Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

ποσο διαφορετικα θα ηταν αραγε τα πραγματα αν αντι να στραβωνομαστε μπροστα σε μια οθονη για καθε χαζομαρα που σκαρφιζονται στα υπουργεια και στα γραφεια (ακομα και τωρα καταγραφουμε απουσιες για τη νεα γριπη... ημαρτον δλδ).
ποσο διαφορετικα θα ηταν αντι να εισαι μια ωρα ή δυο στο γραφειο για τετοιες χαζομαρες να εισαι στο γραφειο καθηγητων και να συνεργαζεσαι ουσιαστικα με εναν συναδελφο... γιατι εγω ετσι την καταλαβαινω τη διαθεματικοτητα... δεν γενιεται στην ταξη αλλα στο γραφειο καθηγητων και εφαρμοζεται στην ταξη.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Keep Growing

ΝΑ 2 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΝ.


http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4575669

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank20_5_10_1001.php
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

ΝΑ ΚΑΙ Ο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ...

http://www.alfavita.gr/typos/t20_5_10_1615.php
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Stefania

Απεργία σήμερα (φοβερό το μπλοκ των εκπαιδευτικών με πολύ παλμό, ταμπούρλα και τύμπανα) , οπότε ευκαιρία να γράψω ένα δυο πραγματάκια.  ::)

Παράθεση από: evry στις 17 Μαΐου 2010, 12:18:34 ΜΜ
εγώ απλά είπα ότι ο μαθητής πρέπει να είναι το κέντρο του σχολείου, αυτό το λένε όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες και όχι φυσικά η Διαμαντοπούλου
Μάλλον εσύ μιλάς σαν την Διαμαντοπούλου. Να το προσέξεις αυτό
δεν υποτιμώ κανέναν, αλλά εσύ υποτιμάς τους δασκάλους; Τελικά τόσο άσχετοι είναι? και στο κάτω κάτω τι γνώσεις είναι αυτές που χρειάζονται που τις κατέχουμε μόνο εμείς οι πανεπιστήμονες?

Δεν σε καταλαβαίνω. Επαναλαμβάνω, τι θεωρείς εσύ πληροφορική; Γιατί ένας δάσκαλος να γνωρίζει να διδάξει πληροφορική; Και γιατί να μην διδάξει και γυμναστική. Αγγλικά. Γαλλικά. Χορό. Μουσική. Θέατρο. Δηλαδή μόνο ο πληροφορικός να φύγει από τα δημοτικά; Όλοι οι άλλοι να μείνουν;

Παράθεση από: evry στις 17 Μαΐου 2010, 12:18:34 ΜΜ
και ποιος μίλησε για word και excel. Η ιδέα είναι  ότι θα διδάσκουν τα υπόλοιπα μαθήματα με τη χρήση ΝΤ. π.χ. τη Γεωγραφία με το GoogleEarth.

Google earth ε; Γιατί όχι; Στείλε τις προτάσεις σου στη ΔΟΕ. Μπορεί και να έχεις και δίκιο. Αχ θεέ μου τι άλλο θα διαβάσω.  :o

Παράθεση από: evry στις 17 Μαΐου 2010, 12:18:34 ΜΜ
άρα λοιπόν το πρόβλημά σου δεν είναι οι επιστημονικές γνώσεις αλλά οι τεχνικές γνώσεις, οκ κάθε σχολείο θα μπορούσε να έχει μια θέση τεχνικού υπολογιστών. Νομίζω θα έλυνε όλα τα προβλήματα.

Τώρα μου κάνεις πλάκα. Δηλαδή αν μέσα στη τάξη, ένα παιδί σβήσει ένα εικονίδιο – μια συντόμευση, ή κολλήσει ο υπολογιστής, ή κάποιος πειράξει την ανάλυση της οθόνης, ή γυρίσει ανάποδα την επιφάνεια εργασίας (μου έτυχε πριν λίγες μέρες σε vista), ή πειράξει την εργαλειοθήκη από τον κειμενογράφο, ή μπει στο internet και δεν μπορεί να ανοίξει αρχείο pdf. Μπορώ να σου πω χιλιάδες τέτοια παραδείγματα. Τι ακριβώς θα γίνεται. Θα μπαίνει ο τεχνικός κάθε πέντε λεπτά στη τάξη να τα φτιάχνει; Θα κάνουν μάθημα μαζί; Αν στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού μπει μια απλή γλώσσα προγραμματισμού. Και εκεί ο δάσκαλος θα είναι ικανός;

Παράθεση από: evry στις 17 Μαΐου 2010, 12:18:34 ΜΜ
Απλά να ξεχωρίσουμε λίγο τη δουλειά του δασκάλου και του καθηγητή από αυτή του τεχνικού Η/Υ

Δεν μπορώ να σε καταλάβω. Προσωπικά έχω περάσει από πολλα δημοτικά. Και έχω κανει αρκετή προσωπική εργασία σε όλα τα εργαστήρια. Από μνήμες, κάρτες γραφικών, εγκατάσταση προγραμμάτων. Ακόμα και λειτουργικού. Όλα αυτά σαν ωρομίσθια, χωρίς ένα δευτερόλεπτο απαλλαγής. Γιατί τέτοιο κόλλημα με τα εργαστήρια; Και να σε ρωτήσω κάτι. Πες ότι έχει κάποιο πρόβλημα ένα pc. Τι κάνεις; Κάθεσαι έξω με τους μαθητές σου και περιμένεις τον τεχνικό. Και αν σε ρωτήσουν τα παιδιά, γιατί δεν τον φτιάχνετε εσείς, τι απαντάς;
-Εγώ μόνο διδάσκω...

Προσωπικά, δεν υπήρχε περίπτωση να είχα οργανική θέση σε ένα σχολείο και να μπει τεχνικός στο εργαστήριο μου. Δεν υπήρχε περίπτωση να έχει ιστοσελίδα το σχολείο και να μην υπάρχει η υπογραφή μου στο κάτω μέρος.
Και οσο αφορα το e-school υπάρχουν πολύ πιο σημαντικοί λόγοι να μην το εγκαταστήσουμε από το "χώσιμο". Όπως για παράδειγμα ότι θα λειτουργεί σαν ηλεκτρονικός ρουφιανος. Το Υπουργείο θα μπορεί να ξέρει πόσα παιδιά είναι σε κάθε τάξη (ώστε να μπορεί να εφαρμόζει τα τριαντάρια τμήματα) να γνωρίζει πόσες ώρες έχει κάθε εκπαιδευτικός ώστε να τρέχει σε δυο και τρία σχολεία να συμπληρώσει ωράριο. Αργότερα ίσως καταχωρούνται καλοί και κακοί εκπαιδευτικοί. Αυτός απέργησε. Αυτός όχι.  Αυτός κάνει υπερωρίες. Αυτός όχι. Καλοί και κακοί μαθητές. Αυτός συμμετείχε σε καταλήψεις. Αυτός όχι. Και τέλος θα έχει πρόσβαση σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, κάθε άσχετος γραφειοκράτης του Υπουργείου. Ένα τέλειο φακέλωμα μαθητών – εκπαιδευτικών όπου θα αναγράφονται οι επιδόσεις τους, η συμπεριφορά τους, η υπακοή τους.  Η οικογενειακή – οικονομική τους κατάσταση. Κατάσταση υγείας. Πολιτικών πεποιθήσεων. Και δεν έχει τελειωμό...

Παράθεση από: evry στις 17 Μαΐου 2010, 12:18:34 ΜΜ
και όσον αφορά το ελεύθερο λογισμικό αν έχεις δοκιμάσει το Ubuntu και ειδικά το τελευταίο 10.04 θα έχεις δει πως δεν χρειάζεται να είσαι πληροφορικός για να το χρησιμοποιήσεις.
Αλλά είπαμε, σε κάθε σχολείο χρειάζεται ένας τεχνικός Η/Υ.

Ubuntu ε;  ;D Πήγαινε σε ένα δημοτικό βρες ένα δάσκαλο που να έχει πιστοποίηση στους υπολογιστές και πες του για Ubuntu. Αν σου πει οκ, εύκολο είναι, το'χω άνετα, τότε έχεις δίκιο. Θα σου ζητήσω και συγγνώμη. Αλλά κάντο όμως όποτε βρεις χρόνο. Θα περιμένω την απάντηση σου.

Παράθεση από: evry στις 17 Μαΐου 2010, 12:18:34 ΜΜ
Οπότε η διαφωνία η δική μου είναι καθαρά στο παιδαγωγικό κομμάτι. Εσύ βλέπεις το θέμα συντεχνιακά. Ο κάθε ένας το βλέπει από διαφορετική οπτική γωνία.
Δεν  λέω ότι έχω δίκιο ντε και καλά, απλά ήθελα να δείξω τον προβληματισμό μου σχετικά με την τάση αυτή να σχεδιάζονται τα προγράμματα σπουδών όχι με βάση τις ανάγκες των παιδιών αλλά με βάση τις ανάγκες των καθηγητών.

Ναι το βλέπω συντεχνιακά. Αυτό ήθελες να ακούσεις; Ότι κοιτώ το συμφέρον μου; Ότι με νοιάζει μόνο πως θα διοριστώ; Ησύχασες τώρα;
Κοίτα λίγο εδώ. Αν ανοίξουν τα δημοτικά, ξέρεις πόσες οργανικές θέσεις θα δημιουργηθούν; Να φανταστώ βέβαια ότι εσύ δεν θα διεκδικήσεις οργανική κοντά στο σπίτι σου γιατί διαφωνείς;

Όταν γράφτηκα στο στέκι των πληροφορικών ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα βρισκόταν συνάδελφος να με ρωτήσει αν μπορώ να διδάξω καλυτέρα το μάθημα της πληροφορικής από έναν θεολόγο.
Όταν γράφτηκα στο στέκι των πληροφορικών ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα προσπαθούσα να εξηγήσω σε συνάδελφο αν είμαι ή όχι κατάλληλη για την πρωτοβάθμια. Και αυτός να προσπαθεί να πείσει για το αντίθετο.
Όταν γράφτηκα στο στέκι των πληροφορικών ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα με κατηγορούσε συνάδελφος ότι δρω συντεχνιακά. Μιλούσα με τον γυμναστή στο δημοτικό και έβαλε τα γέλια όταν του είπα τι επικρατεί στο κλάδο μας "συνδικαλιστικά". Και μου είπε ότι αυτοί σαν κλάδος προωθούν την τρίτη ώρα στα δημοτικά, και παλεύουν να μπει η γυμναστική στα νηπιαγωγεία. Και για να σε προλάβω evry εννοείται ότι το καταδικάζω το τελευταίο. Είπαμε, πρώτα ο μαθητής.

Τι είναι αυτή η πληροφορική τελικά; Γιατί την κάνουν καλυτέρα οι δάσκαλοι και οι θεολόγοι; Γιατί εγώ που την σπούδασα είμαι ακατάλληλη; Έκανα αρκετά μαθηματικά στη σχολή μου. Μήπως να γινόμουν μαθηματικός; Αν υπήρχε το στέκι των μαθηματικών και έγραφα ότι μπορώ να κάνω καλυτέρα το μάθημα από αυτούς, τι αντιμετώπιση θα είχα;

Νομίζω ότι έχουμε φτάσει σε σημείο να ντρεπόμαστε που είμαστε πληροφορικοί. Να θεωρούμαστε και ρατσιστές. Είδα από συνάδελφο να αποκαλεί Άρια Φυλή όσους τέλειωσαν τμήμα πληροφορικής. Δεν ξέρω αν το έγραψε για πλάκα. Βέβαια σαν ένδειξη χιούμορ θεώρησα και την ερώτηση για το αν είμαι καλύτερη από ένα θεολόγο για το μάθημα της πληροφορικής. Που τελικά η ερώτηση ήταν 100% σοβαρή και όχι χιουμοριστική.

iliasthes συμφωνώ μαζί σου. Αλλά έχεις παραλείψει κάτι. Δεν τέλειωσα μια σχολή πληροφορικής, και είπα ελατε να με διορίσετε. Το Υπουργείο έβαλε την πληροφορική στα δημοτικά. Και με κάλεσε. Είναι δυνατόν να θεωρεί ότι είμαι καλή σαν ωρομίσθια, αλλά αν δημιουργηθούν οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια να τις δώσει σε δάσκαλους; Γιατί δεν τους καλούσε από την αρχή; Γιατί με έβαλε τόσα χρόνια να τρέχω από σχολείο σε σχολείο, να παρατήσω άλλες δουλειές, και να εργάζομαι σε κάθε άσχετη ημιαπασχόληση για να συμβαδίζω με τα ωράρια του ολοήμερου; Για να με πληρώνει με 9 ευρώ την ώρα (όποτε με πληρώνει βέβαια). Και να μου πει μετά από μετά από τόσα χρόνια ότι έκανε λάθος; Και να βρίσκει και υποστηρικτή συνάδελφο πληροφορικό!!!

Πάντως iliasthes έχεις δίκιο ότι αν ήμουν μόνιμη, ίσως δεν θα τα έγραφα αυτά. Ημουν με συναδέλφους από τη σχολή μου και τους έλεγα για το τμήμα που πήρε παιδαγωγική επάρκεια. Ε σε πληροφορώ ούτε ένας δεν είπε να συμμετέχει οικονομικά στο δικαστήριο. Σαν μόνιμοι είχαν άλλες προτεραιότητες. Και ίσως να τις είχα και εγώ.  Επειδή όμως βλέπω τη γη να γκρεμίζεται κάτω από τα πόδια μου, ελπίζω να με συγχωρείς συνάδελφε που δεν μπορώ να δεχτώ την άποψη ότι το e-school και η τεχνική υποστήριξη είναι το μείζον πρόβλημα του κλάδου αυτή τη στιγμή.

sstergou

Νομίζω ότι και οι δύο πλευρές έχουν το δίκιο τους.

Στεφανία, εσύ το βλέπεις από την πλευρά του πληροφορικού και γενικά της κάθε ειδικότητας.

Ο Ευριπίδης ίσως το βλέπει "έξω από τον χορό".

Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι να μάθουμε το μέχρι που φτάνουν τα όρια των δασκάλων, και αυτό δεν ισχύει μόνο για τον κλάδο μας. Πρέπει να δούμε ποιος είναι ο σκοπός του δημοτικού και πως θα επιτευχθεί καλύτερα εννοείται με ενιαία αντιμετώπιση προς όλους τους κλάδους.

Βρίσκω τραγική τη συμπεριφορά του υπουργείου απέναντι σε όλους μας (και ιδιαίτερα προς τους ωρομίσθιους) αλλά επίσης τραγική βρίσκω και την λογική του γυμναστή όπου κοιτάει απλά το πόσες πιο πολλές ώρες θα πάρει στην πρωτοβάθμια. Στο τέλος θα περιμένουμε έξω από τις μαιευτικές να κάνουμε μάθημα στα νεογέννητα.

sstergou

Να σημειώσω επίσης ότι όλα αυτά με τους θεολόγους τα βρίσκω αστεία και απορώ πως κάποιοι μπορούν υπερασπίζονται τέτοιες καταστάσεις όπου ο καθένας κάνει ότι μάθημα θέλει.

Keep Growing

Στεφανία, καλησπέρα.  :)
Είμαι συνάδελφος που εργάζεται 14 χρόνια στο δημόσιο σχολείο.
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου ένα κείμενο που είχα γράψει πριν καιρό (opengov) και πηγάζει μέσα από την εμπειρία μου.

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?action=dlattach;topic=2523.0;attach=1416

Βέβαια δεν βλέπουμε, ούτε βιώνουμε, τα πράγματα με την ίδια οπτική και ούτε έχουμε τις ίδιες αγωνίες στην ίδια ένταση κάθε μιας απ' αυτές, εκ των πραγμάτων.
Πιστεύω όμως ότι η ανταλλαγή εμπειριών είναι μια πάρα πολύ ωφέλιμη διαδικασία και όλα τα μέλη που συμμετέχουν έχουν μόνο να κερδίσουν.
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι χρειάζεται πληροφορικός εκπαιδευτικός στα δημοτικά, αλλά με ρόλο συμπληρωματικό του δασκάλου.
Διότι πολύ απλά, όπως λες και συ, όπως ο δάσκαλος δεν έχει γνώσεις σε ικανό επίπεδο για να σταθεί αποτελεσματικά σε αντικείμενα διδασκαλείας που σχετίζονται άμεσα με τους Η/Υ, έτσι και ο καθηγητής πληροφορικής δεν διαθέτει την απαραίτητη εκείνη εκπαίδευση, έτσι ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται ικανοποιητικά παιδαγωγικά θέματα της ηλικίας των μαθητών του δημοτικού και ιδιαίτερα των μικρότερων τάξεων.
Επομένως χρειάζεται οπωσδήποτε να ανοίξουν θέσεις για καθηγητές πληροφορικής στα δημοτικά, αλλά πάντοτε μέσα στο εργαστήριο πρέπει να βρίσκονται κατά την άποψή μου 2. Ο καθηγητής πληροφορικής και ο δάσκαλος.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alkisg

Προσωπικές γνώμες πάντα,

  • πιστεύω ότι για το μάθημα της Πληροφορικής στο Δημοτικό χρειάζεται Πληροφορικός,
  • ενώ για χρήση των υπολογιστών στο Δημοτικό ως μέσο διδασκαλίας άλλου μαθήματος χρειάζεται επιμορφωμένος Δάσκαλος.
Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήθελα να διδάσκονται Πληροφορική τα παιδιά μου στο Δημοτικό, αλλά αν διδάσκονται, δεν θα ήθελα να την κάνει Δάσκαλος.
Ξέρω Δασκάλους (π.χ. ο Γιάννης ο Σαλονικίδης) που έχουν να πουν τα καλύτερα λόγια για το Ubuntu και την ασύγκριτη ευκολία με την οποία στήνονται τα εκπαιδευτικά λογισμικά του Π.Ι. σ' αυτό, σε σχέση με τα Windows (http://ts.sch.gr/repo/).

za√‘ag

Παράθεση από: alkisg στις 20 Μαΐου 2010, 10:53:03 ΜΜ
Προσωπικές γνώμες πάντα,

  • πιστεύω ότι για το μάθημα της Πληροφορικής στο Δημοτικό χρειάζεται Πληροφορικός,
  • ενώ για χρήση των υπολογιστών στο Δημοτικό ως μέσο διδασκαλίας άλλου μαθήματος χρειάζεται επιμορφωμένος Δάσκαλος.
Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήθελα να διδάσκονται Πληροφορική τα παιδιά μου στο Δημοτικό, αλλά αν διδάσκονται, δεν θα ήθελα να την κάνει Δάσκαλος.
Ξέρω Δασκάλους (π.χ. ο Γιάννης ο Σαλονικίδης) που έχουν να πουν τα καλύτερα λόγια για το Ubuntu και την ασύγκριτη ευκολία με την οποία στήνονται τα εκπαιδευτικά λογισμικά του Π.Ι. σ' αυτό, σε σχέση με τα Windows (http://ts.sch.gr/repo/).

Συμφωνώ κι εγώ !!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

evry

#534
Παράθεση από: Stefania στις 20 Μαΐου 2010, 09:42:05 ΜΜ
Δεν σε καταλαβαίνω. Επαναλαμβάνω, τι θεωρείς εσύ πληροφορική; Γιατί ένας δάσκαλος να γνωρίζει να διδάξει πληροφορική;
οκ, πες μας λοιπόν τι θεωρείς εσύ πληροφορική, και τι ακριβώς θα πρέπει να διδάσκεται στο δημοτικό.

Παράθεση
Τώρα μου κάνεις πλάκα. Δηλαδή αν μέσα στη τάξη, ένα παιδί σβήσει ένα εικονίδιο – μια συντόμευση, ή κολλήσει ο υπολογιστής, ή κάποιος πειράξει την ανάλυση της οθόνης, ή γυρίσει ανάποδα την επιφάνεια εργασίας (μου έτυχε πριν λίγες μέρες σε vista), ή πειράξει την εργαλειοθήκη από τον κειμενογράφο, ή μπει στο internet και δεν μπορεί να ανοίξει αρχείο pdf. Μπορώ να σου πω χιλιάδες τέτοια παραδείγματα. Τι ακριβώς θα γίνεται. Θα μπαίνει ο τεχνικός κάθε πέντε λεπτά στη τάξη να τα φτιάχνει; Θα κάνουν μάθημα μαζί; Αν στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού μπει μια απλή γλώσσα προγραμματισμού. Και εκεί ο δάσκαλος θα είναι ικανός;
Όλα αυτά που περιγράφεις είναι τεχνικές γνώσεις, αφορούν χρήση υπολογιστή και δεν έχουν σχέση με την επιστήμη της πληροφορικής σαν γνωστικό αντικείμενο

Παράθεση
Δεν μπορώ να σε καταλάβω. Προσωπικά έχω περάσει από πολλα δημοτικά. Και έχω κανει αρκετή προσωπική εργασία σε όλα τα εργαστήρια. Από μνήμες, κάρτες γραφικών, εγκατάσταση προγραμμάτων. Ακόμα και λειτουργικού. Όλα αυτά σαν ωρομίσθια, χωρίς ένα δευτερόλεπτο απαλλαγής. Γιατί τέτοιο κόλλημα με τα εργαστήρια; Και να σε ρωτήσω κάτι. Πες ότι έχει κάποιο πρόβλημα ένα pc. Τι κάνεις; Κάθεσαι έξω με τους μαθητές σου και περιμένεις τον τεχνικό. Και αν σε ρωτήσουν τα παιδιά, γιατί δεν τον φτιάχνετε εσείς, τι απαντάς;
-Εγώ μόνο διδάσκω...
Διδάσκεις? μα μέχρι στιγμής μόνο για τεχνικά προβλήματα στο εργαστήριο μας λες. Δεν έχεις αναφέρει τίποτα από το γνωστικό αντικείμενο της πληροφορικής που διδάσκεις στο δημοτικό. Συνεχώς μιλάς για τεχνική υποστήριξη και ενισχύεις τα επιχειρήματά μου. Μπορείς να μας πεις μια δραστηριότητα που έκανες στο δημοτικό και θεωρείς ότι δεν θα μπορούσε να την κάνει δάσκαλος? (και φυσικά έχει σχέση με το γνωστικό αντικείμενο της πληροφορικής)  Για να μιλήσουμε λίγο πιο συγκεκριμένα

Παράθεση
Στο τέλος θα περιμένουμε έξω από τις μαιευτικές να κάνουμε μάθημα στα νεογέννητα.
Μην το γελάς καθόλου, το ξέρεις ότι υπάρχει αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για την πληροφορική στο νηπιαγωγείο? και όμως υπάρχει.

Τέλος πάντων ο κάθε ένας λέει τις προσωπικές του απόψεις και όποιος διαβάζει συμφωνεί ή διαφωνεί. Δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι και ούτε να προσπαθούμε να επιβάλλουμε τις απόψεις μας στους άλλους .
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dim

έλα!!!!!!!!!!!!
.....τι λές για πες και άλλα.....
20.05.2010 | 08:25 Συνοπτικά: Αναβάλλονται οι εξετάσεις όλων των τάξεων του Γυμνασίου και των δύο πρώτων τάξων του Λυκείου αλλά και οι πανελλαδικές εξετάσεις των Εσπερινών Γενικών Λυκείων και των ΕΠΑΛ.
http://www.tlife.gr/Article/FN/0-9-953.html
εσείς το πήρατε χαμπάρι?
Γιατί εγώ άλλο κατάλαβα!!

________________
http://www.edugate.gr/content/kanonika-oi-panelladikes-para-tin-apergia

evry

ο κάθε ένας γράφει ότι του κατεβαίνει και δεν τρέχει τίποτα. Είναι στο απυρόβλητο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr


evry

Σύμφωνα με το δημοσίευμα που αναφέρεις dim, με μια πρώτη ματιά ακούγεται άσχημο, αλλά αν διαβάσεις το κείμενο θα δεις ότι απλά εξελίσσεται δίπλα στο σπίτι του Κεμάλ. Αυτό είναι όλο. Επίσης αν κοιτάξεις πίσω την ιστορία θα δεις ότι το μίσος και ο φανατισμός ήταν πάντα οι αιτίες για μεγάλες εθνικές καταστροφές.
  Μου δίνεις επίσης την αφορμή να πω το εξής. Πάντα σε μια κρίση (όπως αυτή που ζούμε σήμερα) βρίσκουν ευκαιρία να επωφεληθούν ομάδες που σε μια δημοκρατία δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Για παράδειγμα στην Ουγγαρία μετά την επέλαση του ΔΝΤ στις εκλογές ο κόσμος στράφηκε στο ακροδεξιό κόμμα το οποίο πλέον έχει μεγάλη δύναμη.
   Από την άλλη επειδή κατάγομαι από την Μικρά Ασία (Πόλη και Σμύρνη) θυμάμαι ότι αυτοί που τώρα μας μιλάνε για εθνική περηφάνια και ενοχλούνται από "ανθελληνικά" δημοσιεύματα, δεν είχαν φερθεί και με τον καλύτερο τρόπο στους πρόσφυγες που ήρθαν εδώ. Όπως λέει και ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης στην ταινία "Πολίτικη Κουζίνα",
"Οι Τούρκοι μας έδιωξαν σαν Έλληνες και οι Έλληνες μας υποδέχτηκαν σαν Τούρκους".

για να μην μιλήσω για τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν για τους Ποντίους. Αυτά δεν ενοχλούν άραγε? ή μήπως επιτρέπεται να λέγονται σε μέρες διαφορετικές από την γενοκτονία των Ποντίων?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

" Να, που το ΔΝΤ έκανε ένα καλό... Αρχίσαμε να σηκωνόμαστε από τους καναπέδες! Παρήλθαν ανεπιστρεπτί οι εποχές, που στις διαδηλώσεις συμμετείχαν μόνο οι συνδικαλιστές μετά των συγγενών και φίλων τους. Τώρα, ο κόσμος, παρότι δεν έχει σε καμιά υπόληψη τα συνδικάτα νοιώθει έμφυτη την ανάγκη να βγει στους δρόμους. ..."


http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/05/blog-post_2796.html
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).