survey

Ξεκίνησε από Δημήτρης Δαλαγιώργος, 21 Σεπ 2010, 01:40:02 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gnirut

"Δεν πιστεύω ότι είναι δική μου δουλειά (είναι των υποδιευθυντών) ούτε δική μου ευθύνη."

Δηλαδή εαν ήταν δική σου ευθύνη τι άλλο παραπάνω θα έκανες από αυτά που ήδη έχεις κάνει;

Gnirut

"Ας μας τα δίνουν λοιπόν γραμμένα και ας τα καταχωρούμε στον υπολογιστή!"

Και γιατί πρέπει να τα καταχωρούμε εμείς στον υπολογιστή; Ούτε data entry δεν μπορουν να κάνουν οι άλλες ειδικότητες; Ευχαριστώ δεν θα πάρω άλλα "Εσείς οι πληροφορικοί είστε η ψυχή του σχολείου", "Μπράβο πως τα καταφέρνεις" και τα παρόμοια.

Φέτος θα μας τρελάνουν στα στατιστικά. Κάθε βδομάδα μας στέλνουν να συμπληρώσουμε excelόχαρτα, survey σε λίγο e-school και το κακό τους συναπάντημα. Αυτό το ρημάδι το survey δεν τους έφτανε; Ό,τι χρειάζονται μέσα είναι.

Και συν όλη τη τρεχάλα μας μας φόρτωσαν και το e-school. Φήμες λένε (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι δεν έχουν αποπληρώσει αυτούς που το έκαναν και γι'αυτό έχει το μάυρο του το χάλι. Θέλουν να βάλουν ERP στα σχολεία, το θέλουν και τσάμπα, όπως το καινούργιο site του ΥΠΕΠΘ (να δούμε για πόσο καιρό θα στέκεται τσάμπα). Θέλει λεφτά η μηχανοργανωση κύριοι. Ας πλήρωναν μια εταιρεία να τους στήσει μια σοβαρή εφαρμογή π.χ. βασισμένη σε SAP και ας προσλάμβαναν κόσμο να την υποστηρίξει σε γραμματειακό επίπεδο.

andreas_p

Παράθεση από: Gnirut στις 25 Σεπ 2010, 02:55:07 ΠΜ
"Φήμες λένε (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι δεν έχουν αποπληρώσει αυτούς που το έκαναν και γι'αυτό έχει το μάυρο του το χάλι.

Δεν είναι φήμες.  Ούτε έτσι είναι ...

Είναι μια "δουλειά", στα πλαίσια του  "τά' χεις πάρει από το ΝΕΣΤΩΡ".

Άρα αυτό κάντο (ή καλύτερα το απαιτώ)  ΧΩΡΙΣ αμοιβή !!!!
Γι αυτό και το ποιοτικό "μεγαλείο".  Άμα "πληρώνεσαι",  'καταθέτεις' ...  Τι όμως ;;;


mour

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 24 Σεπ 2010, 07:53:27 ΜΜ
Έφτιαξα ένα απλό αρχείο (το ανεβάζω σε Excel '07 και OpenCalc) για να υπολογίσω τις ανάγκες του σχολείου μου σε διδακτικές ώρες, όπως αυτές προκύπτουν απ' την κατανομή των μαθητών σε τμήματα Γενικής Παιδείας (ΓΠ), Κατεύθυνσης (Κ), μαθημάτων Επιλογής (ΕΠ) και Ξένης Γλώσσας (ΞΓ).

Στις ώρες των μαθημάτων ΕΠ Πληροφορικής, όπου η δύναμη του τμήματος είναι άνω των 22, λογαριάζω διπλές τις ώρες, αφού χρειάζονται 2 καθηγητές.

Επίσης, στον πίνακα με τα αθροίσματα ανά ειδικότητα, +3 τις ώρες των Φυσικών και των Χημικών, αφού έχουμε 1 εργαστήριο Φυσικής κι 1 εργαστήριο Χημείας και +6 τις ώρες των Πληροφορικών, αφού έχουμε 2 εργαστήρια Πληροφορικής.

Το μάθημα της Τεχνολογίας (ΓΠ) της Α' και το μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών (Κ) της Β' το 'δίνω' στην ειδικότητα ΠΕ12 Μηχανικοί.

Την Ψυχολογία (ΕΠ) της Α' τη 'δίνω' στους Φιλολόγους.

Το μάθημα Αισθητική Αγωγή (ΕΠ) της Α' και Σχέδιο Ελεύθερο (ΕΠ) της Β' το 'δίνω' στην ειδικότητα ΠΕ08 Καλλιτεχνικών.

Ελπίζω να φανεί χρήσιμο - αν και απ' ότι καταλαβαίνω με το e-school όλα αυτά είναι περιττά και θα μπορούν να υπολογιστούν εύκολα.

Έχεις πολύ οργάνωση πάντως στη δουλειά σου.
Μια παρατήρηση μόνο η Αισθητική Αγωγή Α' Λυκείου θέλει 3 Καθηγητές, Μουσικό, Θεατρολόγο και Καλλιτεχνικών ζωγραφικής. Ο Μουσικός και ο Θεατρολόγος μπαίνουν 1 ώρα ανά 15 ημέρες. Το λέω γιατί την "πατήσαμε" στο σχολείο μας 

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Έκανα κάποιες διορθώσεις στα αρχεία που είχα ανεβάσει, όποιος τα είχε κατεβάσει και τα θέλει, ας τα ξανακατεβάσει.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller