Θέματα ΑΕΠΠ για Δ' Ταξη Εσπερινού;

Ξεκίνησε από ΤΚΚ, 09 Ιουν 2004, 12:22:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΤΚΚ

Ξερει κάποιος που μπορώ να βρω τα θέματα ΑΕΠΠ που έπεσαν στη Δ' Εσπερινού την Δευτέρα 7/6/04;

flou

Η αλήθεια είναι ότι τα έψαχνα πολύ ώρα μιας και δεν είναι τουλάχιστον μέχρι τώρα στο ypepth.gr. Τελικά τα βρήκα στην εξής διέυθυνση.
http://www.synolo.edu.gr/
Το γιατί δεν μπήκαν ακόμα στο ΥΠΕΠΘ δεν το κατάλαβα.
Όχι εύκολη θεωρία και καλές ασκήσεις μου φάνηκαν με μια ματιά.


Ηλίας Πούλης
Ηλίας Πούλης
Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Τα θέματα είναι στο Υπουργείο
http://www.ypepth.gr/el_ec_page3414.htm

Οι λύσεις είναι στο

http://exams.ert.gr/exams.asp?MODE=4&yearID=2004
http://www.synolo.org/esper2004.html

Αγαπητέ επισκέπτη φτιάξε και έναν λογαριασμό  στο στέκι

Με εκτίμηση,

eharis

Νομίζω  ότι  οι  λύσεις  και  στις  δύο διευθύνσεις ( που  είναι και οι δύο από το Σύνολο το φροντιστήριο είναι λάθος )
1. Λάθος
Θέμα 1ο , Β , 3 , α  
Να προσδιορίσετε τις τιμές των δεικτών της παραπάνω ουράς .
Απάντηση ( που νομίζω ότι είναι λάθος ) που δίνουν οι δύο αυτές διυθύνσεις
Εμπρός δείκτης -> Μ
Πίσω δείκτης -> Σ
Απάντηση (  νομίζω σωστή )
Εμπρός δείκτης -> 1
Πίσω δείκτης -> 5

Το ίδιο λάθος ξανά και στο
Θέμα 1ο , Β , 3 , β
Θέμα 1ο , Β , 3 , γ

2.Λάθος
Θέμα 1ο , Γ , 3
Πολύ μεγάλη κουβέντα είχε γίνει για το αν θα πρέπει να παίρνει τιμή η μεταβλητή σε μια για  πέρα από την τελική τιμή για να φεύγει ....

ΓΙΑ Υ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 6 ΜΕ_ΒΗΜΑ 2
      χ <- Χ - 10
ΤΕΛΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Το θέμα έλεγε :

Ποιες είναι οι διαδοχικές τιμές των μεταβλητών Χ και Υ σε όλες τις επαναλήψεις ;
 
Απάντηση : ? ( το πρόβλημα είναι για την μεταβλητή Υ )
Μπορεί 2 , 4 , 6
ή  2 , 4 , 6 , 8

3.Λάθος
Νομίζω κατα λάθος
Θέμα 4ο
Στην κλιμακωτή χρεώση έχει βάλει τις διαφορές 299 και 699 ενώ νομίζω ότι είναι 300 και 700 .

Περιμένω σχόλια
Χάρης
Καθηγητής ΠΕ 19 Εσπερινού
  


pfan

Στα θέματα :
Θέμα 1ο , Β , 3 , α
Θέμα 1ο , Β , 3 , β
Θέμα 1ο , Β , 3 , γ
 θα συμφωνήσω με τον Χάρη ότι από την στιγμή που είναι δείκτες σε πίνακα (όπως το αναφέρει και το βιβλίο) το περιεχόμενό τους θα πρέπει να είναι νούμερο και μάλιστα ακέραιο.

Θέμα 1ο , Γ , 3  
Στην Για θα πρέπει να πάρει την τιμή 8 το Υ και μετά να φύγει από την επανάληψη. Παλιότερα όταν είχε πέσει το θέμα με την φυσαλίδα και τον πίνακα τιμών η επιτροπή είχε προνοήσει μια γραμμή παραπάνω για την τελευταία τιμή της μεταβλητής της επανάληψης (βέβαια η επιτροπή έχει αλλάξει αλλά και το βιβλίο να ακολουθήσεις το δείχνει ξεκάθαρα και με το διάγραμμα ροής της Για)

Νομίζω ότι τα θέματα του εσπερινού ήταν πάλι πιο δύσκολα από του Ενιαίου κυρίως αν συγκρίνεις το 3ο θέμα. Στο 2ο θέμα αποφάσισαν να μην δώσουν όλες τις μονάδες στον πίνακα τιμών και σωστά έπραξαν κατά την γνώμη μου. Έβαλαν όμως  λογικό διάγραμμα (όπως και παλιότερα) όταν στο βιβλίο του καθηγητή στην σελ 73 αναφέρει ότι η χρήση τους πρέπει να περιοριστεί. Βέβαια πρέπει να πω ότι δεν συμφωνώ με το βιβλίο και πιστεύω ότι το διάγραμμα ροής μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ στα αρχικά στάδια της ενασχόλησης του μαθητή με το μάθημα αυτό. Ο φόβος του μη δομημένου προγραμματισμού  που αναφέρει το βιβλίο δεν νομίζω ότι μπορεί να επηρεάσει τους μαθητές σε αυτά τα στάδια. Αλλά μια επιτροπή θα πρέπει να προνοήσει ότι θα υπάρχουν αρκετοί καθηγητές που το διάγραμμα ροής θα το έχουν παραμελημένο όταν μάλιστα το αναφέρει και το σχολικό βιβλίο ότι πρέπει να μην του δώσουμε μεγάλη σημασία.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Sergio

Συνάδελφε Χάρη,

έχουμε 'ανεβάσει' λύσεις για τα θέματα των εσπερινών ενιαίων Λυκείων στην αρχειοθήκη μας http://briefcase.pathfinder.gr/contents/tosteki/13489 (με όνομα LuseisQematwvPavellnviwv2004ESP.zip) απ' όπου μπορείς και να τα 'κατεβάσεις'.

Θέμα 1ο, Β.3.α,β,γ
θα συμφωνήσω με τη λύση που προτείνεις, χωρίς όμως να θεωρήσω λάθος τη λύση που έχει δώσει ο άλλος συνάδελφος.  
Το βιβλίο νομίζω λειτουργεί κάπως χαλαρά ΚΑΙ σε αυτό το σημείο, αναφέροντας δείκτες που '...μας δίνουν τη θέση του στοιχείου...' (Κεφ.3, σελ.61).  
Ξέρουμε ότι η υλοποίηση του δείκτη μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους, με πιό συνηθισμένο αυτό της αναφοράς (του pointer).  Βέβαια το βιβλίο στη συνέχεια αναφέρει ότι η ουρά '...μπορεί να υλοποιηθεί με τη βοήθεια ενός μονοδιάστατου πίνακα...' και παρακάτω '...αυξάνεται ο δείκτης...' έκφραση που ασφαλώς παραπέμπει σε αύξηση αριθμητικής μεταβλητής.  
Ωστόσο δε νομίζω ότι στα πλαίσια των στόχων του μαθήματος θα έπρεπε να πάρουμε σαν λάθος απάντηση της μορφής '...ο δείκτης εμπρός δείχνει το Μ...' αντί του '...ο δείκτης εμπρός έχει την τιμή 1...'.
Οι περισσότερες απαντήσεις που είδα εγώ ήταν αυτής της μορφής (δείχνει το ...) και τις θεώρησα σωστές όταν αναφερόντουσαν στο σωστό στοιχείο.
Εξ άλλου η λύση που προϋποθέτει την ύπαρξη πίνακα και ακέραιων δεικτών είναι μία ειδική περίπτωση ενώ η γενικότερη απάντηση '...δείχνει...' καλύπτει γενικότερα, ανεξάρτητα της υλοποίησης.

Θέμα 1ο, Γ.3.
Αυτό το θέμα νομίζω ότι έχει ξεκαθαριστεί.  Η έξοδος από το ΓΙΑ γίνεται μόλις σταματήσει να ισχύει η συνθήκη συνέχειας, επομένως 'πέρα' από την τελική τιμή.  Όμως δε νομίζω η λεπτομέρεια αυτή υλοποίησης να ήταν στο μυαλό των εξεταστών.  Η ερώτηση ήταν '...Ποιές είναι οι διαδοχικές τιμές των μεταβλητών Χ και Υ σε όλες τις επαναλήψεις...'.  Εκτιμώ ότι αναμενόμενη απάντηση είναι:
1η επανάληψη: Χ: 40, 30, 20 & Υ: 2, 4, 6
2η επανάληψη: Χ: 10, 0, -10 & Υ: 2, 4, 6
Η τιμή 8 για το Υ είναι αυτή που εξασφαλίζει τη έξοδο από την επανάληψη και όχι τιμή του Υ σε κάποια από τις επαναλήψεις.

Θέμα 3.
Θα συμφωνήσω μαζί σου.  Έτσι ακριβώς (300, 700 κ.λ.π. αντί του 299, 699 κ.λ.π) δίνεται ο κλιμακωτός υπολογισμός στις λύσεις που θα βρείς στην αρχειοθήκη μας.

Τέλος, Θα σου πρότεινα να δημιουργήσει ένα λογαριασμό στο Στέκι και να συμμετέχεις όσο μπορείς στις συζητήσεις μας.

Καλά αποτελέσματα στους μαθητές σου,
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

TKK