απορία στην εντολή αλλιώς_αν

Ξεκίνησε από anthi, 23 Νοε 2004, 01:30:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

anthi

Στην σελίδα 172 του σχολικού βιβλίου λέει ότι ο έλεγχος περιττών συνθηκών είναι λάθος. έμένα ως μαθήτρια με βοηθάει να βάζω και τις επιπλέον συνθήκες. Είναι  όντως λάθος στις εξετάσεις  να αναπτύξω την αλλιώς_αν όπως είναι στο παράδειγμα της σελίδας 172; 'η όπως υποψιάζομαι είναι περιττός ο έλεγχος και γίνεταιπιο αργό το πρόγραμμα;
Ευχαριστώ

Laertis

Αγαπητή Ανθή,
το βιβλίο αναφέρει ότι η χρήση και ο έλεγχος επιπλέον συνθηκών είναι λάθος γιατί αυξάνει την πολυπλοκότητα του αλγορίθμου. Παρ'όλα αυτά ο αλγόριθμος λειτουργεί μια χαρά, άρα σωστά υποψιάζεσαι  ;)
Στις εξετάσεις αρκεί να γράψεις αλγόριθμο που λειτουργεί σωστά και συν τοις άλλοις το κεφάλαιο που αναφέρεται η πολυπλοκότητα αλγορίθμων (Κεφ.5) είναι εκτός ύλης, οπότε δε φαντάζομαι κανέναν καθηγητή πληροφορικής να περιμένει απο τους μαθητές να βελτιστοποιούν τους αλγορίθμους τους έχοντας υπ'όψιν την πολυπλοκότητα και την ταχύτητα εκτέλεσης.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία  :)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gpapargi

Ανθή

Τη συγκεκριμένη ερώτηση τη συζητήσαμε αρκετά στο προηγούμενο θέμα με τίτλο «ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ». Η κουβέντα ξεκίνησε αλλιώς αλλά στο πέμπτο μήνυμα έθεσα ακριβώς το θέμα που ρωτάς. Για λόγους πληρότητας θα έλεγα να δεις όλη την ανταλλαγή απόψεων από το πέμπτο μήνυμα κα μετά (και τη δεύτερη σελίδα). Πιθανόν κάποια πράγματα να μην σου είναι κατανοητά αφού η κουβέντα ήταν μεταξύ διδασκόντων και ξεφεύγει από τα πλαίσια του μαθήματος. Σε αυτή την περίπτωση αν θέλεις ζητάς διευκρινήσεις. Πάντως σίγουρα δεν κάνει κακό να ρίξεις μια ματιά.

Σε ότι αφορά τις εξετάσεις συμμερίζομαι τη γνώμη του Λαέρτη. Αν ο αλγόριθμος βγάζει σωστά αποτελέσματα δεν μπορεί να θεωρηθεί λάθος. Εκτός βέβαια αν είναι κάτι πολύ χοντρό όπως πχ το να πρέπει να τυπώσεις τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 20 και να το κάνεις με 20 εντολές της μορφής:
Εμφάνισε 1
Εμφάνισε 2

κλπ

Φιλικά

anthi

Σας ευχαριστώ για την απάντηση, μου δίνετε θάρρος και για άλλες απορίες.

gpapargi

Οι ερωτήσεις των μαθητών έχουν πιο μεγάλο ενδιαφέρον από αυτές που ανταλλάσονται μεταξύ των διδασκώντων γιατί μαθαίνουμε και εμείς από πρώτο χέρι τι δεν είναι κατανοητό και προσαρμόζουμε τη διδασκαλία ανάλογα.

Περιμένουμε κι άλλες απορίες για να ξεσκουριάσουμε και λίγο