ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ 2007

Ξεκίνησε από arisbasil, 04 Ιουλ 2007, 11:50:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Παράθεση από: nplatis στις 10 Ιουλ 2007, 09:44:12 ΜΜ
Και το λέω αυτό γιατί στην πολύ βιαστική πρώτη ανάγνωση του θέματος, χτύπησε και σε μένα το ίδιο αντανακλαστικό! Σκέφτηκα δηλαδή ότι ζητάει τον τρίτο κατά σειρά απόδοσης μήνα, επομένως ταξινόμηση κ.λπ. κ.λπ. Και πάλι, δεν νομίζω ότι αντικείμενο της εξέτασης είναι η αποκρυπτογράφηση στρυφνών εκφωνήσεων :-)

Το να μην καταλαβαίνουμε αντανακλαστικά ακόμα και εμείς μια εκφώνηση είναι κάτι που το θεωρώ θετικό. Είναι καλό το να πρέπει να σκεφτείς και να ασχοληθείς με την εκφώνηση για να την καταλάβεις. Διαφορετικά το θέμα θα ήταν τυποποιημένο.

Το συγκεκριμένο ελέγχει την κατανόηση της εκφώνησης (του προβλήματος) από το μαθητή. Ελέγχει επίσης την αναλυτική του ικανότητα αφού πρέπει να καταστρώσεις πλάνο για να δεις πως θα βγάλεις την πληροφορία από τα δεδομένα σου.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι είναι το δύσκολο θέμα για το μαθητή που θα ξεχωρίσει. Είναι αναμενόμενο να είναι απαιτητικό.

Τέλος να θέσω ένα ερώτημα: Πως αλλιώς θα μπορούσε να διατυπωθεί εναλλακτικά το ερώτημα έτσι ώστε να οδηγεί στη συγκεκριμένη επεξεργασία των δομών; Η εναλλακτική διατύπωση θα πρέπει να είναι σε μια μόνο πρόταση χωρίς να υποδεικνύει τα ενδιάμεσα βήματα. Διαφορετικά θα έδινε το πρόβλημα αναλυμένο και δεν θα έλεγχε την αναλυτική ικανότητα από το μαθητή.

nplatis

Παράθεση από: gpapargi στις 11 Ιουλ 2007, 02:00:13 ΜΜ
Τέλος να θέσω ένα ερώτημα: Πως αλλιώς θα μπορούσε να διατυπωθεί εναλλακτικά το ερώτημα έτσι ώστε να οδηγεί στη συγκεκριμένη επεξεργασία των δομών; Η εναλλακτική διατύπωση θα πρέπει να είναι σε μια μόνο πρόταση χωρίς να υποδεικνύει τα ενδιάμεσα βήματα. Διαφορετικά θα έδινε το πρόβλημα αναλυμένο και δεν θα έλεγχε την αναλυτική ικανότητα από το μαθητή.

Ίσως αρκούσε το εξής (η διαφοροποίηση είναι με μαύρα γράμματα):
να εμφανίζει τον τρίτο (κατά ημερολογιακή σειρά) από τους μήνες του έτους που έχουν ο καθένας μέσο όρο ημερήσιας παραγωγής μέχρι και δέκα ποσοστιαίες μονάδες πάνω ή κάτω από τον ετήσιο μέσο όρο.

Διαφορετικά θα μπορούσε να δοθεί ένα παράδειγμα, κάτι όμως που είναι εντελώς έξω από τις συνήθειες των θεμάτων.