Συλλογή υπογραφών για κείμενο με 13 ερωτήσεις-απαντήσεις

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 01 Σεπ 2013, 04:23:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Επειδή κάποια από τα γνωστά sites μας ζητάνε πιο συγκεκριμένες υπογραφές, όποιος συμφωνεί με το περιεχόμενο του κειμένου και θέλει να το υπογράψει, παρακαλώ να συμπληρώσει το όνομα του κάτω από το post αυτό!

http://savegreekinformatics.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html

P.Tsiotakis

Παναγιώτης Τσιωτάκης

Σταύρος Κουνάδης (το έχει δηλώσει παλιότερα)

odysseas

#2
Γιώργος Μπουκέας
Βασίλης Βασιλάκης
Γιάννης Συρρής
Δημήτρης Αντωνόγλου
Γιώργος Χατζηνικολάκης

bagelis


Γιάννης Αναγνωστάκης

Όποιος υπογράφει στο facebook να μην υπογράφει και εδώ (και το ανάποδο βέβαια...)

vistrian

VR in Computing

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

lkt


petrosp13

δεν πειράζει γιάννη, θα τα ελέγξω εγώ τα ονόματα μετά. Κινητοποιείστε κόσμο. Να μην θυμηθούν να υπογράψουν μια βδομάδα μετά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Katsadouros_Dhm


meteo_xampos


apom


pthomop


pgiannitsios

Παντελής Γιαννίτσιος

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

cets89

As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος
Σίμος Κεδίκογλου
Αλέξανδρος Λάσκαρης
Γιάννης Αναγνωστάκης


:D
Mόνο το τελευταίο βέβαια ισχύει...

8omas


Σπύρος Δουκάκης


badim



dtzimas


andreas_p


balatsa

Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης


petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


Vasilis Sp.



Ανδρέας Φαρμακόρης

Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

sstergou



ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Γιάννης Αναγνωστάκης


amits




michaeljohn


lxart


Σπύρος Δουκάκης

Να προτέψουμε τους σχολικούς συμβούλους, την ΠΕΚΑΠ, την ΕΠΥ, την ΕΠΕ, τα ιδρύματα να το στείλουν στις λίστες που έχουν στη διάθεσή τους.

Ο αγώνας είναι κρίσιμος και αν φτάσουμε σε μεγάλο αριθμό υπογραφών... κάτι θα γίνει.

Αν η ΠΕΚΑΠ δεν το στείλει σε όλα τα μέλη της, δεν θα έχει συνεισφέρει στον αγώνα.
Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες ενώσεις μας, αλλά και για όλους μας!!!!

petrosp13

83 υπογραφές έχω μόνο Σπύρο και δεν νομίζω ότι η ΠΕΚΑΠ θα βοηθήσει, όπως δεν βοήθησε και σε άλλες προσπάθειες που κάναμε
Μακάρι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Ντόγκας Νικόλαος
Ζήσης Αθανάσιος
Καρατώλος Γιώργος
Γουγάς Βασίλειος

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

thrace

Τσαγκαλίδης Χρήστος
Παπαδοπούλου Πολυξένη
Τάσση Παρασκευή
Ράπτη Μαργαρίτα

dski


Jimbo

Δημήτρης Μπούζιος
ΓΕΛ Άστρους

cets89

Προσωπικά δεν με εκπλήσσουν οι επιδόσεις της ΠΕΚΑΠ. Είναι δυστυχώς μια τυπική εκπρόσωπος ενός καιροσκοπικού και ανίκανου συνδικαλισμού παλαιάς κοπής. Όλοι όσοι περάσαμε αυτό το καλοκαίρι αγωνιζόμενοι, ο καθένας με τον τρόπο του, για την απόδειξη του αυτονόητου, έχουμε αισθανθεί βαθιά μέσα μας μια πικρία και απογοήτευση, αλλά ταυτόχρονα έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η πραγματική ΠΕΚΑΠ είμαστε ΕΜΕΙΣ.
Συνεχίζουμε με μεγαλύτερη ένταση τον αγώνα μας.
Πυκνώνουμε και συντονίζουμε τις δράσεις μας με έξυπνες και αποτελεσματικές κινήσεις για την επικράτηση του αυτονόητου.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ (και ιδιαίτερα της Δευτεροβάθμιας) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

gugusiss


ikariofil


Νίκος Αδαμόπουλος


xara_pap


vpelekanaki


ssimaiof

Σταύρος Σημαιοφορίδης

MATRIX


Ακριβή


Αποστολάτος Άκης


kikilymp



gioufkas


anatheodor

Θεοδωρόπουλος Αναστάσιος
Σταυροπούλου Δήμητρα

lp

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr



petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


athinodor


greco


Eri





billdnet

Τυρεκίδης Κωνσταντίνος
Κόκκαλης Βασίλειος
Ηλιάδου Κυριακή
Χαντζαρίδου Κυριακή

vovos

#74
Βοβός Ανέστης

vovos


vovos

Χρειάζεται πιστεύω μια καλύτερη διατύπωση στο 12 εκεί που αναφέρει:
ΠαράθεσηΠΡΟΤΑΣΗ: Η αλλαγή είναι απλή και εύκολα εφικτή. Καταργείται το μάθημα Πληροφορικής Γενικής Παιδείας 2 ωρών και μετατρέπεται σε μάθημα Κατεύθυνσης 6 ωρών. Το σύνολο ωρών παραμένει το ίδιο.

Παρότι για εμάς που ξέρουμε το θέμα καλά είναι ξεκάθαρο τι εννοείται εδώ και διευκρινίζεται ακόμα καλύτερα και παρακάτω για κάποιον άσχετο (π.χ. υπουργός) θα φανεί περίεργο πως με κατάργηση 2 ωρών δημιουργείται χώρος για 6 ώρες κατεύθυνσης και οι ώρες μένουν το ίδιο. Μάλιστα αν καταλαβαίνω καλά οι ώρες τελικά ΔΕΝ παραμένουν οι ίδιες αφού θα μειωθούν κιόλας κατά δύο ώρες γενικής παιδείας. Ίσως μια καλύτερη διατύπωση να ήταν:
ΠαράθεσηΠΡΟΤΑΣΗ: Η αλλαγή είναι απλή και εύκολα εφικτή. Καταργείται το μάθημα Πληροφορικής Γενικής Παιδείας 2 ωρών και μετατρέπεται σε μάθημα Κατεύθυνσης 6 ωρών το οποίο θα διδάσκεται παράλληλα με την Χημεία και τις υπόλοιπες κατευθύνσεις. Με αυτό τον τρόπο ελευθερώνονται και δύο ώρες γενικής παιδείας.

Ίσως να ήταν καλό μάλιστα να μην ζητάμε να αφαιρεθεί το μάθημα γενικής παιδείας (που θα είναι προς όφελος και όλων των μαθητών ανεξάρτητα από την μετέπειτα πορεία τους) και απλά να ζητάμε την προσθήκη του μαθήματος κατεύθυνσης (το οποίο θα εξειδικεύει το αντικείμενο).

Νίκος Αδαμόπουλος


tfat


dg69

Γιακοβής Δημήτρης (Διάθεση ΠΥΣΔΕ Λάρισας)
Δουφέκα Εφη (Γυμνάσιο Γιάννουλης, Λάρισα


kadafi

Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)



gpapargi


Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος


polyan



vovos


MANOS60


georgw


mariachriss


petrosp13

197 ονόματα έχουμε φτάσει συνάδελφε Χημικέ
Μπορείς να ενημερώσεις τα δικά σας φόρουμ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

grdereken


agathos


Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

jimmy




jsari

Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης


Obelix


Νίκος Αδαμόπουλος


ioafat


giannaeva


seven7785k


brintzi

Πρίντζιου Μαρία
Καθηγήτρια Πληροφορικής

vchat


jgalano


G.S.

Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

fan


vasopap

Παράθεση από: janag79 στις 01 Σεπ 2013, 04:23:31 ΜΜ
Επειδή κάποια από τα γνωστά sites μας ζητάνε πιο συγκεκριμένες υπογραφές, όποιος συμφωνεί με το περιεχόμενο του κειμένου και θέλει να το υπογράψει, παρακαλώ να συμπληρώσει το όνομα του κάτω από το post αυτό!

http://savegreekinformatics.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html
Παπαβασιλείου Βασιλική ΠΕ19

Νίκος Αδαμόπουλος


gkatsion

ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Crazy_Waters



asteriosk



Λαμπράκης Μανώλης


pathan

Αθανασόπουλος Παντελής  
Εκπαιδευτικός - Πληροφορικός ΠΕ 19

geoAlex

Γιώργος Αλεξίου


panastros


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: panastros στις 11 Σεπ 2013, 11:47:52 ΠΜ
Χασαπογιάννης Παναγιώτης ΠΕ19

Παρακαλώ τους διαχειριστές να σβήσουν αυτό το thread ή τέλος πάντων να σταματήσει η δημοσίευση..Η επιστολή έχει δημοσιευτεί από την 1η Σεπτεμβρίου...