Μια λογική έκφραση περιέχει πάντα ένα συγκριτικό τελεστή. Σωστό ή Λάθος?
Πιστεύω ότι είναι Λάθος. Δείτε αυτό
κ <- Αληθής
Αν λ τότε
εντολές
Τέλος_αν
Ποια είναι η άποψη σας?
Εγώ συμφωνώ.
Μια μεταβλητή από μόνη της, αποτελεί μια (τετριμμένη μεν) έκφραση.
Να υποθέσω ότι εννοείς
Αν κ τότε ...
Πάντως ποτέ μου δεν κατάλαβα κάτι τέτοιες ερωτήσεις σε τι αποσκοπούν και τι εξετάζουν
Τι θα έλεγες για ..
ΌΣΟ Αληθής Επανάλαβε
Εμφάνισε ι
ι <- ι + 1
ΤΕ
Η αρχική ερώτηση πατάει πάνω σε γκρίζες ζώνες του βιβλίου... :police:
Η γνώμη μου είναι ότι μπορούμε να έχουμε λογικές εκφράσεις χωρίς συγκριτικούς τελεστές, π.χ:
Αν (Παπάς ΚΑΙ ΟΧΙ Ζευγάς) Ή (ΟΧΙ Παπάς ΚΑΙ Ζευγάς) τότε
....
...όμως δες στο: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2899.msg26484#msg26484 και στα posts που προηγούνται...
Ναι εννοώ
Αν κ τότε :)
και επιδή το βιβλίο ανφέρει ότι μια λογική έκφραση μπορεί να είναι και μια μεταβλητή από μόνη της γι αυτό φτάνω στο συμπέρασμα αυτό ;)
Οσα γνωρίζουμε από τον πραγματικό κόσμο του προγραμματισμού, δε σημαίνει ότι μπορούμε να τα εφαρμόσουμε στον φανταστικό κόσμο της ΓΛΩΣΣΑΣ.
Στη σελίδα 165 το σχολικό αναφέρει ότι στις λογικές έκφρασεις γίνεται μία σύγκριση της τιμής μίας έκφρασης που βρίσκεται αριστερά από το συγκριτικό τελεστή με την τιμή μίας άλλης έκφρασης που βρίσκεται δεξιά. Το αποτέλεσμα είναι μία τιμή αληθής ή ψευδής. ...
Ρωτώ : Μια συνθήκη είναι μια λογική έκφραση;
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 27 Μαΐου 2010, 12:06:19 ΠΜ
Ρωτώ : Μια συνθήκη είναι μια λογική έκφραση;
page 33 of the school book, the globe.
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 27 Μαΐου 2010, 12:06:19 ΠΜ
Ρωτώ : Μια συνθήκη είναι μια λογική έκφραση;
Αν και η απάντηση είναι χρονικά καθυστερημένη: σαφώς και είναι αλλά θέλω να συμφωνήσω με τον Κώστα σε αυτό που λέει το βιβλίο. Νομίζω ότι η ύπαρξη τελεστή βοηθάει στην κατανόηση μιας λογικής έκφρασης παρά από μόνη της μια μεταβλητή
Και συμπληρώνω, ότι μερικά πράγματα καλούμαστε να τα δούμε με τα μάτια του μαθητή μας. Δεν μπορείς να πεις σε ένα παιδί που βλέπει φέτος το μάθημα, αν κ τότε... Ο σκοπός μας είναι να ξεφύγουμε λίγο από το πρωτόκολλο και να βοηθήσουμε το μέσο όρο των μαθητών μας, του πολυποίκιλου ακροατηρίου μας.
Εξάλλου, "πρώτα ο μαθητής", όπως λέει ένα σλόγκαν της εποχής μας...
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 29 Μαΐου 2010, 03:36:16 ΜΜ
Εξάλλου, "πρώτα ο μαθητής", όπως λέει ένα σλόγκαν της εποχής μας...
Συμφωνώ μαζί σου και ιδίως με το τελευταίο