Καλημέρα στο Στέκι! :)
Έχουμε καμία πληροφόρηση για το τι θα διδαξουμε τη φετινή χρονιά (βιβλίο και πρόγραμμα σπουδών);
Όπως είναι γνωστό στο Γενικό Λύκειο το νέο βιβλίο είναι αυτό:
http://www.iep.edu.gr/files/vivlia/EFARMOGES_PLIROFORIKIS.pdf
Στα ΕΠΑΛ θα χρησιμοποίησουμε το καινούριο βιβλίο (λογικό φαίνεται..);
Όσοι έχετε ξεκινήσει το μάθημα τι κάνετε στα παιδιά αυτες τις ημέρες;
Καλησπέρα
Και γώ είμαι φέτος στο ΕΠΑΛ και δεν ξέρω τι να κάνω.
Το βιβλίο δεν ξέρω αν προσφέρει εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιήθούν στο εργαστήριο. :o
Φρέσκιες οδηγίες για τα ΕΠΑΛ (που βγήκαν επιτέλους)
Συνοπτικά:
Νέο Βιβλίο, νέο πρόγραμμα σπουδών, ίδιο με το επιλογής ΓΕΛ.
-Ίδια ύλη με το ΓΕΛ για το 2ωρο μάθημα
-Όλο το βιβλίο για το 4ωρο μάθημα
δεύτερος εκπαιδευτικός πάνω από 15 μαθητές (διαβασα καλά; τώρα βέβαια που έχουν πάει όλοι πλεονάζοντες στην Πρωτοβάθμια)
εξετάσεις με 2 θέματα θεωρίας, 2 ασκήσεις
περισσότερα εδώ: http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/odhgies_mathimata_prosanatolismou_epal14_15.pdf
Παράθεση από: amichail στις 30 Οκτ 2014, 06:21:01 ΜΜ
Φρέσκιες οδηγίες για τα ΕΠΑΛ (που βγήκαν επιτέλους)
Συνοπτικά:
Νέο Βιβλίο, νέο πρόγραμμα σπουδών, ίδιο με το επιλογής ΓΕΛ.
-Ίδια ύλη με το ΓΕΛ για το 2ωρο μάθημα
-Όλο το βιβλίο για το 4ωρο μάθημα
δεύτερος εκπαιδευτικός πάνω από 15 μαθητές (διαβασα καλά; τώρα βέβαια που έχουν πάει όλοι πλεονάζοντες στην Πρωτοβάθμια)
εξετάσεις με 2 θέματα θεωρίας, 2 ασκήσεις
περισσότερα εδώ: http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/odhgies_mathimata_prosanatolismou_epal14_15.pdf
Είναι δύσκολο να βάλουν πλοηγήσιμο πίνακα περιεχομένων σε ένα pdf ; :-)
Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί είναι 2-ωρο το μάθημα στον Τεχνολογικό κύκλο της Α' τάξης, ενώ είναι 4-ωρο στον Οικονομίας & Διοίκησης;
Είμαι σίγουρη ότι το 4ωρο έχει λιγότερο να κάνει με την Πληροφορική και περισσότερο με το ότι δεν μπορούσαν να βάλουν κι άλλες ώρες οικονομικών μαθημάτων στα ειδικότητας - πόσο πια να αντέξουν οι μαθητές;
Συνάδελφοι έφτιαξα ένα φύλλο εργασίας για τα πνευματικά δικαιώματα.
https://owner.io/public.php?service=files&t=9501d279ee5d13ef4b5de670b04fff89
Σκοπός είναι να χρησιμοποιηθεί πριν ή κατά τη διάρκεια του μαθήματος αν το μάθημα γίνει εκτός εργαστηρίου προκειμένου να υπάρχει ερέθισμα για προβληματισμό και συζήτηση .
Σίγουρα επιδέχεται βελτιώσεων και διορθώσεων , πχ είναι λίγο θολό στα παιδιά το πως πχ ένας τηλεφωνικός κατάλογος μπορεί να είναι πρωτότυπο ή όχι πνευματικό δημιουργημα.