Αλγοριθμος πινακες

Ξεκίνησε από kostaskala, 14 Δεκ 2009, 04:24:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kostaskala

ΝΑ γινει αλγοριθμοσ που αφου γεμισει ενα πινακα Α130 θεσεων μετα να εμφανιζει μια φορα στο τελοςα)το μεσο ορο των αρτιωνβ)το πληθος των περιττων στοιχειων γ) την μεγαλυτερη τιμη των στοιχειων του πινακα.Πως τον λυνουμε ??

zwoula

να φανταστω εισαι μαθητης και μαλιστα μαθητης που δεν εχει καταλαβει το σκοπο που εχει το στεκι!! ειναι σωστο να σε βοηθησουμε να την λυσεις και οχι να στην λυσουμε εμεις. τι σε δυσκολευει στην ασκηση?
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Νίκος Αδαμόπουλος

Αν δεν βρεις την απάντηση μέχρι το νέο έτος τότε πολύ ευχαρίστως...  ;)

Laertis

Κώστα η άσκηση αυτή θεωρείται απλή και δεν έχει ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας. Προσπάθησε μόνος σου και στείλε τη λύση (με προσωπικό μήνυμα αν δε θες να τη δουν όλοι) και τα λέμε...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λάμπρος Μπουκουβάλας

kostaskala, αν έχεις γράψει κάπου τη μεθοδολογία των πινάκων, τότε δε θα δυσκολευτείς στη λύση της. Επειδή πρόκειται για απλή περίπτωση, τότε:

1) αν είσαι εκπαιδευτικός, που τώρα ασχολείται με το μάθημα αυτό, προτείνω να χρησιμοποιήσεις κάποιο βοήθημα,
2) αν είσαι μαθητής, τότε συμβουλεψου τις οδηγίες του καθηγητή σου περί της λύσης τέτοιων ασκήσεων.

Θεωρώ ότι το στέκι δεν πρέπει να παρέχει υπηρεσίες λυσσαριού, εκτός αν πρόκειται για κάποιες ασκήσεις που χρειάζονται ειδική συζήτηση και αντιμετώπιση.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis


γράφει και σε άλλα forum και είναι μαθητής που ζητά τη βοήθειά μας...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ζητώ συγνώμη, μάλλον δεν έκανα καλή εκτίμηση. Βεβαίως να βοηθήσουμε όσο και όπως μπορούμε οποιονδήποτε.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

zwoula

ισως τη ζητησε με λαθος τροπο....
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

gthal

ε ναι, εδώ δεν είχαμε ούτε σαφή διατύπωση
ούτε σωστή ερμηνεία του προβλήματος που λέει:
"Γεια σας, είμαι μαθητής και θα ήθελα βοήθεια στην παρακάτω άσκηση ..... κλπ"
;)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

zwoula

και αν τελικα δεν απαντησει σημαινει οτι δεν ηθελε βοηθεια....
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

evry


  Πάντως η δουλειά του καθηγητή δεν είναι να λύνει τις ασκήσεις των μαθητών αλλά να τους δίνει την απαραίτητη καθοδήγηση για να τις λύσουν αυτοί μόνοι τους. Για να είμαι ειλικρινής και μένα ένα μήνυμα του στυλ "Να η άσκηση ...., πως λύνεται" θα μου χτύπαγε λίγο άσχημα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: gthal στις 15 Δεκ 2009, 03:11:33 ΜΜ
ε ναι, εδώ δεν είχαμε ούτε σαφή διατύπωση
ούτε σωστή ερμηνεία του προβλήματος που λέει:
"Γεια σας, είμαι μαθητής και θα ήθελα βοήθεια στην παρακάτω άσκηση ..... κλπ"
;)
Κανονικά έτσι πρέπει........