Επανάληψη - Θεωρία

Ξεκίνησε από marianad, 29 Απρ 2009, 03:22:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

papaluk

Παράθεση από: marianad στις 29 Απρ 2009, 03:22:08 ΜΜ
Γειά :)!
Προσπάθησα να μαζέψω λίγο τα θεωριτικά κομμάτια του βιβλίου. Βασικά λείπουν τα κεφάλαια 5,6....ίσως αργότερα!
Ήθελα επίσης να σας ρωτήσω την άποψή σας για το στυλ της θεωρίας των πανελληνιών, και κάτι άλλο: το κεφάλαιο 13 υπάρχει περίπτωση να πέσει σε άσκηση με κώδικα; Γιατί δεν το έχουν και πολύ, οι δικοί μου τουλάχιστον! Σε κανένα Σωστό-Λάθος κάτι μπορεί να γίνει!
Αυτά! Οποιαδήποτε παρατήρηση καλοδεχούμενη ;)

Στο κεφάλαιο 13 στη θεωρία, γράφεις ότι false<true και ότι ισχύει το > και το < σε λογικούς, ενώ το σωστό είναι ότι ισχύει μόνο το = και το διάφορο (<>), άρα true=true  false=false και true<>false

έχεις κάνει πολύ καλή δουλεία..

marianad

Να σου πω την αλήθεια δεν το είχα προσέξει. :-[ Ίσως οδηγήθηκα αυθαίρετα σε αυτό το συμπέρασμα γιατί με βόλευε :)!  Πρώτον, είναι διατεταγμένοι (μία από τις σχέσεις <, >, = αληθεύει για κάθε ζεύγος τιμών) και απλά ήθελα να είμαι σίγουρη πως θα μάθουν ότι ord(false)=0 και ord(true)=1. Μου φαίνεται πιο εύκολο να το θυμούνται έτσι, και πιστεύω ότι πιο πιθανό είναι να τους ρωτήσουν κάτι τέτοιο σε Σ-Λ, παρά να ορίσουν τον τύπο boolean.

papaluk

Στην Pascal και στη ΓΛΩΣΣΑ ορίζεται μόνο ή ισότητα και η ανισότητα σε λογικούς. Το έχεις βάλει και σε ένα Σ/Λ σε διαγώνισμα..

Mariosxania

Να ρωτήσω αυτός ο ορισμός για τον ιεραρχικό προγραμματισμό είναι σωστός?
Ιεραρχικός προγραμματισμός είναι η τεχνική προγραμματισμού που ξεκινάει πολύ συνοπτικά πχ με το όνομα του προγράμματος και στα κατώτερα επίπεδο αναλύεται όλο και περισσότερο ώσπου να φτάσει σε σημείο που να περιέχει αρκετές λεπτομέρειες ώστε να μπορεί να κωδικοποιηθεί από γλώσσα προγραμματισμού.
Τι λέτε το έγραψα έτσι γιατί το βιβλίο τα λέει πολύ μπερδεμενα και δεν μπορούσα να το μάθω απο εκεί...

papaluk

ιεραρχική σχεδίαση ή από πάνω προς τα κάτω διαδικασία σχεδίασης είναι η τεχνική κατά την οποία με συνεχείς διαιρέσεις το αρχικό πρόβλημα διασπάται σε περισσότερα, αλλά απλούστερα προβλήματα. πχ σκέψου το πρόβλημα αγορά jet ski, μπορείς να το διασπάσεις σε επιμέρους προβλήματα 1. που θα βρω λεφτα, 2. απο που θα το αγοράσω, 3.τι μοντέλο θα αγοράσω. Δηλαδή κατά κάποιο τρόπο βρίσκεις τη δομή προβλήματος.
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τον τμηματικό προγραμματισμό λύνεις κάθε ένα από τα επιμέρους, άρα και το αρχικό πρόβλημα. Ο ορισμός που έχεις βασίζεται στο σχολικό, με το παράδειγμα που σου δίνω εξηγώ τον ορισμό της συνεχούς διαίρεσης για να το καταλάβεις καλύτερα..

VirusTech

Wraio..efxaristw ki egw gia tin ylh afth.