Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Linux / PHP 7 *μαζί με* PHP 5.3 σε Ubuntu 12.04 / 32-bits
« Τελευταίο μήνυμα από falexakos στις Σήμερα στις 12:25:05 μμ »
O server της ΔΙ.Π.Ε. Καρδίτσας "τρέχει" Ubuntu 12.04 LTS / RAM 4GB / Pentium D CPU 2.80GHz x 2 / 32-bit. Έχουμε εγκαταστήσει την ΡΗΡ 5.3 και λειτουργεί και ως web server. Με ποιον τρόπο μπορούμε να εγκαταστήσουμε την ΡΗΡ7 παράλληλα με την 5.3 (μέχρι την ολοκληρωτική μετατροπή των scripts μας στην τελευταία έκδοση της ΡΗΡ) ; Ο server χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό και ως ftp server με πολλούς χρήστες. Μας ενδιαφέρει να ΜΗΝ χρειαστεί upgrade σε νεότερη διανομή του Ubuntu (π.χ. 16.04) γιατί όταν σε άλλον αντίστοιχο server είχε γίνει αναβάθμιση από το 12.04 σε 14.04 παλιότερα, δεν δούλευαν ρυθμίσεις Samba κ.α.

Ευχαριστώ,

Φ. Αλεξάκος
2
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Σίσυφος
« Τελευταίο μήνυμα από nekpap στις Σήμερα στις 12:20:44 μμ »
Αγαπητοί, συνάδελφοι,

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, ο Σίσυφος μπορεί να φτάσει μέχρι και την αίθουσα διδασκαλίας. Δημιουργεί απουσιολόγιο για την κάθε διδασκαλία μέσω του οποίου -με ιδιαίτερα εύκολο τρόπο- ο εκπαιδευτικός μπορεί α) να καταχωρίσει τις απουσίες β) να καταχωρίσει το περιεχόμενο της διδασκαλίας του στο βιβλίο ύλης γ) να επιβάλει συγκεκριμένες ποινές.
Η δυνατότητα αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη γιατί η πληροφορία καταχωρίζεται εν’ τη γενέσει της, από τον τον ίδιο τον εκπαιδευτικό και είναι άμεσα διαθέσιμη σε όλους (π.χ. τους γονείς, τη διεύθυνση του σχολείου, το υπεύθυνο καθηγητή κ.α.).
Απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση είναι η ύπαρξη υπολογιστή (ή φορητής συσκευής – κινητό τηλέφωνό ή τάμπλετ)  συνδεδεμένου στο δίκτυο όπου φιλοξενείται ο Σίσυφος. Είναι επίσης επιθυμητό η σύνδεση του εκπαιδευτικού να πραγματοποιείται γρήγορα και με ασφάλεια ώστε να μην αποσπάται από την τάξη του, να μην αφιερώνει πολύτιμο χρόνο και να μην ανησυχεί ότι ο κωδικός του θα διαρρεύσει στους μαθητές.
 
Στο ΕΠΑΛ Αγίου Νικολάου Κρήτης χρησιμοποιούμε τη δυνατότητα αυτή εδώ και αρκετά χρόνια, σε όσες αίθουσες διαθέτουν υπολογιστή (κυρίως στα εργαστήρια). Διαπιστώσαμε ότι θα είχε μεγάλη αξία αν μπορούσαμε να επεκτείνουμε την ηλεκτρονική καταχώριση σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας και για όλες τις διδασκαλίες.
Θα σας περιγράψω παρακάτω τον τρόπο που εργαστήκαμε -καθηγητές μαζί με μαθητές - ώστε αυτή τη στιγμή να βρισκόμαστε στη φάση της ολοκλήρωσης και της πιλοτικής λειτουργίας.

1) Τοποθετήθηκαν σε όλες τις αίθουσες μικρές ξύλινες επιφάνειες ικανές σε μέγεθος να φιλοξενήσουν μία οθόνη και ένα πληκτρολόγιο/ποντίκι. Εναλλακτικά οι οθόνες θα μπορούσαν να τοποθετηθούν και επιτοίχια.
2) Έγινε η καλωδίωση ώστε όλες οι αίθουσες να συνδεθούν ενσύρματα με το τοπικό δίκτυο του σχολείου. Εναλλακτικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ασύρματο δίκτυο, το αποφύγαμε όμως για λόγους ασφάλειας και απόδοσης.
3) Τοποθετήθηκαν σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας μια επίπεδη οθόνη με HDMI (100€) και ένας μίνι υπολογιστής RASPBERRY PI 3 MODEL B (πλήρες σετ < 80€)
4) Σε κάθε RASPBERRY τοποθετήθηκε ένας καρτάναγνώστης RFID (RC522 RFID Card Reader) (5€).
5) Έγιναν οι απαραίτητες προσαρμογές στο λειτουργικό σύστημα PIXEL ώστε να καλύπτει τις ανάγκες μας.
6) Αναπτύχθηκε λογισμικό σε Python για την αυτόματη σύνδεση του χρήστη στο Σίσυφο με RFID κάρτα ή μπερλόκ (Key Tag). Το λογισμικό μπορεί να συνεργαστεί με Mozilla Firefox ή Chromium. Προτιμήσαμε προς το παρόν το  Chromium το οποίο εκτελείται σε kiosk mode ώστε να αποκλείσουμε -άμεσα- άλλη χρήση του υπολογιστή από τους μαθητές. Αυτό δύναται να αναθεωρηθεί στο μέλλον.
7) Δόθηκε σε κάθε εκπαιδευτικό μία RFID κάρτα ή μπρελόκ στο οποίο εγγράφηκε (κρυπτογραφημένα) το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης στο Σίσυφο.
 
Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά εξοπλίσαμε, με πολύ μικρό κόστος, όλες τις αίθουσες διδασκαλίας με υπολογιστή ικανό να υποστηρίξει το Σίσυφο και δώσαμε στους καθηγητές τη δυνατότητα να συνδέονται γρήγορα και με ασφάλεια.

Επισημαίνω και πάλι ότι σε όλα τα στάδια του πρότζεκτ εργαστήκαμε μαζί με τους μαθητές. Ενεπλάκησαν άτομα με τελείως διαφορετικές δεξιότητες και είδαν τα παιδιά πως συνθέτεται και ολοκληρώνεται ένα έργο παραγωγής. Τμήματα του έργου αυτού παρουσιάστηκαν πέρυσι και φέτος στο Φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας.

Τα αποτελέσματα από την πιλοτική λειτουργία είναι άκρως ενθαρρυντικά. Πιστεύουμε ότι θα είμαστε σε θέση τη νέα σχολική χρονιά να ξεκινήσουμε με πλήρη ηλεκτρονική καταχώριση.

Δείτε τις επισυναπτόμενες φωτογραφίες και :

Μια αναλυτική παρουσίαση της κατασκευής που έγινε στο περσυνό φεστιβάλ https://drive.google.com/file/d/15xG-f_9jQyvrtpGelnmXOQtUabN6X-79/view?usp=sharing
(Η παρουσίαση αναφέρετε σε συνεργασία μόνο με Mozilla Firefox, μπορέσαμε όμως με την ίδια λογική και τον κατάλληλο webdriver που εκδόθηκε πρόσφατα για επεξεργαστές ARM, να αλληλεπιδράσουμε με Chromium το οποίο είναι γρηγορότερο και τίθεται σε Kiosk Mode)

Ένα βίντεο επίδειξης που παρουσιάστηκε επίσης στο περσινό φεστιβάλ
https://drive.google.com/file/d/0B4uaceROeFJ1M2ZuYzZVZlZUQkU/view?usp=sharing

Είμαι στη διάθεση σας για περισσότερες λεπτομέρειες που αφορούν τη κατασκευή και τον πηγαίο κώδικα.

Νεκτάριος

3
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΗΣ-ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Τελευταίο μήνυμα από ozorgnax στις Σήμερα στις 08:51:05 πμ »
Υποθέτω ότι είναι ο slice operator στις λίστες, π.χ. Α[1:5]
4
Τεχνική υποστήριξη / Απ: "Σκληρά" ψηφιακά πιστοποιητικά/υπογραφές
« Τελευταίο μήνυμα από falexakos στις Σήμερα στις 08:22:48 πμ »

Παράθεση
>> [...] γιατί δε χρησιμοποιείς τις ψηφιακές υπογραφές του ΠΣΔ που εκεί η διαδικασία είναι στρωμένη;

Χεεχ χε! Αυτό ακριβώς ρώτησα κι εγώ στον Δ/ντη Εκπαίδευσης εδώ και μου είπε ότι "στο Υπουργείο δέχονται μόνο τις σκληρές".  >:(
5
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΗΣ-ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Τελευταίο μήνυμα από bugman στις Σήμερα στις 02:09:18 πμ »
Τι είναι ο τελεστής διαμέρισης; (μήπως έχει άλλη ονομασία;)
6
Δεν έχω απάντηση στο ερώτημά σου, αλλά γιατί δε χρησιμοποιείς τις ψηφιακές υπογραφές του ΠΣΔ που εκεί η διαδικασία είναι στρωμένη;
7
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΗΣ-ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Τελευταίο μήνυμα από sb στις Χθες στις 10:13:10 μμ »
Ευχαριστώ! Έχετε απόλυτο δίκιο!
8
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΗΣ-ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 09:09:11 μμ »
Όχι δεν μπορεί να ζητηθεί, δεν χρειάζεται να το ξέρουν απέξω, δεν είναι εξεταστέα ύλη, μπορούν όμως να το χρησιμοποιήσουν ή να τους δοθεί και να τους ζητηθεί να τον εκτελέσουν.
Όσον αφορά τον τελεστή διαμέρισης το πρόβλημα ήταν ότι αφού είχε διδαχθεί στη Β κάποιοι καθηγητές τον χρησιμοποιούσαν στην Γ και κάποιοι όχι. Αυτό διαμόρφωνε μια αδικία μεταξύ των μαθητών γιατί κάποιες ασκήσεις λύνονται πολύ πιο εύκολα με τον slice operator. Οπότε μπήκε ώστε να μπορεί να διδαχθεί και να χρησιμοποιηθεί από όλους. Όλα αυτά φυσικά θα δούλευαν ωραία αν τα σωστά βιβλία ήταν στη θέση τους.
9
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΗΣ-ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Τελευταίο μήνυμα από sb στις Χθες στις 09:00:07 μμ »
Συμφωνώ σε ότι αφορά τον τελεστή διαμέρισης.

Σε ότι αφορά στη σειριακή αναζήτηση και στην ταξινόμηση με επιλογή μπορεί να υπάρχει θέμα στο οποίο να ζητηθεί από τους μαθητές να κάνουν σειριακή αναζήτηση ή να ταξινομήσουν με επιλογή; Εννοείται ότι συμφωνώ πως οι μαθητές πρέπει να το γνωρίζουν από τη Β τάξη αλλά μπορεί να πέσει θέμα ενώ η εξεταστέα ύλη αφορά στη δυαδική και bubble?
10
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΗΣ-ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 08:46:59 μμ »
Από τη στιγμή που οι μαθητές τα έχουν διδαχθεί δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν?
Δηλαδή στα μαθηματικά η τριγωνομετρία ή τα πολυώνυμα στη Γ είναι εκτός ύλης?

Προφανώς μπήκε στο βιβλίο της Γ ώστε να υπάρχει μια συνέπεια με το μάθημα της Β
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10