Ενότητα "Μαθηματικά/Πληροφορική" προτείνει το ΙΕΠ για την διδακτική επάρκεια

Ξεκίνησε από gbougioukas, 07 Οκτ 2017, 02:51:10 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dpa2006

Τραγικοί....

τα σχόλια στο παραπάνω λινκ τα λένε όλα...

Παράθεση
Σχόλια (4)

ΑΠΟΔΙΟΠΟΜΠΑΙΟΣ ΤΡΑΓΟΣ
07 Οκτ 2017 10:25

Διατηρούνται (μόνο) τα παιδαγωγικού χαρακτήρα Τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ και αναμορφώνονται σε Παιδαγωγικά Τμήματα Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για την παροχή διδακτικής επάρκειας σε αποφοίτους ΤΕΙ και Πολυτεχνείου.

Με λίγα λόγια καταργείται το προπτυχιακό. Τώρα δέσαμε.

Εκπαιδευτικός
07 Οκτ 2017 18:47

Ας αφήσουμε το καινοφανές να έχουν διδαχτεί οι πτυχιούχοι όλα τα μαθήματα που θα κληθούν να διδάξουν στο σχολείο (ακόμα και "εκτός προγράμματος πτυχίου", δηλαδή από πού;). Ας αφήσουμε το θολό του πράγματος π.χ. ο πολυδύναμος πτυχιούχος κοινωνιολόγος-οικονομολόγος (που έχει διδαχτεί όλα τα μαθήματα που σκέφτηκε η εισηγητική ομάδα του ΙΕΠ, είναι όλα άραγε;) να πρέπει να έχει διδαχτεί π.χ. Θρησκευτικά. Ας αφήσουμε δηλαδή το ότι καταργείται στην πράξη η δυνατότητα των πτυχιούχων των παραδοσιακών πανεπιστημιακών τμημάτων να διορίζονται ως εκπαιδευτικοί με το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.
Αλλά τα παιδαγωγικά μαθήματα που πρέπει να έχει διδαχτεί ένας πτυχιούχος, ώστε να είναι κάτοχος πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας τα εισηγείται άνθρωπος σχετικός με τις παιδαγωγικές σπουδές; Έχει διδάξει δηλαδή στη ζωή του Παιδαγωγική; Έχει, έστω, σπουδάσει σε παιδαγωγική σχολή; Δε νομίζω. Η παροιμιωδώς άστοχη και άσχετη σύνδεση σε ένα μάθημα της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με την Ψυχολογία "Παιδικής και Εφηβικής ηλικίας", της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης με την Ειδική Αγωγή, της Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας με τα "Εργαλεία" (άλλος νέος όρος) με την επεξήγηση "και χρήση ΤΠΕ", όπως και η χρήση των μη χρησιμοποιούμενων πλέον όρων Γενική και Ειδική Διδακτική, δείχνει ανθρώπους που δεν έχουν διδαχτεί ούτε ώρα Παιδαγωγικής ούτε σε σεμινάριο Σχολικού Συμβούλου σε σχολείο και δεν έχουν περάσει ούτε έξω από παιδαγωγικό πανεπιστήμιο.
Επιτέλους και η προχειρότητα έχει τα όριά της. Το μέχρι τώρα Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας που είχε φτιαχτεί από τους άλλους φαντάζει παιδαγωγικό ποστ ντοκ μπροστά σε αυτό το συνονθύλευμα άσχετων και ασαφών και αντιεπιστημονικών παραμέτρων.
Κρίμα. Χίλες φορές κρίμα. Πόση απογοήτευση θα πάρουμε πια εμείς που από παιδιά του Γυμνασίου έχουμε δώσει τη ζωή μας στην υπηρεσία της Αριστεράς και της Δημοκρατίας; Ας μην πάμε καλύτερα. Αλλά χειρότερα; Ας πάμε χειρότερα, αλλά να υπάρχει τέτοια αντιεπιστημονικότητα και σύγχυση;
Φωνάξτε κανέναν άνθρωπο που ξέρει από αυτά τα πράγματα να σας πει δυο λόγια σωστά, ρε παιδιά. Μας πήρε πια η κατηφόρα. Όλα στο πόδι;

ΧΡΗΣΤΟΣ Σ.
08 Οκτ 2017 18:57

Όλα στο πόδι.
Ακόμα ένα "βλέποντας και κάνοντας" .

Γιώργος
09 Οκτ 2017 18:54

Αν και επικρατεί ο παραλογισμός, η λογική σκέψη επιτάσσει αυτή η δομή (τμήμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή άλλη δομή) να ιδρυθεί σε ΑΕΙ που διαθέτουν παιδαγωγικά τμήματα. Αυτά είναι τα εξής:

- Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
- Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
- Πανεπιστήμιο Πατρών
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
- Πανεπιστήμιο Κρήτης
- Πανεπιστήμιο Αιγαίου
- Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι πτυχιούχοι ΑΕΙ θα καταθέτουν στο τμήμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του ΑΕΙ της επιλογής τους (για πτυχιούχους ΤΕΙ μόνο η ΑΣΠΑΙΤΕ) όλους τους τίτλους σποδών που διαθέτουν (πτυχία, μεταπτυχιακά διπλώματα ειδίκευσης, διδακτορικά διπλώματα) και το πιστοποιητικό παιδαγωγικής & διδακτικής επάρκειας (εφόσον διαθέτουν). Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις θα εκδίδεται από το τμήμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του ΑΕΙ πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής ικανότητας (ή όπως αλλιώς το ονομάσουν). Σε αντίθετη περίπτωση ο ενδιαφερόμενος θα παραπέμπεται σε επιτυχή ολοκλήρωση συμπληρωματικών μαθημάτων εντός του ΑΕΙ.

Σωστά κατάλαβα;

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science