Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Πολυδιάστατοι πίνακες / Απ: ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ
« Τελευταίο μήνυμα από Κωστας τζιαννης στις Σήμερα στις 01:14:37 πμ »
και μια και το θέμα έχει τον τίτλο δύσκολη άσκηση για πίνακες προτείνω μια άσκηση που θεωρώ αρκετά δύσκολη για όποιον έχει χρόνο.

Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος να δημιουργεί μια μαγική ακολουθία μήκους 7. Η μαγική ακολουθία είναι μια ακολουθία αριθμών στην οποία κάθε αριθμός είναι το πλήθος των εμφανίσεων του αριθμού-θέση στην οποία βρίσκεται. Για παράδειγμα η παρακάτω ακολουθία είναι μαγική ακολουθία μήκους 5
   Μ = [2, 1, 2, 0, 0]

διότι το 0 εμφανίζεται 2 φορές Μ[0]=2, το 1 1 φορά Μ[1]=1 το 2 2 φορές Μ[2]=2 τα 3,4 καμία

όπως καταλάβατε ξεκινάμε να μετράμε από το 0 και όχι από το 1.

Αν καταφέρετε και κάνετε το παραπάνω μπορείτε να σκεφτείτε πως θα μπορούσατε να γενικεύσετε για οποιοδήποτε μήκος ακολουθίας Ν? αν είναι εφικτό

ωραια ασκηση.αυτο το τρικακι που ειχα εμπνευστει καποτε σου λυνει τα χερια σε κατι τετοιες περιπτωσεις.μπορει να υπαρχουν αλλες πιο συντομες λυσεις αλλα επειδη καποτε ειχα εμπνευστει αυτο το πραγμα και με ειχε σωσει οταν βρισκω ευκαιρια το χρησιμοποιω.η λυση ειναι με ακολουθια οποιουδηποτε μηκους θελουμε αρκει να αλλαξουμε την τιμη της σταθερας  στο κυριως προγραμμα και στη διαδικασια
2
Στα παρακάτω λοιπόν τι θα απαντούσατε?
1. Σε μια Συνάρτηση μπορούμε να μην έχουμε παραμέτρους.
2. Τα υποπρογράμματα μπορούν να μην έχουν καμία παράμετρο.

σωστες και οι 2
3
Στα παρακάτω λοιπόν τι θα απαντούσατε?
1. Σε μια Συνάρτηση μπορούμε να μην έχουμε παραμέτρους.
2. Τα υποπρογράμματα μπορούν να μην έχουν καμία παράμετρο.
4
και με παρενθέσεις ( ) δουλεύει η κλήση της διαδικασίας
τι να πω μαλλον θα εχω παλιοτερη εκδοση.διευκρινιση δεν λεω για το μαθημα και τι λεει το βιβλιο μιλαω για τον διερμηνευτη της γλωσσας
6
Με όλο το σεβασμό και χωρίς καμία δόση υπόδειξης θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο επειδή μας διαβάζουν και μαθητές να περιοριστούμε σε ασκήσεις "κανονικές" γιατί τελευταίες ημέρες τα παιδιά πιάνονται από το παραμικρό με αποτέλεσμα να ξεκινάει μια απίστευτη ανασφάλεια. Ας κρατήσουμε τις ασκήσεις μας για τη νέα φουρνιά. Και πάλι τονίζω ότι δεν έχω πρόθεση να υποδείξω κάτι ούτε να την πω σε κάποιον.

οχι δικιο εχεις πανω απο τις 'τρελες' ασκησεις τροποποιησα και εγραψα  οτι ειναι εκτος λογικης πανελληνιων.καλα εκανες και το ειπες.αυτη με τους πρωτους αριθμους την αφησα ως εχει γιατι νομιζω οτι δεν ειναι τοσο δυσκολη και ακυρη
7
και με παρενθέσεις ( ) δουλεύει η κλήση της διαδικασίας
8
ποιος βλεπει το westworld??ειναι ωραια σειρα παντως για οποιον ενδιαφερεται.εσεις που γραφετε μετα τις πανελληνιες εχετε καιρο.η λυση του μπονους τρακ του παναγιωτη
9
Με όλο το σεβασμό και χωρίς καμία δόση υπόδειξης θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο επειδή μας διαβάζουν και μαθητές να περιοριστούμε σε ασκήσεις "κανονικές" γιατί τελευταίες ημέρες τα παιδιά πιάνονται από το παραμικρό με αποτέλεσμα να ξεκινάει μια απίστευτη ανασφάλεια. Ας κρατήσουμε τις ασκήσεις μας για τη νέα φουρνιά. Και πάλι τονίζω ότι δεν έχω πρόθεση να υποδείξω κάτι ούτε να την πω σε κάποιον.
10
Να ξεφύγουμε λίγο από τις εξετάσεις η σειρά τα σπάει!!  :) Βέβαια μας θυμίζει πως μεγαλώνουμε αλλά είναι πολύ καλή!!
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10