.
Μάλλον έχουμε μαζευτεί πολλοί επιστήμονες πια, άλλους δε χωράει το μαγαζί, ώρα να το κλείνουμε.
:)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: polikarpos στις 20 Ιουν 2018, 02:43:45 ΜΜ
Οι λύσεις μαζεμένες.
Δείτε λύση στο Γ3 που έδωσε μαθητής μου. η λίστα του έχει και 24 μηδέν στο τελοςαλλά δουλεύει!

for i  in range(24):
    total =0 
    for let in epig:
        if GRAM==let:
            total +=1
        SUMA.insert(i,total)

H λύση με την while στο Δ4 δεν ειναι εντελώς ορθή. Αν όλες οι πόλεις έχουν την ίδια θερμοκρασία, βγαίνει εκτός λίστας
Επίσης δες λίγο τον μετρητή στο Δ1 (δεν τον αλλάζεις αν είδα καλά..)

Κατερίνα Μ

Να θυμίσω πως τα μαθήματα ειδικότητας έχουν βαρύτητα 3.5 ενώ τα μαθηματικά και η έκθεση 1.5 ακόμα και για τις κοινές σχολές από όλους τους τομείς. Έγινε φέτος μία προσπάθεια να αλλάξει αυτό, και για τις κοινές σχολές να είναι 3.5 για μαθηματικά και έκθεση αλλά επειδή έγινε μεσούσης της χρονιάς τελικά το πήραν πίσω.

Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως τα θέματα θα έπρεπε να δυσκολέψουν από το τόσο απλοϊκό επίπεδο που κυμαίνονταν όλες τις προηγούμενες χρονιές. Και δεν πιστεύω πως έχει να κάνει με την αλλαγή της ύλης. Εντάξει η pascal δε συγκρίνεται με την Python αλλά τα θέματα τόσα χρόνια ζητούσαν το πολύ ένα πλήθος και μέχρι που σε σημείωση τους έλεγαν και ποια δομή επανάληψης να χρησιμοποιήσουν.

Για να μη σχολιάσω τα Α και Β θέματα. Ακόμα και σε αυτά η διαφορά με τις προηγούμενες χρονιές σε βαθμό δυσκολίας είναι πολύ μεγάλη.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε σε ποιους απευθύνονταν αυτά τα θέματα. Όλοι ξέρουμε ποιο είναι το επίπεδο των μαθητών του ΕΠΑΛ. Μου φαίνεται πολύ υποκριτικό να το παραγνωρίζουμε αυτό. Το ίδιο το σύστημα τους φέρετε σαν μαθητές δεύτερης κατηγορίας. Εμένα οι μαθητές μου ας πούμε ποτέ δεν πήραν τη δεύτερη διορθωμένη έκδοση. Και δε βρίσκονται σε καμιά ακριτική περιοχή, αλλά στην Αττική.

Παράθεση από: evry στις 20 Ιουν 2018, 04:52:27 ΜΜ
Τα λεξικά είναι εντός της διδακτέας ύλης του μαθήματος της Β τάξης. Ελπίζω να μην έχουμε ξεχάσει ότι υπάρχει και ένα μάθημα στη Β τάξη που είναι 4ώρο!! και στο οποίο καλύπτεται το 60% της ύλης της Γ.

Από τη στιγμή που μια έννοια έχει διδαχθεί οι μαθητές μπορούν να την χρησιμοποιήσουν για να λύσουν ένα πρόβλημα. Δεν μπορεί όμως να εξεταστεί αφού είναι εκτός εξεταστέας ύλης.


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πάντα λέω στους μαθητές μου να μην ασχολούνται μόνο με τις πανελλαδικές και την ύλη της κατεύθυνσης/τομέα είτε στο ΓΕΛ είτε στο ΕΠΑΛ. Και ειδικά φέτος δεν υπάρχει πιο ντροπιαστικό παράδειγμα από τους μαθητές της Οικονομικής και Πληροφορικής που δεν απάντησαν το Γ θέμα στα μαθηματικά γιατί δεν ήξεραν τον τύπο για το εμβαδόν του κύκλου (!!!). Ίσως όλα αυτά να είναι ένα καλό μάθημα για να αλλάξει η νοοτροπία που έχει παγιωθεί τα τελευταία χρόνια.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: IoannisMas στις 20 Ιουν 2018, 10:59:15 ΜΜ
Καλησπέρα κι από μένα.

Τα θέματα του προγραμματισμού Η/Υ ήταν αρκετά δύσκολα όσον αφορά το κομμάτι της δημιουργίας των προγραμμάτων.
Αναλυτικά:
Πρώτο θέμα: Εύκολες 25 μονάδες,
Δεύτερο θέμα: Εύκολες 25 μονάδες,
Τρίτο θέμα: Κλιμακωτή δυσκολία. Εύκολες οι 19 μονάδες θα έλεγα, ίσως να μπερδευόταν ο μαθητής στις υπόλοιπες 6,
Τέταρτο θέμα: Θεωρώ πως πέραν των πρώτων 9 μονάδων οι υπόλοιπες μονάδες δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Η μόνη παγίδα που θα μπορούσε να πέσει ο μαθητής είναι να βρει ποιες γραμμές είναι άρτιες και ποιες περιττές. Από εκεί και πέρα χιλιοειπωμένη είναι η φυσσαλίδα, το max είναι κάτι θεωρητικά πολύ απλό και για τον μέσο όρο δεν το συζητάω καν.

Για όσους περίμεναν ότι τα θέματα θα ήταν στα επίπεδα των περσινών, νομίζω ότι αυτό θα ήταν αδύνατο.
Αυτό το οποίο έχουμε παρατηρήσει είναι ότι όταν αλλάζει η ύλη ενός μαθήματος τα θέματα την πρώτη χρονιά είναι εύκολα ενώ περνώντας τα χρόνια αυτά δυσκολεύουν όλο και περισσότερο...
Επίσης, μία ακόμη επισήμανση. Ίσως, να είναι καλύτερο αυτό που συνέβη φέτος με τα δύσκολα θεωρητικά θέματα. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί στην ιδιωτική εκπαίδευση να παρουσιάζονται άνθρωποι που δεν έχουν και πολλές επαφές με τον προγραμματισμό, να διδάσκουν τα μαθήματα της πληροφορικής και των δικτύων στα ΕΠΑΛ και της ΑΕΠΠ στα ΓΕΛ. Ελπίζω τώρα να καταλάβουν κάποιοι ότι αν δεν αρκεί να έχεις παιδαγωγική επάρκεια για να είσαι καλός καθηγητής...

Προφανώς στην ίδια κατηγορία εκπαιδευτικών είναι κι αυτοί μεγάλου εκπαιδευτικού οργανισμού που μάλλον δεν πολυέχουν σχέση με την python κι ανέβασαν 2 φορές λύσεις με λάθη...

Παραθέτω και τις δικές μου λύσεις, έτσι για την συλλογή του φόρουμ...



H λύση με την while στο Δ4 δεν ειναι εντελώς ορθή. Αν όλες οι πόλεις έχουν την ίδια θερμοκρασία, βγαίνει εκτός λίστας......

IoannisMas

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 20 Ιουν 2018, 11:49:33 ΜΜ
H λύση με την while στο Δ4 δεν ειναι εντελώς ορθή. Αν όλες οι πόλεις έχουν την ίδια θερμοκρασία, βγαίνει εκτός λίστας......
Σωστά! Διορθώθηκε...

seibei



Παράθεση από: Κατερίνα Μ στις 20 Ιουν 2018, 11:47:40 ΜΜ

Δεν πρέπει να ξεχνάμε σε ποιους απευθύνονταν αυτά τα θέματα. Όλοι ξέρουμε πιο είναι το επίπεδο των μαθητών του ΕΠΑΛ. Μου φαίνεται πολύ υποκριτικό να το παραγνωρίζουμε αυτό. Το ίδιο το σύστημα τους φέρετε σαν μαθητές δεύτερης κατηγορίας. Εμένα οι μαθητές μου ας πούμε ποτέ δεν πήραν τη δεύτερη διορθωμένη έκδοση. Και δε βρίσκονται σε καμιά ακριτική περιοχή, αλλά στην Αττική.


Συμφωνώ και επαυξάνω!  Συμφωνώ με εσένα Κατερίνα Μ και με όλους τους συναδέλφους παραπάνω που "τα έχουν πάρει"
για ένα σωρό σωστούς λόγους με τα σημερινά θέματα.

Παράθεση από: IoannisMas στις 20 Ιουν 2018, 10:59:15 ΜΜ

Πρώτο θέμα: Εύκολες 25 μονάδες,
Δεύτερο θέμα: Εύκολες 25 μονάδες,
Τρίτο θέμα: Κλιμακωτή δυσκολία. Εύκολες οι 19 μονάδες θα έλεγα, ίσως να μπερδευόταν ο μαθητής στις υπόλοιπες 6,
Τέταρτο θέμα: Θεωρώ πως πέραν των πρώτων 9 μονάδων οι υπόλοιπες μονάδες δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Η μόνη παγίδα που θα μπορούσε να πέσει ο μαθητής είναι να βρει ποιες γραμμές είναι άρτιες και ποιες περιττές. Από εκεί και πέρα χιλιοειπωμένη είναι η φυσσαλίδα, το max είναι κάτι θεωρητικά πολύ απλό και για τον μέσο όρο δεν το συζητάω καν.

(Τα bold δικά μου)
Tελικώς τα θέματα ήταν εύκολα ;;;


Παράθεση από: IoannisMas στις 20 Ιουν 2018, 10:59:15 ΜΜ

Για όσους περίμεναν ότι τα θέματα θα ήταν στα επίπεδα των περσινών, νομίζω ότι αυτό θα ήταν αδύνατο.
Αυτό το οποίο έχουμε παρατηρήσει είναι ότι όταν αλλάζει η ύλη ενός μαθήματος τα θέματα την πρώτη χρονιά είναι εύκολα ενώ περνώντας τα χρόνια αυτά δυσκολεύουν όλο και περισσότερο...

(Τα bold δικά μου)
Πόσα χρόνια περασαν πια;;;  Δηλαδή σε 5-6 χρόνια ποιος μπορεί να φανταστεί τί θέματα θα πέσουν;;;

Σκέφτηκε κανείς πως υπάρχουν παιδιά που θα δώσουν άλλα μαθήματα για τις ίδιες θέσεις;

Στην περίπτωση (λέμε τώρα) που έχουμε με διαφορά τους περισσότερους κάτω από την βάση και τους λιγότερους αριστούχους από
όλα τα μαθήματα, ποια είναι η θέση μας, τί λέμε στα παιδιά;

IoannisMas

Παράθεση από: seibei στις 21 Ιουν 2018, 12:42:41 ΠΜ

Συμφωνώ και επαυξάνω!  Συμφωνώ με εσένα Κατερίνα Μ και με όλους τους συναδέλφους παραπάνω που "τα έχουν πάρει"
για ένα σωρό σωστούς λόγους με τα σημερινά θέματα.

(Τα bold δικά μου)
Tελικώς τα θέματα ήταν εύκολα ;;;


(Τα bold δικά μου)
Πόσα χρόνια περασαν πια;;;  Δηλαδή σε 5-6 χρόνια ποιος μπορεί να φανταστεί τί θέματα θα πέσουν;;;

Σκέφτηκε κανείς πως υπάρχουν παιδιά που θα δώσουν άλλα μαθήματα για τις ίδιες θέσεις;

Στην περίπτωση (λέμε τώρα) που έχουμε με διαφορά τους περισσότερους κάτω από την βάση και τους λιγότερους αριστούχους από
όλα τα μαθήματα, ποια είναι η θέση μας, τί λέμε στα παιδιά;

Τα θέματα όπως έγραψα και στην ανάλυση μου ήταν δυσκολότερα από πέρυσι ως προς το κομμάτι των προγραμμάτων (3ο - 4ο θέμα δηλαδή). Από εκεί και πέρα δεν σημαίνει ότι τα θέματα αυτά ήταν κάτι εξωπραγματικό σε σχέση με την ύλη του μαθήματος. Θεωρώ ότι ενώ πέρυσι οι μέτριοι μαθητές έγραψαν ένα άνετο 80-85, φέτος τα πράγματα δεν θα είναι έτσι, κι αυτό το θεωρώ πολύ καλό. Να μπορέσουν με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι μαθητές.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν μαθητές που θ' αγγίξουν το άριστα με αυτά τα θέματα... Αυτοί φυσικά αξίζει να πάρουν τις καλύτερες θέσεις και μετά όλοι οι υπόλοιποι...

Όσον αφορά την κατανομή των σχολών μεταξύ των ειδικοτήτων, αυτό είναι ένα θέμα το οποίο χρήζει συζήτησης, δεν είμαστε, όμως, στο κατάλληλο θέμα να το συζητήσουμε αυτό...