Ερώτηση για την διαδικασία

Ξεκίνησε από theoni, 24 Απρ 2017, 12:47:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

theoni

Καλησπέρα σας μια ερώτηση σχετικά με την υλοποίηση της διαδικασίας μπορούνε να βάλουμε στην λίστα παραμέτρων στο πρόγραμμα σταθερά (στην συνάρτηση γίνεται)π.χ καλεσε διαδ(π,1,ον,τ)


petrosp13

Εφόσον οι διαδικασίες αντιγράφουν τις παραμέτρους πίσω, θα είναι συνετό να λέμε στα παιδιά ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Manolis Kosmidis

Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Απρ 2017, 04:10:56 ΜΜ
Εφόσον οι διαδικασίες αντιγράφουν τις παραμέτρους πίσω, θα είναι συνετό να λέμε στα παιδιά ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό..
Ούτως ή άλλως οι διαδικασίες αντιγράφουν τις παραμέτρους εισόδου σε δικές τους, ίδιου τύπου μεταβλητές είτε το κύριο πρόγραμμα στέλνει σταθερές, είτε μεταβλητές. Οι σταθερές μπορούν να χρησιμοποιούνται
ως είσοδοι.

Άλλο όμως θέμα είναι είναι η hard-coded εισαγωγή τιμής στη διαδικασία του παραδείγματος ' καλεσε διαδ(π,1,ον,τ) ', που γίνεται μάλλον για λόγους έκτακτης ανάγκης ή δοκιμής και άλλο η εισαγωγή μιας δηλωμένης σταθεράς.

Σε μια εκπαιδευτική υλοποίηση, νομίζω ότι ότι δεν ταιριάζει το hard coding, από την άλλη όμως χρειάζεται να υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή ελευθερία κινήσεων.

To μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω ότι πρέπει να περιέχει στοιχεία Ηλεκτρονικής, Ρομποτικής και της ανάπτυξης προϊόντων μέσω CAD. Επίσης, πρέπει να είναι project oriented και να βαθμολογείται ανάλογα. Η ΑΕΠΠ, πιστεύω ότι θα γίνει το πρώτο μάθημα που θα εξετάζεται με adaptive online testing.
https://aepp.gr

theoni

Ενας μαθητης μου κάλεσε διαδικασια στέλνοντας στο υποπρόγραμμα μια σταθερά(πχ διαδ(ον,παικτες,1,τιμ1)πρέπει να του κόψω μονάδες ή οχι???στην συνάρτηση μπορούμε  να χρησιμοποιούμε απροβλημάτιστα σταθερά???

evry

Τετράδιο μαθητή σελ. 100 έχει κλήση Διαδικασίας με σταθερές τιμές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Παράθεση από: evry στις 26 Απρ 2017, 10:30:45 ΜΜ
Τετράδιο μαθητή σελ. 100 έχει κλήση Διαδικασίας με σταθερές τιμές.


Μάλιστα, τώρα το τετράδιο μαθητή είναι εντός ύλης δηλαδή, και μας καθοδηγεί σε λύσεις ασκήσεων.
Ευκαιρία να σε τρολάρω κι εγώ Ευριπίδη. :D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

Δεν με τρολάρεις Γιώργο, γιατί η σελίδα 100 στην οποία παραπέμπω είναι εκτός ύλης. :D Αναφέρεται στην αναδρομή που ήταν πάντα εκτός ύλης. Απλά δεν έχεις καταλάβει το σκεπτικό μου. Το τετράδιο μαθητή δεν είναι στην ύλη ως θεωρία.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Ωραία, οπότε από την άσκηση αυτή προκύπτει ότι η λίστα παραμέτρων δέχεται σταθερές, αλλά επειδή αυτό καθορίζει τη θεωρία (λίστα παραμέτρων διαδικασιών), δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όχι επειδή είναι στην αναδρομή (σελ. 100) όπως λες, αλλά επειδή είναι θεωρία που αναπτύσσεται στο τετράδιο μαθητή. Έλα όμως που στο βιβλίο αναφέρεται ρητά ότι η λίστα παραμέτρων είναι μια λίστα μεταβλητών.
Οπότε εγώ που θα το πάρω σωστό αν δω σταθερά στη λίστα, είμαι λάθος  >:D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola