ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Ξεκίνησε από evry, 04 Φεβ 2009, 06:28:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry


  Αλήθεια πως σας φάνηκαν, τα θέματα του ΑΣΕΠ? Έδωσε κανείς? Μου φαίνεται ότι μπήκαν τα καλύτερα θέματα που έχουν μπει ως τώρα αν και θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο δύσκολα στο θεωρητικό κομμάτι περί αλγορίθμων
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Εμένα τα θέματα μου προκάλεσαν ανάμεικτα συναισθήματα. Από πλευράς προσανατολισμού και δυσκολίας μου άρεσαν (χωρίς όμως να πιστεύω ότι τέτοια θέματα μπορούν να ξεχωρίσουν τους καλύτερους).
Το πρόβλημα όμως είναι το εξής: Υπάρχει περίπτωση στην ζωή μας να μιλήσουμε ποτέ σε παιδιά β/θμιας για πεπερασμένα αυτόματα και για το πρόβλημα του τερματισμού κτλ (ούτε για λ-λογισμό βλ. ένα απίθανο θέμα του 2005).
Νομίζω πως όχι.
Άρα κάποια τουλάχιστον από τα θέματα ήταν εκτός τόπου και χρόνου.
Αυτό φαίνεται και με μια σύγκριση με τα θέματα των μαθηματικών. Πολύ δύσκολα (κατά την εκτίμηση ενός συναδέλφου μαθηματικού με τον οποίον τα συζητάγαμε) αλλά η συντριπτική πλειοψηφία αφορούσε την ύλη της δευτεροβάθμιας.
Νομίζω ότι έχουμε ακόμα δρόμο.

ΥΓ: Ας μην σχολιάσουμε βέβαια τι θα απαντούσαν σε αυτά τα θέματα οι διάφοροι απίθανοι μαθηματικοφυσικοχημικοκοινωνιολόγοι*.* που υπηρετούν ήδη στην δευτεροβάθμια.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

p-p

Τα θέματα του ΑΣΕΠ ήταν απρόσμενα καλά...Προτείνω η ίδια επιτροπή να αναλάβει και τις πανελλήνιες... :)

Όσο αναφορά το θέμα που τίθεται απο πολούς, εάν θα διδάξεις ποτέ σε τέτοιο επίπεδο πληροφορική στο σχολείο η άποψη μου είναι η εξής...

Όσο αναφορά την διδακτική της πληροφορικής το σωστό είναι να μπαίνουν θέματα απο την ύλη του σχολικού βιβλίου(όπως και μπήκανε), διότι πράγματι δεν θα διδάξεις ποτέ το πρόβλημα του τερματισμού, ούτε θα μπείς σε μεγάλο βάθος στην θεωρία αλγορίθμων...Εξετάζεσαι στην διδασκαλία Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης...

Όσο αναφορά όμως το Γνωστικό, δεν δίνουμε πανελλήνιες για να μπούμε στο πανεπιστήμιο, έτσι ώστε να εξεταζόμαστε στην σχολική ύλη και μικρές προεκτάσεις της. Εκεί γίνεται εξέταση στο Γνωστικό Αντικείμενο, δηλαδή ποιός κατέχει καλύτερα το Γνωστικό Αντικείμενο της Πληροφορικής χωρίς κανένα περιορισμό.

p-p
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan