Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα => Μετά το Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: psa_321 στις 11 Ιουλ 2007, 03:04:16 ΜΜ

Τίτλος: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: psa_321 στις 11 Ιουλ 2007, 03:04:16 ΜΜ
Γεια σας φιλοι,

Θα θελα να με συμβουλευσετε σχετικα με τα εξης τμηματα
- Ηλεκτρονικων Μηχανικων και Μηχανικων Υπολογιστων (Χανια)
- Ηλεκτρολογων Μηχανικων και Μηχανικων Υπολογιστων ΕΜΠ

Συγκεκριμενα, θα εκτιμουσα πολυ αν αναφερετε τις διαφορες μεταξυ αυτων των τμηματων και γενικοτερα του Ηλεκτρολογου και Ηλεκτρονικου.

Αναφερω οτι ενδιαφερομαι για τον Η/Υ υπολογιστη περισσοτερο, με την εννοια της κατασκευης Software (στυλ windows) και οχι τοσο hardware.Πχ πολυ θα γουσταρα να γινομουν ο επομενος Bill Gates :D.
Εχω μαθει οτι την καλυτερη δουλεια σε αυτον τον τομεα τον κανουν οι Ηλεκτρονικοι στην Κρητη, οπως επισης εχω ακουσει οτι ειναι καλυτερο τμημα απο το ΕΜΠ γιατι το ΕΜΠ ειναι καφενειο ενω στην Κρητη γινεται δουλεια (δικαιολογειται απο την απειρη βιβλιογραφια που βγαινει απο την Κρητη) και δευτερον οι διδασκοντες στην Κρητη ειναι κορυφαιοι!
Αν γνωριζετε κανενα site για περισσοτερες πληροφοριες let me know


Ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: evry στις 11 Ιουλ 2007, 05:12:32 ΜΜ

   Κοίτα αν εννοείς καφενείο μια από τις λίγες σχολές στην Ελλάδα από την οποία (δεδομένου ότι έχεις τελειώσει με άριστα) γίνεσαι δεκτός σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο στην Αμερική (MIT, STANFORD, BERKELEY) τότε τι να πω. Όσο για τους καθηγητές σίγουρα υπάρχουν και κακοί καθηγητές αλλά όταν έχεις έναν από τους σημαντικότερους επιστήμονες στον κόσμο στις βάσεις δεδομένων και επίσης το μεγαλύτερο όνομα στην θεωρία υπολογισμού στον κόσμο είναι απόφοιτος και πρώην καθηγητής της σχολής και το βιβλίο του είναι το βασικό σύγγραμα του μαθήματος σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου για ποιο καφενείο μιλάμε? Για το καφενείο με θαμώνες των 19000 μορίων?
     Ειλικρινά δεν συμπαθώ καθόλου τη συγκεκριμένη σχολή λόγω των υπερτιμημένων εργασιακών δικαιωμάτων που δίνει στους φοιτητές της και των υπερβολικών χρημάτων που διακινούνται από τα εργαστήρια εκεί (οι διδακτορικοί έχουν καταντήσει υπάλληλοι εταιρίας και όχι ερευνητές), και του ΤΕΕ.
    Όμως μην τρελαθούμε εντελώς, ας μάθουμε σε αυτή τη χώρα που ζούμε να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα. Πριν τις εξετάσεις όλοι θέλουν να μπουν στις καλύτερες σχολές, μετά όταν δουν ότι δεν τις "πιάνουν", "ανακαλύπτουν" ότι είναι καφενεία. Τι να πεις.
   Τώρα για τη σχολή της Κρήτης δεν ξέρω πολλά πράγματα, ο μόνος καλός καθηγητής που είχα ακουστά και ήταν εκεί (Κουμπαράκης) έφυγε και πήγε στο τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ.
    Πάντως αν το σκέφτεσαι για Κρήτη θα σου πρότεινα να κοιτάξεις τις αντιστοιχίες των τμήματων που δίνει κάθε χρόνο το υπουργείο για τις μεταγραφές. Εκεί θα ανακαλύψεις ότι οι ΗΜΜΥ της Κρήτης δεν ανήκουν στις ίδια κατηγορία με το ΕΜΠ άρα λογικά μήπως έχουν και διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα? Για ψάξτο λίγο.
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: psa_321 στις 11 Ιουλ 2007, 07:12:28 ΜΜ
το οτι εχει 19.000 μορια οφειλεται στο μηχανογραφικο.....

no more comment.
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: evry στις 11 Ιουλ 2007, 11:24:45 ΜΜ

  Τι θα πει οφείλεται στο μηχανογραφικό? Δεν τη δηλώνουν οι καλύτεροι φοιτητές ή κάνω λάθος? Επίσης αυτοί που πήραν μετάλλιο φέτος στην βαλκανιάδα πληροφορικής (μπορεί να ήταν και ολυμπιάδα δε θυμάμαι) γιατί τη δήλωσαν ως πρώτη επιλογή? Για να πίνουν καφέ?
   Επίσης αυτό που λες σχετικά με την έρευνα και τις δημοσιεύσεις που το έχεις δει? Μήπως το μπέρδεψες με το πανεπιστήμιο κρήτης που είναι στο Ηράκλειο εκεί που είναι και το ΙΤΕ (FORTH)?
     Επίσης επειδή καλό είναι οι ανακρίβειες να μη μένουν αναπάντητες σχετικά με αυτό που είπες για την έρευνα ρίξε μια ματιά στο παρακάτω link που έχει μια αντικειμενική αξιολόγηση όλων των ευρωπαικών πανεπιστημιών με κριτήριο τις δημοσιεύσεις σε συνέδρια και περιοδικά με κριτές

http://www.webometrics.info/top100_europe.asp?country=gr (http://www.webometrics.info/top100_europe.asp?country=gr)

  Έχω χρησιμοποιήσει φίλτρο ώστε να δείχνει μόνο τα ελληνικά. Λοιπόν το ΕΜΠ που είναι και πρώτο στην Ελλάδα βρίσκεται στη θέση 108 στην Ευρώπη και στη θέση 287 στον κόσμο, ενώ το πολυτεχνείο Κρήτης είναι στη θέση 1742 στον κόσμο!!!
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: fragile στις 12 Ιουλ 2007, 12:24:35 ΜΜ
Θα απαντήσω στον psa_321 με ένα γνωμικό χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας.  >:(

ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ  ::)   ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΕΜΑΣΤΑΡΙΑ    ;D

fragile    :P
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: evry στις 12 Ιουλ 2007, 01:39:19 ΜΜ
  Και μια και μιλάμε για το ΕΜΠ, κοιτάξτε αυτό το ενδιαφέρον άρθρο στο Αλφαβήτα

http://www.xkatsikas.gr/ejetaseis05/ejet20070708b.php (http://www.xkatsikas.gr/ejetaseis05/ejet20070708b.php)

  Τελικά η σχολή ΣΕΜΦΕ του ΕΜΠ τα κατάφερε. Θεωρούνται πλέον Μαθηματικοί και Φυσικοί. Και μάλιστα η απόφαση βγήκε ακριβώς με την έναρξη της υποβολής των μηχανογραφικών. Τι σύμπτωση ε? η μάλλον πολύ καλό timing.
   Η απορία μου είναι η εξής: Ξέρετε εσείς κανένα τμήμα στην Ελλάδα που τα εργασιακά του δικαιώματα να καθορίζονται από τις κατευθύνσεις που επιλέγει κάποιος μέσα στο τμήμα? Για παράδειγμα κάποιος που τελειώνει τους ΗΜΜΥ είναι και μηχανικός Η/Υ, και μηχανικός τηλεπικοινωνιών και ενεργειακός!! ανεξάρτητα τι επιλέγει (άρα και τι ξέρει).
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: aletsos στις 16 Ιουλ 2007, 07:07:56 ΠΜ
 Για προγραμματισμο το τμημα επιστημης υπολογιστων
ειναι το καλητερο κατα τη γνωμη μου στην Ελλαδα
Το επιπεδο μαθηματων ειναι πολυ υψηλο απο αποψη
δυσκολιας, επισης εχει την υποστιριξη του ιτε κατι που
δεν εχει κανενα αλλο πανεπιστημιο στην Ελλαδα
Εχω 3 φιλους που σπουδαζουν εκει περα και μου λενε οτι ειναι
ζορικα.Αν ομως θελεις να ασχολιθεις σοβαρα με προγραμματισμο
σου λεω κρητη δαγκωτο  ;)
Βεβαια και το ΕΜΠ εχει καποιο κυρος αλλα ασχολειται
περισσοτερο με hardware
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: psa_321 στις 18 Ιουλ 2007, 07:04:36 ΜΜ
ρε guys ποια ειναι η διαφορα μεταξυ ηλεκτρονικων και ηλεκτρολογικων?????
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: evry στις 18 Ιουλ 2007, 10:18:10 ΜΜ

  Στα ηλεκτρολογικά περιλαμβάνεται και ο τομέας της ενέργειας. Δηλαδή αυτοί που τελειώνουν τους Ηλεκτρονικούς δε μπορούν να δουλέψουν στη ΔΕΗ ή σε έργα σχετικά με ανανεώσιμες πηγές, φυσικό αέριο κλπ.
    Γενικά οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί είναι μια πολυσχολή, ότι ροή και να πάρεις (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες,πληροροφορική) έχεις τα επαγγελματικά δικαιώματα και των τριών (ελληνική πρωτοτυπία).
    Επίσης δεν ξέρω αν είστε ενήμεροι για τις τελευταίες εξελίξεις αλλά θέλουν να περάσουν ένα προεδρικό διάταγμα σύμφωνα με το οποίο όσοι είναι μηχανικοί (ηλεκτρολόγοι, πληροφορικής κλπ) θα μπορούν να είναι υπεύθυνοι έργων πληροφορικής ενώ όσοι προέρχονται από 4ετείς σχολές πληροφορικής (ΑΕΙ) θα είναι κάτι σαν βοηθοί τους. Σε αυτή τη χώρα μάλλον κυβερνά το ΤΕΕ.
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: Vangos στις 19 Ιουλ 2007, 08:12:53 ΜΜ
Όντως, evry, κυβερνά το ΤΕΕ...

Παραθέτω το προεδρικό διάταγμα για δείτε σε τι χώρα ζούμε...

Και δύο σχόλια επί τούτου (αν υπάρχουν ανακρίβειες, παρακαλώ διορθώστε με):

1. Η απόφαση πάρθηκε χωρίς να συμμετέχει κανένας εκπρόσωπος των ΑΕΙ στην επιτροπή. Γιάννης κερνά, Γιάννης πίνει.

2. Το διάταγμα λέει για πτυχιούχους "Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς". Δε λέει αν πρέπει να έχουν κατεύθυνση την Πληροφορική. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος έχει κατεύθυνση (ροή) ΑΣΧΕΤΗ με την Πληροφορική, έχει το δικαίωμα να επιβλέπει τον απόφοιτο Πληροφορικής ΑΕΙ και να υπογράφει τα πακέτα λογισμικού. Αυτό γίνεται επειδή το πτυχίο είναι ενιαίο. Έλα όμως που κάποιος που δεν έχει πάρει ροή Πληροφορικής έχει κάνει όλα κι όλα ΠΕΝΤΕ μαθήματα σχετικά σε όλες του τις σπουδές!!!!!

Ο άσχετος επιβλέπει τον σχετικό. Και για να μη δημιουργηθεί η εντύπωση ότι μισώ τα Πολυτεχνεία, να πω ότι είμαι φοιτητής στους Ηλεκτρολόγους ΕΜΠ. Απλά, αυτό που συμβαίνει αποτελεί εξόφθαλμη αδικία απέναντι στα ΑΕΙ και πρέπει να το πούμε.

Το διάταγμα:
ΠαράθεσηΚαθορισμός Επαγγελματικών Δικαιωμάτων Μηχανικών στα αντικείμενα
Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:
1.   Τις διατάξεις:
α)   Των άρθρων 50 παρ.3 και 6 παρ. 6 του Ν. 1268/1982 «Για τη δομή και λειτουργία των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων», (Α’87), όπως η τελευταία αυτή διάταξη τροποποιήθηκε με το άρθρο 48 παρ. 1 του Ν.1404/1983 «Δομή και λειτουργία των Ανωτάτων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, (Α’173), και αντικαταστάθηκε με το άρθρο 15 παρ 2α του Ν. 2640/1998, (Α’156).
β)   Του άρθρου 1 παρ. 21 και 22 του Ν. 2327/1995, (Α’156).
γ)   Του άρθρου 29α του Ν. 1558/1985, (Α’ 37), όπως αυτό προσετέθη με το άρθρο 27 του Ν. 2081/1992, (Α’154) και τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ 2α του Ν. 2469/1997, (Α’38).
δ)   Του άρθρου 15 παρ. 2 εδαφ. Θ του Ν. 2817/2000, (Α’78), «Εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές ανάγκες και άλλες διατάξεις».
2.   Της απόφασης του Πρωθυπουργού και της Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης ΔΙΔΚ/Φ. 1/2/22875/31.10.2001, «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης» (Β’1480)
3.   Την αριθμ. 1100383/1330/Α0006/31.10.2001 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Καθορισμός Αρμοδιοτήτων των Υφυπουργών Οικονομικών» (Β’1485),
4.   Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του διατάγματος αυτού, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Α.   Οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί, Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί, οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Τεχνολογίας Υπολογιστών, οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί και Μηχανικοί Υπολογιστών, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Η/Υ και Πληροφορικής, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και οι έχοντες Δίπλωμα ισότιμο και αντίστοιχο με αυτά, με βάση τις γενικές και τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, έχουν την ικανότητα να ασχοληθούν με ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως:
(α) Τη Διδασκαλία και την Έρευνα σε Θεωρητικό, Τεχνολογικό και Εφαρμοσμένο επίπεδο στους επιστημονικούς τομείς:
I.   των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών,
II.   των Τηλεπικοινωνιών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων,
III.   της Πληροφορικής και των Πληροφοριακών Συστημάτων και
IV.   των Συστημάτων (Αυτοματισμού, Επεξεργασίας Σημάτων, Επεξεργασίας Εικόνας κλπ. και εφαρμογών),
(β) Τη Μελέτη, τη Σχεδίαση, την Ανάλυση, την Κατασκευή, την Επίβλεψη Κατασκευής και Λειτουργίας, την Αξιολόγηση, τη Συντήρηση, τη Διενέργεια Πραγματογνωμοσύνης και την Πιστοποίηση Τήρησης Προτύπων στις Εγκαταστάσεις τους και στις πάσης Φύσεως Εφαρμογές τους στους επιστημονικούς τομείς:
I.   των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών,
II.   των Τηλεπικοινωνιών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων,
III.   της Πληροφορικής και των Πληροφοριακών Συστημάτων και 
IV.   των Συστημάτων (Αυτοματισμού, Επεξεργασίας Σημάτων, Επεξεργασίας Εικόνας κλπ. και εφαρμογών),
Β.   Οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί, Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί, οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Τεχνολογίας Υπολογιστών, οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί και Μηχανικοί Υπολογιστών, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Η/Υ και Πληροφορικής οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και οι έχοντες Δίπλωμα ισότιμο και αντίστοιχο με αυτά έχουν τη δυνατότητα απασχόλησης σε φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα όπου είναι απαραίτητες οι προαναφερθείσες επιστημονικές γνώσεις, και ενδεικτικά:
(α)  Σε Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.
(β)  Σε Δημόσια και Ιδιωτικά Ερευνητικά κέντρα.
(γ) Στη Μέση Εκπαίδευση και στην Τεχνική και Επαγγελματική Κατάρτιση, δημόσια και ιδιωτική, για να διδάξουν Θεωρητικά, Τεχνολογικά και Εφαρμοσμένα αντικείμενα, στους επιστημονικούς τομείς της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών και των εφαρμογών τους, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
(δ) Στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, όπου απαιτείται η Μελέτη, Σχεδίαση, Ανάλυση, Κατασκευή, Επίβλεψη Κατασκευής και Λειτουργίας, Αξιολόγηση και Συντήρηση, Τηλεπικοινωνιακών εγκαταστάσεων ή/και εγκαταστάσεων Πληροφορικής καθώς και για τη Διενέργεια Πραγματογνωμοσύνης και Πιστοποίησης τήρησης προτύπων σε συναφή αντικείμενα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
(ε) Ειδικότερα σε τμήματα Ερευνών και τμήματα Πληροφορικής, Μηχανογράφησης και Τεχνικών Υπηρεσιών Υπουργείων, δημοσίων οργανισμών, υπηρεσιών και επιχειρήσεων, παρόχους τηλεπικοινωνιών, σε τράπεζες, εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων και εταιρείες υψηλής τεχνολογίας, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.


ʼρθρο 2
Α.   Οι Πτυχιούχοι Τμημάτων Επιστήμης Υπολογιστών ή Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και οι ισότιμοι με αυτούς, με βάση τις γενικές και τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, έχουν την ικανότητα να ασχοληθούν με ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως:
(α) Τη Διδασκαλία και την Έρευνα σε Θεωρητικό επίπεδο στους επιστημονικούς τομείς:
I.   των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και
II.   της Πληροφορικής και των Πληροφοριακών Συστημάτων.
(β) Συμμετοχή υπό την ευθύνη του αρμοδίου μηχανικού στη Μελέτη, τη Σχεδίαση, την Ανάλυση, την Κατασκευή, την Επίβλεψη Κατασκευής και Λειτουργίας, την Αξιολόγηση, τη Συντήρηση, τη Διενέργεια Πραγματογνωμοσύνης και την Πιστοποίηση Τήρησης Προτύπων στις Εγκαταστάσεις τους και στις πάσης Φύσεως Εφαρμογές τους στους επιστημονικούς τομείς:
I.   των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και
II.   της Πληροφορικής και των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Β.   Οι Πτυχιούχοι Τμημάτων Επιστήμης Υπολογιστών ή Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και οι ισότιμοι με αυτούς έχουν τη δυνατότητα απασχόλησης σε φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα όπου είναι απαραίτητες οι προαναφερθείσες επιστημονικές γνώσεις, και ενδεικτικά:
(α)  Σε Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.
(β)  Σε Δημόσια και Ιδιωτικά Ερευνητικά κέντρα.
(γ) Στη Μέση Εκπαίδευση και στην Τεχνική και Επαγγελματική Κατάρτιση, δημόσια και ιδιωτική, για να διδάξουν θεωρητικά αντικείμενα στον επιστημονικό τομέα της Πληροφορικής, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
(δ) Στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, συμμετοχή υπό την ευθύνη του αρμοδίου μηχανικού όπου απαιτείται η Μελέτη, Σχεδίαση, Ανάλυση, Κατασκευή, Επίβλεψη Κατασκευής και Λειτουργίας, Αξιολόγηση και Συντήρηση, εγκαταστάσεων Πληροφορικής καθώς και για τη Διενέργεια Πραγματογνωμοσύνης και Πιστοποίησης τήρησης προτύπων σε συναφή αντικείμενα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
(ε) Ειδικότερα σε τμήματα Ερευνών και τμήματα Πληροφορικής, Μηχανογράφησης και Τεχνικών Υπηρεσιών Υπουργείων, δημοσίων οργανισμών, υπηρεσιών και επιχειρήσεων, παρόχους τηλεπικοινωνιών, σε τράπεζες, εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων και εταιρείες υψηλής τεχνολογίας, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.


ʼρθρο 3
Α.   Οι Πτυχιούχοι Τμημάτων Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών ή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και οι ισότιμοι με αυτούς, με βάση τις γενικές και τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, έχουν την ικανότητα να ασχοληθούν με ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως:
(α) Τη Διδασκαλία και την Έρευνα σε θεωρητικό επίπεδο στους επιστημονικούς τομείς:
I.   των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και
II.   των Τηλεπικοινωνιών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων
(β) Συμμετοχή υπό την ευθύνη του αρμοδίου μηχανικού στη Μελέτη, τη Σχεδίαση, την Ανάλυση, την Κατασκευή, την Επίβλεψη Κατασκευής και Λειτουργίας, την Αξιολόγηση, τη Συντήρηση, τη Διενέργεια Πραγματογνωμοσύνης και την Πιστοποίηση Τήρησης Προτύπων στις Εγκαταστάσεις τους και στις πάσης Φύσεως Εφαρμογές τους στους επιστημονικούς τομείς:
I.   των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και
II.   των Τηλεπικοινωνιών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων.
Β.   Οι Πτυχιούχοι Τμημάτων Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών ή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και οι ισότιμοι με αυτούς, με βάση τις γενικές και τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, έχουν τη δυνατότητα απασχόλησης σε φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα όπου είναι απαραίτητες οι προαναφερθείσες επιστημονικές γνώσεις, και ενδεικτικά:
(α)  Σε Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.
(β)  Σε Δημόσια και Ιδιωτικά Ερευνητικά κέντρα.
(γ) Στη Μέση Εκπαίδευση και στην Τεχνική και Επαγγελματική Κατάρτιση, δημόσια και ιδιωτική, για να διδάξουν θεωρητικά αντικείμενα, στον επιστημονικό τομέα των Τηλεπικοινωνιών, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
(δ) Στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, συμμετοχή υπό την ευθύνη του αρμοδίου μηχανικού όπου απαιτείται η Μελέτη, Σχεδίαση, Ανάλυση, Κατασκευή, Επίβλεψη Κατασκευής και Λειτουργίας, Αξιολόγηση και Συντήρηση, Τηλεπικοινωνιακών εγκαταστάσεων καθώς και για τη Διενέργεια Πραγματογνωμοσύνης και Πιστοποίησης τήρησης προτύπων σε συναφή αντικείμενα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
(ε) Ειδικότερα σε τμήματα Ερευνών και τμήματα Πληροφορικής, Μηχανογράφησης και Τεχνικών Υπηρεσιών Υπουργείων, δημοσίων οργανισμών, υπηρεσιών και επιχειρήσεων, παρόχους τηλεπικοινωνιών, σε τράπεζες, εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων και εταιρείες υψηλής τεχνολογίας, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.


ʼρθρο 4
Τροποποιούμενες Διατάξεις
Από την έναρξη ισχύος του παρόντος αντικαθήσταται η παρ. 2 του άρθρου 6 του ΠΔ 50/2001, ΦΕΚ Α’39/5.3.2001 όπως αντικαταστάθηκε στην παρ. 3 άρθρου μόνου του ΠΔ 347/2003, ΦΕΚ Α’315/31.12.2003 με τη διάταξη:
«  2. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η πλήρωση κενών θέσεων από υποψηφίους με τα προσόντα των άρθρων 1, 2 και 3 επιτρέπεται η κάλυψή τους με πτυχίο ή δίπλωμα συναφούς ειδικότητας που ορίζεται κάθε φορά με την προκήρυξη πλήρωσης κενών θέσεων, μετά από αίτημα του οικείου φορέα που εγκρίνεται από το ΑΣΕΠ.»

ʼρθρο 5
1.   Κάθε άλλο προηγούμενο διάταγμα που καθορίζει την επαγγελματική κατοχύρωση των διπλωματούχων των Τμημάτων που αναφέρονται στις παρ. Α των άρθρων 1, 2 και 3 διατηρείται σε ισχύ.
2.   Το παρόν ισχύει από την ημερομηνία δημοσίευσής του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
3.   Στον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης αναθέτουμε την δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος.

Αθήνα .......................................
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ   
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: evry στις 19 Ιουλ 2007, 10:20:02 ΜΜ
  Το πρώτο είναι αλήθεια, ισχύει, τελευταία στιγμή ενημέρωσαν κάποιους προέδρους ΑΕΙ.Ωστόσο νομίζω ότι το διάταγμα δεν έχει περάσει ακόμα έτσι δεν είναι?
    Πάντως έτσι και περάσει αυτό φαντάζεστε ποιο θα είναι το επόμενο. Να μπορούν να αναλάβουν τα έργα πληροφορικής όλοι οι μηχανικοί ανεξαρτήτως ειδικότητας. (Να βολευτούν και οι μεταλλειολόγοι, οι ναυπηγοί και οι χημικοί μηχανικοί που δε μπορούν να βρουν δουλειά ε?)

Πάνω σε αυτά (για όσους αντέχουν ακόμα Ιούλιο μήνα να διαβάζουν το thread) θέλω να αναφέρω τα εξής:
  1) Θα έχουν πρόβλημα όσοι είναι στο δημόσιο τομέα (όχι στην εκπαίδευση) στην εξέλιξή τους, δεν θα μπορούν να γίνουν διευθυντές πληροφορικής κλπ
  2) Από τον Σεπτέμβριο αναγνωρίζονται στην Ελλάδα τα πτυχία των ξένων κολλεγίων. Όταν λοιπόν ένας που τελειώνει ένα τέτοιο κολλέγιο στο electrical engineering ή computer engineering θα γράφεται στο ΤΕΕ και θα έχει περισσότερα δικαιώματα από έναν απόφοιτο ελληνικού ΑΕΙ πληροφορικής, φαντάζεστε τι θα γίνει

  Πάντως ακούγεται ότι αν περάσει αυτό το νομοσχέδιο πολλά ΑΕΙ πληροφορικής θα ξεκινήσουν τις διαδικασίες για να μετονομαστούν σε τμήματα μηχανικών και θα γίνουν 5ετείς σχολές. Θα γεμίσουμε μηχανικούς. Δεν υπάρχει πια χώρος για επιστήμονες :'(
Τίτλος: Απ: Επιλογη Σχολης!
Αποστολή από: Vangos στις 20 Ιουλ 2007, 12:03:56 ΜΜ
Όχι, δεν έχει ψηφιστεί ακόμη, αλλά υπάρχουν σχέδια για ψήφισή του στο θερινό τμήμα της Βουλής... Να δεις, πώς λέγεται αυτο;...