Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 16/3/2011

Ξεκίνησε από skoud, 03 Μαρ 2011, 08:38:04 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

Οι άλλες συναφείς ειδικότητες δεν πρόκειται να ασχοληθούν με τα δικά μας μαθήματα για δύο λόγους:
1. Είναι ήδη "παραφορτωμένες" με μαθήματα 1ης ανάθεσης, δε θα μπλέξουν με νέα αντικείμενα.
2. Τα μαθήματά μας είναι ελάχιστα ( και πανε να γίνουν... ανύπαρκτα) και θα καλυφθούν από εμάς ( μην ξεχνάμε ότι η 1η ανάθεση προηγείται πάντα)

Katsadouros_Dhm

petrosp13 συγγνώμη, παρασυρθήκαμε, σταματάω εδώ.

Keep Growing

Συνάδελφε Πέτρο, έχεις δίκιο και ζητώ συγγνώμη. Από το επόμενο μήνυμα θα χρησιμοποιώ quotes.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

sman

Μακάρι να μην θελήσουν!

όμως και πάλι ποια ειδικότητα θα θελήσει να μας δώσει 2η ανάθεση;

Το πρακτικό πρόβλημα είναι ότι λόγω της πολιτείας δεν μπορέσαμε ποτέ να συνεργαστούμε με άλλες ειδικότητες, αφού πάντα ήταν "εχθροί" μιας και μας έπαιρναν μαθήματα. Για την πολιτεία ήμασταν ανίκανοι για την δευτεροβάθμια... για αρκετά χρόνια.

Τώρα θέλουμε συνεργασίες και αυτές πρέπει να τις εντοπίσουμε... Είμαστε και εμείς τριάντα κομμάτια. Άλλοι πληροφορικοί με software, άλλα με hardware, άλλοι με οικονομικά, άλλοι με βιολογία και άλλοι ακόμα Επιστήμες και Πολιτισμός από τα Γιάννενα!

Σε όλες τις ειδικότητες μπορούμε να έχουμε αναθέσεις! Το θέμα είναι αν πραγματικά θα είναι κατάλληλος στα μαθηματικά ένας από μακεδονίας ή ένας στα οικονομικά από την Αθήνα. Τα δε ΤΕΙ τι γίνεται που μπαίνουν και από τεχνικά λύκεια;;;

Μήπως ο κλάδος πρέπει να σπάσει σε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ υποκομμάτια ΠΕ19 και ΠΕ20 για να μπορούμε να έχουμε αναθέσεις... σχεδόν μισό πτυχίο έχουν κάνει κάποιοι στα μαθηματικά και άλλοι στα οικονομικά...

Gnirut

Παράθεση από: sman στις 04 Μαρ 2011, 03:59:43 ΜΜ
Μακάρι να μην θελήσουν!
όμως και πάλι ποια ειδικότητα θα θελήσει να μας δώσει 2η ανάθεση;
Το πρακτικό πρόβλημα είναι ότι λόγω της πολιτείας δεν μπορέσαμε ποτέ να συνεργαστούμε με άλλες ειδικότητες, αφού πάντα ήταν "εχθροί" μιας και μας έπαιρναν μαθήματα. Για την πολιτεία ήμασταν ανίκανοι για την δευτεροβάθμια... για αρκετά χρόνια.
Τώρα θέλουμε συνεργασίες και αυτές πρέπει να τις εντοπίσουμε... Είμαστε και εμείς τριάντα κομμάτια. Άλλοι πληροφορικοί με software, άλλα με hardware, άλλοι με οικονομικά, άλλοι με βιολογία και άλλοι ακόμα Επιστήμες και Πολιτισμός από τα Γιάννενα!
Σε όλες τις ειδικότητες μπορούμε να έχουμε αναθέσεις! Το θέμα είναι αν πραγματικά θα είναι κατάλληλος στα μαθηματικά ένας από μακεδονίας ή ένας στα οικονομικά από την Αθήνα. Τα δε ΤΕΙ τι γίνεται που μπαίνουν και από τεχνικά λύκεια;;;
Μήπως ο κλάδος πρέπει να σπάσει σε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ υποκομμάτια ΠΕ19 και ΠΕ20 για να μπορούμε να έχουμε αναθέσεις... σχεδόν μισό πτυχίο έχουν κάνει κάποιοι στα μαθηματικά και άλλοι στα οικονομικά...

Και αυτό που λες σπάσιμο σε ΠΕ19, ΠΕ20 σχετικά με τις 2ες αναθέσεις καλό ακούγεται.

Είχα προτείνει ΠΕΚ ή ακόμα και εξετάσεις στο μάθημα δεύτερης ανάθεσης.

Όσον αφορά τους πολλούς τύπους πτυχίου μας μπορούμε εμείς σε συνεργασία με τις αντίστοιχες πανεπιστημιακές σχολές να φτιάξουμε και να δώσουμε μια λίστα με το τι μπορει να πάρει ως β ανάθεση κάθε πληροφορικός.

Και επαναλαμβάνω τα παραπάνω δεν ισχύουν και δεν ενδιαφέρουν όποιον έχει δεμένο τον γάιδαρό του δηλαδή συμπληρώνει και είναι σίγουρος ότι θα συμπληρώνει ωράριο εις τον αιώνα τον άπαντα μέχρι να πάρει σύνταξη!

Και ένα γενικό σχόλιο.
Είναι απογοητευτική η συμμετοχή των συναδέλφων στο forum έστω και για ένα τέτοιο σημαντικό θέμα.
Είμαστε χιλιάδες και ασχολούμαστε καμμιά εικοσαριά και η ΠΕΚΑΠ. Νομίζετε δεν τα βλέπει αυτά το υπουργείο;

fof

Παράθεση από: sman στις 04 Μαρ 2011, 03:59:43 ΜΜ
....Μήπως ο κλάδος πρέπει να σπάσει σε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ υποκομμάτια ΠΕ19 και ΠΕ20 για να μπορούμε να έχουμε αναθέσεις...

Παράθεση από: Gnirut στις 04 Μαρ 2011, 04:34:36 ΜΜ
....Και αυτό που λες σπάσιμο σε ΠΕ19, ΠΕ20 σχετικά με τις 2ες αναθέσεις καλό ακούγεται....

Τα καλά και συμφέροντα έτσι Gnirutako και smanako;;;;;;;;

Εσείς είστε ικανόι να σπάσετε τον κλάδο σε δύο κομμάτια για να βολευτείτε

Εγώ φταίω!!!!! Η του ΠΕ20 που προσπαθώ περισσότερο από σας να σώσω το τομαράκι σας!!!

(ευχαρίστως αν θέλετε να κουβεντιάσουμε για το θέμα σύγκρισης επιπέδου ΠΕ19-ΠΕ20... πολύ ευχαρίστως!!) 

Katsadouros_Dhm

Δεν είναι η ώρα για διασπάσεις. Ας μην ξαναγραφει αυτη η λεξη, θα παρακαλεσω όλους.
Αν γινει κατι με τις αναθεσεις να γινει συνολικα για ΠΕ19-20, χωρις να κοιταμε τις ιδιαιτεροτητες καθε τιτλου σπουδων. Αν το κανουμε θα χασουμε (παλι)...

Keep Growing

Θα παρακαλούσα τους συναδέλφους που θέλουν να "χυθεί αίμα", να είναι λίγο πιο προσεκτικοί στα - εν θερμώ γραφόμενα - μηνύματά τους.
Πιστεύουν ότι με αυτόν τον τρόπο βοηθάνε τη θεσούλα τους;


Ένας ΠΕ20, απόφοιτος 2ου ΤΕΛ Δράμας.
Και ναι με προσβάλουν τα γραφόμενά σας.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Laertis

Την ώρα της κρίσης που ζητούμενο για όλους ( ; ) είναι η ενότητα του κλάδου ακούγονται πολλές εν θερμώ απόψεις που μόνο κακό μπορούν να κάνουν σε όλους μας και όχι μόνο στους ΠΕ20. Νόμιζα ότι τα είχα ακούσει όλα αλλά αυτό αρχίζει να γίνεται εξοργιστικό.
Δε θέλω να συνεχίσω με χαρακτηρισμούς ...

Καλώ τους συναδέλφους καλοθελητές που γοητεύονται με τη διάσπαση ΠΕ19 και ΠΕ20 να συγκρατήσουν τον ενθουσιασμό τους, να επιδείξουν ψυχραιμία και να μη δυναμιτίζουν την ήδη τεταμμένη ατμόσφαιρα στο στέκι.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Gnirut

Παράθεση από: Gnirut στις 04 Μαρ 2011, 04:34:36 ΜΜ
Και αυτό που λες σπάσιμο σε ΠΕ19, ΠΕ20 σχετικά με τις 2ες αναθέσεις καλό ακούγεται.

Είναι σαφές ότι τουλάχιστον εγώ μιλώ για σπάσιμο σχετικά με τις ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.

Εαν θέλει κάποιος ΠΕ20 να έχει β' ανάθεση και δεχτεί το υπουργείο να γίνονται άλλα μαθήματα και από ΠΕ20 είναι ευχής έργον.

Αν και σίγουρα δεν αποτελεί στατιστική, από ότι είδα, τουλάχιστον από όσους ΠΕ20 έχουν γράψει μέχρι τώρα εδω, δεν θα ήθελαν να κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός πληροφορικής.

geokra

Παράθεση από: Laertis στις 04 Μαρ 2011, 08:08:52 ΜΜ
Την ώρα της κρίσης που ζητούμενο για όλους ( ; ) είναι η ενότητα του κλάδου ακούγονται πολλές εν θερμώ απόψεις που μόνο κακό μπορούν να κάνουν σε όλους μας και όχι μόνο στους ΠΕ20. Νόμιζα ότι τα είχα ακούσει όλα αλλά αυτό αρχίζει να γίνεται εξοργιστικό.
Δε θέλω να συνεχίσω με χαρακτηρισμούς ...

Καλώ τους συναδέλφους καλοθελητές που γοητεύονται με τη διάσπαση ΠΕ19 και ΠΕ20 να συγκρατήσουν τον ενθουσιασμό τους, να επιδείξουν ψυχραιμία και να μη δυναμιτίζουν την ήδη τεταμμένη ατμόσφαιρα στο στέκι.
Συμφωνώ και συμπληρώνω ότι, όπως και σε οτιδήποτε στη ζωή μας, έχει κάποια σημασία η αφετηρία του καθενός, αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει το αποτέλεσμα, τι έχει επιτύχει και τι έχει προσφέρει ο καθένας στην πορεία του. Οπότε είναι τουλάχιστον άδικο να κρίνουμε κάποιους ή όλους με βάση το πτυχίο τους και τίποτε άλλο.

pthomop

Ρε μεγαλε gnirut σαν να μην μας τα λες καλα. Ειμαι ΠΕ20 , με 12 χρονια προυπηρεσιας στον ιδιωτικο τομεα σε μηχανογραφησεις 4 εταιρειων, με μεταπτυχιακο, με πιστοποιηση MCP MICROSOFT κλπκλπκλπκλπ. Και σε πληροφορω οτι μπορω να διδαξω ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και ΦΥΣΙΚΗ πολυ ανετα μεχρι την Β' Λυκειου.Πως καταλαβες οτι οι ΠΕ20 ειναι ικανοι μονο για διδσκαλια πληροφορικης? Αρκετα πια με αυτο το κομπλεξ που εχετε μερικοι με εμας.

Ποσοι απο εσας οταν διοριστηκατε νιωσατε υποτιμητικα οταν μαθατε οτι τα μαθηματα επιλογης δεν υπολογιζονται στον μεσο ορο? Τι κανατε για να αλλαξει αυτη η εμμετικη κατασταση ?
Μεχρι το παιδαγωγικο ινστιτουτο εφτασα για να διαμαρτυρηθω και η απαντηση που πηρα ηταν πως δεν χρειαζεται ο βαθμος να μετρα διοτι τα παιδια αγαπουν την Πληροφορικη και για αυτο την επιλεγουν. :D Και μαλιστα ενιωσαν καταπληξη που εθεσα τετοιο θεμα αφου μεχρι τοτε δεν ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ >:D . Τι κανατε τοσα χρονια συναδελφοι για αυτο?
Και γιατι ρε gnirut η ΕΠΥ το 2004 δεν με δεχτηκε να γινω μελος της επειδη ημουν αποφοιτος ΤΕΙ? Και γιατι οι κατοχοι πανεπιστημιακου πτυχιου πιστευουν οτι ειναι ανωτεροι απο εμας? Που σε οσα σεμιναρια CISCO και MICROSOFT εχω παρακολουθησει, οι αποφοιτοι πανεπιστημιακων σχολων ειναι πιο ασχετοι και απο την θεια μου την Μαρικα?Τι ρατσισμος ειναι αυτος? Γιατι να υπαρχουν 3-4 σύλλογικα οργανα για την ειδικοτητα μας? Ποια αλλη ειδικοτητα ειναι διασπασμενη? Αυτη την αλαζονεια πληρωνουμε σημερα  και μαλιστα πολυ ακριβα. Και θυμηθειτε με . Ουτε στο Δημοτικο θα μας πανε. Ετοιμαστειτε για μεταταξη . Και καντε εναν κοπο να ρωτησετε καποιους που φετος μεταταχθηκαν σε αλλες θεσεις τι ομορφα που περνουν. Τραβανε ολη την δουλεια μονοι τους και οι παλιοι αραχτοι και ωραιοι.

Ζητω συγνωμη για το υφος της απαντησης μου. Ουτε θελω να αυτοδιαφημιστω και να αυτοπροβληθω, ουτε πιστευω στην διασπαση που επιθυμουν μερικοι γιατι ετσι τους βολευει.

iliasthes

#42
Συνάδελφε, μη ρίχνεις λάδι στη φωτιά. Ας το κλείσουμε αυτό το θέμα. Αν το υπουργείο μας κόψει σε κομματάκια ΠΕ19-ΠΕ20, κάτοχοι ΣΕΛΕΤΕ μη κάτοχοι ΣΕΛΕΤΕ, συνάδελφοι με μεταπτυχιακό, συνάδελφοι χωρίς μεταπτυχιακό, πολύτεκνοι- μη πολύτεκνοι, έγγαμοι-άγαμοι,άνδρες-γυναίκες, ψηλοί-κοντοί,  τότε εμείς θα σκοτωνόμαστε μεταξύ μας και το υπουργείο θα περάσει αυτά που θέλει.

Παρακαλώ τους συναδέλφους να αποφύγουν να μπουν σε λογικές διάσπασης. Όλοι γνωρίζουμε τον κλάδο μας και πως μέσα σε αυτόν υπάρχουν συνάδελφοι με πολλές διαφορετικές πηγές προέλευσης, ας σεβαστεί ο καθένας τον άλλο και ας αφήσουμε τις υποκειμενικές αξιολογήσεις. Μου αρέσει που ως εκπαιδευτικοί είμαστε τόσα χρόνια αρνητικοί στην αξιολόγηση του υπουργείου, αλλά είμαστε πρόθυμοι να αξιολογήσουμε εμείς όλους τους άλλους.

Υπάρχει Γενική Συνέλευση σε λίγες μέρες, ας προσπαθήσουμε να καταθέσουμε προτάσεις, τόσο για το τι πρέπει να διεκδικήσει η ΠΕΚΑΠ, όσο και τις μεθόδους,τις οποίες θα αξιοποιήσουμε για να πετύχουμε όσες περισσότερες από τις διεκδικήσεις μας μπορούμε. Προσωπικά αν μπορέσω να μαζέψω και κάποιες υπογραφές συναδέλφων, θα ετοιμάσω ένα κείμενο το οποίο θα στείλω με mail στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, αν μπορούν και θέλουν να το διαβάσουν στη Γ.Σ., επειδή είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο από την Καβάλα να παρεβρεθώ στη Συνέλευση.

Vangelis

Μην αποπροσανατολίζουμε τη συζήτηση με άσχετα θέματα.

Ο κλάδος είναι ενιαίος και δεν πρόκειται να σπάσει όσο και αν το ευαγγελίζονται μερικοί.  Έτσι όσοι "σνομπάρουν" τους  ΠΕ20 τούς συναδέλφους με άλλο πτυχίο κ.λπ ας αναζητήσουν την παρέα τους σε άλλες ενώσεις.  Η ΠΕΚΑΠ εκπροσωπεί τους καθηγητές πληροφορικής  που εργάζονται στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τελεία και παύλα.

Τα δεδομένα και τα ζητούμενα τώρα στο ερώτημα της ΠΕΚΑΠ:
Δεδομένα:
Υπάρχει μείωση ωρών διδασκαλίας στο νέο Λύκειο.
Ήδη πολλοί συνάδελφοι ασχολούνται με θέματα μηχανογράφησης του σχολείου (π.χ ΕΠΑΦΟΣ, e-school κ.λπ) χωρίς μείωση ωραρίου, είτε με ανεπίσημη μικρή μείωση ωραρίου.  Το γιατί ασχολούνται, αυτή τη στιγμή δεν μας απασχολεί.
Υπάρχουν συνάδελφοι που θα προτιμούσαν να κάνουν τεχνική στήριξη από το να διδάσκουν στην τάξη.
Θεωρώ πιθανό να υπάρχουν και συνάδελφοι που θα προτιμούσαν να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη σχολείου (σε σχολειό που επιθυμούν) από το να διδάσκουν σε άλλη περιοχή ή να μεταφέρονται σε 2-3 σχολεία.

Συνθήκες – περιορισμοί:
Δεν θα πρέπει να φανεί ότι αποκλειστικά αρμόδιοι για την μηχανογράφηση του σχολείου είναι οι καθηγητές Πληροφορικής.
Η εργασία της μηχανογράφησης δεν θα πρέπει να "μπλεχτεί" με την εργασία του υπεύθυνου εργαστηρίου. ( Αυτή θεωρώ ότι είναι μόνο δική μας αρμοδιότητα )


Ζητούμενα:  
Θα απαντήσουμε στην πρόσκληση του ΓΓ η θα αφήσουμε το Υπουργείο να κάνει ότι νομίζει;

Μερικές προτάσεις:

1)   Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε την ίδρυση θέσεων τεχνικής  υποστήριξης σχολείων στις οποίες θα μπορούν αν αποσπώνται καθηγητές πληροφορικής για ορισμένα χρόνια (θητεία). Το σκέφτομαι κάτι σαν αποκεντρωμένο ΚΕ-ΠΛΗΝΕΤ.  Νομίζω ότι κάτι παρόμοιο σκέφτεται και το Υπουργείο. Η θέση αυτή είναι ανεξάρτητη  από τον υπεύθυνο εργαστηρίου.
2)   Όμοια θα μπορούσαμε να ζητήσουμε την ίδρυση θέσεων γραμματειακής υποστήριξης των σχολείων, στις οποίες θα μπορούν να αποσπώνται καθηγητές όλων των ειδικοτήτων με πιστοποίηση γνώσης ΗΥ για ορισμένα χρόνια (θητεία).
3)   Θα μπορούσαμε να καταγράψουμε τις  μηχανογραφικές εργασίες ενός  σχολείου και για κάθε μια από αυτή να ορίσουμε μείωση ωραρίου. Τις εργασίες αυτές θα τις αναθέτει ο σύλλογός καθηγητών στην αρχή τ ου χρόνου μαζί με τις άλλες εξωδιδακτικές εργασίες σε καθηγητές που μπορούν να τις εκτελέσουν.  Η πρόταση αυτή ακούγεται πολύ λογική αλλά είναι δύσκολη στην εφαρμογή της γιατί είναι δύσκολο να οριστούν οι μηχανογραφικές εργασίες (βγαίνουν συνεχώς νέες) καθως και ο υπολογισμός του χρόνου που χρειάζονται.
4)   Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε μια συγκεκριμένη μείωση π.χ 10 ώρες για όποιον καθηγητή ασχολείται με την μηχανογράφηση του σχολείου.  Και εδώ θέλει προσοχή γιατί τώρα η μηχανογράφηση τα περιλαμβάνει όλα !!! ακόμα και τα πρακτικά.

Vangelis

Μπορούμε να ανοίξουμε ένα θέμα σχετικό με τη δεύτερη ανάθεση μαθημάτων αλλα και αυτό θέλει προσοχή π.χ αν με κάποιο ΠΕΚ εμείς μπορούμε να κάνουμε ένα άλλο μάθημα γιατί οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων με κάποιο αντίσοιχο ΠΕΚ να μην μπορούν να κάνουν τα δικά μας;
Καλό είναι να μην ξαναγυρίσουμε στην δεκαετία του 90.