test δομές επανάληψης

Ξεκίνησε από Loukritia, 11 Νοε 2009, 04:42:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Loukritia

Υποβάλλω στο φόρουμ ένα τεστ που έκανα στις δομές επανάληψης , μετά από την διδασκαλία του παραγοντικού με την κλασική Για, όπως υποδεικνύεται στο βιβλίο καθηγητή. Θα χαρώ να ακούσω σχόλια και προβλέψεις και θα επανέλθω με τα αποτελέσματα της τάξης μου.
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

P.Tsiotakis

Άλκη βγάζει για αποθήκευση το αρχείο "index"

pgrontas

Εμένα μου κατέβασε κανονικά το pdf.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

maria.k.

Καλησπέρα!
Πολύ καλές οι ασκήσεις γιατί τα παιδιά νομίζω ότι μπερδεύονται όταν έχουν να συμπληρώσουν τα κενά σε μια άσκηση. Αρκεί βέβαια, να μην έχουν διδαχθεί παρόμοια άσκηση... Γιατί έχω συναντήσει πολλούς μαθητές που προσπαθούν να "θυμούνται" κι όχι να "σκέφτονται".
Καλή Επιτυχία

gthal

Μου αρέσει το σκεπτικό του υποερωτήματος 1a γιατί σχεδόν ποτέ δεν έχω δει μαθητή να εξετάζει την ορθότητα του αλγορίθμου του εκτελώντας τον με συγκεκριμένες τιμές.
χμμ... θα αρχίσω να βάζω κι εγώ τέτοιες "απαιτησούλες"   :)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Loukritia

Ευχαριστώ για τα σχόλια. Το τεστ εξέταζε σε μια άσκηση και τις 3 δομές επανάληψης και τα αποτελέσματα μου έδειξαν:
1. σχεδόν όλοι μπερδεύτηκαν στην μέχρις_ότου και έβαλαν την αντίθετη συνθήκη
1α. Όσοι το έκαναν αυτό "έτρεξαν" κανονικά τον αλγόριθμό τους για ν=3, ενώ έπρεπε να ξαναζητάει θετικό σύμφωνα με την δική τους λύση. Σκοπός του υποερωτήματος είναι οι ίδιοι να βρουν το λάθος στον αλγόριθμό τους.
2. Αρκετοί έγραψαν το παραγοντικό με τον συνηθισμένο τρόπο από 1 μέχρι Ν και όχι με την φθίνουσα πορεία που τους υποδείκνυε η 'Οσο. (είχαν μάθει το παραγοντικό απ' έξω;) Την επόμενη φορά θα βάλω και ένα εμφάνισε (κι ας μην κολλάει αλγοριθμικά)!!!
Φυσικά υπήρχαν αντιρρήσεις του στυλ " Γιατί δεν μας βάλατε να αναπτύξουμε εμείς αλγόριθμο;"
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz