12.04 μηνύματα λάθοι που δεν αντιστοιχούν ...

Ξεκίνησε από richard, 08 Φεβ 2013, 01:59:15 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

richard

Κάθε φορά που κάνω μία εγκατάσταση από το ubuntu-12.04.1-desktop-i386-sch.iso και apt-get update και dist-upgrade επιμένει να βγάζει error messages (χωρίς να φαίνεται ότι κάτι δεν δουλεύει) όπως περιγράφει εδώ:

     http://www.tutonics.com/2012/11/disable-apport-error-messages.html#.UP_nudfFsUQ

Richard
==============================================================
Ο Άλκης απαντάει:

Τα error messages για τον colord κτλ είναι του Ubuntu, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς.

Μερικά λύθηκαν στο μεταξύ, οπότε στην επόμενη έκδοση του ubuntu-12.04.2-desktop-i386-sch.iso θα υπάρχουν λιγότερες αναφορές σφαλμάτων του Ubuntu.

richard

Μάλλον δεν είναι για μας να έχουμε το εργαλείο apport ενεργοποιημένο. Δείτε εδώ

                https://wiki.ubuntu.com/Apport

Γιατί είναι στο /etc/default/apport η γραμμή enabled=1;

Προσωπικά βρίσκω popups από αυτό να γίνουν αρκετά συχνά. Είμαι ο μόνος με την γρίνια αυτή;

Rchard

alkisg

Παράθεση από: richard στις 08 Σεπ 2013, 07:07:39 ΜΜ
Γιατί είναι στο /etc/default/apport η γραμμή enabled=1;

Αυτό είναι το default του Ubuntu 12.04, δεν το πειράξαμε.
Πάντως, αν κάποιος θέλει, μπορεί να το βάλει 0 και έτσι να απενεργοποιήσει την αναφορά σφαλμάτων. Δε νομίζω όμως ότι θα έπρεπε τα sch-scripts να το απενεργοποιήσουν για όλους, γιατί έτσι δεν θα βλέπαμε ποτέ κανένα bug, οπότε και δεν θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στη λύση τους...

Παράθεση από: richard στις 08 Σεπ 2013, 07:07:39 ΜΜ
Προσωπικά βρίσκω popups από αυτό να γίνουν αρκετά συχνά.

Έχουν αναφερθεί όλα τα bugs που είδες; Εγώ πια τέτοια popups βλέπω πολύ σπάνια...
Για να καθαριστούν τα παλιότερα crash dumps, η εντολή είναι:
Κώδικας: Bash
sudo rm /var/crash/*

gverv

Εξαιρετικά χρήσιμη πληροφορία! Παρά το γεγονός ότι αρκετές φορές το είχα σκεφτεί, ποτέ δεν έψαξα πως απενεργοποιείται η αναφορά σφαλμάτων.
Είμαστε αρκετοί όπως στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που κάνουμε εγκαταστάσεις τις οποίες δε χρησιμοποιούμε εμείς αλλά απλοί χρήστες. Τελευταία "μόδα" από την εμπειρία μου, να πείθω, και να αξιοποιείται περιβάλλον LTSP και στα ...νηπιαγωγεία (προμηθεύτηκαν από πρόσφατο διαγωνισμό υπηρεσίας του Δήμου για τις ειδικές τάξεις που είχαν σύγχρονο Η/Υ με εγκατεστημένο μόνο ubuntu 12.04 64bit χωρίς άδεια windows, υπάρχει καλύτερη πρόταση από την επανεγκατάσταση του σαν ltsp server ώστε να αξιοποιηθούν και οι 2-3 10ετίας Η/Υ που είχαν σαν thin clients και να δουλεύουν όλα με σύγχρονο λογισμικό;) Σε αυτές τις περιπτώσεις δε δείχνει την εικόνα ενός "ώριμου" λειτουργικού το έστω και μια φορά τη βδομάδα μήνυμα αναφοράς σφάλματος, δεν περιμένουμε βοήθεια για αποσφαλμάτωση από αυτούς τους χρήστες, καλύτερα να μην ενοχλούνται αυτοί οι απλοί χρήστες από τέτοια μηνύματα.
Προτείνω να δημιουργήσουμε ένα νέο θέμα με "προτιμήσεις" μετά την εγκατάσταση, όπου μερικά τέτοια θέματα να βρίσκονται συγκεντρωμένα σε ένα σημείο και το συγκεκριμένο θέμα να γίνει sticky στην ενότητα linux. Αργότερα να ενσωματωθεί στο wiki της τεχνικής στήριξης.

alkisg

Παράθεση από: gverv στις 09 Σεπ 2013, 06:16:04 ΠΜ
δεν περιμένουμε βοήθεια για αποσφαλμάτωση από αυτούς τους χρήστες, καλύτερα να μην ενοχλούνται αυτοί οι απλοί χρήστες από τέτοια μηνύματα.

Ο κύριος λόγος που λέω να μην το απενεργοποιήσουμε δεν είναι επειδή περιμένουμε τη βοήθειά τους, αλλά επειδή θα πρέπει να δουν κάποιο μήνυμα λάθους...
Π.χ. έστω ότι πάνε να τρέξουν Επόπτη (ή LibreOffice ή οτιδήποτε άλλο...), και συμβαίνει κάποιο σοβαρό σφάλμα,
τι θέλουμε, να μην τους εμφανιστεί τίποτα απολύτως και να αναρωτιούνται αν βάρεσαν σωστά το διπλό κλικ,
ή να τους εμφανιστεί το μήνυμα του apport;


...αν βέβαια και χωρίς το apport εμφανίζονται μηνύματα λάθους, τότε ΟΚ. Αλλά αν δεν εμφανίζονται, νομίζω είναι καλύτερα να μην το απενεργοποιούμε...

richard

Εάν κατάλαβα καλά το apport διευκολίνει να στέλνεις bug report. Δεν εμφανεί error μήνημα επειδή το κάνει το apport. Άρα όταν κάτι συμβεί θα έχουμε η στο log η κάπως την ενιμέρωση. Προσωπικά είχα αρκετά popups για "errors" που δεν είχαν συμβούν (false positives.)

Richard