Προς ΔΝΤ, ΥΠΔΒΜΘ και ΠΙ δια μέσου των συναδέλφων

Ξεκίνησε από gouvasg, 31 Μαΐου 2010, 08:42:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gouvasg

Με ειλικρινά συναδελφικά συναισθήματα σας χαιρετώ όλους,

Εν μέσω κρίσης πήρα το θάρρος να διακόψω τις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες αψιμαχίες (αν τα καταφέρω).

Το δίλλημα οδηγός: Να ψάξω να βρω επιχειρήματα να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι ακόμη στην άποψή μου,
         διεκδικώντας δικαιοσύνη για τους μαθητές (1 στους 1000 ίσως) που έλυσαν το θέμα Γ
         χωρίς πίνακες ή όχι;

(να είστε σίγουροι πως αν ήμουν της άλλης άποψης, το πρώτο σκέλος της ερώτησης θα αφορούσε τους πολλούς)

Πιστεύω οτι τουλάχιστον οι καθηγητές δευτεροβάθμιας της ΚΕΕ, το μόνο που θέλανε είναι να δυσκολέψουν λίγο τις ασκήσεις.
Ούτε ψύλος στον κόρφο τους γι'αυτο που θα προκαλούσαν.

Κι εδώ αρχίζει η κριτική προς τους "επιστήμονες" και τους "σκεπτόμενους" με πρώτο από όλους φυσικά εμένα!
Εκρηκτικοί χαρακτήρες, σπουδαγμένοι όλοι σε διαφορετικές σχολές διαφόρων επιπέδων και ειδικοτήτων, θετικών επιστημών πάντα, αρχίσαμε να αραδιάζουμε γνώσεις και σελίδες για να στηρίξουμε την άποψή μας.
Και αν είναι δυνατόν και οι γνώσεις και οι σελίδες να μην είχαν σχέση με την πραγματικότητα!!!
Στηριζόμαστε όλοι σε θεωρίες και πράξη σχετικές με την επιστήμη την οποία διδάσκουμε.
Αδύνατο κατά την γνώμη μου να καταλήξουμε τώρα σε κοινό συμπέρασμα...

ΜΗΠΩΣ ήρθε η ώρα όμως να μιλήσουμε για τους πολλούς που "κοπτόμαστε"; (ξαναλέω με πρώτο από όλους εμένα)

Κλεισμένοι στο καβούκι μας, τη συμπληρωματική δουλειά μας (όσοι τυχεροί έχουμε),
νομίζωντας ότι εκπληρώνουμε το σκοπό της διδασκαλίας μας σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

Δεν είδα κανένα πληροφορικό "Λαϊκό" ξεσηκωμό για τα βιβλία επιλογής της Α, Β, Γ...
Για όλους τους υπόλοιπους, πλην της τεχνολογικής Γ που εμείς οι κακοί και ανάποδοι ευθυνόμαστε που θα τους κοπούν μόρια που θα έπρεπε να έχουν
ή που θα τους δοθούν μόρια που δεν τους αναλογούν!!!
Για τα παιδιά των ΕΠΑΛ που δεν χρειάζεται να έχουν τις ίδιες γενικές γνώσεις με τα δικά μας που προορίζονται για επιστήμονες
Για τα παιδιά που θα είναι 25 και 30 ανα τάξη από το Σεπτέμβρη,
Για το μισθό μας που θα πάει 1000 με 1100 ευρώ.
Για την 3η δουλειά που θα χρειαζόμαστε για να ζήσουμε,
Για τις παιδικές φωνές που σταματάνε στην παλαιστίνη και αλλού,
Για την Παγκοσμιοποίηση (της Τεχνολογίας επικοινωνιών) (και επιτρέψτε μου να μην θέλω να βγει από μάθημα λόγω θεμάτων που διαπραγματευεται)
Για την απόλυση που μας περιμένει αν δεν συμμορφωνόμαστε...
Για τις συνθήκες εργασίας (μας και των μαθητών μας) σε λίγο καιρό

Οι όμορφοι εκπαιδευτικοί όμορφα καίγονται έστω και με βούλα δημάρχου (Καποδιστριακού)!!!

Ας συνεχίσουμε λοιπόν τον δημόσιο τσακωμό μας για το τι πτυχίο έχουμε,
Τι ξέρουμε,
Πως αντιλαμβανώμαστε τις γραφές

Και μην διανοηθεί κανείς να πιέσει απλώς το συντονιστή του για μια κοινή βαθμολόγηση (45 δεν είναι σύνολο;)(έχουνε και φόρουμ...)
Γιατί το μείζον πρόβλημα είναι η αυτοπροβολή μας και τα κόμπλεξ μας,

και όσοι με γνωρίζουν και με έχουν ακούσει να μιλάω εν θερμώ πριν βουτήξω την γλώσσα στον εγκέφαλο, ξέρουν ότι τα λέω πρώτα από όλους για μένα!

Φιλικά, συναδελφικά και πλέον ήρεμα,
Αν καταφέρουμε και συνολικοποιήσουμε την οργή μας,
Ευχαριστώ την επιτροπή


ΥΓ: όποιος Διαχειριστής νομίζει ότι η θέση του συγκεκριμένου θέματος δεν είναι εδώ, έχει συγκατάθεση μετακίνησης.

edit: καλλικρατιακού βάλτε στο δήμαρχο...
Γεώργιος Γκούβας
Μηχ. Η/Υ-Σ
www.gouvas.eu

gpavlakos

Συμφώνω απόλυτα! Αντι να τσακωνόμαστε για πίνακες κλπ, πρεπει να δουμε τα πράγματα πιο γενίκα: η πράττουμε και απαιτούμε αναβάθμιση των μαθημάτων μας ή...
ΠΑΥΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΕ19 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

pfan

Τώρα που ηρέμησαν κάπως τα πράγματα είπα και εγώ  να  καταθέσω την άποψή μου για το φλέγον θέμα μέχρι που ευτυχώς πρόλαβα και διάβασα το post του Γιώργου πρώτα. Έτσι αποφάσισα να μην μπω σε αυτό το «παιχνίδι» και να το αφήσω για όταν θα έχει ξεχαστεί...

Παράθεση από: gouvasg στις 31 Μαΐου 2010, 08:42:44 ΜΜ
...
Για τις παιδικές φωνές που σταματάνε στην παλαιστίνη και αλλού,
...

Παρεμπιπτόντως ένας από τους συγγραφείς του βιβλίου του ΑΕΠΠ αυτές τις μέρες ήταν ανεβασμένος σε ένα από τα πλοιάρια που πήγαιναν  για τη Γάζα. Ελπίζω να είναι καλά.

Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

Το ξαναγράφω για ενημέρωση.

Παράθεση από: sdoukakis στις 01 Ιουν 2010, 10:35:23 ΠΜ
Οι συγγραφείς του βιβλίου διδάσκουν σε κάποιους από τους φοιτητές τριτοβάθμιων τμημάτων πληροφορικής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη Αλγοριθμική και είναι οι ίδιοι που έχουν "βγάλει" εκατοντάδες καθηγητές δευτεροβάθμιας, έχουν πλούσιο συγγραφικό έργο, έχουν "εκτεθεί" επώνυμα στη διεθνή και την ελληνική κοινότητα είτε ως εκπρόσωποι ενός επιστημονικού σωματείου τού κλάδου των πληροφορικών, είτε με το έργο τους (Ο Τάκης Πολίτης βρίσκεται κρατούμενος αυτή τη στιγμή από τους Ισραηλινούς, συμμετέχοντας ως ακτιβιστής Στο ένα καράβι για τη Γάζα). Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Εκ του ασφαλούς, μέσα από ένα forum και την ανωνυμία ή την επωνυμία χωρίς την απόδειξη για το ποια ή ποιος είσαι είναι διαφορετικά τα πράγματα.


Παράθεση από: pfan στις 01 Ιουν 2010, 11:20:51 ΜΜ
Τώρα που ηρέμησαν κάπως τα πράγματα είπα και εγώ  να  καταθέσω την άποψή μου για το φλέγον θέμα μέχρι που ευτυχώς πρόλαβα και διάβασα το post του Γιώργου πρώτα. Έτσι αποφάσισα να μην μπω σε αυτό το «παιχνίδι» και να το αφήσω για όταν θα έχει ξεχαστεί...

Παρεμπιπτόντως ένας από τους συγγραφείς του βιβλίου του ΑΕΠΠ αυτές τις μέρες ήταν ανεβασμένος σε ένα από τα πλοιάρια που πήγαιναν  για τη Γάζα. Ελπίζω να είναι καλά.



pfan

Μπράβο Σπύρο αλλά με τόσο χαμό που να προλάβω να διαβάσω όλα τα post!!
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής