Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

Το υπουργείο διέρρευσε ένα σχέδιο για το νέο Λύκειο, στο οποίο η Πληροφορική δεν υπάρχει!!!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10850

κατ' αρχήν ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

pthomop


pthomop

Kαι εννοειται απο φετος θα ζητησω να ειμαι πραγματικα ΣΕΠΕΗΥ και οχι ο γραμματεας του εκαστοτε ασχετου διευθυντη. Ας βρουν αλλο κοροιδο να χρησιμοποιησουν αφου απο του χρονου θα ειμαι στην πρωτοβαθμια. >:D

Νίκος Αδαμόπουλος

Κύριε Κουνάδη αυτό το μάθαμε και από το: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3058.msg32514#msg32514

Αυτό που δεν ξέρουμε είναι από πότε υπάρχει αυτό το σχέδιο, αν οι διάφοροι επιστημονικοί και άλλοι φορείς μας ήξεραν από πριν κάτι σχετικό, αν έκαναν ενέργειες και ποιες ώστε να μην φτάσουμε εδώ, και αν πρόκειται να κάνουν τίποτα έστω και εκ των υστέρων...

Αλήθεια τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τις ρώτησε κανείς;

p-p

Από την στιγμή που είναι ακόμα προσχέδιο πρέπει να κινηθούν άμεσα οι ενώσεις πληροφορικής και κυρίως η ΕΠΥ και ΠΕΚΑΠ.

Είναι δυνατόν να μην υπάρχει καν σαν επιλογής, ενω υπάρχουν ενα σωρό άλλα...?

Τι να πώ....πρέπει να αντιδράσουμε...γιατί αν καθίσουμε και παρακολουθούμε τα τρένα να περνούν....το δημοτικό θα γίνει αναπόφεκτο...
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

petrosp13

#5
Πλάκα μας κάνουν
Έχει πολύ γέλιο το προσχέδιο
Είναι σαν να τους πιάσεις να τους ρωτήσεις:
-Πληροφορική δεν θα γίνεται στο Λύκειο;
-Πληροφορική; Α, ναι. Την ξεχάσαμε. Σόρρυ, δίκιο έχετε, δεν γίνεται η κυβέρνηση που ευαγγελίζεται τις νέες τεχνολογίες να μην μαθαίνει πληροφορική στα παιδιά. Άκυρο το σχέδιο. Θα διαρρεύσει εκ νέου άλλο σχέδιο
:D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

skoud

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 02 Οκτ 2010, 12:24:18 ΜΜ
Κύριε Κουνάδη αυτό το μάθαμε και από το: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3058.msg32514#msg32514

Αυτό που δεν ξέρουμε είναι από πότε υπάρχει αυτό το σχέδιο, αν οι διάφοροι επιστημονικοί και άλλοι φορείς μας ήξεραν από πριν κάτι σχετικό, αν έκαναν ενέργειες και ποιες ώστε να μην φτάσουμε εδώ, και αν πρόκειται να κάνουν τίποτα έστω και εκ των υστέρων...

Αλήθεια τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τις ρώτησε κανείς;

1ον το "κύριε" με σκοτώνει, άσε που μου θυμίζει τα χρόνια μου. Σταύρο με λένε..

2ον Το σχέδιο το είδα το πρωί σε ορισμένες εφημερίδες και στο ΑΒ, και συγγνώμη που δεν πρόσεξα ότι ήταν και σε άλλο θέμα, αλλά νομίζω ότι εδώ είναι καλύτερα γιατί είναι ένα θέμα που δεν πρέπει να αφορά μόνο όσους συναδέλφους είναι σε Λύκειο.

3ον Η πρώτη εντύπωση που έχω είναι ότι, κατά την προσφιλή τους τακτική, το διέρρευσαν από το υπουργείο για να μετρήσουν αντιδράσεις κλπ

4ον Δεν μας κάλεσαν ποτέ να εκφέρουμε γνώμη για οποιοδήποτε σχέδιό τους, αντίθετα εμείς έχουμε καταθέσει στην νέα (περσι) κυβέρνηση πριν καν συμπληρωθεί μήνας από τις εκλογές, τις γνωστές θέσεις του κλάδου (http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/protPEKAP.pdf)  τις οποίες, μας απάντησαν, ότι θα τις λάβουν υπόψη!

5ον Προφανώς και θα υπάρξει αντίδραση, δεν νομίζω τα τελευταία χρόνια να έχουμε ως ΠΕΚΑΠ αφήσει κάτι στην τύχη του. Πρέπει όμως αφ' ενός να μάθουμε τι ακριβώς συμβαίνει και αφ' ετέρου αυτή τη φορά να αντιδράσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΝΩΤΙΚΑ και ΕΝΙΑΙΑ ....
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Συγνώμη , αλλά το προσχέδιο δεν στέκει ιδιαίτερα..Αν πραγματικά ειναι αυτό που λένε

Όλοι οι κλάδοι σχεδούν μένουν ικανοποιημένοι, απλά οι πληροφορικάριοι εκτός!

Δεύτερον,δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά για τα μαθήματα ιστορία των ιδεών, ηθική, Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες... (αυτά τα κάνουν σε κάτι σχολές στη φιλοσοφορική και στην Πάντειο μόνο)

Που είναι το τεχνολογικό στοιχείο??

Ελπίζω να είναι απλά προσχέδιο...

Διαφορετικά, θα είμαστε διαχρονικά η μοναδική ειδικότητα, με τόσο κόσμο στην δευτεροβάθμια, τόσες ενώσεις, που βγήκε εκτός Λυκείου έτσι απλά

Πραγματικά περιμένω την απάντηση των ενώσεων μας, να δω τι θα κάνουν!

pgrontas

Παράθεση από: skoud στις 02 Οκτ 2010, 01:02:34 ΜΜ
3ον Η πρώτη εντύπωση που έχω είναι ότι, κατά την προσφιλή τους τακτική, το διέρρευσαν από το υπουργείο για να μετρήσουν αντιδράσεις κλπ
Συμφωνώ μαζί σας. Μήπως λοιπόν πρέπει να έχουμε μία άμεση δυναμική αντίδραση, ώστε να την μετρήσουν καλά;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Τα μαθήματα Πληροφορικής πρέπει και θα αυξηθούν σε όλες τις βαθμίδες
Θέλουν δεν θέλουν
Δεν νομίζω ότι υπάρχει γονιός που θα επιλέξει το παιδί του να διδάσκεται θέατρο και ιστορία των ιδεών αντί για πληροφορική
Η κατακραυγή θα είναι γενική, αρκεί να μετριαστούν οι συντεχνιακές αντιλήψεις

Το σχέδιο είναι τραγικό ακόμα και στην σκέψη
Ο νόμος Αρσένη ήταν αριστούργημα σε σχέση με αυτό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

chtzim

Το σχέδιο ήταν κοινό μυστικό τουλάχιστον από το καλοκαίρι και πολύ φοβάμαι πως μόνο τυχαίος δεν είναι ο αποκλεισμός της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο.

Δυστυχώς πάλι πιαστήκαμε στον ύπνο ως κλάδος. Μακάρι τουλάχιστον, όπως είπε και ο συνάδελφος πιο πάνω, αυτή τη φορά να αντιδράσουμε μαζικά και ενιαία γιατί όπως φαίνεται δεν μας υπολογίζει κανένας στο Υπουργείο.


Γιάννης Αναγνωστάκης

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100016_02/10/2010_417249

Κάπου στην μέση αναφέρει ότι η ένωση χημικών έχει ήδη οργανώσει ημερίδα

Εμείς που είμαστε? Τι κάνουμε ??

Γιάννης Αναγνωστάκης

http://www.ecd.uoa.gr/prosopikes_selides/dragona/dragona.htm

Διαβάστε το βιογραφικό της......

Έτσι εξηγούνται πολλά πράγματα


pthomop

Εδω και δυο χρονια φωναζω οτι η Πληροφορικη φευγει απο το Λυκειο αλλα κανεις δεν εδωσε σημασια. Το σχεδιο το υπουργειου ειναι τα παιδια να μαθαινουν χρηση υπολογιστων απο το δημοτικο και στο γυμνασιο να αποκτουν καποιο πιστοποιητικο γνωσεων(κατι σαν ECDL). Συνεπως οι πιστοποιημενοι μαθητες δεν θα εχουν αναγκη το μαθημα στο Λυκειο.
Κακα τα ψεμματα φταιμε εμεις που τοσα χρονια αφησαμε το μαθημα να ειναι επιλογης και δεν καναμε προσπαθειες να το κανουμε τουλαχιστον να υπολογιζεται ο βαθμος στον σχολικο μεσο ορο.
Οσο για την Δραγωνα, θα προτιμουσα τον γ.γ. του υπουργειου παιδειας της Τουρκιας να ηταν στη θεση της παρα αυτην.

Keep Growing

Έχω την εντύπωση ότι είμαι ήδη βάτραχος που σιγοβράζω στην κατσαρόλα, και ενώ θέλω να αντιδράσω έντονα για να σωθώ, είναι τόσο "γλυκό" το κάψιμο που παραιτούμαι από την προσπάθεια.
...απ' ότι φαίνεται μπαίνει σε εφαρμογή το σχέδιο της ψηφιακής οριζοντιοποίησής μας,
....

" αυτή τη φορά να αντιδράσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΝΩΤΙΚΑ και ΕΝΙΑΙΑ ...."

Χμμμ, ...χλωμό το βλέπω Σταύρο.

Το παραπάνω πρόβλημα, μάλλον ανήκει στην κατηγορία των προβλημάτων που αποδεδειγμένα δεν έχουν λύση, όπως για παράδειγμα ο τετραγωνισμός του κύκλου με κανόνα και διαβήτη.
....
Πόσοι είναι οι συνάδελφοι που είναι μέλη της ΠΕΚΑΠ και ποιος ο συνολικός αριθμός των συναδέλφων καθηγητών πληροφορικής;
Πόσοι από τους συναδέλφους ενδιαφέρονται να γίνουν μέλη της ΠΕΚΑΠ για να προστατέψουν και ενισχύσουν τον ίδιο τους τον κλάδο;
Ποιος είναι ο ρυθμός αύξησης των εγγραφών στην ΠΕΚΑΠ, από την στιγμή που άρχισε να γίνεται ξεκάθαρη η απαξίωση του εκπαιδευτικού μας ρόλου από την πολιτεία;

Οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα θα είναι αποστομωτικές.

Για να μη συνεχίσω και με ...κάποιες συντεχνιακές αντιλήψεις που είναι το καρκίνωμα του κλάδου μας(εννοώ του κλάδου των καθηγητών Πληροφορικής και μόνο και όχι των λοιπών επιστημονικών ενώσεων )...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).