Νέο Σχολείο- "ψηφιακή καρτέλα" και νέες καταστάσεις για πληροφορικούς!

Ξεκίνησε από apekodys, 25 Αυγ 2011, 10:25:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apekodys

  Επειδή δεν είδα κάποια κουβέντα να ασχολείται με τις "αλλαγές" που έχουν ανακοινωθεί για τη νέα σχολική χρονιά ('011-'12) θα ήθελα  αφού ευχηθώ σε όλους μας Καλή Σχολική Χρονιά , να συζητήσουμε  τις πληροφορίες που έχετε -αν έχετε- για τη νέα σχολική χρονιά που σε λίγες μέρες αρχίζει :) και τι ΝΕΟ θα μας φέρει από πλευράς πιθανών "άτυπων" πάντα "καθηκόντων" μας..Και μιλάω φυσικά για την περιβόητη "γραμματειακή" που μας "φορτώνεται" και  όλοι λίγο ή πολύ κάνουμε και το τι καινούργιο θα πρέπει να κάνουμε στα πλαίσια αυτής,επίσης τελικά δεν έχω καταλάβει τελευταία καθόλου την επίσημη θέση του Κλάδου μας για το θέμα αυτό...Γιατί σε αυτό πατάνε όλοι και συνεχίζουν να μας την φορτώνουν νομίζω ..Παρά τις πολλές ώρες πραγματικής διδασκαλίας στην τάξη..Και το λέω χωρίς να θέλω να ανάψω την κουβέντα,αλλά τελικά δεν είμαστε μάλλον όλοι στο ίδιο τσουβάλι καθώς κάποιοι συνάδελφοι μας έχουν μόνο 8-10 διδακτικές ώρες σε ένα σχολείο  καλύπτουν με τη γραμματειακή που κάνουν και κάποιοι άλλοι έχοντας ήδη  καλύψει το διδακτικό ωράριό μας ζητώντας μας οι διευθυντές  να κάνουμε γραμματειακή με καλό ή και με λιγοτερο καλό τρόπο(απαιτώντας) ( παρά την κάλυψη του ανώτατου ωραρίου μας)  και  εντέλει "καλή τη πίστει" δεχόμαστε παρά την ήδη συμπλήρωση του ωραρίου μας  σε 2 σχολεία γιατί απλώς δεν υπάρχει κάποιος άλλος να την κάνει την δουλειά!!.....Είμαστε καλυμμένοι όλοι τελικά και σε τί;;;Διερωτώμαι...

Keep Growing

Καλή σχολική χρονιά και σε σένα συνάδελφε.  :)
Όσο για τους αγώνες μας, αυτοί θα πρέπει να έχουν και διάρκεια και "βάθος" και υψηλή νοημοσύνη.
Το δόγμα του νεοφιλελευθερισμού, "βγάζω από τη μύγα ξίγκι", έχει πλέον κατακλύσει τα πάντα και σε όλα τα επίπεδα.
Το ελάχιστο που πρέπει να κάνουμε είναι η διαρκής επαγρύπνηση και το παραμέρισμα του προσωπικού μας "συμφέροντος" ...     
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

apekodys

Παράθεση από: Keep Growing στις 25 Αυγ 2011, 12:52:54 ΜΜ
Καλή σχολική χρονιά και σε σένα συνάδελφε.  :)
Όσο για τους αγώνες μας, αυτοί θα πρέπει να έχουν και διάρκεια και "βάθος" και υψηλή νοημοσύνη.
Το δόγμα του νεοφιλελευθερισμού, "βγάζω από τη μύγα ξίγκι", έχει πλέον κατακλύσει τα πάντα και σε όλα τα επίπεδα.
Το ελάχιστο που πρέπει να κάνουμε είναι η διαρκής επαγρύπνηση και το παραμέρισμα του προσωπικού μας "συμφέροντος" ...     
...Συμφωνώ απόλυτα!Το προσωπικό "συμφέρον" δεν καταλαβαίνω πού  "κολλάει" ως όρος;;

Circle

Εγώ γιατί δεν διαβάζω στο ποστ κάτι για e-Καρτέλα μαθητή όπως λέει ο τίτλος; Τι θέλεις να πεις;

apekodys

Παράθεση από: Circle στις 25 Αυγ 2011, 11:22:25 ΜΜ
Εγώ γιατί δεν διαβάζω στο ποστ κάτι για e-Καρτέλα μαθητή όπως λέει ο τίτλος; Τι θέλεις να πεις;
Διάβασε εδώ:
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13051:ipourgeio-paideias-psifiaki-kartela-sxolikis-monadas
Εντάξει έκανα λάθος πριν  στη διατύπωση και όπως παρατήρησες το διόρθωσα στον τίτλο πλέον..   Το νήμα το "άνοιξα" με αφορμή αυτές τις εξελίξεις  να συζητηθεί καταρχάς (1) τί από όλα αυτά είμαστε υποχρεωμένοι εμείς να κάνουμε και  (2)ό,τι απορρέει κατά συνέπεια από αυτό(δηλαδή σχετικά με την ανάθεση γραμματειακής και τις επίσημες θέσεις αν υπάρχουν κ.λ.π)..

Keep Growing

... με τον όρο προσωπικό "συμφέρον", εννοώ πως κάνω τα πάντα για να είμαι "αρεστός", χωρίς να με ενδιαφέρει το κοινό συμφέρον της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της δίκαιης κατανομής εργασίας ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

apekodys

Παράθεση από: Keep Growing στις 26 Αυγ 2011, 01:01:59 ΠΜ
... με τον όρο προσωπικό "συμφέρον", εννοώ πως κάνω τα πάντα για να είμαι "αρεστός", χωρίς να με ενδιαφέρει το κοινό συμφέρον της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της δίκαιης κατανομής εργασίας ...
Ok συνάδελφε κατάλαβα ,γιατί για κάποιους άλλους αν το αφήναμε αδιευκρίνιστο μπορεί να εκλαμβάνονταν ως "αποχή" από όλα που θα μπορούσαν να  προσφέρουν στη γραμματειακή υποστήριξη..

Circle

Ρώτησα γιατί με ενδιαφέρει και ευχαριστώ για τον σύνδεσμο. Το διάβασα αυτό για την ψηφιακή καρτέλα της σχολικής μονάδας  και μου θύμισε το survey. Για μια ακόμη φορά θα φτιάξουν κάτι που ήδη υπάρχει και λειτουργεί; Γιατί δεν πατάνε πάνω στο survey, γιατί δεν το συνδέουν και με άλλες βάσεις που χρησιμοποιούμε και συμπληρώνουμε;

Τώρα για την γραμματειακή υποστήριξη και τι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε: Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε ότι και οι άλλοι συνάδελφοί μας. Δηλαδή όταν μοιραστούν στην αρχή του έτους οι εξωδιδακτικές εργασίες, αναλαμβάνουμε κι εμείς κάποια ή κάποιες και όχι κατ' ανάγκη ό,τι έχει σχέση με υπολογιστές και ηλεκτρονική διαχείριση - υποστήριξη. Αυτό το λέω διότι υπάρχουν πιστοποιημένοι συνάδελφοι που μια χαρά μπορούν να πληκτρολογούν ή να στέλνουν e-mails ή να καταχωρούν βαθμολογίες. Το να μοιραστούν όλες οι δουλειές σε όλους,  σε κάποιες περιπτώσεις δεν θεωρείται αυτονόητο και ο καθένας από εμάς καλείται να το διεκδικήσει στο σχολείο του.   Πάνω σε αυτή τη βάση σκέφτομαι και κινούμαι και όταν ζήτησα να αρχίσουν να γράφουν τις δουλειές που κάνω στο πρακτικό, έμειναν έκπληκτοι διότι θεωρούσαν ότι ως τότε δεν έκανα τίποτα ενώ είχα αναλάβει την πλειονότητα των ηλεκτρονικών εργασιών.

Αυτός ο όρος "γραμματειακή υποστήριξη" είναι κάτι που αναποκρίνεται σε πολλές εργασίες,  απαιτεί πολλές ώρες και αν δεν υπάρχει γραμματέας στο σχολείο ή σπάει, γίνεται από πολλούς ή πιέζεται ο πληροφορικός να το αναλάβει για να συμπληρώσει ωράριο ή και πέρα από αυτό. Δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που συνάδελφοι (ανεξάρτητα από ειδικότητα) έμεναν σε σχολικές μονάδες με 9 ώρες μάθημα και τις υπόλοιπες τις κάλυπταν στη "γραμματεία". Εδώ αυτό είναι 500 μέτρα και σταθμά! Δηλαδή όταν ο πληροφορικός την φορτωνόταν - ειδικά λίγα χρόνια πιο πριν - εξ'ολοκλήρου και πέραν του ωραρίου χωρίς κάποια απολαβή, άλλοι την διεκπεραιώνουν μέσα στο ωράριό τους.

Δεν ξέρω πως το αντιμετωπίζετε και δεν ξέρω αν ο απλός καθηγητής μπορεί να παρέμβει σε αυτό καθώς η διεύθυνση του σχολείου μπορεί να καλύψει περιπτώσεις μειωμένων ωραρίων με συμπλήρωση στη "γραμματεία". Τώρα όμως με τη δύσκολη κατάσταση, τις συγχωνεύσεις σχολείων και την έλλειψη καθηγητών μετά τους λίγους διορισμούς, δεν το βλέπω να γίνεται πολύ εύκολα αυτό.

Συνάδελφε, προσωπική μου θέση και άποψη (που δεν είναι κατ' ανάγκη και σωστή) είναι να μοιράζονται οι δουλειές σε όλους και να μην υπάρχει το σκεπτικό ό,τι μπαίνει στην πρίζα είναι δουλειά του πληροφορικού. Στο σχολείου μου αφού είχα απωμισθεί πολλά, άρχισα να τα αρνούμαι, θεωρώ ότι κάνω 5 - 6 δουλειές ( ικα, survey, Fmy, ΚΒΣ, εποπτεία e-school κ.α) στον υπολογιστή και δεν ρίχνω κανένα συνάδελφό μου και ούτε φορτώνομαι τα πάντα. Είχα συνεργάσιμο διευθυντή που μπόρεσε να βρει και άλλους να αναλάβουν δουλειές δικές μου (εννόω από αυτές που θεωρούνται "του πληροφορικού") και κυρίως κάθε χρόνο τις καταγράφουμε στο πρακτικό. Το τελευταίο βοηθάει μερικούς από τους υπολοίπους να καταλάβουν τι κάνουμε και εμείς, διότι διαφοτερικά ό,τι δεν καταγράφεται δεν το αναγνωρίζουν.

apekodys

Παράθεση από: Circle στις 26 Αυγ 2011, 12:59:06 ΜΜ
Ρώτησα γιατί με ενδιαφέρει και ευχαριστώ για τον σύνδεσμο. Το διάβασα αυτό για την ψηφιακή καρτέλα της σχολικής μονάδας  και μου θύμισε το survey. Για μια ακόμη φορά θα φτιάξουν κάτι που ήδη υπάρχει και λειτουργεί; Γιατί δεν πατάνε πάνω στο survey, γιατί δεν το συνδέουν και με άλλες βάσεις που χρησιμοποιούμε και συμπληρώνουμε;

Τώρα για την γραμματειακή υποστήριξη και τι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε: Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε ότι και οι άλλοι συνάδελφοί μας. Δηλαδή όταν μοιραστούν στην αρχή του έτους οι εξωδιδακτικές εργασίες, αναλαμβάνουμε κι εμείς κάποια ή κάποιες και όχι κατ' ανάγκη ό,τι έχει σχέση με υπολογιστές και ηλεκτρονική διαχείριση - υποστήριξη. Αυτό το λέω διότι υπάρχουν πιστοποιημένοι συνάδελφοι που μια χαρά μπορούν να πληκτρολογούν ή να στέλνουν e-mails ή να καταχωρούν βαθμολογίες. Το να μοιραστούν όλες οι δουλειές σε όλους,  σε κάποιες περιπτώσεις δεν θεωρείται αυτονόητο και ο καθένας από εμάς καλείται να το διεκδικήσει στο σχολείο του.   Πάνω σε αυτή τη βάση σκέφτομαι και κινούμαι και όταν ζήτησα να αρχίσουν να γράφουν τις δουλειές που κάνω στο πρακτικό, έμειναν έκπληκτοι διότι θεωρούσαν ότι ως τότε δεν έκανα τίποτα ενώ είχα αναλάβει την πλειονότητα των ηλεκτρονικών εργασιών.

Αυτός ο όρος "γραμματειακή υποστήριξη" είναι κάτι που αναποκρίνεται σε πολλές εργασίες,  απαιτεί πολλές ώρες και αν δεν υπάρχει γραμματέας στο σχολείο ή σπάει, γίνεται από πολλούς ή πιέζεται ο πληροφορικός να το αναλάβει για να συμπληρώσει ωράριο ή και πέρα από αυτό. Δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που συνάδελφοι (ανεξάρτητα από ειδικότητα) έμεναν σε σχολικές μονάδες με 9 ώρες μάθημα και τις υπόλοιπες τις κάλυπταν στη "γραμματεία". Εδώ αυτό είναι 500 μέτρα και σταθμά! Δηλαδή όταν ο πληροφορικός την φορτωνόταν - ειδικά λίγα χρόνια πιο πριν - εξ'ολοκλήρου και πέραν του ωραρίου χωρίς κάποια απολαβή, άλλοι την διεκπεραιώνουν μέσα στο ωράριό τους.

Δεν ξέρω πως το αντιμετωπίζετε και δεν ξέρω αν ο απλός καθηγητής μπορεί να παρέμβει σε αυτό καθώς η διεύθυνση του σχολείου μπορεί να καλύψει περιπτώσεις μειωμένων ωραρίων με συμπλήρωση στη "γραμματεία". Τώρα όμως με τη δύσκολη κατάσταση, τις συγχωνεύσεις σχολείων και την έλλειψη καθηγητών μετά τους λίγους διορισμούς, δεν το βλέπω να γίνεται πολύ εύκολα αυτό.

Συνάδελφε, προσωπική μου θέση και άποψη (που δεν είναι κατ' ανάγκη και σωστή) είναι να μοιράζονται οι δουλειές σε όλους και να μην υπάρχει το σκεπτικό ό,τι μπαίνει στην πρίζα είναι δουλειά του πληροφορικού. Στο σχολείου μου αφού είχα απωμισθεί πολλά, άρχισα να τα αρνούμαι, θεωρώ ότι κάνω 5 - 6 δουλειές ( ικα, survey, Fmy, ΚΒΣ, εποπτεία e-school κ.α) στον υπολογιστή και δεν ρίχνω κανένα συνάδελφό μου και ούτε φορτώνομαι τα πάντα. Είχα συνεργάσιμο διευθυντή που μπόρεσε να βρει και άλλους να αναλάβουν δουλειές δικές μου (εννόω από αυτές που θεωρούνται "του πληροφορικού") και κυρίως κάθε χρόνο τις καταγράφουμε στο πρακτικό. Το τελευταίο βοηθάει μερικούς από τους υπολοίπους να καταλάβουν τι κάνουμε και εμείς, διότι διαφοτερικά ό,τι δεν καταγράφεται δεν το αναγνωρίζουν.
..Συνάδελφε συμφωνούμε σε όλα!!

Circle

Παράθεση από: apekodys στις 26 Αυγ 2011, 02:14:00 ΜΜ
..Συνάδελφε συμφωνούμε σε όλα!!

Καλό κουράγιο για να διεκδικούμε κάθε χρόνο την όσο το δυνατόν ίση μεταχείριση και κατανομή εργασιών.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Keep Growing

Πριν από 3 περίπου χρόνια, εδώ στο Στέκι, ο συνάδελφος με username Corwin μοιράστηκε μαζί μας, μια κωδικοποίηση μηχανογραφημένων εργασιών για το γυμνάσιο.
Έκανα κάποιες ενημερώσεις στην κωδικοποίηση και αφού ευχαριστήσω ξανά τον συνάδελφο για την πολύτιμη προσφορά του, το ανεβάζω ξανά.
Πρέπει όλοι μας, ατομικά και συλλογικά, να κινούμαστε στο χώρο μας κάνοντας έξυπνα βήματα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gimnasio

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Θυμάστε αν έχει έρθει από το υπουργείο έγγραφο που αναφέρει ότι ο πληροφορικός δεν υποχρεούται να αναλαμβάνει εργασίες σχετικές με τον η/υ; Νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο.

Υπάρχουν άλλα σχετικά έγγραφα επίσημα;

P.Tsiotakis

Για δες το συνημμένο στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4103.msg44150#msg44150

πάντως, να πεις στο διευθυντή σου, ότι δεν υπάρχει κάποιο χαρτί που να αναφέρει πως ο πληροφορικός υποχρεούται να κάνει κάτι. Ίσως, μπορεί να του το επισημάνει και ο σχολικός σύμβουλος...

gimnasio

Ευχαριστώ συνάδερφε, το έχω δει, όπως και το παραπάνω του άλλου Παναγιώτη.

za√‘ag

Από ό,τι ξέρω η "μηχανογράφηση" ΔΕΝ προβλέπεται από καμιά εγκύκλιο σαν εξωδιδακτική εργασία. Κάνω λάθος; Το έχω διασταυρώσει και με προϊστάμενο δ/νσης.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ