Κεφαλαία ή Πεζά?

Ξεκίνησε από taroun, 06 Μαΐου 2007, 08:40:58 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

taroun

Καλησπέρα σε όλους...
είμαι μαθητής της Γ Λυκείου και έχω μπερδευτεί λιγάκι για το αν κατά τη συγγραφή προγραμμάτων και υποπρογραμμάτων οι λέξεις ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ, ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ κτλ πρέπει υποχρεωτικά να γράφονται με κεφαλαία?

Ευχαριστω

Laertis

Καλημέρα,

Όχι δεν είναι υποχρεωτικό να γράφεις με κεφαλαία γράμματα. Το βιβλίο ακολουθεί αυτό τον τρόπο για να διαχωρίσει τους αλγορίθμους (κωδικοποίηση) από τη ΓΛΩΣΣΑ αλλά πουθενά δεν αναφέρεται ότι είναι case sensitive η ΓΛΩΣΣΑ. Στην πράξη πολλές γλώσσες δεν είναι case sensitive (δηλ. δεν διαχωρίζουν τα μικρά απο τα κεφαλαία) οπότε όπως και να γράψει κανείς δεν υπάρχει πρόβλημα. Εξ ' άλλου η λύση δίνεται πάντα στο χαρτί και μας ενδιαφέρει οι εντολές και η λογική που χρησιμοποιείται για τη λύση των ασκήσεων.
Υπάρχουν τόσα και τόσα πράγματα που μπορούν να εξεταστούν και να βαθμολογηθούν σε αυτό το μάθημα αλλά πίστεψέ με , δε νομίζω ότι υπάρχουν συνάδελφοι που θα κόψουν βαθμούς αν γράφεις τις εντολές με μικρά ή κεφαλαία. Είναι ελάσσονος σημασίας. ;)

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

petrosp13

Εγώ, πάλι, συνιστώ όλες οι δεσμευμένες λέξεις σε πρόγραμμα και υποπρογράμματα να είναι με κεφαλαία, όπως προτείνει και το βιβλίο στην σελίδα 147
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alkisg

Επίσης το βιβλίο προτείνει τα ονόματα των μεταβλητών να αρχίζουν με κεφαλαίο, αν και δεν το ακολουθεί κατά γράμμα.
Είναι λίγο σπαστικό να γράφουμε
ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
  ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
     A[I, J] <- Τ_Ρ(I+J)
λες και κόλλησε το CapsLock... Αν δεν υπάρχουν και πεζά που και που, έστω στις μεταβλητές, δεν είναι ευκολοδιάβαστος ο κώδικας...

Laertis

Καλή η σύσταση petrosp_13, δε διαφωνούμε, αλλά είναι υποχρεωτικό ; Αυτή είναι η ερώτηση...
Αν δηλαδή είναι γραμμένες οι δεσμευμένες λέξεις με μικρά είναι λάθος ;

Στη σελίδα 147 επίσης το βιβλίο αναφέρει οτι