Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis

Απο την υφηπουργό μας στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

* Ποιοι είναι οι στόχοι του νέου σχολείου;

- Να αποκτήσει ο μαθητής κριτική σκέψη, να μπορεί να συνθέτει, να ανακαλύπτει πράγματα και φυσικές καταστάσεις, να ερευνά. Θέλουμε ένα μαθητή ενεργό, να ξέρει ξένες γλώσσες και υπολογιστές και βεβαίως να επικοινωνεί καλά στην ελληνική γλώσσα. Να μαθαίνει, όχι παπαγαλίζοντας, αλλά να μαθαίνει να αναζητά τη γνώση μέσα από το εκπαιδευτικό παιχνίδι, την ομαδική ή την ατομική άσκηση με νέες παιδαγωγικές μεθόδους.

* Νέες τεχνολογίες στην τάξη;

- Αλλάζει όλη η μορφή του σχολείου που ξέραμε και δημιουργούμε το ψηφιακό σχολείο. Ξεκινάμε αμέσως με το να κάνουμε τα σχολεία ευρυζωνικά, να υπάρχει δηλαδή Ιντερνετ σε κάθε τάξη, να έχουμε εκπαιδευτικά λογισμικά και βάσεις δεδομένων στην υπηρεσία μαθητών και καθηγητών. Σε λίγο χρόνο, που θα υπάρχουν πρότυπες ψηφιοποιημένες διδασκαλίες μαθημάτων, καταλαβαίνει κανείς τι ανατροπές θα φέρει αυτό. Θέλουμε να μην έχουμε πια μαθητές που δεν κατάλαβαν το μάθημα ή δεν τους το εξήγησε καλά ο καθηγητής.

* Πόσος χρόνος απαιτείται για να ετοιμαστούν όλα αυτά;

- Στόχος μας είναι μέσα σε έναν χρόνο να είναι έτοιμα. Χρειάζεται πολλή και καλή δουλειά, αλλά, όταν φτιαχτεί αυτή η ψηφιακή τράπεζα διδακτικού υλικού και τροφοδοτείται, θα είναι μια αστείρευτη πηγή γνώσης.

* Θα αντικαταστήσει την παράδοση του μαθήματος;

- Οχι. Θα τη συμπληρώσει και θα την ενισχύσει. Τίποτα όμως δεν αντικαθιστά την τάξη και την απευθείας σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή. Θα είναι ένα εργαλείο πρώτα του δασκάλου, στο οποίο θα έχει πρόσβαση ο μαθητής. Μαζί με άλλα μέτρα μπορεί να χτυπήσει και την παραπαιδεία ώστε να ελαφρύνουμε την αγωνία και το άγχος των γονιών.

* Πού θα απευθύνεται;

- Αρχικά στο γυμνάσιο και στο λύκειο.

* Οταν λέμε ψηφιακή τάξη, τι θα περιλαμβάνει σε έμψυχο και άψυχο υλικό;

- Την αναβάθμιση της υποδομής, των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και την ευρυζωνική πρόσβαση.

* Δώστε μας μια εικόνα.

- Θα έχουμε διαδραστικούς πίνακες στην τάξη, οπότε ο καθηγητής γράφει και την ίδια στιγμή ο μαθητής το βλέπει στον υπολογιστή του και μπορεί να δίνει λύση ή να απαντά. Το ίδιο και ο καθηγητής, αντιστρόφως.

* Πότε θα συμβεί χρονικά;

- Δουλεύουμε εντατικά έτσι ώστε μέσα στους πρώτους μήνες της νέας σχολικής χρονιάς να έχουν πάει οι διαδραστικοί πίνακες σε όλα τα γυμνάσια και λύκεια της χώρας, ενώ ταυτόχρονα προχωρούμε στην ψηφιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού.

* Τα υπάρχοντα βιβλία θα ψηφιοποιηθούν;

- Ψηφιοποιούνται ήδη και πολλά από αυτά θα είναι έτοιμα τον Σεπτέμβριο. Αρα έχουμε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, διαδραστικούς πίνακες, τις υποδομές δηλαδή, τη δυνατότητα των σχολείων να έχουν πρόσβαση και στο Ιντερνετ.

* Και ατομικό κομπιούτερ για κάθε μαθητή;

- Από τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσουμε με έναν κομπιούτερ ανά 3-4 μαθητές και μετά θα πάμε σε ατομικό.

* Αυτά όλα προϋποθέτουν ειδικές γνώσεις των εκπαιδευτικών. Πότε θα τις αποκτήσουν;

- Ολοι οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα παρακολουθήσουν τη σχετική επιμόρφωση μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010.


Απο Σεπτέμβρη ετοιμαστείτε να υποστηρίξουμε διαδραστικούς πίνακες - επιμόρφωση ψηφιακό σχολείο κ.λπ



evry

Σχετικά με αυτές τις εξαγγελίες δεν έχω καταλάβει το εξής:
   1) Πόσοι διαδραστικοί πίνακες θα πάνε στα σχολεία και αν είναι μόνο 1-2 σε ποιες αίθουσες/εργαστήρια θα μπουν?
   2) Αυτοί οι υπολογιστές τι ακριβώς είναι? netbooks να υποθέσω που έχουν χαμηλό κόστος?

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

«Ἄρχεσθαι μαθών, ἄρχειν ἐπιστήσῃ.»
«Αν μάθεις πρώτα να κυβερνείσαι, θα μάθεις και να κυβερνάς», Σόλων, Γνωμικά.


toufeki

"Αυτοί που κλέβουν το ψωμί από το τραπέζι
κηρύττουν τη λιτότητα"
(Μπρέχτ)

toufeki

Δώσε τούβλο στον λαό και μετά ηλεκτρισμό!!!!!!


http://prezatv.blogspot.com/2010/03/blog-post_3182.html

Wizard

Παράθεση από: Vangelis στις 07 Μαρ 2010, 05:51:26 ΜΜ
- Από τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσουμε με έναν κομπιούτερ ανά 3-4 μαθητές και μετά θα πάμε σε ατομικό.

Η αρχή του τέλους των εργαστηρίων Πληροφορικής;  ???


Παράθεση από: Vangelis στις 07 Μαρ 2010, 05:51:26 ΜΜ
- Ολοι οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα παρακολουθήσουν τη σχετική επιμόρφωση μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010.

Αυτό και σε συνδυασμό με τον υπολογιστή ανά 3-4 μαθητές θα αφήσει μεγάλα γέλια (ίσως και πίκρες για μας...)

Apoz

#261
Παράθεση από: Vangelis στις 07 Μαρ 2010, 05:51:26 ΜΜ

- Αρχικά στο γυμνάσιο και στο λύκειο.

* Οταν λέμε ψηφιακή τάξη, τι θα περιλαμβάνει σε έμψυχο και άψυχο υλικό;

- Την αναβάθμιση της υποδομής, των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και την ευρυζωνική πρόσβαση.

* Δώστε μας μια εικόνα.

- Θα έχουμε διαδραστικούς πίνακες στην τάξη, οπότε ο καθηγητής γράφει και την ίδια στιγμή ο μαθητής το βλέπει στον υπολογιστή του και μπορεί να δίνει λύση ή να απαντά. Το ίδιο και ο καθηγητής, αντιστρόφως.



Να σαι καλά ακόμα γελάω , ήταν το καλύτερο που άκουσα τώρα τελευταία.

Εκτός αν μιλάμε για ένα τέτοιο σύστημα ανα περιφέρεια .Δηλ Α Αθήνας ένα , Γ Φωκίδας ένα , τότε πάω πάσο


Δηλαδή θα έχω ένα σουπερ ντουπερ πίνακα συνδεδεμένο με πισι ανα τάξη για να τον έλενχει , ένα virtual private δίκτυο ανα τάξη και όλα τα παιδιά με ένα πισι θα ανήκουμε στο ίδιο δίκτυο ,κάνοντας push κάθε αλλαγή που γίνεται στον "πίνακα υπολογιστή " στα πισι/netops των παιδιών ?
Πολύ star trek είναι το παρα πάνω ! :o

Και επειδή κριτική χωρίς προτάσεις είναι μισή δίνω και εγώ την προτασή μου
Φτιάξτε πρώτα σωστές τάξεις-Οχι τα conteiner Δεν είναι σωστή τάξη- και μετά εξασφαλίστε ένα σωστό εργαστήριο -Όχι 10 pc πεταματού δεν στοιχειοθετούν εργαστήριο ,- καθώς και για άλλα μαθήματα , βάλτε επιτέλουν φύλακες στα σχολεία-Οχι οι καθηγητές δεν εργάζονται στην Ερμής security  :police: - και μετά πάμε να κάνουμε και όλα τα άλλα .

Antigonh

Πω πω ζηλεύω....
Από του χρόνου συνάδελφοι θα έχετε ένα high tech σχολείο και από του παραχρόνου φαντάζομαι θα μοιραστούν και virtual reality suits σε όλους τους μαθητές και καθηγητές ώστε να μην ενοχλείται κανείς που θα κάνει μάθημα σε γιαπιά που στάζουν και μπάζουν από παντού.
Σχολείο χωρίς τοίχους δεν είπαμε; Να μια εξαγγελία που δεν είναι δύσκολο να υλοποιηθεί.  ::)

toufeki

Προσπαθούν να μας ξυπνήσουν.
Θα μου πείτε και τι θα γίνει αν ξυπνήσουμε;
Ας ξυπνήσουμε εμείς και μετά σχεδιάζουμε τι θα κάνουμε.
Ένα βήμα τη φορά.
Οι Κινέζοι λένε: "Για να ανέβεις ένα βουνό πρέπει να επικεντρώνεις την προσπάθειά σου μόνο στο επόμενο βήμα. Και θα έχεις ανέβει το βουνό χωρίς να το καταλάβεις."

http://www.youtube.com/watch?v=p9JsRYV_FlM&feature=player_embedded

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το σχολείο του μέλλοντος εγώ το φαντάζομαι έτσι: ο καθηγητής στο σπίτι του ή στο εξοχικό του να παραδίδει εξ αποστάσεως και να ελέγχει το διαδραστικό πίνακα της τάξης του, που δεν θα αποτελείται από μαθητές, αλλά από κάμερες στα θρανία! Κάθε κάμερα θα δίνει εικόνα του διαδραστικοπίναξ στο προσωπικό πισί του μαθηταρά. Ουάο... Και τί οικονομία για το δημόσιο χρήμα του σχολείου: δε χρειαζόμαστε φώτα, ούτε θέρμανση, ούτε καθαρίστρια, ούτε επιδόματα δντή... ούτε αυλή, επομένως μπορούμε να συμπτύξουμε τα σχολεία και να πωληθούν τα περιττά τετραγωνικά σε ιδιώτες για να χτίσουν!

Θα με προτείνω για υπερυπουργό εθνικής οικονομίας και ευρωπαϊκής παιδείας!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

veni

Οι άνθρωποι είναι το λιγότερο άσχετοι μα και επικίνδυνοι.
Έχουν ζητήσει τη γνώμη του μάχιμου εκπαιδευτικού της τάξης;
Ή μήπως δεχόμενοι εισηγήσεις -εφαρμοστέες σε περιβάλλον γυάλας - κοροϊδεύουν με τη σειρά τους όλο τον ελληνικό λαό;

Για ποιες υποδομές μιλάμε;
Για τα παιδιά που στριμώχνονται στις πλέον ακατάλληλες αίθουσες;
Για πρωινή και απογευματινή βάρδια;
Για τα 30άρια τμήματα που σχεδιάζουν;
Για τους ωρομίσθιους καθηγητές όμηρους της σύγχρονης δημόσιας εκπαίδευσης;
Για τα ανεπαρκή εργαστήρια;
Για το ότι μία καρέκλα την μοιραζόμαστε 3 καθηγητές;
Για το ότι 20 τμ αντιστοιχούν σε 30 και πλέον εκπαιδευτικούς που υποτίθεται πρέπει να δουλέψουν και να παράγουν;
Για τις τάξεις υποδοχής;
Για τον καθηγητή που μπήκε στην τάξη το Γενάρη στο απομακρυσμένο νησί να διδάξει πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;
Για το ίσες ευκαιρίες για όλους;
Για την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών;

Κάνουν σημαία τους το Ψηφιακό τούβλο και αναφέρονται στον κόσμο ελπίζοντας στην ημιμάθεια του ώστε να τους στηρίξει.
Ποιο είναι το πρόβλημα που υποτίθεται λύνει ο ψηφιακός πίνακας;
Γιατί δεν προωθούν την ομαδική μάθηση αφού όλες οι σύγχρονες τάσεις αυτό προτείνουν;
Γιατί δεν προσπαθούμε να κάνουμε τα παιδιά μας να ξεφύγουν από το εγώ και να μάθουν μέσα από το εμείς;

Το σημερινό πρόβλημα δεν είναι η πληροφορία αλλά η διαχείρισή της. Ο λειτουργικά αναλφάβητος άνθρωπος είναι προ των πυλών και εξυπηρετεί πολλές καταστάσεις και σχέδια.

veni

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

za√‘ag

#266
ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ (OXI MONO ME LINK):


ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ
Δευτέρα, 08 Μάρτιος 2010 13:59


Ομόφωνα και ομόψυχα ο Σύλλογος Καθηγητών του Γενικού Λυκείου Ακράτας με αίσθημα ευθύνης, όπως αρμόζει σε κάθε δημοκρατικό πολίτη και σε κάθε πνευματικό άνθρωπο , με ομόθυμη συμπαράσταση και των Μαθητικών Κοινοτήτων του Σχολείου,

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ έντονα και ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ

τη βάναυση προσβολή που υφίσταται η πατρίδα μας Ελλάδα κατά πρώτον από τους επώνυμους πολιτικούς της των κομμάτων εξουσίας, που την οδήγησαν κατά τις τελευταίες δεκαετίες στη σημερινή χρεοκοπία και κατά δεύτερον από τους νυν Ευρωπαίους «προστάτες» μας και πρώην κατακτητές και εξολοθρευτές μας, που χλευάζουν την Ιστορία μας και εκβιάζουν τη «σωτηρία» μας ζητώντας να τους πουλήσουμε την Ακρόπολη, τα νησιά μας και κάθε ίχνος Εθνικής μας Αξιοπρέπειας.

Βάζουμε συμβολικά λουκέτο στο σχολείο στις 11 Μαρτίου συμμετέχοντας στη Γενική Απεργία και ως δάσκαλοι των Νέων της Πατρίδας μας κάνουμε ΕΚΚΛΗΣΗ αποκατάστασης της προσβεβλημένης εθνικής και προσωπικής ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.

ΝΤΡΟΠΗ να ψεκάζεται με χημικά στο πρόσωπο ο άνθρωπος σύμβολο της Εθνικής Τιμής και της Ελευθερίας , ο 90χρονος Μανώλης Γλέζος. Οι υπεύθυνοι να στηθούν στο Σύνταγμα για να τους «ψεκάσει» με τα πτύελα της καταισχύνης ο Ελληνικός λαός.

ΝΤΡΟΠΗ να λεηλατείται ο εργασιακός μόχθος του μισθωτού και του συνταξιούχου και να καταδικάζεται σε μισθό πείνας τη στιγμή που οι μεγαλοκλέφτες του εθνικού μας πλούτου παραμένουν ανεύθυνοι και ατιμώρητοι. Οι κλέφτες πολιτικοί και παραπολιτικοί να επιστρέψουν αμέσως όλα τα κλεμμένα.
Προειδοποιούμε ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε εμείς οι μισθωτοί τις απατεωνιές των αρπακτικών της χώρας μας. Δεν θέλουμε πίσω μόνον τα υλικά αγαθά που μας κλέβετε ερήμην μας.

Πρωτίστως ΖΗΤΑΜΕ πίσω την κλεμμένη βίαια ηθική και πνευματική μας ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ !


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΡΑΤΑΣ



ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

#267
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.


za√‘ag

#268
Παράθεση από: toufeki στις 08 Μαρ 2010, 04:52:06 ΜΜ

Σημ: Κάτι τρέχει Βαγγέλη και η μορφοποίηση κειμένου δεν εφαρμόζεται στο κείμενο.

Είναι από το copy/paste από το site μου ... Διορθώθηκε με το αθάνατο notepad :)


Πρέπει να διαδοθεί παιδιά .... είναι πολύ σοβαρή κίνηση ....

Μη ξεχνάμε ότι εμείς οι δάσκαλοι και καθηγητές είμαστε οι άνθρωποι των γραμμάτων ... εγώ πάντως θα το τοιχοκολλήσω αύριο στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου (αν και δεν θα αντιδράσει κανείς τους ... μόνο εγώ είχα κάνει απεργία την περασμένη φορά)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Εγώ ήδη το έστειλα στην λίστα των καθηγητών πληροφορικής Δωδ/νήσου, και στην τοπική ΕΛΜΕ.
Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω με επιπλέον επιχειρήματα πλέον να "μπολιάσω" τους συναδέλφους του σχολείου μου.