Ρε παιδιά καμία άσκηση με συχνότητα μπορείτε να μου στείλετε;Δεν μπορώ να βρώ πουθενά,αυτές που έχει σε κάποια βιβλία δεν με καλύπτουν.
Να γίνει αλγόριθμος ο οποίος να διαβάζει τους βαθμούς 100 μαθητών (από 1 εώς 20) και να εμφανίζει τον πιο συνηθισμένο βαθμό (δηλαδή τον βαθμό με τη μεγαλύτερη συχνότητα)
Θα κάνεις έναν πίνακα μετρητών έναν για κάθε βαθμό δηλαδή μ[20]
θα σαρώσει τον πίνακα με τους βαθμούς και κάθε φορά θα αυξάνεις τον αντίστοιχο μετρητή
μετά θα βρεις το max
δες και εδώ μια άσκηση συχνοτήτων μαζί με τη λύση
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2838.msg25553#msg25553 (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2838.msg25553#msg25553)
ευρεση πληθους (συχνοτητας) εμφανισης των στοιχειων ενος δισδιαστατου...
αυτη ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον διοτι θα δημιουργησει 2 μονοδιαστατους πινακες που ο ενας θα εχει τα στοιχεια του πινακα ενω ο αλλος το ποσες φορες εμφανιζοντε. εγω αυτο που δεν μπορουσα να 'πιστεψω' στην αρχη ηταν οτι δε θα γνωριζουμε το πληθος των μονοδιαστατων.. :-\ ??? :o
Ορίστε μερικές καλές ασκησούλες συχνότητας που έχω βρει σε βιβλία καλών συναδέλφων
(ίσως και να έχω "πειράξει" κάποιες)
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για το ενδιαφέρον σας.
Μήπως έχουμε όμως και τις λύσεις;
Αν θες μπορείς να ποστάρεις τη λύση σου για κάποια άσκηση και να τη συζητήσουμε, αλλά δεν καταλαβαίνω ποιον σκοπό εξυπηρετεί μια άσκηση αν έχεις εκ των προτέρων τη λύση?
Παράθεση από: zwoula στις 04 Μαΐου 2010, 11:05:01 ΜΜ
αυτη ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον διοτι θα δημιουργησει 2 μονοδιαστατους πινακες που ο ενας θα εχει τα στοιχεια του πινακα ενω ο αλλος το ποσες φορες εμφανιζοντε. εγω αυτο που δεν μπορουσα να 'πιστεψω' στην αρχη ηταν οτι δε θα γνωριζουμε το πληθος των μονοδιαστατων.. :-\ ??? :o
..πλήθος των μονοδιάστατων εννοείς το πλήθος των στοιχείων τους... Σίγουρα όμως δεν θα είναι μεγαλύτερο από το πλήθος των στοιχείων του αρχικού πίνακα, οπότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα από το γεγονός ότι οι πίνακες είναι στατικές δομές δεδομένων...
ναι,των στοιχειων τους εννοουσα. καπως ετσι ελυσα και το τελευταιο ερωτημα του 4ου θεματος των φετινων οεφε αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστο. δηλαδη χρησιμοποιησα εναν καινουριο πινακα του οποιου δεν ηξερα απο την αρχη το πληθος των στοιχειων και με αναζητηση στον πινακα που ειχα τα εθνη καθε αθλητη καθε φορα που εβρισκα εθνος που δεν ειχα ξανααποθηκευσει στον νεο πινακα, το αποθηκευα. ετσι το πληθος των στοιχειων του νεου πινακα ειναι και το πληθος των συνολικων εθνων. ηταν τελειο θεματακι!!!!
Αφού η zwoula έθεσε θέμα δισδιάστατου πίνακα, ένα θέμα κι από μένα:
Εφημερίες
Στο x Γενικό Λύκειο Πύργου, κάθε Παρασκευή ορίζονται οι εφημερίες των εκπαιδευτικών για την επόμενη εβδομάδα. Προκειμένου να συμβάλετε στη δημιουργία εφαρμογής για τη διαχείριση αυτών των εφημεριών, καλείστε να δημιουργήσετε αλγόριθμο ο οποίος:
α) Θα καταχωρεί σε πίνακα κατάλληλης διάστασης τις εφημερίες, οι οποίες είναι οι εξής: «Προαύλιο Α», «Προαύλιο Β», «Πίσω προαύλιο», «Κυλικείο», «Διάδρομος ισογείου» και «Διάδρομος ορόφου».
β) Θα καταχωρεί σε πίνακα κατάλληλης διάστασης τις ημέρες λειτουργίας του σχολείου: «Δευτέρα», «Τρίτη», «Τετάρτη», «Πέμπτη» και «Παρασκευή».
γ) Θα καταχωρεί σε πίνακα κατάλληλης διάστασης τα ονόματα των εκπαιδευτικών που θα ορίζει ο Διευθυντής για την καθεμία εφημερία και για κάθε μέρα λειτουργίας του σχολείου της επόμενης εβδομάδας. Αυτό όμως θα γίνεται ελέγχοντας ότι δεν έχει οριστεί ο ίδιος εκπαιδευτικός σε άλλη εφημερία της ίδιας μέρας.
δ) Θα εμφανίζει λίστα των εφημεριών της εβδομάδας ως εξής:
Δευτέρα
Προαύλιο Α: <όνομα>
Προαύλιο Β: <όνομα>
...
Τρίτη
Προαύλιο Α: <όνομα>
Προαύλιο Β: <όνομα>
...
Τετάρτη
....
ε) Ο χρήστης θα πληκτρολογεί ένα όνομα εκπαιδευτικού και θα εμφανίζεται πόσες φορές ορίστηκε για εφημερία στο κυλικείο την επόμενη εβδομάδα.
στ) Θα εμφανίζει λίστα με τους εκπαιδευτικούς με φθίνουσα σειρά βάσει του πλήθους των εφημεριών τους.
ζ) Θα εμφανίζει τον εκπαιδευτικό ή τους εκπαιδευτικούς με τις περισσότερες εφημερίες. Επίσης, τον εκπαιδευτικό ή τους εκπαιδευτικούς με τις λιγότερες εφημερίες.