ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ για πληροφορική;

Ξεκίνησε από thomas111, 22 Απρ 2019, 03:58:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thomas111

Καλησπέρα στην κοινότητα,
Είμαι μαθητής Α' ΓΕΛ και θα ήθελα να σπουδάσω πληροφορική , θα μου προτείνατε να πάω σε ΕΠΑΛ ή να συνεχίσω σε ΓΕΛ;

Γενικά είμαι ένας μαθητής που προσέχει στην τάξη, διαβάζει και ενδιαφέρεται για τα μαθήματα και φυσικά για τη πληροφορική.

Γνωρίζετε κάποιο καλό ΕΠΑΛ στην Αττική για πληροφορική;

Μπορεί κάποιος από ΕΠΑΛ να περάσει σε σχολές της πληροφορικής; Ποιο είναι το επίπεδο των μαθητών;

Θα ήθελα πολύ να ακούσω όλες τις απόψεις σας περί του θέματος. :)

Σας ευχαριστώ πολύ.

mikezante

Hey thomas!

Παράθεση από: thomas111 στις 22 Απρ 2019, 03:58:40 ΜΜ
Είμαι μαθητής Α' ΓΕΛ και θα ήθελα να σπουδάσω πληροφορική , θα μου προτείνατε να πάω σε ΕΠΑΛ ή να συνεχίσω σε ΓΕΛ;

Εξαρτάται, στο ΓΕΛ δίνεις πανελλήνιες:
Μαθηματικά, Έκθεση, Φυσική, Χημεία
ή
Μαθηματικά, Έκθεση, ΑΕΠΠ, ΑΟΘ (εδώ να σημειώσουμε ότι δεν παρέχεται η σχολή ΗΜΜΥ των Πολυτεχνείων)

Στα ΕΠΑΛ:
Μαθηματικά (πολύ πιο light), Έκθεση, Δίκτυα, Προγραμματισμός σε Python*

*Μια από τις top γλώσσες αυτή τη στιγμή, σε σχεση με την Ψευδογλώσσα του ΓΕΛ που είναι μιξη PASCAL-BASIC τεχνολογίας '70s

Παράθεση από: thomas111 στις 22 Απρ 2019, 03:58:40 ΜΜ
Γνωρίζετε κάποιο καλό ΕΠΑΛ στην Αττική για πληροφορική;
Όλα καλά είναι, και στα περισσότερα πια υπάρχει τμήμα πληροφορικής

Παράθεση από: thomas111 στις 22 Απρ 2019, 03:58:40 ΜΜ
Μπορεί κάποιος από ΕΠΑΛ να περάσει σε σχολές της πληροφορικής;

Δες παρακάτω τις σχολές και τις περσινές βάσεις (όταν θα δίνεις εσυ, όλα τα τμήματα θα είναι ΑΕΙ, δηλαδή Πανεπιστήμια)
https://aeitei.gr/vaseis-epal.php?year=2018&tomeas=21&likio_type=ah

Παράθεση από: thomas111 στις 22 Απρ 2019, 03:58:40 ΜΜ
Ποιο είναι το επίπεδο των μαθητών;
Ότι είναι και στο ΓΕΛ. Θα δεις μαθητές του 20, αλλά και του -20
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

evry